Emaitzak: 80

ES EU
Zehar-lerroa (59)
El problema radica en la cantidad de partículas emitidas por estos motores en comparación a los de gasolina debido al proceso de combustión y al contenido de azufre en el gasóleo. Errekuntza-prozesua eta gasolioaren sufre-edukia direla-eta gasolinazkoen aldean motor horiek aireratzen duten partikula kantitatea da arazoa.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

En función del régimen y la carga del motor, las chapaletas adoptan una posición determinada para que en el interior del cilindro se genere la turbulencia idónea que facilite la mezcla de aire y gasóleo. Motorraren erregimenaren eta kargaren arabera, posizio jakin batean jartzen dira gontzak, airearen eta gasolioaren nahastea errazteko turbulentzia egokia sor dadin zilindro barruan.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Esto supone una clara ventaja de coste en comparación con el refinado del petróleo para obtener gasolina y gasoil. Kostu aldetik, abantaila nabarmena da hori gasolina eta gasolioa egiteko petrolio-finketarekin alderatuta.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Cuando se inyecta gasóleo en el interior del cilindro contra el aire que está comprimido, con una relación que puede llegar a 1:24, esta mezcla se inflama debido a las altas temperaturas (de hasta 800 °C). Zilindro barrura gasolioa injektatzen bada, konprimatuta dagoen airerantz, gehienez ere 1:24 erlazioarekin, su hartzen du nahaste horrek, handia izaten baita tenperatura (800 °C-rainokoa).

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

unos grados antes de que el pistón llegue al PMS (depende del tipo de motor), se inyecta gasóleo finamente pulverizado el cual, poco después de entrar en contacto con el aire muy caliente que se haya comprimido, produce la combustión con lo que las partículas de combustible se queman a medida que van entrando en la cámara. pistoia GIPra iritsi baino gradu batzuk lehenago (zer motor mota den), xehe lainoztatutako gasolioa injektatzen da. Gasolioak konprimatutako airea (oso beroa) ukitzean, errekuntza hasten da eta, horrenbestez, ganberan sartu ahala erretzen dira erregai-partikulak.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Hay una inflamación del gasóleo cuando entra en contacto con el aire caliente: combustión y expansión. Aire beroa ukitzean, sugartu egiten da gasolioa (errekuntza eta espantsioa).

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Los gasóleos son mezclas de hidrocarburos que entran en ebullición entre los 180 °C y los 370 °C. Se obtienen a partir de una destilación progresiva del petróleo. Zenbait hidrokarburoren nahasteak dira gasolioak, eta 180 eta 370 °C artean hasten dira irakiten. Petrolioaren destilazio progresiboaren bidez egiten dira.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

En España tenemos tres tipos de gasóleo: Hiru gasolio mota erabiltzen dira Espainian:

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

El A, el B y el C. A, B eta C gasolioak.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

El B, conocido como gasóleo agrícola, es de color rojizo y se utiliza principalmente para el uso en motores agrícolas, así como determinada maquinaria de obra pública. B motakoa ("nekazaritzarako gasolioa" deritzona) gorrixka da, eta nekazaritzako ibilgailuetako motorretan erabiltzen da gehienbat, baita herri-lanetako zenbait makinatako motorretan ere.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Kimika (3)
El petróleo como fuente de hidrocarburos: gasolinas y olefinas. Petrolioa, hidrokarburoen iturburu gisa: gasolioak eta olefinak.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Para u óptimo aprovechamiento de los hidrocarburos como gasolinas y de las olefinas en la industria de polímeros. Polimeroen industrian, hidrokarburoen —gasolioak eta olefinak— ustiapen optimoa lortu nahi da.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Al pasarlo por el adsorbente (a base de nanotubos de óxido de titanio)se obtiene un gasóleo con bajo contenido de nitrógeno, totalmente transparente Titanio oxidozko nanohodiez egindako adsorbatzailetik igaro eta gero, nitrogeno-eduki txikiko gasolioa lortzen da, erabat gardena

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Instalatze eta mantentze lanak (14)
El combustible, en este caso gasóleo, se hace pasar por un pequeño orificio a una presión elevada de for- ma que se pulveriza. Erregaia, kasu honetan gasolioa, zulo txiki batetik pasarazten da presio handiarekin, eta hautseztatu egiten da.

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

Aunque la bobina esté excitada y en perfecto estado puede ocurrir que la solenoide no abra el paso al gasóleo, lo cual sucede si el vástago que mueve el obturador está bloqueado. Harila eszitatuta eta egoera onean egon arren, gerta daiteke solenoideak ez uztea pasatzeko tokirik gasolioari; hain zuzen, obturadorea mugitzen duen zurtoina blokeatuta dagoenean gertatzen da hori.

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

Pero también es cierto que para un mismo orificio la cantidad de gasóleo que lo atraviesa cambia según la presión a la que se impulsa: Baina zulo bat zeharkatzen duen gasolio kantitatea aldatu egiten da hari bultza egiten dion presioaren arabera:

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

Éstos son dos vari- llas de acero inoxidable aisladas eléctricamente entre sí y del resto del quemador; deben estar situados muy próximos para facilitar que el arco eléctrico salte entre ellos de forma que se alcance la temperatura de ignición del gasóleo Altzairu herdoilgaitzezko bi hagatxo dira, elkarrekiko eta erregailuarekiko elektrikoki isolatuak; bata bestetik oso gertu egon behar dute, arku elektrikoa haien artean sortzeko eta, hala, gasolioaren sutze-tenperaturara iristeko.

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

En la figura 49 se indican las partes fundamentales de una instalación de carga y almacenamiento de gasóleo enterrada. 49. irudian azaltzen dira gasolioa kargatzeko eta biltegiratzeko lurpeko instalazio baten oinarrizko zatiak.

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

Mientras que la primera, consistente en llevar un solo tubo desde el depósito al quemador, es más sencilla y económica, la segunda, en la que se añade otro tubo para retornar el gasóleo que no se quema, es la recomendada por los fabricantes. Lehenengo aukerarako, hodi bakar bat eraman behar da andeletik erregailura, eta sinpleena eta merkeena da; bigarrenerako, beste hodi bat gehitzen zaio erretzen ez den gasolioa itzultzeko, eta, hain zuzen, hori gomendatzen dute fabrikatzaileek.

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

En estas instalaciones, dado que no existe tubo de retorno para el gasóleo que no se quema, Halako instalazioetan, ez dagoenez itzulera-hodirik erretzen ez den gasoliorako,

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

Cuando el gasóleo empiece a salir por el tapón o por la rosca del manómetro, la bomba ya está cebada. Tapoitik edo manometroaren haritik gasolioa ateratzen hasten denean, ponpa jada beitatuta dago.

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

Si abrimos la bomba, debemos rellenarla de gasóleo por el orificio donde se conecta el va- cuómetro, sino se podría bloquear. Ponpa irekitzen badugu, bakuometroa konektatzen den zulotik sartu behar diogu gasolioa; bestela, blokeatu egin daiteke.

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

También cuando la tubería de aspiración supere los 20 m deberemos llenarla manualmente de gasóleo. Bestalde, xurgatze-hodiak 20 m baino gehiago dituenean, gasolioa eskuz sartu behar dugu bete arte.

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak