Emaitzak: 43

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Gizarte eta kultura zerbitzuak (1)
Para ello se apoya en poderosas campañas de comunicación en los medios, especialmente en épocas concretas. Horretarako, komunikazio-kanpaina handiak jarri zituzten martxan hedabideetan, garai jakin batzuetan batez ere.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudia eta soinua (17)
Aunque nuevos medios tecnológicos han irrumpido en el entorno mediático de nuestra sociedad, la ilustración ha encontrado su lugar: los libros y sus portadas, la literatura infantil, las ilustraciones técnicas, la prensa diaria, las revistas especializadas y a color, folletos e impresos, ilustraciones en los embalajes de productos, etc. Nahiz eta gure gizartearen hedabideetan bitarteko teknologiko berriak agertu diren, ilustrazioak bere tokia aurkitu du: liburuak eta azalak, haur-literatura, ilustrazio teknikoak, eguneko prentsa, aldizkari espezializatuak eta kolorezko aldizkariak, foiletoak eta inprimakiak, produktuen bilgarrietako ilustrazioak, etab.

Materiala: Irudia

Tal y como hemos comentado, el mapa del tiempo es uno de los mapas infográfi-cos con mayor solera en los medios de comunicación. Esana dugunez, hedabideetan ospe handiena duten mapa infografikoetako bat da eguraldiaren mapa.

Materiala: Irudia

En cualquier caso, el cine es el medio que más se ha acercado al reflejo completo de las personas y del Mundo. Nolanahi ere, zinema da pertsonen eta munduaren isla osora gehien hurbildu den hedabidea.

Materiala: Irudia

El cine es un medio nuevo. Zinema hedabide berria zen.

Materiala: Irudia

La fotonovela no ocupa un lugar muy importante dentro del mundo comunicativo actual, especialmente por los temas que trata, casi siempre enredos folletinescos o amores desmedidos. fotonobelak ez du toki garrantzitsurik egungo hedabideen arloan, batik bat jorratzen dituen gaiak direla eta; izan ere, ia beti foiletoietako katramilak edo neurririk gabeko maitasunenak jorratzen dituzte.

Materiala: Irudia

Surgida en la Italia de mediados del siglo XX, la fotonovela retoma aspectos de la novela popular, adecuando su aspecto a una sociedad que requiere medios más ligeros y apoyados por imágenes. XX. mendearen erdiko Italian sartu zen fotonobela, eta herri-nobelaren ezaugarriak berreskuratu ditu, betiere hedabide arinagoak eta irudiekin lagundutakoak behar dituen gizartera egokituz.

Materiala: Irudia

Comparación de las características del cómic con las de otros medios de masas. Komikiaren eta beste hedabide batzuen ezaugarrien arteko konparaketa.

Materiala: Irudia

La infografía forma parte de nuestra cultura visual y desde los años 90 ocupa cada vez mayor espacio en los medios de comunicación impresos. Ikusizko gure kulturaren barruan dago infografia, eta, 90eko hamarkadatik hona, gero eta toki handiagoa hartzen du inprimaturiko hedabideetan.

Materiala: Irudia

Son dos medios distintos: uno narra y el otro muestra. bi hedabide dira: batek kontatu egiten du, eta besteak erakutsi.

Materiala: Irudia

El objetivo de la publicidad es persuadir a un público determinado para que tome la decisión de comprar un producto (o servicio) mediante un mensaje que se inserta en los medios de comunicación. Publiko jakin bat produktu bat (edo zerbitzu bat) erosteko erabakia har dezan limurtzea da publizitatearen xedea, eta horretarako, hedabideetan txertatzen den mezua erabiltzen du.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (4)
Los canales o medios de comunicación publicitaria deben alcanzar la máxima audiencia posible; para ello los más apropiados son: Publizitate-komunikazioko kanalek edo hedabideek ahalik eta ikus-entzule gehien lortu behar dute; horretarako, hauek dira egokienak:

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

¿A través de qué canal o medio se publicitaría? Zer kanal edo hedabideren bidez iragarriko da?

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Tiene posibilidades con las que los otros medios no cuentan, porque puede añadir a la palabra, imagen y movimiento, sonido y color. Beste hedabideek ez dituzten aukerak ditu: hitza, irudia, mugimendua, soinua eta kolorea konbinatzeko aukera.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En el sector turístico, se utilizan con cierta frecuencia para anunciarse los siguientes medios: Turismo-sektorean, iragartzeko, hedabide hauek erabiltzen dira maizen:

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Komunikatzeko trebetasunak (11)
En nuestra democracia los tres poderes del estado son el ejecutivo, el legislativo y el judicial, pero es sabido por todos los ciudadanos que los medios de comunicación ejercen una gran presión sobre los otros tres, de ahí que sean considerados como el cuarto poder. Gure demokrazian, Estatuaren hiru botereak exekutiboa, legegilea eta judiziala dira, baina herritarrek ondotxo dakite komunikabideek presio handia egiten dutela hiruren gainean. Horren ondorioz, laugarren boteretzat hartu izan dira hedabideak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Los sentidos siguen jugando un papel esencial a la hora de consumir contenido audiovisual, por eso la imagen que se proyecta a través de los medios produce un juicio de valor sobre la audiencia. Funtsezko izaten jarraitzen dute zentzumenek ikus-entzunezko edukiak kontsumitzeko; hori dela eta, hedabideen bidez proiektatzen den irudiak balio-judizioa eragiten du ikus-entzuleetan.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Una buena imagen aporta incremento en el nivel de confianza divulgada y en consecuencia aumento de la fidelidad de la audiencia ante ese medio. Irudi onak handitu egiten du zabaldutako konfiantza-maila, eta, ondorioz, handitu egiten du ikus-entzuleen leialtasuna hedabide horren aurrean.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Este especialista analizará la imagen de su cliente en programas televisivos, producciones cinematográficas, anuncios publicitarios y fotografías, y desarrollará una propuesta de mejora en habilidades comunicativas para los medios de comunicación que su cliente necesite. Espezialista horrek bezeroaren irudia aztertuko du: telebista-programetan, zinema-produkzioetan edo publizitate-iragarkietan eta -argazkietan, eta hedabideetan komunikatzeko trebetasunak hobetzeko proposamen bat prestatuko du, bezeroaren beharrekin pentsatuz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Radio: es un medio «solo audio». Irratia: «audio» formatu hutseko hedabidea da.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Periódicos: medio visual que sale diariamente. Egunkariak: egunero argitaratzen den hedabide bisuala.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Cine: es un medio audiovisual masivo que permite llegar a un amplio grupo de personas «cautivas» pero con baja selectividad. Zinema: ikus-entzunezko hedabide masibo bat da, pertsona «gatibu» askorengana iristeko aukera ematen duena, baina selektibitate apalez.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Las intervenciones en televisión son muy importantes por la gran repercusión que tienen, y por ser un medio visual, hay que cuidar especialmente los detalles más pequeños. Telebistako agerraldiak oso garrantzitsuak dira, sekulako oihartzuna baitute. Eta, hedabide bisuala izanik, bereziki dago zaindu beharra xehetasunik txikiena ere.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El asesor suele trabajar en la imagen fotográfica publicitaria y periodística, poniendo en marcha los procedimientos para el análisis visual en medios impresos. Aholkulariak publizitate- eta kazetaritza-irudia landu ohi du, eta inprimatutako hedabideetan analisi bisualetarako prozedurak ipintzen ditu martxan.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La elección de la indumentaria y complementos se hará en función del medio, mostrando especial atención en evitar aquellos elementos de la indumentaria y complementos que puedan distorsionar la imagen. Jantziak eta osagaiak hedabidearen arabera aukeratuko dira, eta arreta berezia ipiniko da irudia distortsiona dezaketen elementuak ez hautatzeko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (10)
a) Discriminación indirecta:en general, con independencia del medio utilizado, los contenidos de las páginas web, los anuncios, etc., usan un lenguaje no inclusivo y emplean fórmulas como: a) Zeharkako diskriminazioa:oro har, erabilitako hedabidea gorabehera, web-orrietako edukiek, iragarkiek eta abarrek ez dute hizkuntza inklusiboa erabiltzen eta honelako formulak erabiltzen dituzte:

Materiala: Sistemen integrazioa

Pacto de medios “Demos el paso por la igualdad de género” «Eman dezagun pausoa genero-berdintasunaren alde» hedabideen hitzarmena

Materiala: Sistemen integrazioa

- La información documentada puede estar en cualquier formato y en cualquier medio de comunicación y de cualquier fuente. - Informazio dokumentatua edozein formatutan eta edozein hedabidetan eta edozein iturritan egon daiteke.

Materiala: Sistemen integrazioa

Publicidad no convencional: basada en el boca a boca, en los escaparates, las bolsas, las noticias en los medios de comunicación, el estudiado fenómeno Inditex. Publizitate ez-konbentzionala: bata besteari esaten dio, erakusleihoetan, poltsetan, hedabideetako berrietan,Inditex fenomenoaztertuan oinarritua.

Materiala: Sistemen integrazioa

TV: el camino más fácil y asequible es hacer una campaña muy rompedora y avisar a los medios, a veces necesitan noticias. Telebista: modu errazena eta merkeena oso kanpaina berritzailea egitea da, eta hedabideei jakinaraztea, batzuetan albisteak behar dituzte eta.

Materiala: Sistemen integrazioa

La nota de prensa es una buena herramienta para divulgar información, sobre todo a través de medios especializados del sector. Prentsa-oharra tresna ona da informazioa hedatzeko, batez ere, sektoreko hedabide espezializatuen bitartez.

Materiala: Sistemen integrazioa

VII Lo que escribamos a través de medios digitales debe seguir unas normas comunicativas. VII Hedabide digitalen bidez idazten dugunak komunikazio-arau batzuk bete behar ditu.

Materiala: Sistemen integrazioa

X Las notas de prensa son buenas aliadas para conseguir notoriedad en medios de comunicación. X Prentsa-oharrak bitarteko onak dira hedabideetan nabarmentzeko.

Materiala: Sistemen integrazioa

La comunicación externa se establece con el público, medios de comunicación, proveedores, competencia, instituciones… en definitiva, con todos los interlocutores que se relacionen con la empresa. Kanpo-komunikazioa publikoarekin, hedabideekin, hornitzaileekin, lehiakideekin, erakundeekin eta halakoekin sortzen da; laburbilduz, enpresarekin harremanak dituzten solaskide guztiekin.

Materiala: Sistemen integrazioa

II Los proveedores, clientes, medios de comunicación… implican comunicación ........................................... II Hornitzaile, bezero eta hedabideekin komunikatzea ...........................................-komunikazioa da.

Materiala: Sistemen integrazioa