Emaitzak: 12

ES EU
Irudi pertsonala (6)
La alteración característica de la pubertad es el acné comedónico y principalmente el juvenil. Pubertaroko asaldura arrunt bat zaldardun aknea da, eta, nagusiki, gaztarokoa.

Materiala: Elektroestetika

El cabello normalmente oscurece su tono rdespués de la juventud, debido a que la melanogénesis es más activa en estos años, aunque el tono que posea el cabello depende también de los factores externos que actúen sobre él, como: Normalean, gaztaroa igaro ostean ilearen tonua ilundu egiten da, melanogenesia aktiboagoa izaten delako urte horietan, baina ilearen tonua kanpo-eragileen araberakoa ere izaten da, hauen araberakoa, besteak beste:

Materiala: Elektroestetika

La producción de melanina no es la misma en la niñez que en la juventud, en la madurez o en la vejez de una persona; hay variaciones importantes que se manifiestan como cambios de pigmentación, tanto en la piel como en el cabello. Melanina ez da berdin sortzen haurtzaroan edo gaztaroan, helduaroan edo zahartzaroan; aldaketa handiak izaten ditu, pigmentazio-aldaketak, esaterako, bai azalean bai ilean.

Materiala: Elektroestetika

Algunos individuos mantienen esa producción durante su juventud y madurez, pero es frecuente que muchos niños y bebés rubios experimenten un oscurecimiento del cabello a medida que crecen. Pertsona batzuek melanina-produkzio horrekin jarraitzen dute gaztaro edo helduarora arte, baina haur ilehori askori ilea ilundu egiten zaie hazten doazen heinean.

Materiala: Elektroestetika

Así, los rostros ovalados o redondeados en la juventud tendrán menos arrugas de adultos pero más problemas de doble mentón; los rostros triangulares o angulosos en la juventud tenderán al descolgamiento en las mejillas de adultos, marcándose el rictus nasogeniano y afinándose los labios. Horrela, beraz, gaztaroan obalatuak edo biribilduak diren aurpegiek zimur gutxiago izango dituzte helduaroan, baina arazo handiagoa kokots bikoitzarekin. Era berean, gaztaroan triangeluarrak edo hezurtsuak diren aurpegietan, masailak eseki egingo dira helduaroan; gainera, rictus nasogenianoa markatuko da eta ezpainak findu egingo dira.

Materiala: Elektroestetika

Comedónico/Juvenil ? Zaldar erakoa / gaztarokoa ?

Materiala: Elektroestetika

Gizarte eta kultura zerbitzuak (5)
Esto es muy importante, ya que la juventud es una etapa de cambios que pueden ser vividos como momentos de desorientación, dificultad para relacionarse, búsqueda de la propia identidad, etc. Hau oso garrantzitsua da, gaztaroa aldaketa askoko etapa bat denez, gazteak une batzuetan desorientatuta sentitu baitaitezke, besteekin harremanak izateko zailtasunekin, norberaren identitatearen bila eta abar.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Durante la adolescencia y la juventud, la música se convierte en un elemento de identificación personal y en objeto generalizado de consumo, fomentado directamente por el sector privado. Nerabezaroan eta gaztaroan, identifikazio pertsonaleko elementu eta kontsumoko objektu orokor bihurtzen da musika, zuzenean sektore pribatuak sustatuta.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Por ello, la animación dirigirá sus esfuerzos a transformar el papel meramente receptivo de la juventud en un papel crítico y activo, además de ampliar el conocimiento de las posibilidades de estilos y géneros que existen en la música. Hori dela eta, gaztaroaren hartzaile-paper soila paper kritiko eta aktibo bihurtzen ahaleginduko da animazioa, eta, horrez gain, musika-estilo eta -generoen ezagutza zabaltzen saiatuko da.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La música es un recurso eficaz de dinamización, sobre todo en la etapa juvenil Dinamizaziorako baliabide eraginkor bat da musika; batez ere, gaztaroan.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Es importante potenciar el papel protagonista de la juventud en las distintas intervenciones, dar oportunidades de experimentar las nuevas posibilidades de acción, la toma de decisiones de manera autónoma trabajando en contextos en que este colectivo de edad se vea reconocido en sus propias aportaciones a la vivencia cultural, como experiencia individual y como experiencia comunitaria, por ejemplo en escuelas taller, campos de trabajo, etc. Garrantzitsua da gaztaroaren protagonista-rola indartzea esku-hartzeetan, ekintza-aukera berriak esperimentatzeko aukerak ematea, erabakiak modu autonomoan hartzea, adin-kolektibo hau kultura-bizipenari egiten dizkion ekarpenetan aitortza jasotzen duen testuinguruetan lan eginez, banakako esperientzia gisa eta esperientzia komunitario gisa, esaterako, lantegi-eskoletan, lan-esparruetan, etab.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua