Emaitzak: 3

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Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (1)
Cristobal Balenciaga Londresera joateko asmoz ari zela, 1936ko uztailean, Nicolas Bizcarrondo eta Attainvilleko Wladio Jaworoskiren laguntzarekin, goi mailako joskintza etxe bat zabaldu zuen Parisen, Georges V hiribideko 10. zenbakian; ez zituen utzi, ordea, Espainiako jarduerak. Madril, Bartzelona eta Donostiako etxeak Agustina ahizparen, Jose ilobaren eta Crespo ahizpen zuzendaritzapean utzi zituen, hurrenez hurren. Edonola ere, Parisen sortzen zituen diseinuak, eta horien arteko batzuk Espainian egiteko hautatzen zituen. Oihala Donostiara bidaltzen zuen, han baitzeukan etxe nagusia. Etxe haietako bakoitzean eta tailerretan (berrogeita hamar bat langilez osatuak), Parisen erabiltzen zituzten oihal berdinak erabiltzen zituzten. Eta Calaisko parpailak ere iritsi ziren espainiar bezeroen jantzitegietara. Cristobal Balenciagak oso agindu bereziak jasotzen zituen Espainian, hala nola Fabiola erreginaren ezkontzako soinekoa. Espainian ekoizpen kostuak Parisen baino txikiagoak zirenez, Euro-pa osoko bezeroek Manchesterreko Elizabeth dukesa esate baterako, Espainian hornitzea erabaki zuten. Horregatik ikusten dira gaur egun oraindik ere Eisa markako jantziak Europako hainbat herrialdetako enkanteetan. Mientras que Cristóbal Balenciaga planeaba irse a Londres, es en París, en julio de 1936, con la ayuda de Nicolás Bizcarrondo y de Wladio Jaworoski de Attainville. donde abre una casa de alta costura, "Balenciaga", en el número 10 de la avenida Georges V, sin abandonar sus actividades en España. Las casas de .Madrid, Barcelona y San Sebastián quedarán bajo la dirección de su hermana Agustina, su sobrino José y las hermanas Crespo respectivamente. Pero es en París donde crea los modelos, de los cuales elige algunos para que sean fabricados en España. La tela es enviada a San Sebastián, que permanece como la casa central de los tres establecimientos. En cada una de las casas, los talleres, formados por unos cincuenta empleados, utilizan generalmente las mismas telas que en París. Asimismo, los encajes de Calais se encuentran en los guardarropas de su clientela española. Cristóbal Balenciaga recibe, sin embargo, encargos especiales en España, como el vestido de novia de la reina Fabiola. Siendo el coste de producción menor en España que en París, dientas que vienen de toda Europa, como la duquesa Elizabeth de Manchester, deciden abastecerse en España. Es por ello que hoy en día, en las subastas de diferentes países europeos se encuentran prendas de la firma Eisa.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Irudia eta soinua (1)
oPor un lado cada vestido pasa a formar parte de un guardarropa a utilizar en futuras producciones. oAlde batetik, geroko produkzioetan erabili beharreko arropa-zaindegi batean sartzen dira jantzi guztiak.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (1)
Así, los parques temáticos pueden ser: zoológicos, jardines botánicos, centros marinos, parques de atracciones, parques tecnológicos o parques acuáticos, todos ellos dotados de unas infraestructuras comunes como son las zonas de atracciones, los restaurantes y quioscos de aperitivos, área picnic, tiendas, aseos, parking, servicio de guardarropa y consigna; incluso hay algunos parques temáticos que disponen de empresas de alojamiento en el interior del parque. Hala, mota honetako parke tematikoak aurkitzen dira: zooak, lorategi botanikoak, itsas zentroak, jolas-parkeak, parke teknologikoak edo uretako parkeak. Guztiek ere azpiegitura komun batzuk dituzte, hala nola jolas-eremuak, jatetxeak eta aperitibo-kioskoak, piknik-guneak, dendak, komunak, aparkalekua eta arropazaindegi- eta kontsigna-zerbitzuak; parke tematiko batzuek, gainera, ostatu-enpresak dituzte parkearen barruan.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura