Emaitzak: 33

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (3)
Trama: (Frame). Trama (frame):

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Retransmisión de tramas: (Frame Relay). Frame relay:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La comunicación síncrona se emplea, por ejemplo, cuando se accede a ordenadores Main Frame de IBM. IBMren Main Frame ordenagailuekin erabiltzen da komunikazio sinkronoa, esate baterako.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Informatika eta komunikazioa (13)
Por ejemplo, en HTML, utilice el atributo “title” en los elementos FRAME. Adibidez, HTMLn, erabili “title” atributua FRAME elementuetan:

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Para contenidos complejos (p. ej. las gráficas) en los que el texto del atributo “alt” no es suficiente, proporcione una descripción adicional usando, por ejemplo “longdesc” con IMG o FRAME, un enlace dentro de un elemento OBJECT o unen el documento. “alt” atributuaren testua nahikoa ez den eduki konplexuetarako (adibidez, grafikoak), eskaini deskribapen gehigarri bat, adibidez IMG edo FRAMErekin “longdesc”, OBJECT elementu baten baitan esteka bat edo dokumentuanbat erabiliz.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Es una cadena que tiene el nombre de la ventana o del frame especificado en el parámetro TARGET TARGET parametroan zehaztutako leihoaren edo framearen izena daukan katea da.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Todos sabemos que la ventana del navegador puede ser dividida en varios frames que contengan cada uno de ellos un documento en el que mostrar contenidos diferentes. Denok dakigunez, nabigatzailearen leihoa hainbat frametan bana daiteke, eta horietako bakoitzak dokumentu bat izan dezake, dagokion edukiarekin.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Al igual que con las ventanas, cada uno de estos frames puede ser nombrado y referenciado, lo que nos permite cargar documentos en un marco sin que esto afecte al resto. Leihoekin bezala, frame horietako bakoitza izendatu eta erreferentziatu egin daiteke. Hortaz, dokumentuak marko batean karga ditzakegu, gainerakoan eraginik izan gabe.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Realmente cada frame se representa con un objeto window, esto quiere decir que el objeto frame tiene todas las propiedades y métodos del objeto window. Berez, frame bakoitza window objektu batekin adierazten da; horrenbestez, frame objektuak window objektuaren propietate eta metodo guztiak dauzka.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Variable que nos indica cuántos frames tiene la ventana actual. Uneko leihoak zenbat frame dituen adierazten digun aldagaia.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Contiene el nombre de la ventana, o del frame actual. Leihoaren izena, edo uneko framearena, dauka.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

En la mayoría de los casos podemos ignorar la referencia a la ventana actual (window), pero será necesaria esta referencia cuando estemos utilizando múltiples ventanas, o cuando usemos frames. Kasurik gehienetan, alde batera utz dezakegu uneko leihoaren erreferentzia (window), baina erreferentzia beharrezkoa izango da leiho bat baino gehiago erabiltzen ari garenean, edo frameak erabiltzen ditugunean.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Cuando estemos usando un único frame, podemos pues ignorar explícitamente la referencia al objeto window, ya que JS asumirá que la referencia es de la ventana actual. Frame bakarra erabiltzen ari garenean, window objektuaren erreferentzia esplizituki bazter dezakegu, JSk uneko leihoarena hartuko baitu erreferentziatzat.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudia eta soinua (10)
Parte de fotogramas, o frames, creados por ordenador. Ordenagailuz sortutako fotogramak edo frameak ditu abiapuntu.

Materiala: Irudia

Retoque digital: Como el vídeo digital admite múltiples retoques, se pueden utilizar alambres o trozos de pita para para soportar los movimientos que se suceden en cada frame, y luego hacerlo desaparecer con el retoque digital que te ofrecen programas como Premier o Photoshop. Ukitu digitala: bideo digitalak ukitu anitz onartzen duenez, alanbreak edo pita zatiak erabil daitezke frame bakoitzean gertatzen diren mugimenduei eusteko, eta gero desagerrarazi Premier edo Photoshop bezalako programek eskaintzen duten ukitu digitalarekin.

Materiala: Irudia

Se pueden retocar arrugas o saltos que se producen al hacer los movimientos de los muñecos de frame a frame. Zimurretan eman daitezke ukituak, baita frametik framera panpinen mugimenduak egitean izan daitezkeen jauzietan ere.

Materiala: Irudia

La imagen muestra un fotograma convertido en frame para ser tratado en un programa informático. Frame bihurturiko fotograma bat erakusten du irudiak; eta, ondoren, programa informatikoan tratatzen da.

Materiala: Irudia

El trabajo con el Audio Frame está orientado hacia la filosofía de trabajo que veíamos en el capítulo anterior pero con posibilidades muchas mayores. Aurreko atalean aztertu dugun lan-filosofian oinarritzen da Audio Frame-ren lana, baina askoz aukera gehiago eskaintzen ditu.

Materiala: Irudia

El Audio Frame Audio Frame sistema

Materiala: Irudia

Vista general del estudio equipado con AUDIO FRAME. AUDIO FRAMErekin ekipatutako estudioaren bista orokorra.

Materiala: Irudia

Todo comenzó en 1988 cuando recibió una comunicación de uno de los bancos de datos de Estados Unidos invitándole a conocer el proyecto para el que había nacido Wave Frame Corporation. Istorioa 1988an hasi zen. Urte hartan, Ameriketako Estatu Batuetako datu-banku bateko komunikatua jaso zuen, eta Wave Frame Corporation izenekoaren proiektua ezagutzeko gonbita egiten zitzaion bertan.

Materiala: Irudia

HH (horas), MM (minutos), SS (segundos), FR (Frames), TH (décimas y centésimas de Frames). HH (orduak), MM (minutuak), SS (segundoak), FR (frameak), TH (frame-hamarrenak eta -ehunenak).

Materiala: Irudia

Cada segmento de CUE puede moverse hacia adelante o hacia atrás, con una definición de 1/100 de Frame, empleando el reloj interno de AudioFüe o un código externo SMPTE. CUE segmentu bakoitza aurrerantz edo atzerantz mugi daiteke, 1/100eko Frame bereizmenarekin. Horretarako, AudioFile sistemaren barruko erloju bat edo SMPTE kanpoko kode bat erabiliko da.

Materiala: Irudia