c) Los fotógrafos utilizan un modelo de color conocido como RGB y los pintores y maquilladores utilizamos el CMYK.
c) Argazkilariek RGB kolore-eredua erabiltzen dute; makillatzaileok eta margolariek, berriz, CMYK kolore-eredua.
Materiala: Elektroestetika
Quienes sí pintan o tintan, o mejor aún iluminan con luces coloreadas, son profesionales de campos cercanos al nuestro como los fotógrafos, los escenógrafos, los decoradores, cromatólogos, etc.
Badira argi koloreztatuak erabiliz margotzen, tindatzen edo, hobeto esanda, argiztatzen duten profesionalak, gure arlotik hurbilekoak, gainera; esaterako, argazkilariak, eszenografoak, dekoratzaileak, kromatologoak, etab.
Materiala: Elektroestetika
También a Susana Folgado y a Catalina Carrillo, madre del fotógrafo.
Baita Susan Folgadori eta argazkilariaren ama Catalina Carrillori ere.
Materiala: Elektroestetika
Irudia eta soinua (11)
Tras lo que hemos visto, el fotógrafo debe alcanzar su meta expresiva en base a la combinación de tres variables:
Ikusi dugunaren ondotik, argazkilariak adierazpen lortu behar du, horretarako hiru aldagai konbinatuz:
Materiala: Irudia
Después se hace una puesta en común, y se debate el tema propuesto, es decir, cómo la propia subjetividad del fotógrafo es decisiva en el resultado final de cada foto.
Ondoren, bateratze-lana egingo da, eta proposaturiko gaia eztabaidatuko da; hots, argazkilariaren subjektibotasuna zenbateraino den erabakigarria argazki bakoitzaren azken emaitzan.
Materiala: Irudia
La subjetividad del fotógrafo:
Argazkilariaren subjektibotasuna:
Materiala: Irudia
Si se pide a un grupo de fotógrafos que fotografíe un mismo motivo se obtendrán imágenes muy distintas.
Argazkilari talde bati motibo berari argazkiak egiteko eskatzen bazaio, oso irudi desberdinak lortuko dira.
Materiala: Irudia
Cada persona tiene su forma de ver, y aunque parece que la cámara capta el mundo con objetividad, siempre es el fotógrafo quien de forma subjetiva decide hacia donde mirará la cámara.
Nork bere ikuspuntua du, eta kamerak mundua objektibotasunez atzematen duela dirudien arren, argazkilariak erabakitzen du beti, subjektibotasunez, nora begira jarriko duen kamera.
Materiala: Irudia
Éste es un elemento creativo más con que cuenta el fotógrafo para obtener sus imágenes.
Argazkilariak irudiak lortzeko duen sorkuntza-laneko beste osagai bat da.
Materiala: Irudia
El control de la Profundidad de Campo es un recurso expresivo esencial para el fotógrafo.
Eremu-sakoneraren kontrola funtsezko adierazpen-baliabidea da argazkilariarentzat.
Materiala: Irudia
o La subjetividad del fotógrafo.
o Argazkilariaren subjektibotasuna.
Materiala: Irudia
El fotógrafo elige e inmoviliza un instante de la realidad que sucede ante sus ojos.
Begien aurrean gertatzen ari den errealitateko aldiune bat aukeratu eta geldiarazten du argazkilariak.
Materiala: Irudia
El invento de la película en rollo de celuloide marcó el final de la era fotográfica primitiva y el comienzo de una etapa durante la que aparecieron miles de fotógrafos aficionados que se interesaron por el nuevo invento.
Argazkiaren hasierako aroaren amaiera ekarri zuen zeluloideko argazki-filmaren asmakizunak, eta garai berria abiarazi zuen, eta, garai horretan, asmakizun berriarekiko interesa zuten milaka argazkilari zaletu agertu ziren.
Materiala: Irudia
Komunikatzeko trebetasunak (1)
La fotografía es capaz de ir mucho más allá del registro simple de la realidad, y es en ese punto donde el espíritu comunicador del fotógrafo logra comunicar la exquisitez aislada de una idea, de un sentimiento, de una situación.
Argazkia errealitatearen erregistro hutsetik baino askoz ere harago doa, eta puntu horretan lortzen du argazkilariaren espiritu komunikatzaileak ideia baten, sentimendu baten edo egoera baten fintasun isolatua.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Edition permission request
You do not have permission to edit this dictionary. You can edit this dictionary when the dictionary manager accepts your request