Emaitzak: 6

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (5)
Parpailaren ezaugarri guztien artetik, gardentasuna da jostunak gehien nabarmendu zuena, Goyaren erretratuetan inspiratuta, askotan aipatu bezala. Ez dago sare arin eta beltzaren azpian igartzen den azala baino gauza poetikoagorik, ezta paparraren, azpilduraren, mahuken eta gonaren ertzean jositako edo nabarmendutako parpaila bat baino poetikoagorik ere; beste gardenki batzuk koloretako hondoekin agertzen dira, esate baterako beroki baten azpiko gerruntze batean zeta arrosa (73. or. il.), baina baita zeta aldakorrak gogorarazten duen jantzian ere. Zaku formako soinekoetan ere, baby dolls delakoetan, parpailaren gardentasunarekin jolas egiten du Balenciagak, soineko estuaren atzetik agertu eta gerriaren fintasuna nabarmenduz (79. or. il.). De entre todas las características del encaje, la transparencia es la que el modisto magnifica con más placer, inspirándose, como se ha puesto de manifiesto a menudo, en los retratos de Goya. Nada es más poético que la piel que se adivina bajo la ligera red generalmente negra, un encaje que sobresale o que está cosido en el borde del escote, del dobladillo, de las mangas y de la falda; otras transparencias aparecen con fondos de colores corno la seda rosa de un corpiño bajo un abrigo (il. p. 73) pero también en el conjunto del atuendo que recuerda a las sedas tornasoladas. Para sus vestidos saco, baby dolls. Balenciaga juega también con la transparencia del encaje, que se desprende claramente del fondo del vestido ceñido haciendo resaltar la finura del talle (il. p. 79).

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

21- Koktelerako soinekoa, 1960ko hamarraldia, Chantilly parpaila beltza, organtza eta tafeta beltzaren gainean. Gerruntze eta gona izurduna, bolante bateko gona. EISA Etiketa. Erosia. CDM 997.73.1, Calais. 22- Vestido de cóctel, años 1960, encaje Chantilly negro sobre organza y tafetán negros. Corpino y falda fruncidos. falda de un volante. Etiqueta EISA. Adquisición. CDM 997.73.1, Calais.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

28- Gaueko soinekoa, 1950 ing., Chantilly parpaila beltza, girlanda loredunekin, kimono mahukak ukondoaren azpitik, gerruntzearen gainean xaflatxo urdinez brodatutako tula. Paris Etiketa,l. (edo 4) 9719 zkia. Erosia. CDM 1993.1.12. Calais. 28- Vestido de noche, h. 1950, encaje Chantilly negro con guirnaldas florales, mangas kimono por debajo

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

43- Gaueko soineko motza eta xala, 1950 ing., soinekoa: tul mekaniko gris-marroia, Chantilly parpaila griseko inkrustazioekin, tafeta arrosaren gainean; gerruntze biribildua, gona luzea. Xala: parpaila inkrustatuzko tula. Espainian eginak. Ivonne Eicely de Ojeda andreak emana. CBM 2004.07, Getaria. (79. orr.) 43- Vestido de noche corto y chai, hacia 1950, vestido: tul mecánico gris-marrón, con incrustaciones de encaje Chantilly gris, sobre tafetán rosa; corpino redondeado, falda larga. Chai: tul de encaje incrustado. Realizados en España. Donación de la señora Ivonne Eicely de Ojeda. CBM 2004.07, Cetaria, (p. 79)

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

56- Gaueko soineko luzea, 1951ko N, tafeta beltza, Chantilly parpaila beltzeko 2 bolantetan bukatutako azpiko gona. Gerruntze tolestua, zerrenda korapilatuekin, gona tolesdunarekin eta barrena sabeldua eta bildua. Paris Etiketa. 130 pasea. Sylvia de Cuevasek emana. Niki Stifelek jantzia. CBM 2000.204, Getaria. (74. orr.) 56- Vestido largo de noche, 11951, tafetán negro, enagua rematada en 2 volantes de encaje Chantilly negro. Corpiño plisado con cintas anudadas, falda de pliegues y bajo abombado recogido. Etiqueta París. Pase 130. Donación de Sylvia de Cuevas. Vestido por la señora Niki Stifel. CBM 2000.204, Getaria. (p. 74)

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Irudi pertsonala (1)
la compresión fija en una zona, el uso de fajas, ligas, cinturones apretados, favorece el estasis circulatorio. eremu bateko konpresio finkoak, gerruntze, liga edo gerriko estuak erabiltzeak zirkulazio-estasia eragiten du.

Materiala: Elektroestetika