Emaitzak: 95

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (51)
Normalmente, el lugar donde se montan los rincones es la propia clase, aunque también se pueden aprovechar otros espacios como pasillos o vestíbulos. Normalean, txokoak ikasgelan bertan eraikitzen dira, baina bestelako espazioak ere aprobetxa daitezke, hala nola korridoreak edo atariak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En educación infantil, lo importante en las aulas es la flexibilidad y la eficiencia, y que la organización del espacio ayude en la labor educativa y no la encorsete. Haur-hezkuntzan, garrantzitsuenak malgutasuna eta eraginkortasuna dira ikasgelan, eta espazioaren antolamendua hezkuntza-lanean lagungarri izatea, ez oztopo.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Una semana más para la elaboración del trabajo (en clase o fuera). Beste astebete lana egiteko (ikasgelan edo ikasgelatik kanpo).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Se hace salir a un niño de la clase para que los demás escojan a un compañero, que será quien tenga un objeto que el detective está buscando. Haur bati ikasgelatik irteteko eskatu behar zaio, gainerakoek ikaskide bat aukera dezaten, eta detektibeak bilatuko duen objektu bat edukiko du aukeratutako ikaskideak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Las posibilidades que permite el cuento para trabajar en el aula, como se ha ido viendo, son muy variadas y valiosas. Orain arte ikusi dugunez, ipuina ikasgelan lantzeko aukera askotarikoak eta oso baliotsuak daude.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Las características de ambos cuentos son distintas, pero apropiadas para trabajar en el aula de Educación Infantil. Bi ipuinek egitura ezberdinak dituzte, baina egokiak dira Haur Hezkuntzako ikasgelan lantzeko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Contad los cuentos en clase. Konta itzazue ipuinak ikasgelan.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Presentación en la clase. Aurkezpena ikasgelan.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Después se escogerán las mejores fotografías y se colgarán en la clase. Argazki onenak aukeratu, eta ikasgelan jarriko dira gero.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

A continuación cada grupo deberá montar el rincón en el aula en el espacio asignado. Ondoren, talde bakoitzak bere txokoa eraikiko du ikasgelan esleitutako espazioan.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (2)
Dibuja una nefrona en una transparencia para debatir en clase dónde se encuentran las siguientes regiones: Marraztu nefrona bat gardenki batean, eremu hauek non dauden eztabaidatzeko ikasgelan:

Materiala: Elektroestetika

B) Puesta en común en el aula y discusión de las respuestas. B) Bateratze-lana ikasgelan, eta erantzunei buruzko eztabaida.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (2)
Con melancolía, fija su mirada en un detalle de la pared y recuerda la algarabía que había en el aula durante el curso, en pleno invierno. Malenkoniaz, paretako xehetasun bati erreparatu dio, eta ikasturtean, negua zenean, ikasgelan zegoen zalaparta gogoratu du.

Materiala: Irudia

Por eso vamos a proponer como reflexión y práctica de clase el análisis de las motivaciones que hay detrás del consumo de los siguientes productos genéricos, sin entrar en marcas: Horregatik, honako produktu orokor hauen kontsumoaren atzean dauden motibazioen azterketa proposatuko dugu ikasgelan, gogoeta eta praktikak egiteko, produktuen marketan sartu gabe:

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (3)
Incluso se puede organizar un concurso de fotografía en clase, copiando la idea que este año haya tenido la Organización. Beste aukera bat da ikasgelan bertan antolatzea argazki-lehiaketa, eta MTEk aurten izan duen ideia bera proposatzea.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Con la finalidad de estar al día de lo que ocurre en el sector turístico, puedes organizar un taller de prensa en clase con el resto de compañeros. Egunean egoteko turismo-sektoreko azken gorabeheren inguruan, prentsa-tailer bat antola dezakezu ikasgelan zure ikaskideekin.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

a)Realiza un pequeño debate en clase basándote en las siguientes preguntas: a)Egin eztabaida txiki bat ikasgelan, galdera hauek oinarritzat hartuta:

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Elektrizitatea eta elektronika (8)
Todos los trabajos se entregarán al profesor o profesora y se expondrán en clase. Lan guztiak irakasleari entregatuko zaizkio eta ikasgelan azalduko dira.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

El profesor o profesora decidirá cuales son los trabajos que se presentan al resto de la clase. Irakasleak erabakiko du zein izango diren ikasgela osoari aurkeztuko zaizkion lanak.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Cada pareja realizará una demostración práctica en clase sobre el funcionamiento del sistema que ha trabajado. Bikote bakoitzak erakustaldi praktiko bat egingo du ikasgelan, landu duen sistemaren funtzionamenduari buruz.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Cada grupo deberá contar su cuento en clase. Talde bakoitzak ikasgelan kontatuko du bere ipuina.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Cada grupo presentará su trabajo en clase. Talde bakoitzak ikasgelan aurkeztuko du bere lana.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Cada grupo presentará su tablero en clase y justificará su trabajo. Talde bakoitzak ikasgelan aurkeztuko du bere taula eta egindako lana justifikatuko du.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

–Dani es otro niño de la clase. –Dani ikasgelako beste haur bat da.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Preparad una presentación en un programa informático para explicar vuestro trabajo al resto de la clase. Prestatu aurkezpen bat programa informatiko batean zuen lana ikasgelako gainerako kideei azaltzeko.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Animazio turistikoa (3)
Busca en páginas web sobre labores y reciclaje cómo reutilizar los restos de lo que usamos todos los días para realizar nuevos objetos y comparte tus resultados en clase con tus compañeros. Bilatu eskulanei eta birziklatzeari buruzko webguneetan nola berrerabili eguneroko bizitzako soberakinak objektu berriak egiteko, eta partekatu emaitzak ikasgelan zure kideekin.

Materiala: Animazio turistikoa

Discútelo en clase. Eztabaidatu ikasgelan.

Materiala: Animazio turistikoa

Además, se incluyen diversas actividades propuestas, para investigar y para debatir en clase, así como supuestos prácticos, y actividades de repaso y test de autoevaluación, para trabajar y afianzar los contenidos teóricos tanto de manera individual como en grupo. Gainera, jarduera batzuk proposatzen dira aztertzeko eta ikasgelan eztabaidatzeko, eta kasu praktikoak, errepasoko ariketak eta autoebaluazioko testak ere badaude, eduki teorikoak landu eta finkatzeko, bai banaka, bai taldean.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (1)
c)Utilizad en la simulación el guion de entrevista enseñado por vuestro profesor o el que hayáis preparado en clase. c)Elkarrizketa-gidoiaren simulazioan, erabili irakasleak erakutsitakoa edo ikasgelan prestatu duzuena.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (14)
Antes de comenzar este módulo, debatid en clase sobre las siguientes cuestiones, teniendo en cuenta los aprendizajes realizados en el resto de los módulos del primer curso. Modulu honekin hasi haurretik, eztabaidatu ikasgelan galdera hauei buruz, kontuan hartuta lehenengo ikasturteko gainerako moduluetako ikaskuntzak.

Materiala: Sistemen integrazioa

Haced una puesta en común en clase. Egin bateratze-lana ikasgelan.

Materiala: Sistemen integrazioa

Y ahora, ¿cambiarían las respuestas a las anteriores preguntas después de la actividad en clase? Eta orain, ikasgelako jarduera egin ondoren, aurreko galderen erantzunak aldatuko zenituzke?

Materiala: Sistemen integrazioa

Después, haced una reflexión conjunta de toda la clase. Gero, egin gogoeta ikasgelako guztien artean.

Materiala: Sistemen integrazioa

Debatid en clase en torno a las siguientes preguntas: Eztabaidatu ikasgelan galdera hauen inguruan:

Materiala: Sistemen integrazioa

Finalmente, la presentaréis en clase. Azkenik, ikasgelan aurkeztuko duzue.

Materiala: Sistemen integrazioa

Después, debatid en el aula sobre las siguientes cuestiones: Gero, eztabaidatu ikasgelan galdera hauei buruz:

Materiala: Sistemen integrazioa

Léelo en clase a tus compañeros y compañeras. Irakurri ikasgelan zure ikaskideei.

Materiala: Sistemen integrazioa

Realizad en clase unrole playinginvirtiendo los roles. Eginrole playingbat ikasgelan, rolak alderantzikatuta.

Materiala: Sistemen integrazioa

Representad alguna de esas dinámicas en clase. Antzeztu horrelako dinamika batzuk ikasgelan.

Materiala: Sistemen integrazioa