Emaitzak: 16

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (2)
No existen los activos ficticios, pues los gastos amortizables se traspasan directamente a gastos del ejercicio, o al activo correspondiente. Ez dago fikziozko aktiborik, izan ere, gastu amortizagarriak zuzenean ekitaldiko gastuetara edo dagozkien gastuetara pasatzen dira.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

b) Un activo ficticio b) Fikziozko aktiboa da

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Gizarte eta kultura zerbitzuak (8)
Obviamente el colectivo infantil no es consciente de que tal publicidad les pueda crear una problemática ya que su corta edad les impide diferenciar la realidad de la ficción y les crea una profunda indefensión ante tal avalancha informativa, y esto ocurre de forma especial por lo que respecta a la publicidad de los juguetes, que presenta algunas características esenciales que hay que te-ner en cuenta: Jakina, haurren kolektiboak ez daki publizitate horrek arazoak sortu diezazkiokeenik, adin horretan ezin baitute errealitatea eta fikzioa ongi bereizi, eta benetan babesik gabe daude informazio-olde horren aurrean. Hori era berezian gertatzen da jostailuen publizitateari dagokionez, kontuan hartu beharreko ezaugarri nagusi batzuk baititu:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El juego está dominado siempre por la ficción y como consecuencia se debe utilizar la imaginación. Jolasa fikzioaren mende dago beti, eta, ondorioz, irudimena erabili behar da.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La conducta real se transforma en lúdica a causa de la ficción. Jokabide erreala ludiko bihurtzen da fikzioaren eraginez.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Teoría de la ficción de Claperède Claperède-ren fikzioaren teoria

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La maduración de los instintos permitirá que los individuos diferencien la realidad de la ficción. Senak heltzen direnean, banakoak gai izango dira errealitatea eta fikzioa bereizteko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

I El juego se desarrolla en una realidad ficticia. >Jolasa fikziozko errealitate batean egiten da.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

«Jugar a ...», es como si se creara una realidad paralela pero sin perder de vista que están viviendo una ficción. “zerbaitetan jolastea” errealitate paralelo bat sortzea bezala da, baina fikzioa dela ahaztu gabe.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Quién, tras ver esta divertida comedia, no se ha maravillado de cómo sus dos protagonistas fueron capaces de llevar su trama a un desenlace feliz aunando sus esfuerzos y compensando cada uno las carencias del otro; sin embargo, muy pocas personas han sabido suponer un tinte de veracidad a la ficción aquí creada pues en el cine todo es factible, pero en la vida cotidiana la simple comunicación fluida entre una persona sorda y otra ciega tiene demasiados visos de irrealidad. Komedia barregarri hori ikusi ondoren, nor ez da txundituta geratu bi protagonistek, elkarri lagunduz eta batak bestearen gabeziak konpentsatuz, korapiloa arrakastaz nola askatzen duten ikustean. Hala ere, oso pertsona gutxi izan dira gai fikzio hori egiazko izan daitekeela sinesteko; izan ere, zineman edozer gerta daiteke, baina eguneroko bizitzan pertsona gor baten eta pertsona itsu baten arteko komunikazio malgua irrealegia iruditzen zaigu.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudia eta soinua (1)
La introducción de la ficción. Fikzioa agertzea.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (1)
A lo largo de la historia se han escrito muchos libros relacionados con los viajes realizados por sus autores o por personajes imaginarios. Historian zehar, bidaia-liburu asko idatzi dira, egileek berek edo fikziozko pertsonaiek egindako bidaiak kontatzen dituztenak.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura