Emaitzak: 361

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (2)
Cristobal Balenciagak 1936an Parisen hartu zuenean bizilekua, nahasmendu giroan sartuta zegoen parpaila mekanikoaren industria. Kanpoko merkatuaren oso mendekoa zenez, amerikar merkatuarena bereziki; luxuzko sektorea izanik, 1929an Estatu Batuetan sortutako finantza krisiaren ondorio latzak jasan zituen, hura Europara iritsi aurre-tik. Edonola ere, 1920ko hamarraldiko moda oso onuragarria izan zen parpailarentzat, eta bereziki estimatuak ziren Art Deco estiloaren eragina zuten motiboak. 1929an, 380 lantegi zeuden Calaisen, 2710 ehungailu eta 300 milioi franko inguruko fakturazioa eragiten zuten. Baina, 1931n, nazioarteko neurri protekzionistak jarri ziren abian2. Parpailen fabrikatzaileen ganbera sindikalaren arabera, garai hartan 54 lantegik itxi behar izan zituzten ateak3. 1830etik 1936ra sektorearen fakturazio bolumenak nabarmen egin zuen atzera. Zenbait fabrikatzaile, porrot egiteko zorian zeudela, beren ehungailuak saltzen saiatu ziren. Hala ere, epe ertainera konpetentzia areagotu egingo zuen deslokalizazioaren arriskupean, Estatuak, beste fabrikatzaile batzuen presiopean, debekatu egin zuen horien salmenta. 1935ean sindikatu bat sortu zen parpailen eta brodatuen ekoizpenean ziharduten sektoreetako jarduerak koordinatzeaz arduratzeko. Parisko goi mailako joskintza, arropa zuriaren egileak eta saltegi handiak ziren garai hartan Calaisko parpailaren merkatua. Salmentak komisionisten 6 bitartez egiten ziren, eta haiek funtsezko zeregina betetzen zuten ekonomian. Kotoia (hamarretik bederatzitan Lille-ko irungile fabrikak ziren hornitzaileak, eta gainerakoak ingeles fabrikak), zeta (italiarrak gehienbat) eta rayona (Frantzian egina) erabiltzen ziren batez ere. Tiburce Lebas sozietateak lehenengo parpail elastikoak egin zituen; sari bat ere jaso zuen, 1937an. Hamarraldiaren azken urteetan hobera egin zuen ekonomiak. Edonola ere, bien bitartean, 200 fabrikatzaile baino gehiago desagertu ziren krisiaren ondorioz. Cuando Cristóbal Balenciaga se instala en París en 1936, la industria del encaje mecánico acaba de vivir una década agitada. Muy dependiente del mercado exterior, principalmente americano, este sector de lujo se vio muy afectado por la crisis financiera que se abatió sobre los Estados Unidos en 1929, antes de llegar a Europa. Sin embargo, la moda de los años 1920 fue favorable para el encaje y valoró especialmente los motivos influenciados por el estilo Art Déco. En 1929, Calais cuenta ya con 380 fabricantes y 2710 telares, generando alrededor de 300 millones de francos de volumen de facturación. Pero, en 1931, se pusieron en marcha medidas proteccionistas internacionales. La cámara sindical de los fabricantes de encaje enumera en aquella época 54 cierres de fábricas. De 1930 a 1936, el volumen de facturación del sector experimenta una regresión considerable. Algunos fabricantes, al borde de la quiebra, intentan vender sus telares. Sin embargo, el riesgo de una deslocalización que alimentaría la competencia a medio plazo, empuja al Estado, bajo la presión local de otros fabricantes, a prohibir su venta. En 1935 se crea un sindicato para, asegurar la coordinación de las actividades en los sectores de la producción de encajes y de bordados". Los mercados del encaje de Calais en la época eran la alta costura parisina, los confeccionistas de lencería y los grandes almacenes. La venta se efectuaba a través de comisionistas que desempeñaban un papel económico determinante. Las materias empleadas eran el algodón (suministrado en nueve de cada diez casos por las fábricas de hilado de Lille. el resto por las fábricas de hilado inglesas), la seda (de procedencia italiana en su mayoría) y el rayón (fabricado en Francia). La sociedad Tiburce Lebas desarrolla el primer encaje elástico, que fue premiado en 1937. Los últimos años de la década conocen una mejora económica. Sin embargo, entre tanto, la, crisis ha provocado la desaparición de más de 200 fabricantes.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

1937 Parisko lehenengo bilduma: "infanta" estiloa. 1937 Primera colección parisina: estilo "infanta''.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Administrazioa eta kudeaketa (1)
Organización, estilo y presentación. Antolaketa, estiloa eta aurkezpena.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Elektrizitatea eta elektronika (12)
// Convierto un float en entero estilo C++ iCnt= int (fDat); // Float bat C++ estiloko osoko bihurtzen dut iCnt= int (fDat);

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Aunque C++ está orientado a objetos, su estilo de programación se sigue basando en las funciones al estilo C. C++ objektuei zuzenduta dagoen arren, horren programazio-estiloa C lengoaiaren funtzioetan oinarritua dago.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Podemos cambiar el tipo de letra, el estilo y el tamaño del texto seleccionado. Hautatutako testuaren letra-tipoa, estiloa eta tamaina alda ditzakegu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La mayoría de los lenguajes basados en POO permiten el estilo de programación estructurada, otros en cambio son 100% orientados a objetos, es el caso del Java que se basa en C++ pero que está totalmente orientado a objetos. OZPan oinarritutako lengoaia gehienek programazio egituratua onartzen dute. Beste batzuk, aldiz, objektuei zuzenduta daude erabat. Java, adibidez, C++ lengoaian dago oinarritua, baina objektuei zuzenduta dago guztiz.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

// Convierto un char en entero estilo C iCnt=(int) cCar; // Char bat C estiloko osoko bihurtzen dut iCnt=(int) cCar;

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Como es lógico la organización será modelada según el estilo del director del proyecto, de manera consciente o inconsciente (se tiende a dar más importancia a aquello que se conoce, se siente uno más seguro). Jakina, antolaketa moldatu egingo da proiektuko zuzendariaren estiloaren arabera, nahita ala nahigabe (norberak ezagutzen duenari garrantzia gehiago emateko joera dago, norbera seguruago sentitzen baita hala).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Esto es importante asumirlo pues rompe el estilo de programación DOS donde hay que teclear todo, en las herramientas visuales el entorno de desarrollo crea un código que luego es posible editar. Garrantzitsua da hori ulertzea, DOS programazio-estiloa puskatzen duelako, izan ere DOSen den-dena idatzi behar da; ikusmen-tresnetan garapen-inguruneak kode bat sortzen du, gero editatu daitekeena.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Esta herramienta permite crearaplicaciones de consolaal estilo del DOS, aplicaciones en modo gráfico o GUI(Graphic User Inteface)y librerías de enlace dinámico DLL. Tresna horri esker,kontsolako aplikazioaksor daitezke DOS eran, eta baita aplikazio grafikoak edo GUI(Graphic User Inteface)eta DDL lotura dinamikoko liburutegiak ere.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Puntero a una cadena al estilo del comando MODE con la configuración a fijar, por ejemplo: Erakuslea kate batean, MODE komandoaren estilokoa eta konfigurazioa finkatzeko; adibidez:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Generalmente para comunicaciones de este estilo con un cable de 4 pares y apantallado es suficiente. Honelako komunikazioetan, 4 pareko kable pantailatu bat nahikoa izaten da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Informatika eta komunikazioa (37)
Activar y desactivar marcos y las hojas de estilo en cascada CSS. Markoak eta kateko CSS estilo-orriak aktibatzea eta desaktibatzea.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Valide las hojas de estilo (p. ej. Baliozkotu estilo-orriak (adibidez,

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Marcos, scripts, hojas de estilo y applets no cargados. Kargatu gabeko marko, script, estilo-orri eta applet-ak.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Por ejemplo, en HTML, no utilice el elementoFONT; use en su lugar hojas de estilo (por ejemplo, la propiedad “font” en CSS). Adibidez, HTMLn, ez erabili FONT elementu;horren ordez, erabili estilo-orriak (adibidez, “font” propietatea CSSn).

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

El uso de las hojas de estilo con scripts que creen movimiento, permite a los usuarios desconectar u obviar el efecto más fácilmente. Mugimendua sortzen duten script-ak dituzten estilo-orriak erabiltzeak deskonektatzea edo efektua errazago saihestea ahalbidetzen die erabiltzaileei.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Cuando el contenido está organizado lógicamente, es interpretado de forma que la organización continúa siendo clara incluso cuando se desconecten o no se soporten las hojas de estilo. Edukia logikoki antolatuta dagoenean, antolamendua garbia izaten jarraitzeko moduan interpretatzen da, baita estilo-orriak deskonektatzen direnean edo haien euskarririk ez dagoenean ere.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

NOTA.-soporten el posicionamiento mediante hojas de estilo, las tablas no se deben utilizar para maquetar. OHARRA.-estilo-orrien bidezko kokapena onartzen dutenean, taulak ez dira maketatzeko erabili behar.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Utilice en su lugar texto y hojas de estilo. Erabili testua eta estilo-orriak haien ordez.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Controle la presentación con hojas de estilo en vez de con elementos y atributos de presentación. Kontrolatu aurkezpena estilo-orriez, aurkezpen-elementu eta atributuen bidez egin beharrean.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Indican situaciones habituales (similares al ejemplo de estilo de fuentes) que puedan suponer problemas a los usuarios con ciertas discapacidades. Urritasun batzuk dituzten erabiltzaileentzat arazoak sor ditzaketen ohiko egoerak (letra-tipoen estiloen adibidearen antzekoak) adierazten dituzte.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (19)
C. Estilo de vida C. Bizimodua

Materiala: Elektroestetika

En muchos perfiles de apariencia normal, que no plantean excesivas irregularidades, puede destacar simplemente la forma incorrecta de la nariz, por lo cual debemos crear con el estilo adecuado que compense y favorezca el conjunto. itxura normaleko eta irregulartasun asko ez dituzten profil askotan, litekeena da sudurraren forma desegokia nabarmentzea. Horregatik, hura orekatu eta osotasunean ederki ematea lortu behar dugu estilo egokiarekin.

Materiala: Elektroestetika

Son las facciones más adecuadas para estilos puros de líneas muy concretas y modernas. Bisaia egokienak dira oso ildo zehatz eta modernoko estilo garbietarako.

Materiala: Elektroestetika

Se recomienda realizar adaptaciones de estilo modernos con naturalidad, sencillez y máximo feminismo actualizando así el tipo de facciones clásicas. Estilo modernoen egokitzapenak naturaltasunez, soiltasunez eta ahalik eta feminismo gehienez egitea gomendatzen da, bisaia klasikoak eguneratzeko.

Materiala: Elektroestetika

La forma tiene una gran importancia a la hora de seleccionar un estilo de maquillaje adecuado a la persona, pues éste influirá en que se potencien los rasgos favorables o los no favorables del cliente. Forma oso garrantzitsua da pertsonarentzako makillaje-estilo egokia aukeratzeko orduan, makillajeak bezeroaren alde onak edo onak ez direnak indartzea eragingo baitu.

Materiala: Elektroestetika

En conclusión, podríamos decir que para relacionar bien todos los factores de la silueta y poder determinar el estilo que armoniza o destaca una línea, debemos estudiar el conjunto de los volúmenes entre la cabeza y el cuerpo, para hacernos una idea clara de las proporciones y formas del conjunto general del cuerpo, y proceder a realizar nuestro trabajo en consecuencia. Beraz, siluetaren alderdi guztiak ondo erlazionatzeko eta harmonizatzen duen edo ildo bat nabarmentzen duen estiloa zehazteko, buruaren eta gorputzaren arteko bolumenak aztertu behar ditugu; hala, gorputzeko proportzio eta forma guztien ideia argi bat izango dugu, eta haiek kontuan izanik, lanari ekingo diogu.

Materiala: Elektroestetika

La morfología del rostro y cráneo son muy importantes para determinar el estilo; Para ello éste se vale del dominio del “visajismo”. Aurpegiaren eta garezurraren morfologia oso garrantzitsuak dira estiloa erabakitzeko, eta, horretarako, visagismoaz baliatzen gara.

Materiala: Elektroestetika

A continuación, en orden de importancia están los labios, para los que el color, el brillo, la forma y el estilo van cambiando según la moda. Begien hurrengo, ezpainak dira garrantzitsuenak. Ezpainetarako kolorea, distira, forma eta estiloa aldatuz joaten dira modaren arabera.

Materiala: Elektroestetika

Todo maquillaje debe lograr una apariencia general que resulte atractiva y armoniosa con el peinado y el estilo. Makillaje orok itxura orokor erakargarria eta orrazkerarekin eta estiloarekin harmonian dagoena lortu behar du.

Materiala: Elektroestetika

c) Tiene mucho que ver el maquillaje de noche a veces con el de fantasía, porque según la ocasión en que va a lucirse admite muchas variaciones de estilo. c) Gaueko makillajeak batzuetan zerikusi handia du fantasiazko makillajeekin; izan ere, eramango den unearen arabera, estilo-aldaera asko onartzen ditu.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (16)
o Evolución de los estilos. o Estiloen bilakaera.

Materiala: Irudia

Busca en cómics de diferentes autores y estilos, y elabora un archivo documentado de: Bilatu hainbat autore eta estilotako komikietan, eta honako hauen artxibo dokumentatua egin:

Materiala: Irudia

Elige alguna novela conocida que te haya gustado y elige un estilo propio para expresar en la portada lo que, a tu juicio, sugiere en contenido de la novela. Aukeratu gustatu zaizun eleberri ezagun bat, eta aukeratu zeure estiloa, zure ustez eleberriak iradokitzen duena adierazteko.

Materiala: Irudia

Cada ilustrador trabaja su propia técnica y al final define su propio estilo. Ilustratzaileak teknika lantzen du, eta, azkenean, bere estiloa zehazten du.

Materiala: Irudia

Los estilos más clásicos, basados en trabajos hechos con lápiz, tinta y rellenos de color, fueron dejando paso a corrientes más innovadoras. Estilorik klasikoenak arkatzez, tintaz eta kolorezko betegarriez eginiko lanetan oinarritzen ziren, baina, pixkanaka, bidea ireki zitzaien mugimendu berritzaileei.

Materiala: Irudia

Eso ya nos da pistas acerca del aspecto de cartel: un estilo juvenil, colorista, etc. Horrek kartelaren nolakotasunari buruzko aztarnak ematen dizkigu: estilo gaztea, koloretsua, etab.

Materiala: Irudia

Este cartelista nacido en Praga pero que realizó toda su tarea creativa en París, ha sido el mayor referente de los carteles de estilo Art Nouveau. Kartel-egile hori Pragan jaioa zen arren, Parisen burutu zituen sorkuntza-lan guztiak, eta Art Nouveau estiloko kartelen erreferente nagusia izan da.

Materiala: Irudia

El pintor francés Henri Tolulouse Lautrec (1864 -1901) realizó tan solo 30 carteles en un corto periodo creativo, pero su estilo ha marcado profundamente el cartelismo posterior, gracias a sus propuestas atrevidas y poco convencionales. Henri Toulouse Lautrec (1864 -1901) margolari frantziarrak 30 kartel baino ez zituen egin sorkuntza-aldi laburrean, baina haren estiloak sakon markatu du ondorengo kartelgintza, konbentzionalak ez diren proposamen ausartei esker.

Materiala: Irudia

Sin embargo, sus grandes diferencias de estilo y formato, dieron origen a una polémica que duró muchos años entre los partidarios de uno y otro artista, por ser ambos fuente de inspiración. Aitzitik, estilo eta formatu oso desberdinak erabiltzen zituztenez, polemika izan zen baten eta bestearen aldekoen artean urte askoan, artista biak inspirazio-iturri baitziren.

Materiala: Irudia

Además acentúo el estilo de Chéret, pero lo utilizó para describir las vidas interiores de los habitantes de las calles y cabarets de París. Gainera, Chéret-en estiloa bizitu egin zuen, baina Pariseko kaleetako biztanleen eta kabareten barne-bizitzak deskribatzeko erabili zuen.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (144)
Frutillar y Puerto Varas, rodeadas de lagos y volcanes ,acogieron en el pasado un importante contingente de población de origen centroeuropeo, por lo que la fisionomía de sus habitantes actuales, gastronomía y edificaciones , denotan un estilo de vida muy contrastado con el resto de Chile. Aintzira eta sumendi artean dauden Frutillar-ek eta Puerto Varas-ek Erdialdeko Europako herritar asko hartu zuten iraganean; horregatik, gaur egungo hango biztanleen fisionomiak, gastronomiak eta eraikinek Txileko gainerakoez bestelako bizitza-estiloa dute.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Situada en la región norte concentra numerosos recintos monásticos con pinturas de estilo bizantino, los más venerados son Voronet, Sucevita y Moldovita. Iparraldean dago. Bizantziar estiloko pinturak dituzten hainbat monasterio-barruti ditu; estimatuenak Voronet, Sucevita eta Moldovita dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Turistas año 2000. 1.083.000. Nuevamente, una capital , Vilnius, concentra el interés turístico, el estilo barroco identifica la mayoría de los edificios del centro urbano que también ha sido distinguido con la máxima protección de la UNESCO. Turista kopurua 2000. urtean: 1.083.000. Hemen ere Vilnius hiriburuak du interes turistiko nagusia; UNESCOren babes handiena jaso duen hiriguneko eraikin gehienak estilo barrokokoak dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Turistas año 2000. 452.000. La capital, Riga, combina monumentos medievales como la catedral y el castillo, con edificaciones de principios del siglo XX impregnados por el estilo Art Noveau en la calle Elizabetes y el barrio Mezaparka. Turista kopurua 2000. urtean: 452.000. Riga hiriburuak baditu Erdi Aroko monumentuak, hala nola katedrala eta gaztelua, eta XX. mendearen hasierakoak Elizabetes kalean eta Mezaparka auzoan, Art Nouveau estilokoak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Aún en Tallín, Kadriorg es un conjunto de edificios levantado en tiempos del Zar Pedro I en honor a su esposa, donde el estilo neoclásico define su arquitectura. Tallinen bertan, Petri I.a tsarraren garaian haren emaztearen ohoretan altxatutako eraikin multzoa dago, Kadriorg. Estilo neoklasikoko arkitektura da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La zona central reúne las construcciones más interesantes, predominando los edificios de pocas alturas , blancos en estilo neoclásico como prueba el emblema de la urbe , la catedral. Erdialdean daude eraikin interesgarrienak; eraikin gehienak altuera txikikoak dira, zuriak eta estilo neoklasikokoak. Horren adibide da hiriko ikurra, katedrala.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En esta ciudad el Hospital de las cinco llagas de estilo manierista marca el tránsito al barroco. Hiri horretako Hospital de las Cinco Llagas estilo manieristakoa da, eta barrokorako trantsizioa egiten du.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Se considera que fue el barroco la corriente artística que mayor arraigo ha tenido en la comunidad, la obra de referencia es la portada principal de la catedral murciana y la capilla del trascoro, además de los templos de La Purísima en Fortuna ,y San Miguel de Mula. Erkidegoan arrakasta handiena izan duen arte-joera barrokoa izan dela jotzen da; hala, erreferentziatzat jotzen dira Murtziako katedraleko portada nagusia eta koru atzeko kapera; estilo berekoak dira, halaber, Fortunako Sortzez Garbiaren tenplua eta Mulako San Miguelena.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Como la reconquista del territorio murciano fue tardía , estilos artísticos cristianos como el románico carecen de trascendencia , implantándose el gótico como corriente medieval , de este periodo son los castillos de Lorca y Jumilla, y la catedral de la capital. Murtzian errekonkista berandu gertatu zenez, arte-estilo kristauek, hala nola erromanikoak, ez dute garrantzirik. Erdi Aroko joera gisa gotikoa ezarri zen, eta aldi horretakoak dira Lorcako eta Jumillako jauregiak eta hiriburuko katedrala.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

San Pio V. Importante pinacoteca con fondos góticos, renacentistas , barrocos y del siglo XIX. San Pio V.a. Estilo gotiko, errenazentista eta barrokoko eta XIX. mendeko funtsak dituen pinakoteka garrantzitsua.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (1)
La altura del respaldo sobre el suelo depende del estilo y uso que ha de tener la silla, pudien-do oscilar entre los 75 y 110 cm. Zer estilotakoa den aulkia eta zertarako erabili behar dugun, horren araberakoa da bizkarraren eta lurraren artean uzten dugun distantzia, eta 75 eta 110 cm artekoa izan daiteke.

Materiala: Egurraren teknologia

Gizarte eta kultura zerbitzuak (31)
La visita consiste en un recorrido por un espacio en el que se muestran y explican diferentes objetos culturales a la persona visitante, empleando estrategias metodológicas varias, que van desde la explicación didáctica hasta las visitas teatralizadas, las cuales tratan de trasladar al público a una época determinada o bien reproducir un estilo de vida o una etapa de la historia cultural de una comunidad. Espazio batean zehar ibilbide bat egitean datza bisita, bisitariei era askotako kultura-objektuak erakutsi eta azaltzeko. Horretarako, hainbat estrategia metodologiko erabiltzen dira, hasi azalpen didaktikoetatik eta bisita antzeztuetara. Bisita antzeztuek ikusleak garai jakin batera eramaten dituzte, edo komunitate bateko kultura-historiaren bizimodu edo aldi jakin bat erreproduzitzen dute.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Algunas sugerencias para diseñar la programación de itinerarios culturales son: acontecimientos históricos –descubrimientos, conquistas, etc.–, estilos arquitectónicos –románico, barroco, modernismo, etc.–, espacios vitales de personajes históricos o comunidades, obras de artistas, lugares literarios, parajes naturales, tradiciones culturales, industrias, etc. Kultura-ibilbideen programazioa diseinatzeko iradokizun batzuk hauek izan daitezke: gertakizun historikoak —aurkikundeak, konkistak, etab.—, arkitektura-estiloak —erromanikoa, barrokoa, modernismoa, etab.—, pertsonaia historikoen edo komunitateen bizilekuak, artisten lanak, literaturari loturiko lekuak, ingurune naturalak, kultura-tradizioak, industriak, etab.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Pero, además, la gestión de recursos humanos comprende procesos de selección de personal, dinámicas grupales –para facilitar la formación de equipos, su cohesión interna y la motivación hacia el rendimiento del grupo– y estilos de liderazgo. Baina, gainera, giza baliabideen kudeaketan sartzen dira langileak hautatzeko prozesuak, talde-dinamikak —taldeen osaera, barne-kohesioa eta taldearen errendimenduarekiko motibazioa errazteko— eta lidergo-estiloak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Atender a la resolución de conflictos que pudieran aparecer en el equipo de trabajo mediante estilos de mediación, negociación y colaboración. Taldeko gatazkei erantzutea, bitartekaritza-, negoziazio- eta kolaborazio-estiloen bidez.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Por otra parte, resulta imprescindible un liderazgo de estilo democrático para crear un ambiente motivador y de confianza que anime a exponer dificultades, opiniones y propuestas, desde posturas asertivas abiertas al diálogo, y que promueva una escucha activa de todos los miembros de equipo. Bestetik, estilo demokratikoko lidergo bat izatea ezinbestekoa da giro motibatzailea eta konfiantzazkoa sortzeko, zailtasunak, iritziak eta proposamenak elkarrizketara irekitako asertziozko jarreretatik azaltzera animatzen duena eta taldekide guztiek aktiboko entzutea sustatuko duena.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En cuanto a los modelos de documentación técnica que utilicemos, no existe uno único y universal, si bien cada entidad debe tender a unificar los modelos y estilos de documentación que maneje. Dokumentazio teknikoen ereduei dagokienez, ez dago eredu bakar eta unibertsala, baina erakunde bakoitza berak erabiltzen dituen dokumentazio-ereduak eta -estiloak bateratzen saiatzen da.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Ambos aspectos constituyen lo que se entiende como referentes teóricos de la gestión cultural, sobre los que se asentará y justificará nuestra práctica profesional, y que definirán el carácter o estilo peculiar de cada práctica gestora y por ende de cada entidad desde la que se desarrolle la intervención cultural. Bi alderdi horiek osatzen dute kultura-kudeaketaren erreferente teorikotzat jotzen ditugunak. Haiek izango ditu oinarri eta haiekin justifikatuko da gure jarduera profesionala, eta esku-hartze kulturala egiten duen kudeaketa-jarduera bakoitzaren eta, hortaz, erakunde bakoitzaren izaera edo estilo berezia definituko dira.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Acción política y estilos culturales Politika-ekintza eta kultura-estiloak

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El estilo actual: la cultura popular Gaur egungo estiloa: herri-kultura

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Este estilo cultural se basa en la defensa de la democracia cultural y surge como respuesta a demandas sociales, integrando los flujos de la cultura oficial y de la mercantilizada en la justa medida en que aporten elementos enriquecedores y abran nuevas posibilidades. Kultura-estilo horrek kultura-demokraziaren defentsa du oinarri, eta eskaera sozialei erantzuteko sortu da; kultura ofizialaren eta merkaturatuaren fluxuak behar diren neurrian ditu, elementu aberasgarriak emateko eta aukera berriak sortzeko.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Nekazaritza (5)
2.1.4. Los estilos de horticultura comercial 2.1.4. Baratzezaintza komertzialeko moldeak

Materiala: Nekazaritza

El primer estilo era casi el único hace 25 años, cuando el invernaderismo estaba en auge y convivían explotaciones de tamaño vario, con producciones que competían y compiten con producto foráneo, aunque esto ha cambiado un poco en los últimos años gracias a la identificación de algunos productos como locales (Eusko Label, etc.). Lehenengo moldea ia-ia bakarra zen duela 25 urte, berotegiak goraldi betean zeudela eta hainbat tamainatako ustiategiak elkarren ondoan zeudela, atzerriko produktuekin lehiatzen ziren eta diren produkzioekin, nahiz eta hori aldatu egin den pixka bat azken urteetan, zenbait produktu tokiko produktu gisa identifikatu direla eta (Eusko Label, etab.).

Materiala: Nekazaritza

El segundo estilo lleva algo más de una década y está en expansión: Bigarren moldea duela hamar urte pasa dago martxan, eta hedatzen ari da:

Materiala: Nekazaritza

El tercer estilo es practicado por un pequeño número de profesionales, pues aún el mercado es reducido, aunque crece. Hirugarren moldean profesional kopuru txiki batek baino ez dihardu, merkatua txikia baita oraindik, gorantz badator ere.

Materiala: Nekazaritza

Hay también agricultores que no se ajustan a ninguno de estos estilos. Badaude beste nekazari batzuk aipatu ditugun molde horietako batera ere egokitzen ez direnak.

Materiala: Nekazaritza

Animazio turistikoa (2)
Estás en un hotel junto al mar y debes señalizar una zona de recreación nocturna con estilochill out. Itsasertzeko hotel batean zaude, eta gaueko olgeta-eremu bat seinaleztatu behar duzu,chill outestilokoa.

Materiala: Animazio turistikoa

También se pueden realizar concursos de cocina al estilo de los programas televisivos, o de decoración de platos, preparación de platos españoles, etc. Sukaldaritzako lehiaketak ere antola daitezke, telebistako saioen antzekoak; eta platerak apaindu daitezke, Espainiako platerak prestatu, etab.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (34)
Lenguaje, sonidos, parte expresiva, elemento vocal, intensidad, tono, estilo, fluidez. Hizkuntza, soinuak, alde adierazkorra, elementu bokalak, intentsitatea, tonua, estiloa, etorria.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Los estilos, los colores, las texturas y los patrones comunican. Estiloek, koloreek, ehundurek eta patroiek komunikatu egiten dute.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Con respecto a los peinados se puede optar por recogidos o semirrecogidos, dependiendo del estilo y la ocasión, desde los clásicos con formas sencillas hasta los más sofisticadas. Orrazkerei dagokienez, aukeran dira bilduak edo erdi-bilduak, estiloaren eta okasioaren arabera: hasi forma soilak dituzten klasikoetatik, harik eta sofistikatuagoetara iritsi arte.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Es importante que siga nuestro estilo propio aunque tenga un componente más «profesional» en un contexto determinado. Garrantzitsua da gure estilo propioari jarraitzea, nahiz eta testuinguru jakin batean osagai «profesionalago» bat izan.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Cada persona suele tener un estilo personal que se acerca más a uno u otro estilo marcado por la moda y la sociedad. Pertsona bakoitzak estilo pertsonala izan ohi du, eta gehiago gerturatzen da joera batera edo bestera, modak eta gizarteak markatuta.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Tanto los estilos, como el lenguaje, son sistemas de signos y, al igual que este, representan algo y comunican. Estiloak eta hizkuntza zeinu-sistemak dira, eta, zerbait irudikatzen eta komunikatzen dute biek ere.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Según los sociólogos, los estilos son un complejo sistema de comunicación no verbal. Soziologoen arabera, estiloak hitzik gabeko komunikazio-sistema konplexu bat dira.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Álbumes de estilos. Estiloen albumak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Las primeras preguntas son estratégicas: marcan el tono y estilo de la encuesta. Lehendabiziko galderak estrategikoak dira: inkestaren tonua eta estiloa markatzen dute.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

¿Qué estilo de peinado llevas? Zer eratako orrazkera duzu?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (11)
No llegó abrir el paraguas que sostenía con impecable estilo. Aterkiari estilo dotorez heltzen zion, baina ez zuen zabaldu.

Materiala: Sistemen integrazioa

Según los tipos de comportamiento que tenga la persona líder se pueden distinguir cuatro estilos básicos de ejercer liderazgo: Liderrak duen portaeraren arabera, lider izateko lau oinarrizko estilo bereiz daitezke:

Materiala: Sistemen integrazioa

De esta forma se puede decidir qué estilo de liderazgo se quiere ejercer y qué competencias es necesario utilizar. Hala, zer lidergo mota erabili nahi den eta zer gaitasun erabili behar diren erabaki daiteke.

Materiala: Sistemen integrazioa

Las mujeres apenas acaban de llegar a los espacios de dirección y pueden optar por copiar los modelos masculinos o por poner en juego capacidades y conocimientos basados en su identidad y experiencia, tanto en el terreno profesional como en el personal; o bien se pueden decantar por utilizar estilos diversos. Emakumeak duela gutxi heldu dira zuzendaritzako guneetara, eta gizonezkoen ereduak kopiatu ditzakete, edo beren identitatean eta esperientzian oinarritutako gaitasun eta ezagutzak erabil ditzakete, hala eremu profesionalean nola pertsonalean; edo, bestela, askotariko estiloak erabiltzea erabaki dezakete.

Materiala: Sistemen integrazioa

Hay que cuidar la primera impresión que se causa a la persona que entrevista, así como la expresión verbal y no verbal; y, ante preguntas difíciles, adoptar un estilo asertivo y educado. Elkarrizketatzaileari emango diogun lehen inpresioa zaindu behar dugu, baita hitzezko eta hitz gabeko adierazpena ere, eta galdera zailak egiten dizkigunean, estilo asertibo eta adeitsua izan.

Materiala: Sistemen integrazioa

Liderazgo y estilo de dirección Lidergoa eta zuzendaritza-estiloa

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Las Notas Técnicas de Prevención (NTP) son documentos que tratan un tema preventivo concreto con una orientación eminentemente práctica, al estilo de un manual. Prebentziorako Ohar Teknikoak (POT) prebentziozko gai jakin bati buruzko dokumentuak dira, nagusiki orientazio praktikoa dutenak, eskuliburu baten antzera.

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Los cambios en los estilos de vida propician el auge del marketing social. Bizi-estiloen aldaketek marketin sozialaren goraldia ekarri zuten.

Materiala: Sistemen integrazioa

Autorrealización:porque desea identificarse con alguna de las características que se relacionan con un determinado estilo: indepencia, naturalidad, innovación… Autorrealizazioa:estilo jakin bati lotzen zaion ezaugarriren batekin identifikatu nahi duelako (independentzia, naturaltasuna, berrikuntza…).

Materiala: Sistemen integrazioa

Estilo de vida: innovadores, tradicionales, ecológicos… para cada uno ofrece un producto diferente. Bizimodua: berritzaileak, tradizionalak, ekologikoak…; bakoitzari produktu desberdin bat eskaini.

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Fabrikazio mekanikoa (5)
En la parte superior derecha, se encuentran las herramientas de vistas animadas o axonométricas y estilos de visualización (Figura 5.22). Goialdean, eskuinaldean, bista bizi edo axonometrikoen tresna eta bistaratze-estiloak daude (5.22. irudia).

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Configuración de estilos de líneas, flechas, etc., de una vista de sección. Sekzio-bista batean, lerroen, gezien eta abarren estiloak konfiguratzea.

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Se indica la relación de movimientos de cada estilo en la Tabla 6.1. Estilo bakoitzerako mugimendu-zerrenda 6.1. taulan adierazten da.

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En el ejemplo, se ha cambiado el estilo de dibujo a modelo de alambres (teclasv, 4) para facilitar la visualización y selección de líneas. Adibidean, marrazketa-estiloa alanbre-eredura aldatu dugu (v, 4teklak) lerroen bistaratzea eta hautaketa errazteko.

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Principales estilos de visualización Bistaratzeko modu nagusiak

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