Emaitzak: 63

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (7)
Realizar el pago de una factura de género o servicios sin haberlos recibido o de gastos no originados. Genero edo zerbitzu bat jaso gabe edo gasturik sortu gabe faktura ordaintzea.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

- Proveedor M: Emitió una factura por 30.000 en diciembre del 2.0X0, pero la entrega del género se realizó en enero del 2.0X1. - M hornitzailea: 30.000 euroko faktura igorri zuen 20X0ko abenduan, baina generoaren entrega 20X1eko urtarrilean egin zen.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

2 ¿Se registran en contabilidad los albaranes inmediatamente después de la recepción del género? 2. Generoa jaso eta berehala albaranak kontabilitatean erregistratzen al dira?

Materiala: Kontu-ikuskaritza

11 ¿Se exige que todo el género recibido pase por un solo punto de recepción? 11. Jasotako genero guztia jasotzeko puntu bakar batetik pasatzea eskatzen al da?

Materiala: Kontu-ikuskaritza

12 ¿Están prenumerados los albaranes y se exige de forma obligatoria al expedir el género. 12. Albaranak aurrez zenbakituta al daude, eta derrigorrez eskatzen al da albarana, generoa bidaltzean?

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Ejemplo, ponernos de acuerdo con el cliente para que nos haga un pedido ficticio y éste después nos devuelve el género. Adibidez, bezeroarekin ados jartzea eskari faltsu bat egin diezagun, eta gero generoa itzuli.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Precio de adquisición:el precio de factura más todos los gastos adicionales que se produzcan hasta la entrada del género en el almacén (tales como transportes, aduanas, seguros, etc.). Erosketa-prezioa:faktura-prezioari generoa biltegira sartu arte sortzen diren gastu gehigarri guztiak gehituta (garraioa, aduana, asegurua eta abar).

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Fabrikazio mekanikoa (1)
Operación Genera! Lan-funtzionamendu orokorra

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Irudi pertsonala (9)
En general, el movimiento de los distintos miembros del cuerpo funciona como un sistema de palancas de los tres géneros. Gorputz-adarren mugimenduak hiru generoko palanken sistema batek bezala funtzionatzen du eskuarki.

Materiala: Elektroestetika

Palanca de segundo género: Bigarren generoko palanka:

Materiala: Elektroestetika

Sólo se utilizan tres de las 250 variedades del género Geranio que existen; mediante destilación de sus hojas se obtiene el aceite esencial cuyo aroma se define como floral, aunque también puede ser deno-minado "aroma rosado", ya que en él se encuentran algunos de los compo-nentes del aceite esencial de rosa. Geranio generoko 250 espezieetatik hiru baino ez dira erabiltzen. Hostoak distilatuz lortzen da olio esentziala; lore-usaina du baina “aroma arrosa” duela ere esaten da, arrosaren olio esentzialaren osagai batzuk baititu.

Materiala: Elektroestetika

Los AHA más utilizados, además del ácido láctico (3C), son el ácido cítri-co (6C), obtenido de diferentes especies del género Citrus, el málico (4C), extraído de las manzanas, el tartárico (4C), a partir de las uvas, el glicólico (2C), de la caña de azúcar, el salicílico (con un núcleo benceno), a partir del sauce, galacturónico (6C), etc. Azido laktikoaz gain (3C), hauek dira gehien erabiltzen diren AHAk: azido zitrikoa (6C), Citrus generoko hainbat espezietatik lortua; azido malikoa (4C), sagarretatik ateratakoa; azido tartarikoa (4C), mahatsetatik eskuratutakoa; azido glikolikoa (2C), azukre-kanaberatik ateratakoa; azido salizilikoa (bentzeno batekin), sahatsetik eskuratutakoa; azido galakturonikoa (6C) eta abar.

Materiala: Elektroestetika

Las más frecuentes pertenecen a los géneros Pseudomonas, Acinetobacter y Alcalígenes; las más interesantes desde el punto de vista de su especifidad, son: Pseudomona,AcinetobacteretaAlcaligengenerokoak dira ohikoenak; espezifikotasunaren ikuspegitik hauek dira interesgarrienak:

Materiala: Elektroestetika

B.6.1. Diferentes especies del género Citrus. B.6.1. Citrus generoaren hainbat espezie.

Materiala: Elektroestetika

Actúa como una palanca de segundo género con la resistencia en el centro, la potencia en la musculatura de la cara dorsal de la pierna y el punto de apoyo en la punta de los dedos. Bigarren generoko palanka balitz bezala jokatzen du: erresistentzia erdigunean du, potentzia, hankaren atzealdeko muskulaturan, eta bermatze-puntua, behatz-puntetan.

Materiala: Elektroestetika

Palanca de primer género: Lehen generoko palanka:

Materiala: Elektroestetika

Palanca de tercer género: Hirugarren generoko palanka:

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (1)
Para ello utiliza una metáfora: identifica al texto con el género masculino y a la imagen, con el femenino. Metafora bat erabiltzen du: testua genero maskulinoarekin identifikatzen du, eta irudia genero femeninoarekin.

Materiala: Irudia

Gizarte eta kultura zerbitzuak (16)
Por ejemplo, en un taller de animación a la escritura, si el grupo así lo decide, podemos modificar el tema alrededor del cual se desarrolla la propuesta, cambiar el género o las lenguas de expresión o ofrecer la posibilidad de elegir entre varias opciones. Esate baterako, idazketa bultzatzeko animazio-tailer batean, taldeak hala erabakitzen badu, proposamenak ardatz duen gaia, generoa edo adierazpen-lengoaia alda dezakegu, edo hainbat aukeren artean bat hautatzeko aukera eman dezakegu.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Creación literaria en cualquier tipo de género Edozein genero motatako literatura-sorkuntza

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Así, las modalidades y géneros teatrales responden a las diferentes necesidades de expresión y a los contextos en los que aparecen. Hala, antzerki-modalitate eta -generoek zenbait adierazpen-beharri eta haiek azaltzen diren testuinguruei erantzuten diete.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Es recomendable iniciar el análisis y la reflexión crítica en la aproximación a los textos teatrales, diferenciando entre diversos géneros, así como estimular la creatividad en el desarrollo de productos propios. Gomendagarria da antzerki-testuetarako hurbilketan hausnarketa kritiko bati ekitea, generoak desberdinduz eta produktu propioen garapenean sormena sustatuz.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La música es un lenguaje de expresión cultural con numerosísimas formas, modalidades y géneros. Musika kultura-adierazpeneko hizkuntza bat da, modu, modalitate eta genero ugari dituena.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Por ello, la animación dirigirá sus esfuerzos a transformar el papel meramente receptivo de la juventud en un papel crítico y activo, además de ampliar el conocimiento de las posibilidades de estilos y géneros que existen en la música. Hori dela eta, gaztaroaren hartzaile-paper soila paper kritiko eta aktibo bihurtzen ahaleginduko da animazioa, eta, horrez gain, musika-estilo eta -generoen ezagutza zabaltzen saiatuko da.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Dentro de las artes literarias se pueden diferenciar diversos géneros, pero los límites entre uno y otro no siempre están claros. Arte literarioen barruan, zenbait genero bereizi daitezke, baina batzuen eta besteen arteko mugak ez dira beti argi egoten.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Es importante iniciar una aproximación a la poesía mediante la cual el pequeño se familiarice con ella y vaya asimilando la musicalidad característica de estegénero. Garrantzitsua da poesiarekin hastea, haurra hura ezagutzen has dadin eta genero horrek berezkoa duen musikaltasuna barneratzen joan dadin.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se lee más ficción que no ficción y más narrativa que poesía –en este caso, generalmente, por el escaso conocimiento y oportunidades de contacto que se tiene con este género–. Gehiago irakurtzen da fikzioa ez-fikzioa baino, eta gehiago narratiba poesia baino –kasu honetan, oro har, genero hori gutxi ezagutzen delako eta harekin harremanetan jartzeko aukera gutxi dagoelako–.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Las campañas de promoción social y de difusión de proyectos sociales deberán ajustarse a una información veraz y de calidad, tendrán que promocionar valores y modelos de conductas positivos, y dispensarán un trato escrupuloso de la dignidad de la persona y un tratamiento igualitario y no discriminatorio en materia de género, raza, religión o condición sexual. Sustapen sozialerako eta proiektu sozialak hedatzeko kanpainek egiazko eta kalitateko informazioa eman behar dute, balio eta jokabide-eredu baikorrak sustatu behar dituzte, arretaz zaindu behar dute pertsonaren duintasuna, eta berdintasunez eta bazterkeriarik gabe tratatu behar dituzte generoari, arrazari, erlijioari edo sexu-orientazioari dagokienez.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Nekazaritza (2)
Entre las primeras podemos encontrar gramíneas de los géneros Lolium (L. multiflorum y L. perenne), Dactylis (D. glomerata), Festuca (F. arundinacea, F. pratensis), Poa (P. pratensis), Phleum (Ph. pratense) o Bromus. Gramineoen artean, genero hauek dira aipagarri: Lolium (L. multiflorum eta L. perenne), Dactylis (D. glomerata), Festuca (F. arundinacea, F. pratensis), Poa (P. pratensis), Phleum (Ph. pratense) eta Bromus.

Materiala: Nekazaritza

Entre las leguminosas podemos destacar los géneros Trifolium (T. repens y T. pratense), Medicago (M. Sativa), Lotus (L. cornicultaus) y Onobrychis (O. Lekadunen artean, berriz, genero hauek nabarmenduko ditugu: Trifolium (T. repens eta T. pratense), Medicago (M. Sativa), Lotus (L. cornicultaus) eta Onobrychis (O.

Materiala: Nekazaritza

Elektrizitatea eta elektronika (2)
Se encarga de las relaciones y agrupaciones de los sonidos para formar morfemas, articulando el género, el número, el tiempo verbal, etc. Morfemak osatzeko prozesuan, soinuen erlazioak eta multzokatzeak aztertzen ditu, generoaren, numeroaren, aditzaren denboraren eta abarren artikulazioak barne.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Además de sonidos o gestos que crean palabras o signos, el lenguaje incluye una serie de reglas necesarias que indican el orden de los diferentes elementos, el género, el número, las formas verbales, etc. Hitzak edo zeinuak sortzen dituzten soinu edo keinuez gainera, hizkuntzan beste hainbat arau ere sartzen dira elementuen hurrenkera, generoa, numeroa, aditz-formak eta abar adierazteko.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Komunikatzeko trebetasunak (1)
El asesor hace un análisis fílmico, especificando los aspectos relacionados con el lenguaje cinematográfico, los diferentes códigos, los propósitos, tipos de películas y géneros. Aholkulariak film-analisi bat egiten du, eta zinema-hizkuntzarekin, kodeekin, xedeekin, film motekin eta generoekin lotutako alderdiak zehazten ditu.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (16)
Ladivisión sexual del trabajo, o división en función del género, hace referencia a la forma en la que la sociedad atribuye diferentes tipos de trabajos a mujeres y a hombres según los roles y las expectativas de género establecidos socialmente. Sexuaren araberako lan-banaketakedo generoaren araberako banaketak adierazten du nola gizarteak lan desberdinak esleitzen dizkien emakumeei eta gizonei, bakoitzari gizartean ezartzen zaizkion genero-rolen eta -espektatiben arabera.

Materiala: Sistemen integrazioa

Los requisitos para que exista acoso por razón de género en el trabajo son: Hona hemen lanean generoan oinarritutako jazarpena gertatu dela esan ahal izateko bete behar diren baldintzak:

Materiala: Sistemen integrazioa

Aún hoy, sindicalismo y género son dos conceptos difíciles de asociar: unir la discriminación como trabajadoras y la discriminación por razón de sexo como un todo indivisible es una tarea que se encuentra con múltiples prejuicios; incluso entre las propias mujeres. Gaur egun, oraindik ere, sindikalismoa eta generoa uztartzen zailak diren bi kontzeptu dira: emakumeek langile gisa bizi duten diskriminazioa eta sexuan oinarrituta bizi dutena osotasun banaezin modura lotzea aurreiritziz jositako zeregina da; baita emakumeen artean ere.

Materiala: Sistemen integrazioa

Figura 1.6 Profesiones que de manera tradicional se han asociado al género 1.6 irudia Tradizioz generoarekin lotu diren lanbideak

Materiala: Sistemen integrazioa

Esta discriminación se produce por efecto de las desigualdades de partida en el acceso a las nuevas tecnologías: las mujeres presentan un menor acceso a las TIC que los hombres como consecuencia del rol de género y de las diferencias en el poder adquisitivo de mujeres y hombres, que motivan que las primeras tengan menos oportunidades de acceso a estos recursos, lo que aumenta la brecha digital de género. Diskriminazio hau teknologia berriak erabiltzeko aukeran printzipioz dauden desparekotasunen ondorioz gertatzen da: emakumeek gizonek baino aukera gutxiago dituzte IKTak erabiltzeko, genero-rolen eta erosteko ahalmen desberdintasunen ondorioz, eta horrek generoaren ondoriozko arrakala digitala areagotzen du.

Materiala: Sistemen integrazioa

Guía de derechos laborales en materia de igualdad de género(Emakunde). Genero berdintasunaren alorreko lan-eskubideen gida(Emakunde).

Materiala: Sistemen integrazioa

No solo se aplica al género, sino también a la etnia, el origen o la clase social. Ez da generoaren arloan soilik aplikatzekoa, baita etniaren, jatorriaren eta gizarte-mailaren arloan ere.

Materiala: Sistemen integrazioa

✓En el Plan de Acción de la UE 2017-2019, “Abordar la brecha salarial de género”, se puede leer lo siguiente: ✓Europar Batasunaren «Generoen arteko soldata-arrakala» 2017-2019 Ekintza Planean, honako hau irakur daiteke:

Materiala: Sistemen integrazioa

“Cerrar la brecha salarial de género sigue siendo un objetivo importante dentro del objetivo general de lograr la igualdad de género y cumplir los Objetivos de Desarrollo Sostenible de la Agenda 2030 de la ONU”. «Generoen arteko soldata-arrakala ixtea oraindik ere helburu garrantzitsua da genero-berdintasuna lortzeko eta NBEren 2030 Agendaren Garapen Jasangarriko Helburuak betetzeko helburu nagusiaren barruan.

Materiala: Sistemen integrazioa

(Instituto de la Mujer y para la Igualdad de Oportunidades), creado para la presentación de la herramienta de autodiagnóstico de la brecha salarial de género. (Emakumearen eta Aukera Berdintasunerako Institutua); generoen arteko soldata-arrakalaren autodiagnostikoa egiteko tresna aurkezteko sortu zuten.

Materiala: Sistemen integrazioa