Balenciagak, tradizio horren oinordeko, material fin hori berreskuratu eta XX. mendeko modara ekarri zuen: parpailak, moda historikoetan oinarritutako jantzietan zein eredu sortu berrietan. Haren lan guztietan, parpailaren erabilerak gainditu egin zuen espero zena, bai apaingarri gisa, bai gardentasungatik edo kolore aukera ausartagatik. Materialaren eta teknikaren arteko sinbiosia perfektua izan zen.
Balenciaga, como heredero de esta tradición, recuperó para la moda del siglo XX un exquisito material: los encajes que utilizó tanto en las creaciones inspiradas en las modas históricas corno en los modelos de nueva creación. En todas sus obras los encajes superaron cualquier expectativa, ya fuera por su carácter ornamental, por sus transparencias o por las atrevidas gamas cromáticas. La simbiosis entre el material y la técnica, fue perfecta.
Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx
Elektrizitatea eta elektronika (2)
Una organización ordinaria es un complejo diseño de comunicaciones dentro de un grupo de personas, que proporciona a cada miembro del grupo una gran parte de informaciones, de los supuestos, objetivos y actitudes que entran en sus decisiones, y también una serie de expectativas fijas y comprensibles de lo que están haciendo sus compañeros y de cómo reaccionarían ante lo que él diga o haga.
Antolaketa arrunta pertsona talde baten barruko komunikazioen diseinu konplexua da. Diseinu horri esker, taldeko kide bakoitzak informazioaren zati handi bat jasotzen du, hartzen diren erabakiekin lotutako suposizioei, helburuei eta jarrerei buruzkoa; era berean, beste kideak egiten ari diren lanetik ziur zer espero daitekeen jakinarazten eta ulertarazten zaio, baita esaten edo egiten duenaren aurrean kideek nola erreakzionatuko luketen ere.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Este diseño debe satisfacer todas las expectativas de los usuarios.
Diseinuak erabiltzaileen itxaropen guztiak ase behar ditu.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Irudi pertsonala (5)
Un cliente descontento porque no encuentra cubiertas sus expectativas respecto al maquillaje que le hemos realizado, es un cliente perdido.
Bezero bati egin diogun makillajeak ez baditu haren itxaropenak bete, bezeroa galdu egingo dugu.
Materiala: Elektroestetika
De todos modos, esto solamente no va a darnos todos los datos que necesitamos para cumplir plenamente con esa expectativa que seguro ella tiene sobre nosotros.
Hala ere, datu horiek ez dira nahikoak bezeroak gugan jarritako itxaropena erabat bete ahal izateko.
Materiala: Elektroestetika
las motivaciones, gustos y expectativas del cliente, así como el consejo del especialista
Bezeroaren motibazioak, gustuak eta itxaropenak, bai eta espezialistaren aholkua ere.
Materiala: Elektroestetika
estado emocional, motivaciones, necesidades, temores, expectativas etc.
egoera emozionala, motibazioak, beharrak, beldurrak, itxaropenak, etab.
Materiala: Elektroestetika
¿Ha mejorado según sus expectativas desde que sigue nuestros tratamientos?
Espero bezala hobetu zara gure tratamenduekin hasi zinenetik?
Materiala: Elektroestetika
Ostalaritza eta turismoa (17)
En cuanto al aumento del gasto diario, la expectativa es de mantenimiento en un 68,8% y de aumento en un 31,3%.
Eguneko gastuaren gorakadari dagokionez, %68,8 mantentzea eta %31,3 igotzea aurreikusten da.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Son los productos que no han sabido adaptarse a los cambios de expectativas y necesidades de los consumidores.
Kontsumitzaileen eskaera eta premia berrietara egokitzen jakin ez duten produktuak dira.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Las opiniones y expectativas de cómo será el producto total y del uso que le darán, qué necesidades y expectativas cubrirán y qué resultados obtendrán, las genera a través de la información que recibe de él ya sea a través de folletos, catálogos y resto de publicidad o de lo que le cuente de ellos los propios vendedores.
Bezeroek jasotzen duten informazioaren arabera (liburuxkak, katalogoak, publizitatea edo saltzaileak esandakoa) osatzen dituzte produktu osoari eta haren erabilerari buruzko iritziak eta usteak, zer behar eta itxaropenak aseko dituen eta zer emaitza lortuko diren.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Las expectativas que dicha pareja tendrá, serán probablemente pasar unos días inolvidables en playas paradisiacas, disponer de una buena habitación de hotel donde se sientan cómodos y recibir un trato especial apropiado a las circunstancias personales que están viviendo.
Ziurrenik, egun batzuk hondartza liluragarri batean pasa, eroso egongo diren hotel batean ostatu hartu eta beren egoera bereziaren araberako arreta berezia jaso nahi izango du bikoteak.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Con los avances de la medicina, se consiguió por un lado, luchar y prevenir muchas enfermedades que hasta ese momento habían sido consideradas mortales y por otro aumentar las expectativas de vida y la calidad de la misma.
Medikuntzan izandako aurrerapenek lortu zuten, batetik, ordu arte hilgarriak izan ziren gaixotasun asko sendatu eta prebenitzea, eta, bestetik, bizi-esperantza eta -kalitatea handitzea.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
“La satisfacción de las necesidades y expectativas de los clientes a un precio igual o inferior al que ellos asignan al producto o servicio en función del valor que han recibido o percibido”.
“Bezeroen beharrak eta itxaropenak asetzea produktuari edo zerbitzuari esleitu dioten balio berean edo merkeagoan, eta bezeroek jaso edo hauteman duten balioaren arabera”.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
La etiqueta ecológica europea, que es el único signo de calidad ambiental certificado por un organismo independiente y avalado en toda Europa, constituye una oportunidad única de responder a las expectativas de sus clientes.
Etiketa ekologiko europarra da Europa osoan elkarte independente batek ziurtatutako kalitate-zeinu bakarra, eta, beraz, bezeroen itxaropenei erantzuteko aukera paregabea da.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Aunque la hoja de reclamaciones no sea una solución a sus expectativas, no deje de presentarla.
Erreklamazio-orria zure itxaropenen konponbidea ez bada ere, aurkeztu ezazu.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Cuando alguien realiza un viaje exitoso, se lo cuenta a muchísima gente, pero cuando éste no ha respondido a las expectativas, la extensión de la noticia es mucho mayor e infinitamente más rápida.
Norbaitek bidaia arrakastatsua egiten duenean, jende askori kontatzen dio; baina, bidaiak bere itxaropenak bete ez dituenean, berria askoz gehiago hedatzen da, eta mila aldiz bizkorrago.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Estos beneficios deben basarse más en las demandas y expectativas detectadas en el cliente que en las características del servicio en sí.
Onura horiek bezeroari igarritako eskarietan eta igurikimenetan oinarritu behar dute zerbitzuaren ezaugarrietan baino gehiago.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Administrazioa eta kudeaketa (6)
esta se suele incrementar siempre que exista un reconocimiento y valoración de la labor del trabajador (por parte de sus superiores), un plan de formación, expectativas de promoción e incluso una buena estrategia de marketing interno.
handitu egiten da langileak hautematen duenean bere lana aintzatetsi eta balioetsi egiten dutela (gainekoek), trebakuntza-plan bat dagoenean, langileak enpresan ibilbide profesional bat izateko itxaropena duenean edo barne-marketineko estrategia on bat dagoenean.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Deseo de ayudar al cliente con el fin de satisfacer sus necesidades y cubrir todas sus expectativas.
Bezeroari lagundu nahi izatea, hark premia eta itxaropen guztiak ase ditzan
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Excede las expectativas: nivel de cumplimiento de objetivos entre un 101%-109%.
Itxaropenak gainditu ditu: helburuen betetze-maila % 101-109 artekoa da.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Trabajadores muy buenos en su puesto de trabajo pero con escasas expectativas de promoción.
Langile oso onak beren lanpostuan, baina enpresan sustatzeko aukera txikia dutenak.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Excede expectativas.
Itxaropenak gainditzen ditu.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Entorno social próximo, que tiene nuevas expectativas de desarrollo y empleo y que finalmente se empobrece al perder un fuente de riqueza y un considerable número de empleos directos, lo que conlleva menor consumo y, por tanto, cierre de pequeñas empresas de alimentación y ocio.
Hurbileko ingurune sozialari, garapen- eta enplegu-itxaropen berriak baitzituen, eta, azkenean, pobretu egiten baita, aberastasun-iturri bat eta zuzeneko enplegu asko galdu dituelako. Horrek gutxiago kontsumitzea dakar, eta, horrenbestez, elikadurako eta aisialdiko enpresa txikiak ixtea.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Gizarte eta kultura zerbitzuak (12)
Por ello, puede decirse que, en el proceso de comunicación y difusión, elmarketinges un instrumento de creación de expectativas y de sugerencia de tendencias de actividad y consumo cultural, un promotor de formas creativas y un estímulo para el emprendimiento cultural, siempre y cuando se gestione correctamente.
Horregatik, komunikazio- eta hedapen-prozesuan, marketina igurikapenak sortzeko eta kulturako jardueren eta kontsumoen joerak iradokitzeko tresna bat da, sortze-formen sustatzaile bat eta kultura sustatzeko bizigarri bat, betiere ondo kudeatzen bada.
La satisfacción de demandas y expectativas de las personas usuarias o participantes en nuestras intervenciones orienta nuestro trabajo desde el mismo inicio de la planificación de la intervención –evaluación inicial para el análisis del contexto de intervención–, y los objetivos generales y específicos que definimos para nuestras propuestas culturales se determinan a partir de las características, necesidades, intereses y demandas del grupo de población al que nos dirigimos.
Gure esku-hartzeen erabiltzaileen edo parte-hartzaileen eskaeren eta igurikimenen gogobetetasunak gure lana orientatzen du esku-hartzea planifikatzen hasten den unetik bertatik —esku-hartzearen testuingurua aztertzeko hasierako ebaluazioa—, eta gure kultura-proposamenetarako zehazten ditugun helburu orokorrak eta espezifikoak hartzaile dugun herritar taldearen ezaugarri, behar, interes eta eskaeretatik abiatuta zehazten dira.
Es fácil que algunas de las personas participantes se sientan defraudadas con una propuesta de actividad porque no da respuesta a las expectativas que se habían creado antes de iniciarla.
Erraza da parte-hartzaile batzuk desengainua hartzea jarduera-proposamen batekin, ez dielako erantzun horri ekin aurretik zituzten itxaropenei.
Por ello es importante que en la política de la entidad cultural y, en concreto, en la propuesta de cualquier intervención se defina muy claramente cuáles son lasexpectativas de rentabilidad o productividadque en ella se depositan, porque este factor define tanto el carácter de la propuesta como la evaluación del logro de los objetivos marcados.
Hori dela eta, garrantzitsua da kultura-erakundeen politikan eta, zehazki, edozein esku-hartzetarako proposamenetan oso argi zehaztea zererrentagarritasun- edo produktibitate-itxaropenjartzen diren. Izan ere, faktore horrek definitzen du bai proposamenaren izaera, bai ezarritako helburuen lorpen-mailaren ebaluazioa.
Ese producto adquiere el valor que le otorgan las partes implicadas según se ajuste a expectativas, necesidades, intereses y demandas, por lo que ha de ser necesariamente compartido para que la comunicación consiga ser exitosa.
Tartean dauden alderdiek emandako balioa hartzen dute produktu horiek, itxaropenei, beharrei, interesei eta eskaerei nola doitzen zaien; beraz, nahitaez partekatu behar da, komunikazioa ona izan dadin.
Para medir este tipo de calidad, en el sector de servicios se puede utilizar la escala SERVQUAL, que mide las expectativas de los usuarios respecto del servicio y sus percepciones sobre el servicio recibido.
Kalitate mota hori neurtzeko, SERVQUAL eskala erabil daiteke zerbitzuen sektorean, neurtzen duena bezeroek zerbitzu baten inguruan duten itxaropena eta jasotako zerbitzuaren inguruan dituzten pertzepzioak.
Materiala: Animazio turistikoa
El grado de satisfacción de las expectativas del cliente a través de un producto o servicio.
Bezeroaren itxaropenen asebetetze-maila produktu edo zerbitzu baten bidez.
Materiala: Animazio turistikoa
lHay un componente subjetivo muy importante, ya que depende de las expectativas y la percepción propia.
lAlderdi subjektibo garrantzitsu bat dago, norberaren itxaropenen eta pertzepzioaren mende baitago.
Materiala: Animazio turistikoa
Komunikatzeko trebetasunak (8)
¿Quién es mi cliente?, ¿Cuáles son sus demandas, expectativas y necesidades?, y ¿son sus necesidades iguales a las que yo he percibido del estudio realizado?
Nor da nire bezeroa? Zer eskakizun, itxaropen eta beharrizan ditu? Bat al datoz haren beharrizanak nire azterketan topatu ditudanekin?
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
¿hemos logrado identificar sus demandas y expectativas?, ¿los datos relativos a su ámbito laboral, social y cultural?, y ¿si el asesoramiento es para un acto concreto o permanente?, ¿la información quedó correctamente recogida en la ficha del cliente?
Lortu ditugu haren eskaerak eta itxaropenak? Eta esparru laboralarekin, sozialarekin eta kulturalarekin lotutako datuak? Aholkularitza ekintza jakin edo iraunkor baterako da? Ondo jasota geratu da informazioa bezeroaren fitxan?
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
¿Fue el plan de intervención acorde a las demandas, expectativas y necesidades del cliente?, sino lo fue ¿por qué?
Esku hartze plana bat etorri da bezeroaren eskariekin, itxaropenekin eta beharrizanekin? Eta, hala izan ez bada, zergatik?
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
La satisfacción del cliente se logra cuando las expectativas que se genera antes de recibir un servicio son superadas por el valor que percibe una vez que lo ha recibido.
Bezeroaren gogobetetzea lortzen da bezeroak zerbitzua jaso ostean hautematen duen balioa handiagoa denean jaso aurretik zeukan itxaropena baino.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
CALIDAD = EXPECTATIVA – SERVICIO PRESTADO
KALITATEA = ITXAROPENA – EMANDAKO ZERBITZUA
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Motivo y expectativas de la consulta
Kontsultaren arrazoia eta itxaropenak
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Comprender los antecedentes y las expectativas de la audiencia ayuda a poder satisfacer mejor sus necesidades.
Publikoaren aurrekariak eta itxaropenak ezagutzeak haien beharrak hobeto asetzen laguntzen du.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
¿Cuáles son sus expectativas en este cargo?
Zer itxaropen dituzu lanpostu honekin lotuta?
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Zehar-lerroa (34)
Ladivisión sexual del trabajo, o división en función del género, hace referencia a la forma en la que la sociedad atribuye diferentes tipos de trabajos a mujeres y a hombres según los roles y las expectativas de género establecidos socialmente.
Sexuaren araberako lan-banaketakedo generoaren araberako banaketak adierazten du nola gizarteak lan desberdinak esleitzen dizkien emakumeei eta gizonei, bakoitzari gizartean ezartzen zaizkion genero-rolen eta -espektatiben arabera.
Materiala: Sistemen integrazioa
Autoestima personal y profesional:muy relacionado con las expectativas de encontrar trabajo y con el tiempo que se lleve en paro.
Autoestimu pertsonala eta profesionala:oso lotuta dago lana aurkitzeko itxaropenarekin eta langabezian igarotako denborarekin.
Materiala: Sistemen integrazioa
Se refieren a la percepción y posición personal que las mujeres tienen devenidas de su situación vital y que afectan a sus intereses, motivaciones y expectativas, a la percepción que tienen de sí mismas y de su rol en su entorno, y al valor y significado que le dan al empleo en el marco de su contexto personal.
Emakumeek beren bizi-egoeragatik duten pertzepzioa eta jarrera pertsonala dira, eta eragina dute haien interesetan, motibazioan eta itxaropenean, beren buruari buruz eta ingurunean duten rolari buruz duten pertzepzioan, eta enpleguari beren testuinguru pertsonalean ematen dioten garrantzian.
Materiala: Sistemen integrazioa
Si nos centrásemos en las necesidades del cliente podríamos mencionar tres expectativas de calidad:
Bezeroaren beharrei erreparatzen badiegu, espero diren hiru kalitate aipa ditzakegu:
Materiala: Sistemen integrazioa
En definitiva, es superar las expectativas del cliente.
Azken batean, bezeroak espero duena gainditzea da.
Materiala: Sistemen integrazioa
Recopilación de información sobre las expectativas del cliente
Bezeroaren espektatibei buruzko informazioa bildu
Materiala: Sistemen integrazioa
Necesidad o expectativa que está establecida, generalmente implícita u obligatoria.
Ezarritako beharra edo espektatiba, oro har, inplizitua edo nahitaezkoa.
Materiala: Sistemen integrazioa
Percepción del cliente sobre el grado en que se han cumplido sus expectativas.
Bezeroak bere espektatiben betetze-mailari buruz duen pertzepzioa.
Materiala: Sistemen integrazioa
Una organización orientada a la calidad promueve una cultura que da como resultado una serie de comportamientos, actitudes, actividades y procesos que aseguran el cumplimiento de las necesidades y expectativas de los clientes y otras partes interesadas.
Kalitatera bideratutako erakunde batek emaitza gisa bezeroen eta beste alderdi interesdun batzuen beharrak eta espektatibak beteko direla ziurtatzen duten portaerak, jarrerak, jarduerak eta prozesuak dituen kultura bat sustatzen du.
Materiala: Sistemen integrazioa
En definitiva, se tratará de aquellas que generan un riesgo significativo para la sostenibilidad y supervivencia de la empresa si no se cumplen sus expectativas.
Azken batean, haien espektatibak bete ezean, enpresaren jasangarritasunerako eta iraupenerako arrisku nabarmena sortzen dutenak izango dira.
Materiala: Sistemen integrazioa
Fabrikazio mekanikoa (1)
Se obtiene la pieza de la4.48 que ahora sí responde a las expectativas.
4.48. irudiko pieza lortzen da; horrek gure helburuak betetzen ditu.
Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa_LH_2022.tmx
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