Azpimarratu nahiko genuke Archives Balenciaga, Paris-eko laguntza berezia, proiektu honi jarraipena egin diotelako eta traje, osagarri, argazki, marrazki eta dokumentu ugari utzi dizkigulako maileguan.
Nos gustaría subrayar la excepcional ayuda de Archives Balenciaga, París, que han seguido este proyecto con interés y que han facilitado el préstamo significativo de trajes, accesorios, fotografías, dibujos y documentos.
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Kat. 67. - Espainian egina, parpaila berdeko soineko hau Parisen parpaila zuriz eginaren antzekoa da. Eskuinean, Herny Clarkeren argazkia, Vogue aldizkariarentzat, 1951n.
Cat. 67 - Hecho es España, este vestido de noche de encaje verde es parecido al hecho de encaje blanco en París. A la derecha, fotografía de Henry Clarke para Vogue en 1951
Cat. 51 - Fotografía de archivo con muestra de encaje de Marescot rebordado. El vestido de noche lo lleva la modelo Giselie, 1967
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Nylonezko tul honetako "creponnee" parpailak sendotasuna ematen dio koktelerako soineko honi, 1965. Artxiboko argazkia, soinekoaren xehetasunarekin.
El encaje "créponnée" de este tul de nylon da mayor rigidez a este vestido de cóctel, 1965. Fotografía de archivo con una muestra de! vestido.
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1930etik 1968ra bitartean, aldatu egin ziren parpailetako osagaiak. Hasierako marrazki txikietako vermiccelles ondoren, fabrikatzaileak, gerraren ondoren, XIX. mendeko lanetan inspiratu ziren, Chantilly-ko parpailetan bereziki. Apaingarri begetal bateko arrosa bakartu edo sortekin batera, margaritak, pentsamendu handiak eta gari galburuak ikusten dira; eta osagai exotikoak eransten zaizkie horiei, hala nola peonia eta koloretako irudizko loreak, ohikoak XVIII. mendean. Zenbait pieza fin "modaz" baliatzen dira, esaterako XVIII. mendean: sareak, lore bihotzak, asko aldatzen dira batzuetatik besteetara. Diseinu berezien artean aipatzekoak dira dantzari bikoteak, "petits marquis", XVIII. mendeko jantziez apainduak (49. or. il.). Dekoratu horien multzoa soro, hostotza edo girlanda moduan jartzen ziren tradizioz. Motiboak ugaltzea izan zen azken bi hamarraldietan parpailen bilakaera estilistikoaren ezaugarri nagusia. Balenciaga maisu bat da kolorearen artean eta gustukoen ditu "...tauromakiaren koloreak: hori urre-kolorea, gorri bizia eta liturgiaren morea, beltz soila, zuria eta marroia...", baina baita ere "... ezki-berdea, zuria, zuri hautsia, artile kolorea, karamelu-kolorea, kafesnea, sator-kolorea arrosa biziarekin askotan, berde azidoa edo Sevresko urdina". Are gehiago, Balenciagak oso modu berritzailean nahasten ditu koloreak -mostaza horia eta beltza, limoi horia eta arrosa bizia-, nabarmentasuna emanez multzoari, prentsaren arabera espainiar nabarmentasuna. Tonu eztiak ere badaude jostunaren paletan, hala nola gris ondua edo zilarreztatua, beige gorritua edo gaztaina-kolorea, eta kafe -koloretik txokolate-kolorera igarotzen da, argazkigintzak hain nekez erreproduzitu dezakeen moduan. Jostunak parpaila zeharka erabiltzen du soineko eta berokietan, zerrendatan eta baita motibo moztuekin ere, bai inkrustatuta bai aplikatuta. 1935etik 1949ra, Balenciagak, Belle-Epoque garaian bezala, parpailezko medailoiak eta girlandak jartzen ditu hondo argi batean (23. eta 49. or. il.). Garai horretan bertan, parpaila estuko bolanteak soineko estuen gainean jartzen ditu, horizontalean; efektu hori ehunen fabrikatzaileek ere imitatu zuten.
Desde los años 1930 hasta 1968, los motivos de encaje evolucionan. Tras los vermicelles de pequeños dibujos del principio, los fabricantes se inspiran tras la guerra en los trabajos del siglo XIX, en particular en los encajes Chantilly. Junto a las rosas aisladas o en ramo de un decorado vegetal, se aprecian margaritas, grandes pensamientos y espigas de trigo: también se introducen ciertos motivos exóticos como la peonía y flores imaginarias de colores, habituales en el siglo XVIII. Algunas piezas refinadas se benefician de las "modas", como en el siglo XVIII: los motivos de redes, corazones de flores, difieren, unos de otros. Entre los diseños excepcionales, caben destacar las parejas de bailarines "'petits marquis" con trajes del siglo XVIII (il. p. 49). El conjunto de estos decorados se disponía tradicionalmente en forma de siembra, follaje o guirnaldas. La evolución estilística de los encajes se manifiesta a través del aumento de los motivos a lo largo de las dos últimas décadas. Balenciaga es un maestro en el arte del color y tiene preferencia por los colores "... de la tauromaquia: el amarillo dorado, el rojo escarlata y el morado de la liturgia, un negro austero, el blanco y el marrón..." pero también "...tonos verde tilo, blanco, blanco roto, crudo, caramelo, café con leche, topo a menudo subido de rosa intenso, verde ácido, o de azul de Sévres". Mejor incluso, Balenciaga los conmina de manera innovadora, como el amarillo mostaza y el negro, el amarillo limón y el rosa intenso, atribuyéndoles una teatralidad, que la prensa califica de española. Los tonos suaves, sin embargo, forman parte de su paleta como el gris ahumado o plateado, el beige rosado o incluso los castaños, variando del café al chocolate y que la fotografía reproduce con dificultad. El modisto utiliza el encaje al bies para sus vestidos y sus abrigos, en bandas o incluso con motivos recortados, ya sean incrustados, o bien aplicados. De 1935 a 1949, Balenciaga, como en la Belle-Epoque, aplica sobre fondo claro medallones y guirnaldas de encaje (il. p. 23 y 49). En la misma época, se disponen pequeños volantes de estrechos encajes horizontalmente sobre vestidos tubo, efecto a su vez imitado por los fabricantes de telas.
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Kat. 59. - Artxiboko argazkia. Gaueko soineko aldakorra: gazarrezko gerrikoa eraman liteke gerrian edo belaunen parean, 1967
Cat. 59 - Fotografía de archivo. Vestido de noche transformable: el cinturón de gazar se puede llevar tanto en la cintura como a la altura de las rodillas, 1967
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14c- Artxiboko argazkia, zilarrezko gelatina gainean inprimatua. Archives Balenciaga, Paris.
14c- Fotografía de archivo, impresión sobre gelatina de plata. Archives Balenciaga, París.
15b- Fotografía de archivo con muestra, modelo: Tania. Archives Balenciaga, París, (p. 80)
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51b- Artxiboko argazkia, zilar gelatinaren gainean inprimatua. Archives Balenciaga, Paris.
51b- Fotografía de archivo, impresión sobre gelatina de plata. Archives Balenciaga, Paris.
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70a- Artxiboko argazkia: soinekoa eta dagokion parpailazko berokia, lastoz brodatua, f 950eko U, f 77 zkia., zilarrezko gelatinan inprimatua.
70a- Fotografía de archivo: vestido y su correspondiente abrigo de encaje bordado en paja, E 1950 n" 177, impresión sobre gelatina de plata.
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Elektrizitatea eta elektronika (17)
En la fotografía podemos observar un Panel de Operador OP7, de Siemens, con cuatro líneas de veinte columnas.
Argazkian OP7 operadore-panela ikus dezakegu, Siemens etxekoa. Lau lerro eta hogei zutabe ditu.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Siempre es tentador colocar fotografías como fondo de pantalla pero, generalmente, solo contribuyen a llenar de colores la misma y hacer más difícil el diseño gráfico.
Pantailaren atzealdean argazkiak jartzea beti da tentagarria, baina normalean pantaila kolorez bete baino ez dute egiten eta diseinu grafikoa zaildu egiten dute.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Podemos encontrar planos, fotografías, esquemas eléctricos, gráficos de tendencias, etc.
Hainbat elementu aurki daitezke, hala nola planoak, argazkiak, eskema elektrikoak, joera-grafikoak eta abar.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Su principal atractivo consiste en que elimina el tradicional revelado y permite la posibilidad de traspasar la fotografía directamente al ordenador para poder ser tratada.
Gailu horien erakarpen nagusia da errebelatzeko prozedura tradizionala gainditzen dutela, eta argazkia ordenagailura sar daiteke zuzenean, ondoren tratatzeko.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Como es lógico, cuanto mayor sea la resolución, mejor calidad tendrán las fotografías.
Logikoa den moduan, bereizmena zenbat eta altuagoa izan, orduan eta kalitate hobea izango dute argazkiek.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
a) El número de fotografías que son capaces de memo-rizar.
a) Biltegira ditzaketen argazki kopuruen arabera.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Se puede realizar cualquier tipo de conexión en cualquier punto de la red, lo cual permite optimizar la colocación de sensores y actuadores, y adaptarse a los requerimientos de cada usuario (véase fotografía).
Edozein konexio mota egin daiteke sareko edozein puntutan, eta horri esker, sentsore eta eragingailuen kokapena optimizatu eta erabiltzaile bakoitzaren eskakizunetara egokitu daiteke (ikus argazkia).
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
En la fotografía se muestra un autómata compacto que dispone, además de las consabidas entradas y salidas analógicas y digitales, un puerto de comunicación Ethernet y tiene capacidad de almacenar páginas web (servidor web).
Automata konpaktua agertzen da argazkian. Sarrera eta irteera analogiko eta digital jakinez gain, Ethernet komunikazio-ataka eta web orriak (web zerbitzaria) gordetzeko gaitasuna du.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
En la fotografía se puede observar un equipo de control basado en un PC industrial, de la empresa Festo Pneumatic.
Argazkian Festo Pneumatic enpresaren PC industrialean oinarritutako kontrol-ekipoa ikus daiteke.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Como ejemplo de un IED, en la fotografía se puede observar un Terminal del tipo CPX, de Festo Pneumatic..
IED adibide gisa, argazkian Festo Pneumatic-en CPX motako terminala ikus daiteke.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Eraikuntza eta obra zibilak (5)
Como hemos visto en la fotografía anterior, existe la posibilidad de cerrar toda la fachada con redes de cierre de protección vertical.
Aurreko argazkian ikusi dugunez, fatxada osoa babes bertikaleko itxiera-sareen bidez itxi daiteke.
A continuación se muestran una serie de fotografías de todos los pasos de ejecución del forjado inclinado, eliminando el riesgo de caída a distinto nivel.
Jarraian, forja inklinatua egiteko eman beharreko pauso guztien argazkiak jaso ditugu; altueratik erortzeko arriskua desagertzen dela ere ikusten da.
Dichas fotografías no serán necesarias en el caso de que se trate de pabellones industriales, de almacenaje, etc., siempre que se hayan presentado alzados esquemáticos.
Argazki horiek ez dira beharrezkoak izango eraikinak pabilioi industrialak, biltegiak eta abar badira, betiere, altxaera eskematikoak aurkeztu badira.
Con el cilindro que se ve en la fotografía se sujeta el material.
Argazkian agertzen den zilindroaren bidez eusten da materiala.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Naturalmente no se pueden mostrar fotografías de cada detalle, por motivos de espacio.
Argi dagoenez, espazio-mugak direla eta, ezinezkoa da xehetasun bakoitzaren argazkiak erakustea.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Por medio de una imagen, se puede explicar la función de un elemento o dispositivo, de una forma más clara y más objetiva, pues la fotografía ofrece al observador los detalles reales de una determinada instalación.
Irudi baten bidez, elementu edo gailu baten funtzioa modu argiago eta objektiboan azaldu daiteke. Izan ere, argazki batek instalazio jakin baten egiazko xehetasunak ikusteko bidea emango dio irakurleari.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Como complemento de las descripciones gráficas y escritas sobre las aplicaciones de la neumática se añade este anexo compuesto por fotografías en correspondencia numérica a los diferentes capítulos del libro.
Pneumatikaren aplikazioen inguruko deskribapen grafiko eta idatziez gainera, argazkiz betetako eranskin hau gehitu dugu. Argazkien zenbakiak liburuaren atalei dagozkie.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Informatika eta komunikazioa (1)
Imágenes obtenidas a través de fotografías de personas o lugares.
Pertsonen edo tokien argazkien bidez jasotako irudiak.
Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak
Irudi pertsonala (23)
Evitar la sombra blanca, excepto para fotografía en B/N o puntos muy concretos.
Saihestu begi-itzal zuria, zuri-beltzeko argazkietarako edo oso gune jakinetarako ez bada.
Materiala: Elektroestetika
Contrastes de este tipo se utilizan mucho para primeros planos de fotografía en color para publicidad:
Horrelako kontrasteak asko erabiltzen dira lehen planoko koloretako publizitate-argazkietan:
Materiala: Elektroestetika
Se utiliza también para iluminar zonas concretas ( fotografía, novia etc…)
Gune zehatzak argitzeko ere erabiltzen da (argazkietarako, andregai-makillajerako…)
Materiala: Elektroestetika
Gracias al cine y la fotografía, contamos con una importante fuente de imágenes de gran interés y que constituyen un buen nivel de partida del que yo hago muy a menudo uso en mis clases.
Zinemari eta argazkilaritzari esker, hamaika irudi interesgarri dauzkagu; abiapuntu bikaina direnez, nik askotan erabiltzen ditut nire eskoletan.
Materiala: Elektroestetika
Puede ser una buena práctica que el alumno, a partir de una fotografía o dibujo de un maquillaje artístico, se inicie en el camino de la creación, haciendo su propia interpretación de ésta, añadiendo o eliminando elementos, haciendo variaciones con el color, etc.
Ariketa ona da ikasleak makillaje artistiko baten argazkia edo marrazkia oinarri hartu eta sortzen hastea, interpretazioa pertsonala eginez, osagaiak gehituz edo kenduz, kolorea aldatuz, etab.
Materiala: Elektroestetika
En los maquillajes para televisión y fotografía está indicado:
Zer da egokia telebistako eta argazkietarako makillajerako?
Materiala: Elektroestetika
Maquillaje para fotografía en color y blanco y negro
Koloretako eta zuri-beltzeko argazkietarako makillajea
Materiala: Elektroestetika
Tienen mucho en común los maquillajes para fotografía con los de televisión:
Lotura handia dute argazkietako eta telebistako makillajeak:
Materiala: Elektroestetika
labios colorete, sombreado de ojos, etc., puede quedar perfecto en fotografía en blanco y negro, siempre que las distintas intensidades de dichos tonos de azul sean las adecuadas.
(ezpainak, koloretea, begietako itzala eta abar) bikain gera daiteke zuri-beltzeko argazkietan, betiere urdin horien bizitasunak egokiak badira.
Materiala: Elektroestetika
Después, intensificando estos trazos y/o aportando color sobre la base del dibujo, también servirán para tarde, fotografía y circunstancias similares.
Izan ere, trazu horiek bizituz edota marrazkiaren oinarriaren gainean kolorea emanez, arratsalderako, argazkietarako eta antzeko egoeretarako ere erabil daitezke.
Materiala: Elektroestetika
Irudia eta soinua (111)
De esta forma, los cartelistas norteamericanos han usado más la fotografía en color, los fotomontajes y el aerógrafo.
Hala, bada, Iparramerikako kartel-egileek maizago erabili dituzte koloretako argazkiak, argazki-muntaketak eta aerografoa.
Materiala: Irudia
La fotografía no es la realidad, y ni siquiera se la puede considerar como una reproducción válida de nuestra percepción óptica.
Argazkia ez da errealitatea, eta ezin har daiteke gure pertzepzio optikoaren erreprodukzio baliagarritzat ere.
Materiala: Irudia
Se pueden crear por escaneado de un original o mediante fotografía digital.
Jatorrizkoa eskaneatuta edo argazki digitalaren bidez sor daitezke.
Materiala: Irudia
De esta forma se obtienen fotografías en positivo.
Hala lortzen dira argazkiak positiboan.
Materiala: Irudia
Aunque la fotografía elimina el movimiento, lo representa gracias al uso de la "foto movida".
Argazkiak mugimendua kentzen badu ere, "argazki mugitua" delakoaren erabilerari esker irudikatzen da mugimendua.
Materiala: Irudia
En la fotografía tradicional, al hacer grandes ampliaciones de un negativo se empieza a ver elgranode la imagen.
Betiko argazkietan, negatiboa asko handitzen denean, irudiaren pikorra ikusten hasten da.
Materiala: Irudia
Imagen y fotografía digital.
Irudia eta argazki digitala.
Materiala: Irudia
Un capítulo puede estar formado por 25 ó 28 fotografías.
atal batek 25 edo 28 argazki izan ditzake.
Materiala: Irudia
El sistemaópticode las cámaras de vídeo es similar a los modelos que se usan en cine y fotografía.
Bideo-kameren sistema optikoa zineman eta argazkigintzan erabiltzen diren ereduen antzekoa da.
Materiala: Irudia
En esta fotografía se aprecia el boceto de un movimiento.
Mugimendu baten zirriborroa ikus daiteke argazkian.
Materiala: Irudia
Ostalaritza eta turismoa (6)
Fue el mayor campo de exterminio nazi, creado en 1940, reúne miles de documentos y fotografías , proyectando una película soviética tomada inmediatamente después de la liberación del campo en 1945 , como testimonio de la barbarie .
Nazien sarraski-eremu handiena izan zen, 1940an sortua. Milaka dokumentu eta argazki gordetzen ditu eta 1945ean eremua askatu eta berehala filmatutako film sobietarra proiektatzen da basakeriaren lekukotasun gisa.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
líneas regulares y cargueros, fechas de salida y llegada, horarios y precios medios, compañías que operan en cada ruta, buques utilizados, cruceros marítimos y fluviales con fechas, compañías, rutas, buques utilizados…, esquemas de puertos marítimos, fotografías de barcos…
linea erregularrak eta zamaontziak, irteteko eta iristeko datak, ordutegiak eta batez besteko prezioak, ibilbide bakoitzean aritzen diren konpainiak, erabiltzen diren ontziak; itsas eta ibai-gurutzaldiak eta haien datak, konpainiak, ibilbideak, erabiltzen diren ontziak...; itsasoko portuen eskemak, itsasontzien argazkiak...
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
La identificación del pasajero (necesaria para el momento de la facturación en el aeropuerto) debe ser un documento oficial con fotografía. Para pasajeros “child” (CHD) la identificación será la del adulto que lo acompaña
Bidaiariak argazkidun dokumentu ofizial batekin identifikatu behar du (beharrezkoa da aireportuan fakturatzeko).Childbidaiariak (CHD) berekin doan helduarenarenarekin identifikatzen dira.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Unafotografíadel exterior de la fachada de la agencia y otra de la caja fuerte o armario de acero abierta/o y cerrada/o.
Agentziaren fatxadarenargazkibat eta kutxa gotorraren edo altzairuzko armairuaren beste bat, irekita eta itxita.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Un lugar ideal para bucear es el Parque Marino Nacional St Anne, que abarca seis islas cerca de las costas de Mahé; se puede practicar distintos tipos de pesaca en Denis y en la isla de Bird y las transparentes aguas son perfectas para la fotografía submarina, con 101 especies de coral y más de 920 especies de peces.
Urpekaritzan aritzeko leku aparta St Anne itsas parke nazionala da, eta Mahe kostaldetik gertuko sei uharteak hartzen ditu. Denisen eta Bird uhartean hainbat arrantza mota egin daitezke, eta ur garden-gardenak ur azpiko argazkigintzan aritzeko ezin hobeak dira; izan ere, 101 koral-espezie eta 920 arrain-espezie baino gehiago daude ur horietan.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Stedelijk Museum, se expone una colección de arte moderno, arte holandés e internacional con pinturas, esculturas, grabados, dibujos, fotografías, vídeo y cine, artes aplicadas y diseño industrial.
Stedelijk Museum. Arte modernoaren, arte holandarraren eta nazioartekoaren bilduma zabala jasotzen du: margolanak, eskulturak, grabatuak, marrazkiak, argazkiak, bideoak, zinema, arte aplikatuak eta industria-diseinua.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Gizarte eta kultura zerbitzuak (25)
Algunas claves instrumentales de los talleres son, entre otras: artesanía, artes plásticas, fotografía, cine, literatura, artes escénicas, música, etc.
Tailerretan lantzen diren arloetako batzuk hauek dira: artisautza, arte plastikoak, argazkigintza, zinema, literatura, arte eszenikoak, musika, etab.
En el ámbito de la animación cultural, el objetivo de los concursos es premiar obras que tengan como objeto o lenguaje alguno de los sectores culturales –literatura, cine, fotografía, artesanía, música, etc.–.
Kultura-animazioaren esparruan, lehiaketen helburua da xede edo lengoaiatzat kultura-sektoreetako bat duten lanak saritzea (literatura, zinema, argazkigintza, artisautza, musika, etab.).
Ofrecer zonas en las que se deje testimonio de las actividades desarrolladas, de la vida de la comunidad, con libros de visitas, exposición de trabajos, fotografías, etc.
Egindako jardueren eta komunitatearen bizitzaren testigantza uzteko eremuak jartzea, adibidez, bisita-liburuekin, lanen erakusketarekin, argazkiekin eta abarrekin.
Con el uso de un programa de procesamiento de texto, maquetaréis toda la información de la guía, a doble columna, insertando algunas fotografías y dejándola lista para su impresión.
Testua prozesatzeko programa baten bidez, gidako informazio guztia maketatuko duzue, bi zutabetan, argazki batzuk txertatuz, eta inprimatzeko prest utziko duzue.
Este tipo de canaletas se utilizan tanto para poner los sacos como para rellenarlos de perlita y cultivar acelgas y lechugas quedando como se ve en la siguiente fotografía.
Halako kanaletak bai zakuak jartzeko bai perlitaz betetzeko erabiltzen dira, bertan zerbak eta letxugak hazteko, argazkian ikusten denez.
Materiala: Nekazaritza
Komunikatzeko trebetasunak (18)
En el caso de los sordomudos, fundamentalmente, el lenguaje icónico (banderas, fotografías, gestos, etc.) y, en el caso de los ciegos, el lenguaje táctil (presiones con la mano, lectura mediante el sistema Braile, etc.).
Gor-mutuen kasuan, batez ere, hizkuntza ikonikoa baliatzen dute (banderak, argazkiak, keinuak eta abar), eta itsuen kasuan, berriz, ukimen-hizkuntza (eskuekin egindako presioa, Braille sistema eta abar).
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
El asesor instruirá al cliente en el lenguaje de signos que representen la imagen de una persona o institución, a través fotografías, catálogos, folletos, etc.
Aholkulariak pertsona edo erakunde baten irudia ordezkatzen duen zeinu-hizkuntzan trebatuko du bezeroa, argazkiak, katalogoak, liburuxkak eta tankerakoak baliatuz.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
¿Comprobamos que en las intervenciones a través de los medios, la imagen del cliente se presentó en óptimas condiciones?, ¿y valoramos cuáles son las características técnicas de la fotografía que no distorsionan la imagen del cliente?, y ¿aseguramos la protección del derecho a su propia imagen?
Egiaztatu dugu baldintza bikainak zituela bezeroaren irudiak komunikabideetan egindako agerraldietan? Balioetsi dugu argazkilaritzako zer ezaugarri teknikok ez duten distortsionatzen bezeroaren irudia? Eta bermatu dugu bere irudiaren eskubidearen babesa?
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Aunque para analizar como comunica la imagen física o estática del cliente, el asesor puede valerse de la fotografía.
Nolanahi ere, bezeroaren irudi fisikoak eta estatikoak zer-nola komunikatzen duen aztertzeko, aholkulariak argazkia ere balia dezake.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
El tratamiento digital de la fotografía, junto con la aplicación de programas informáticos, permite ver las posibilidades de los cambios propuestos.
Argazkiaren tratamendu digitalak, programa informatikoen aplikazioarekin batera, proposatutako aldaketen aukerak ikusten uzten du.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
En las fotografías se pueden ver expresiones y posturas, características del lenguaje no verbal del cliente.
Argazkietan adierazpenak eta jarrerak ikus daitezke, bezeroaren hitzik gabeko hizkuntzaren ezaugarriak.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
11)Pedir permiso antes de etiquetar fotografías subidas por otras personas.
11)Baimena eskatzea beste pertsona batzuek igotako argazkiak etiketatu aurretik.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Este especialista analizará la imagen de su cliente en programas televisivos, producciones cinematográficas, anuncios publicitarios y fotografías, y desarrollará una propuesta de mejora en habilidades comunicativas para los medios de comunicación que su cliente necesite.
Espezialista horrek bezeroaren irudia aztertuko du: telebista-programetan, zinema-produkzioetan edo publizitate-iragarkietan eta -argazkietan, eta hedabideetan komunikatzeko trebetasunak hobetzeko proposamen bat prestatuko du, bezeroaren beharrekin pentsatuz.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Se trata de estudiar los signos y su aplicación en terrenos como el vestuario, la fotografía, o los espacios físicos.
Zeinuak eta haien aplikazioak aztertuko ditu hainbat alorretan, hala nola jantzietan, argazkietan edo espazio fisikoetan.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Hay películas más sensibles a la luz que otras; las que necesitan poca luz se emplean para hacer fotografías o escenas nocturnas.
Film batzuk sentikortasun handiagoa diote argiari beste batzuek baino. Argi gutxi behar dutenak gaueko argazkiak edo eszenak grabatzeko baliatzen dira.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Zehar-lerroa (9)
Organizad una muestra similar con fotografías de mujeres de vuestro entorno.
Antolatu antzeko erakusketa bat zuen inguruko emakumeen argazkiak erabiliz.
Materiala: Sistemen integrazioa
Busca fotografías de los ámbitos político, económico, cultural, deportivo, educativo y religioso de alto nivel.
Bilatu goi-mailako politika, ekonomia, kultura, kirol, hezkuntza eta erlijioko argazkiak.
Materiala: Sistemen integrazioa
✓Llevar a cabo concursos de pósteres, historietas ilustradas, fotografías y exposiciones.
✓Posterrak, komiki ilustratuak, argazkiak eta erakusketak egiteko lehiaketak egitea.
Materiala: Sistemen integrazioa
Los procesos de selección despersonalizados se centran exclusivamente en las capacidades de la persona candidata al puesto de trabajo y suprimen referencias personales irrelevantes para el puesto, tales como nombre, sexo, edad, fotografía u otras circunstancias personales.
Hautaketa-prozesu despertsonalizatuetan lanposturako hautagaiaren gaitasunetan soilik jartzen da arreta, eta posturako garrantzirik ez duten erreferentzia pertsonalak ezabatzen dituzte, esaterako, izena, sexua, adina, argazkia eta beste ezaugarri pertsonal batzuk.
Materiala: Sistemen integrazioa
nLos procesos de selección despersonalizados se centran exclusivamente en las capacidades de la persona candidata al puesto de trabajo y suprimen referencias personales irrelevantes para el desempeño de la tarea, tales como nombre, sexo, edad, fotografía u otras circunstancias personales.
nHautaketa-prozesu despertsonalizatuetan lanposturako hautagaiaren gaitasunetan soilik jartzen da arreta, eta posturako garrantzirik ez duten erreferentzia pertsonalak ezabatzen dituzte, esaterako, izena, sexua, adina, argazkia eta beste ezaugarri pertsonal batzuk.
Materiala: Sistemen integrazioa
En los datos cualitativos –textos descriptivos, respuestas de cuestionarios, fotografías, mapas, vídeos–, en primer lugar, se deben identificar y resumir los puntos sobresalientes; a continuación, los puntos más importantes se pueden clasificar en categorías y subcategorías que representen las tendencias observadas, para un análisis posterior.
Datu kualitatiboetan –testu deskribatzaileak, galdetegien erantzunak, argazkiak, mapak, bideoak–, lehenik eta behin, puntu nagusiak identifikatu eta laburbildu behar dira; jarraian, punturik garrantzitsuenak behatutako joerak adierazten dituzten kategoria eta azpikategorietan sailkatu daitezke, gerora aztertzeko.
Materiala: Sistemen integrazioa
Varias fotografías se han obtenido dewww.pixabay.com
Argazki batzuk hemendik lortu dira:www.pixabay.com
Materiala: Sistemen integrazioa
También podrán tomar o sacar muestras de sustancias y materiales utilizados o manipulados en el establecimiento, realizar mediciones, obtener fotografías, vídeos, grabación de imágenes, levantar croquis y planos... siempre que se notifique al empresario o a su representante.
Halaber, establezimenduan erabili edo manipulatzen diren substantzien eta materialen laginak hartu edo atera ahal izango dituzte, baita neurketak egin, argazkiak atera, bideoak egin, irudiak grabatu eta krokisak eta planoak egin ere, betiere enpresaburuari edo horren ordezkariari jakinarazten bazaio.
Materiala: Sistemen integrazioa
Esta red social se utiliza para compartir fotografías y vídeos de corta duración.
Sare sozial hau argazkiak eta iraupen laburreko bideoak partekatzeko erabiltzen da.
Materiala: Sistemen integrazioa
Instalatze eta mantentze lanak (1)
Figura 8.58 Esquema y fotografía representativos de un separador de grasas
8.52 irudia. Koipe-bereizgailu baten eskema eta argazkia
Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx
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