Emaitzak: 14

ES EU
Ostalaritza eta turismoa (2)
Globalización empresarial e interdependencia mundial que provocan la frecuente necesidad de mantener relaciones y contactos comerciales internacionales. Enpresen globalizazioa eta munduaren interdependentzia, nazioarteko merkataritza-harremanak eta -kontaktuak izateko premia sendoa eragiten baitute.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El Turismo de Negocios ha crecido de forma notable en los últimos años, debido principalmente a la globalización de la economía mundial. Azken urteetan nabarmen hazi da negozioetako turismoa, batez ere, munduko ekonomiaren globalizazioa dela eta.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Administrazioa eta kudeaketa (2)
·· Identificar las variables éticas y culturales de las empresas y su implicación en la competitividad y la globalización. ·· Enpresen aldagai etiko eta kulturalak eta haiek lehiakortasunean eta globalizazioan duten inplikazioa identifikatzea.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Laresponsabilidad social corporativaes una de las preocupaciones de los políticos en los últimos años, ya que la globalización ha producido empresas de gran tamaño y poder que operan en países con escasa legislación que no regula múltiples aspectos de la actuación empresarial. Erantzukizun sozial korporatiboada politikarien azken urteotan kezketako bat; izan ere, globalizazioaren ondorioz, tamaina eta botere handiko enpresek legedi urria duten herrialdeetan jarduten dute, non enpresa-jardueraren alderdi asko ez baitaude araututa.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Gizarte eta kultura zerbitzuak (8)
Contexto del encuentro entre culturas: globalización y glocalización Kulturen arteko topaketaren testuingurua: globalizazioa eta glokalizazioa

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En un contexto de encuentro entre las culturas, con tendencias que van desde la globalización más radical caracterizada por la desigualdad hasta el espacio local, la glocalización aparece como lugar de confluencia y pluralidad en la comprensión de los demás, donde se planea la necesidad de elaborar unas líneas o principios para la superación de todos los dilemas planteados. Kulturak topatzen diren testuinguru batean, non askotariko joerak baitaude —muturreko globalizaziotik hasi, zeinak desberdintasuna baitu ezaugarri, eta tokiko eremuraino—, glokalizazioa elkargune eta pluraltasun-gune bat da besteak ulertzeari dagokionez, eta, han, azaltzen diren dilema guztiak gainditzeko ildoak edo printzipioak sortzeko beharra planifikatzen da.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Y todo ello dentro del nuevo contexto definido por la globalización y los cambios socioculturales que ha conllevado. Eta hori guztia, globalizazioak definitutako testuinguru berrian eta globalizazioak ekarri dituen aldaketa soziokulturaletan.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Y de igual manera que cualquier política cultural debe ajustarse a su contexto de intervención específico, la influencia de las tendencias y fenómenos asociados a la globalización no puede eludirse en modo alguno: movimientos migratorios, contextos urbanos que absorben ya más población que los contextos rurales, tecnificación de las relaciones... son realidades de las que se ha de partir. Batetik, kultura-politika orok bere esku-hartze testuinguruari erreparatu behar dio, bai, eta, bestetik, ezin zaio izkina egin globalizazioari loturiko joera eta fenomenoen eraginari: migrazioak, hiri-testuinguruak —zeinetan landa-testuinguruetan baino jende gehiago bizi baita—, harremanen teknifikazioa... Kontuan hartu beharreko abiapuntuak dira horiek denak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Carece ya de sentido la iniciativa desconectada de un contexto más amplio que el local cuando las tendencias globalizadoras se hacen notar. Ez dute zentzurik lekuko ikuspegia hutsari erreparatzen dioten ekimenek, testuinguru zabalagoa bat ahaztuta, globalizazioaren eragina gero eta nabarmenagoa denean.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Además, la sociología también señala las características de la sociedad actual: evolución tecnológica, cambios en la estructura familiar, ocio, consumismo, globalización, desigualdades etc., y todas las necesidades que en ella aparecen. Horrez gain, gaur egungo gizartearen ezaugarriak nabarmentzen ditu soziologiak: eboluzio teknologikoa, familia-egituraren aldaketak, aisialdia, kontsumismoa, globalizazioa, desberdintasunak, etab. Orobat, haietan azaltzen diren behar guztiak adierazten ditu.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

» Se va consolidando una globalización de la economía mundial que supone el desarrollo de grandes empresas multinacionales que actúan en un mercado único mundial. » Munduko ekonomiaren globalizazioa indartzen ari da, multinazional handiak garatzen ari dira eta mundu osoa hartzen duen merkatu bakar batean jarduten dute.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Cuarta fase, desde 1998: la expansión de la gestión de la calidad en todos los sectores y la globaliza-ción de sistemas. Laugarren fasea, 1998. urtetik aurrerakoa: kalitatearen kudeaketaren hedapena sektore guztietan, eta sistemen globalizazioa.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Zehar-lerroa (1)
Todos somos conscientes que, en la actualidad, la globalización y la brutal competitividad existente en los mercados han hecho que la calidad sea un factor clave para el éxito empresarial. Guztiok dakigu, gaur egun globalizazioaren eta merkatuetan dagoen lehiakortasun ikaragarriaren ondorioz, kalitatea funtsezko faktorea dela enpresa-arrakasta lortzeko.

Materiala: Sistemen integrazioa