Emaitzak: 77

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (3)
Para ello pueden firmar y entregar una hoja adjunta al guión de la charla o reunión sobre seguridad. Horretarako, segurtasunari buruzko hitzaldiko edo bilerako gidoiari erantsitako orria sinatu eta entregatu behar dute.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Con veintisiete años decide traducir al inglés los escritos que un admirador de Babbage, Luigi Menabrea, fue tomando de las conferencias que éste dio en Italia acerca de su máquina analítica. Hogeita zazpi urte zituenean, Babbagek bere makina analitikoari buruz Italian eman zituen hitzaldietan miresle batek, Luigi Menabreak, hartu zituen oharrak ingelesera itzultzea erabaki zuen.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Templos, museos, salas de conferencias y congresos, casinos, hoteles, hostales, bares, cafeterías, restaurantes o similares, zonas comunes en agrupaciones de establecimientos comerciales, aeropuertos, estaciones de viajeros, estacionamientos cerrados y cubiertos para más de 5 vehículos, hospitales, ambulatorios /sanitarios, asilos y guarderías. Tenpluak, museoak, hitzaldi eta biltzarretarako aretoak, kasinoak, hotelak, ostatuak, tabernak, kafetegiak, jatetxeak edo antzekoak, merkataritza-establezimenduetako alderdi komunak, aireportuak, bidaiarien geltokiak, bost ibilgailu baino gehiagorentzako aparkaleku itxi eta estaliak, ospitaleak, anbulatorioak/osasun-zentroak, zaharren egoitzak eta haurtzaindegiak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Irudi pertsonala (1)
Ponencias, conferencias y seminarios en congresos médicos y estéticos, de toda Europa, Asia, Estados Unidos de América y América Latina. Ponentziak, hitzaldiak eta mintegiak Europa, Asia, Estatu Batuak eta Latinoamerika osoko medikuntzako eta estetikako kongresuetan.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (1)
La primera voz grabada en un cilindro que se conserva en la actualidad, es la del gobernante húngaro Louis Kossuth, de quien se registró el discurso de Torino el 20 de septiembre de 1890 y que se conserva en la Librería Nacional Széchenyi de Budapest. Louis Kossuth gobernari hungariarrarena da zilindroan grabatuta gorde den lehenengo ahotsa. 1890eko irailaren 20an, Turinen eman zuen hitzaldia erregistratu zen, eta oraindik Budapesteko Szechenyi Liburutegi Nazionalean daukate.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (4)
La existencia de una reputada universidad congrega en Pamplona de forma continua a estudiantes y profesores durante todo el año , aspecto que hay que considerar al analizar los aspectos culturales,ya que se celebran importantes congresos y conferencias en varios campos del saber, aunque esel de la medicina con el hospital universitario el que genera mayor flujo de visitantes. Iruñean unibertsitate entzutetsu bat dagoenez, urte guztian ikasle eta irakasle ugari biltzen dira. Hori kontuan hartzekoa da kultura-alderdiari dagokionez, kongresu eta hitzaldi ugari antolatzen baitira hainbat jakite-alorretan, nahiz eta bisitari gehien unibertsitate-ospitalearen inguruan medikuntzari buruz antolatzen direnek erakartzen duten.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La celebración de congresos y conferencias, unida a la actividad diplomática, hacen necesario una planta hotelera al más alto nivel. Han egiten diren kongresu eta hitzaldiek eta hango jarduera diplomatikoak maila altuko hotel-eskaintza dakarte.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Dejando al margen posibles realidades, en los albores del siglo XXI, el primer ejemplo comercializado en agencias de viajes españolas han sido los cruceros espaciales de la compañía Space Adventures que a través de la mayorista Latitud 4 , ha propuesto un viaje de 6 días por 98.000 USD, y que incluye un desplazamiento espacial a 100 Km de la corteza terrestre de una hora y media de vuelo para experimentar la ingravidez durante unos minutos, 5 noches de hotel en la Tierra en pensión completa donde se desarrollarán conferencias sobre temas espaciales y de seguridad, además de asistir a pruebas de simulador, y recibir trajes espaciales y otros materiales. Balizko errealitateak alde batera utzita, XXI. mendearen hasieran honako hau da bidaia-agentzia espainiarretan merkaturatutako lehen adibidea: Space Adventures konpainiak Latitud 4 handizkariaren bidez proposatu dituen espazioko bidaiak; 6 eguneko bidaia 98.000 dolar amerikarreko prezioan. Honako hauek hartzen ditu barne: lurrazaletik 100 km-ra bidaiatzea ordu eta erdiz grabitaterik eza minutu batzuetan nabaritzeko, eta gai espazialei eta segurtasunari buruzko hitzaldiak egingo diren Lurreko hotelen batean 5 gau, mantenu osoarekin, eta simulagailu bidezko probak egitea, eta espazioko jantziak eta bestelako materialak jasotzea.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Las latitudes más elevadas del hemisferio norte, constituyen durante los meses de verano el destino de rutas turísticas que partiendo de Oslo en avión hasta Longyearbyen, embarcan en potentes rompehielos que llegan a los 90º de latitud, a bordo los turistas reciben conferencias sobre el ecosistema y paisajes que atraviesan, estos cruceros se complementan con visitas a los sitios históricos de las primeras expediciones polares, y con la posibilidad de vivir bajo la luz solar permanente durante todo el itinerario , contemplando una fauna encabezada por ballenas, osos polares y focas. Ipar hemisferioaren goieneko latitudeak destino turistiko bihurtzen dira udako hilabeteetan; ibilbideak Oslotik abiatzen dira, eta hegazkinez Longyearbyen-era joan ondoren, turistak potentzia handiko izotz-haustekoan ontziratzen dira 90º-ko latitudera joateko. Ontzian, ikusten dituzten paisaiei eta ekosistemei buruzko hitzaldiak izaten dituzte turistek, lehen espedizio polarretako toki historikoak bisitatzen dituzte, eta ibilbide guztian etengabeko eguzkiaren argipean biziz, bertako animaliak, batez ere baleak, hartz zuriak eta itsas txakurrak, ikusten dituzte.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Administrazioa eta kudeaketa (2)
De manera complementaria y para asegurar la efectividad de las medidas propuestas, sería aconsejable recurrir a fórmulas de concienciación de los empleados, para lo cual podríamos servirnos de charlas, folletos informativos, etc. Modu osagarrian eta proposatutako neurrien eraginkortasuna bermatzeko, gomendagarria litzateke langileak kontzientziatzeko formulak erabiltzea, hala nola hitzaldiak, informazio-liburuxkak, etab.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Las formas de comunicación de los valores son múltiples, van desde charlas hasta la publicación de libros de estilo y pautas de comportamiento. Modu ugari daude balioak jakinarazteko: hitzaldiak, estilo-liburuak argitaratzea, jokabide-arauak…

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Gizarte eta kultura zerbitzuak (16)
Sin embargo, por regla general, la práctica de los proyectos suele ser una combinación o secuencia variada de distintos tipos de actividades, como ocurre en un centro sociocultural, en el que las propuestas de actividades dinamizadoras suelen ser muy diversificadas –talleres, charlas, exposiciones, etc.–. Hala ere, oro har, proiektuak hainbat motatako jardueren konbinazio edo sekuentziak izan ohi dira. Horixe gertatzen da, adibidez, zentro soziokulturaletan, hor jarduera dinamizatzaileen proposamenak era guztietakoak izaten baitira: tailerrak, hitzaldiak, erakusketak, etab.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Conferencias, charlas, mesas redondas Biltzarrak, hitzaldiak, mahai-inguruak

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En este sentido, es fácil comprender que una conferencia sobre, por ejemplo, el diálogo multicultural, sea una actividad que suscite un interés general en el público y que, además, el prestigio de las personas ponentes que participan en ella exija efectuar la actividad en equipamientos culturales de gran aforo, como puede ser un palacio de congresos. Alde horretatik, erraz uler dezakegu, adibidez, kultura desberdinen arteko elkarrizketari buruzko hitzaldi batek interes orokorra izatea ikusleengan, eta, horrez gain, hizlarien ospea dela eta, jarduera hori leku handia duten kultura-ekipamenduetan egin behar izatea; adibidez, kongresu-jauregi batean.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Por otra parte, actividades como una conferencia sobre, por ejemplo, las tradiciones culturales del sigloxixtendrán un poder de convocatoria limitado. Beste jarduera batzuek, aldiz, jendea erakartzeko ahalmen mugatuagoa dute; esate baterako, XIX. mendeko kultura-tradizioei buruzko hitzaldi batek.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Desde el punto de vista de los profesionales de la animación cultural, es interesante que la planificación y dinamización de conferencias, charlas, mesas redondas, etc. sea de contenido temático próximo a los intereses y experiencias vitales tanto de la población en general como de cada uno de los grupos, dependiendo del contexto en que se lleve a cabo la intervención y de la entidad que proponga este tipo de actividad. Kultura-animazioko profesionalen ikuspuntutik, interesgarria da hitzaldi, mahai-inguru eta abarren planifikazioa eta dinamizazioa herritar guztien nahiz talde guztien interes eta bizitza-esperientzietatik hurbil dagoen gai bati buruzkoak izatea, esku-hartzea egiten den testuinguruaren eta jarduera mota hori proposatu duen entitatearen arabera.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Sin embargo, por regla general, la práctica de los proyectos suele ser una combinación o secuencia variada de distintos tipos deactividades, como ocurre en un centro sociocultural, en el que las propuestas de actividades dinamizadoras suelen ser muy diversificadas –talleres, charlas, exposiciones, etc.–. Hala ere, oro har, proiektuak hainbat motatako jardueren konbinazio edo sekuentziak izan ohi dira.Horixe gertatzen da, adibidez, zentro soziokulturaletan, hor jarduera dinamizatzaileen proposamenak era guztietakoak izaten baitira: tailerrak, hitzaldiak, erakusketak, etab.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Por otra parte, desde el ámbito de la animación cultural propiamente dicho, ha habido durante largo tiempo una pobreza de intervenciones dirigidas específicamente a este rango de edad, relegándose toda la intervención cultural a la oferta para el consumo cultural bien de iniciativa privada, como espectáculos musicales, teatrales, etc., o bien de iniciativa pública, desde diferentes equipamientos que organizan exposiciones, conferencias, ciclos temáticos, etc. Bestalde, kultura-animazioaren esparruari dagokionez, berariaz adin-tarte honi zuzenduriko esku-hartzeen urritasuna egon da luzaroan, esku-hartze kultural guztia kultura-kontsumorako eskaintzara bideratu baita, bai ekimen pribatuetatik (musika-ikuskizunak, antzerkia, etab.), bai ekimen publikotik (erakusketak, hitzaldiak, gaikako zikloak, etab.).

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Los libros, folletos, impresos, epistolarios, escritos, discursos y alocuciones, conferencias, informes forenses, explicaciones de cátedra y cualesquiera otras obras de la misma naturaleza. Liburuak, liburuxkak, inprimakiak, gutun-liburuak, idatziak, diskurtsoak eta hitzaldiak, auzitegi-txostenak, katedra-azalpenak eta izaera bereko beste edozein obra.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La animación mediante la música se puede activar a partir de las siguientes actividades: talleres de música, concursos, exposiciones, jornadas, maratones, encuentros, festivales, foros musicales, conferencias o charlas, bandas, grupos, asociaciones, música en la escuela, programaciones de música –conciertos, actuaciones, etc.–, recurso de apoyo a otras animaciones, etc. Musika bidezko animazioa jarduera hauen bidez aktiba daiteke: musika-tailerrak, lehiaketak, erakusketak, jardunaldiak, maratoiak, topaketak, jaialdiak, musika-foroak, konferentziak edo hitzaldiak, bandak, taldeak, elkarteak, musika eskolan, musika-programazioak —kontzertuak, emanaldiak, etab.— beste animazio batzuetarako baliabideak, etab.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Pueden iniciarse entonces actividades como charlas, conferencias, etc., junto a otras de componente más experimental, como los talleres. Orduan, has daiteke hitzaldiak, konferentziak eta antzeko jarduerak egiten, esperimentalagoak diren beste batzuekin batera, hala nola tailerrak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Animazio turistikoa (1)
El pequeño discurso de entrada se hará en los idiomas de la clientela; lo habitual, si es de varias nacionalidades, es hacerlo al menos en inglés y el idioma mayoritario. Sarrerako hitzaldi txikia bezeroen hizkuntzan egingo da. Bezeroak zenbait nazionalitatetakoak badira, gutxienez ingelesez eta gehiengoaren hizkuntzan egin ohi da.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (34)
El tema suele establecerse previamente lo que permite al emisor planificar su intervención. Gaia aldez aurretik ezarrita egon ohi da, eta, hari esker, igorleak planifikatu egiten du hitzaldia.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El discurso. Hitzaldian.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El brindis es el momento de una celebración en el que tras un pequeño discurso de la persona que lo propone, los invitados levantan y entrechocan las copas para manifestar estos buenos deseos. Brindisa ospakizun bateko une jakin bat da: proposatzen duen pertsonak hitzaldi labur bat egin ostean, gonbidatuek kopak altxatzen eta ukitzen dituzte, desio on horiek adierazteko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El dosier reflejará: orden del día, temporalización, ordenación de mesas, organización de las intervenciones y otros. Dosierrak elementu hauek bilduko ditu: gai-zerrenda, tenporalizazioa, mahaien eta hitzaldien antolaketa, eta bestelakoak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

En esta película el rey Jorge VI afectado de un angustioso tartamudeo logra dar discursos gracias a la ayuda de un logopeda. Film horretan, Jurgi VI.a erregeak, toteldura estugarri bat izanik, hitzaldiak ematea lortzen du, logopeda baten laguntzari esker.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Los políticos se dirigen al público electoral mediante discursos y debates a través de los medios de comunicación. Politikariak hitzaldien eta eztabaiden bidez zuzentzen dira hautesleengana, komunikabideak baliatuz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El discurso es tan poderoso por su mensaje, por su estructura y la forma. Mezuak, egiturak eta formak ematen diote hitzaldiari indarra.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

A través de los medios de comunicación o discursos de los políticos que se dirigen al público electoral objetivo de dicho proceso de comunicación política. Horretarako, komunikabideak edo politikarien hitzaldiak baliatzen dira, komunikazio politikoko prozesu horren hautesle objektiboetara zuzenduta.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La Conselleira de Sanidad le ha pedido que dé un discurso de la situación de la exportación los alimentos gallegos al exterior. Xuntako Osasuneko sailburuak eskatu dio eman dezala hitzaldi bat, Galiziako elikagaien esportazioaren egoerari buruz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Decide acudir a nuestro gabinete de asesoría de imagen buscando consejos generales para dar su discurso. Gure irudi-aholkularitzako kabinetera etortzea erabaki du, hitzaldi emateko aholku orokorren bila.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (4)
Esta revisión puede hacerse a partir de libros, artículos, publicaciones en congresos, conferencias científicas y bases de datos o bases bibliográficas. Azterketa hori egiteko liburuak, artikuluak, biltzarretako argitalpenak, hitzaldi zientifikoak eta datu-baseak edo base bibliografikoak erabil daitezke.

Materiala: Sistemen integrazioa

Entre las diversas actividades que se pueden hacer para cumplir este apartado están las charlas, los cursos de formación, etc. Eskakizun hau betetzeko egin daitezkeen jardueren artean, besteak beste, hitzaldiak eta prestakuntza-ikastaroak daude.

Materiala: Sistemen integrazioa

Dar charlas para clientes (internos y externos) es una buena práctica para difundir el conocimiento y promover determinados servicios y productos. Barneko zein kanpoko bezeroentzako hitzaldiak egitea egokia izan daiteke ezagutza hedatzeko eta zerbitzu eta produktu jakin batzuk sustatzeko.

Materiala: Sistemen integrazioa

Para que tu charla guste has de tener en cuenta las siguientes recomendaciones. Zure hitzaldia atsegina izan dadin, hartu kontuan gomendio hauek:

Materiala: Sistemen integrazioa