Emaitzak: 51

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (2)
Existen una serie de estereotipos de conducta que son de aplicación práctica en el diseño de elementos de mando y control (Principio de Coherencia). Aginte- eta kontrol-elementuak diseinatzean aplikazio praktikoa duten hainbat jokaerazko estereotipo daude (Koherentziazko Printzipioa).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Que estén en consonancia con los estereotipos establecidos (por ejemplo, cadencia rápida = urgencia) Finkatutako estereotipoekin bat etortzea (adibidez: erritmo azkarra = larrialdia)

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Fabrikazio mekanikoa (1)
Rompa con determinados estereotipos. Zenbait estereotiporekin hautsiko duena.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Irudia eta soinua (3)
Estereotipos de situaciones. Egoeren estereotipoak.

Materiala: Irudia

o Estereotipos y Situaciones típicas. o Ohiko estereotipoak eta egoerak.

Materiala: Irudia

oEstereotipos y Situaciones típicas. oEstereotipoak eta ohiko egoerak.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (1)
Aunque es sumamente complicado encasillar a los clientes que entran por la puerta de nuestra agencia en unos estereotipos predefinidos, a modo didáctico, podemos decir que existen las siguientes categorías de clientes: Gure agentziako atetik sartzen diren bezeroak aurrez definitutako estereotipo batzuen arabera sailkatzea oso zaila bada ere, hona hemen, modu didaktikoan, bezero moten sailkapena:

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (14)
Se trata de un programa transversal de los sectores Cultura y Comunicación de la Oficina Regional de la UNESCO en colaboración con la Fundación de Nuevo Cine Latinoamericano, con las finalidades fundamentales de: estimular la formación y profesionalización en materia de comunicación de los miembros de las comunidades marginadas, a fin de que se conviertan en sujetos creadores de su propia palabra e imagen, sensibilizar a nivel nacional e internacional sobre la creatividad local y la importancia de la diversidad cultural, y aprovechar las oportunidades que ofrecen estas tecnologías para reforzar el diálogo intercultural entre estas comunidades y otros grupos de población, tanto urbanos como rurales, a la vez que se consolida su identidad cultural; todo ello contribuye a luchar contra los estereotipos y la folclorización cultural, valoriza el patrimonio inmaterial –mitos, tradición oral, cantos, modos de vivir, etc.– y la diversidad lingüística. UNESCOren Eskualdeko Bulegoko Kultura eta Komunikazio sailen zeharkako programa bat da, Nuevo Cine Latinoamericano Fundazioarekin lankidetzan egiten dena, eta xede nagusi hauek ditu: baztertutako komunitateetako kideak komunikazio-arloan prestatu eta profesionaliza daitezen sustatzea, beren hitzaren eta irudiaren sortzaile bihur daitezen; nazio-mailan eta nazioartean tokiko sorkuntzari eta kultura-aniztasunaren garrantziari buruz sentsibilizatzea; eta teknologia horiek eskaintzen dituzten aukerak baliatzea komunitate horien eta beste biztanle talde batzuen (hirikoak zein landakoak) arteko kulturarteko elkarrizketa indartzeko, bai eta haien kultura-nortasuna sendotzeko ere. Horrek guztiak estereotipoen eta kultura-folklorizazioaren aurka borrokatzen laguntzen du, eta ondare immateriala (mitoak, ahozko tradizioa, kantuak, bizimoduak…) eta hizkuntza-aniztasuna baliarazten ditu.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

"Se trata de un programa transversal de los sectores Cultura y Comunicación de la Oficina Regional de la UNESCO en colaboración con la Fundación de Nuevo Cine Latinoamericano, con las finalidades fundamentales de: estimular la formación y profesionalización en materia de comunicación de los miembros de las comunidades marginadas, a fin de que se conviertan en sujetos creadores de su propia palabra e imagen, sensibilizar a nivel nacional e internacional sobre la creatividad local y la importancia de la diversidad cultural, y aprovechar las oportunidades que ofrecen estas tecnologías para reforzar el diálogo intercultural entre estas comunidades y otros grupos de población, tanto urbanos como rurales, a la vez que se consolida su identidad cultural; todo ello contribuye a luchar contra los estereotipos y la folclorización cultural, valoriza el patrimonio inmaterial –mitos, tradición oral, cantos, modos de vivir, etc.– y la diversidad lingüística." "UNESCOren Eskualdeko Bulegoko Kultura eta Komunikazio sailen zeharkako programa bat da, Nuevo Cine Latinoamericano Fundazioarekin lankidetzan egiten dena, eta xede nagusi hauek ditu: baztertutako komunitateetako kideak komunikazio-arloan prestatu eta profesionaliza daitezen sustatzea, beren hitzaren eta irudiaren sortzaile bihur daitezen; nazio-mailan eta nazioartean tokiko sorkuntzari eta kultura-aniztasunaren garrantziari buruz sentsibilizatzea; eta teknologia horiek eskaintzen dituzten aukerak baliatzea komunitate horien eta beste biztanle talde batzuen (hirikoak zein landakoak) arteko kulturarteko elkarrizketa indartzeko, bai eta haien kultura-nortasuna sendotzeko ere. Horrek guztiak estereotipoen eta kultura-folklorizazioaren aurka borrokatzen laguntzen du, eta ondare immateriala (mitoak, ahozko tradizioa, kantuak, bizimoduak…) eta hizkuntza-aniztasuna baliarazten ditu."

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se trata de planificar iniciativas que faciliten y fortalezcan el conocimiento y comprensión entre Kultura-komunitateen arteko ezagutza eta ulermena erraztu eta indartzen dituzten ekimenak planifikatzea da kontua, eta baita komunikazio-loturak, bateratzekoak, bizikidetzakoak eta kultura aberastekoak sortzea ere, kultura arteko elkarrizketa galarazten duten estereotipo eta aurreiritzi soziokulturalak gaindituz.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Si bien para la publicidad «todo vale» para alcanzar sus objetivos –puede exagerar las cualidades de los productos, profundizar en estereotipos de género o falsear la realidad si es necesario–, éste no será un requisito válido para la difusión y la promoción de servicios sociales. Publizitatean "dena onargarria" den arren helburuak lortzeko —produktuen ezaugarriak puztu ditzake, genero-estereotipoetan sakondu, eta, errealitatea faltsutu, beharrezkoa balitz—, hori ez da ezinbesteko baldintza izango gizarte-zerbitzuen hedapenerako eta sustapenerako.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se perpetúan y se profundizan en estereotipos del hombre y la mujer: los anuncios de limpieza van dirigidos claramente a mujeres; los anuncios de coches y herramientas, a los hombres. Gizonaren eta emakumearen estereotipoetan betikotzen eta sakontzen dira: garbiketari buruzko iragarkiak emakumeei zuzenduak daude argi eta garbi; autoei eta lanerako tresnei buruzko iragarkiak, berriz, gizonei zuzenduak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

■ Roles y estereotipos de género ■ Genero-rolak eta -estereotipoak

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Guía elaborada por el Ministerio de Igualdad, adaptada al alumnado de secundaria que plantea los temas fundamentales de la igualdad: las trampas sexistas cotidianas, los estereotipos, la gestión de las emociones, el lenguaje que utilizan las y los jóvenes, el compartir las responsabilidades en casa y fuera de ella. Berdintasunerako Ministerioak egindako gida, bigarren hezkuntzako ikasleentzat egokitua; berdintasunaren arloko oinarrizko gaiak azaltzen ditu: ohiko amarru sexistak, estereotipoak, emozioen kudeaketa, gazteek erabiltzen duten hizkuntza, etxean eta etxetik kanpo ardurak banatzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

>Evitar el lenguaje, los estereotipos y las imágenes sexistas. >Hizkuntza, estereotipo eta irudi sexistak saihestea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Puede afectar en la constitución de estereotipos, la percepción de la sexualidad y la reproducción y la comunicación. Eragina izan dezake estereotipoak sortzean, sexualitatearen eta ugalketaren pertzepzioan eta komunikazioan.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En general el lenguaje y los estereotipos se reproducen si no se ejercen medidas para modificarlos, por esto; a continuación, daremos algunas indicaciones para evitar la perpetuación de dichos estereotipos mediante la promoción y difusión de proyectos y campañas sociales. Oro har, hizkuntza eta estereotipoak errepikatu egiten dira haiek aldatzeko neurririk hartzen ez bada; hori dela eta, zenbait jarraibide emango ditugu estereotipo horiek betiereko bihur ez daitezen, proiektuak eta kanpaina sozialak sustatuz eta hedatuz.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Komunikatzeko trebetasunak (5)
Prejuicios y estereotipos. Aurreiritziak eta estereotipoak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•Evite los estereotipos de expositores que limitan la comunicación con el grupo. •Saihestu taldearekin komunikazioa mugatzen duten erakusleen estereotipoak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Estos nos bombardean con publicidad de estereotipos de cuerpo perfecto. Bonbardatu egiten gaituzte gorputz perfektuen estereotipoekin.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

En contraposición, hay empresas que sí actúan para luchar contra estos estereotipos: Aldiz, enpresa batzuek estereotipo horien kontra borroka egiten dute.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Desde 2004, la compañía Dove® ha empleado diversas vías de comunicación para luchar contra los estereotipos de belleza e invitar a las mujeres a debatir sobre ello. 2004tik, Dove® konpainiak hainbat komunikazio-bide baliatu ditu edertasun-estereotipoen kontra egiteko eta emakumeei horri buruz eztabaidatzeko gonbita egiteko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (16)
Generalmente, la segregación horizontal de la ocupación hace que las mujeres se concentren en puestos sensibles al sesgo de género debido a los estereotipos y roles que tradicionalmente se les han asignado. Oro har, lanbidearen segregazio horizontalaren ondorioz, emakumeak genero-joeraren eragin handiagoa duten lanpostuetan biltzen dira, tradizioz esleitu zaizkien estereotipo eta rolengatik.

Materiala: Sistemen integrazioa

Un ejemplo claro son los estereotipos de género. Horren adibide garbi bat dira genero-estereotipoak.

Materiala: Sistemen integrazioa

A) Estereotipos en el ámbito laboral A) Lan-eremuko estereotipoak

Materiala: Sistemen integrazioa

En la esfera del trabajo, los estereotipos de género han marcado tradicionalmente las ocupaciones, y lo siguen haciendo en la actualidad. Lanaren eremuan, genero-estereotipoek lanbideak markatu dituzte tradizioz, eta oraindik ere halaxe egiten dute.

Materiala: Sistemen integrazioa

Estos estereotipos siguen estando vigentes en la sociedad y marcan a muchos jóvenes en la elección de sus estudios, si bien es cierto que en la actualidad se han producido cambios y avances. Estereotipo horiek indarrean daude gizartean, eta gazte askok horien arabera erabakitzen dituzte beren ikasketak; alabaina, egia da gaur egun zenbait aldaketa eta aurrerapen gertatzen ari direla.

Materiala: Sistemen integrazioa

Los estereotipos de género están vigentes incluso en las diferencias claramente sexistas que se dan en el acceso a ofertas de empleo. Genero-estereotipoak indarrean daude, baita enplegu-eskaintzetan aurki daitezkeen ageriko desberdintasun sexistetan.

Materiala: Sistemen integrazioa

También estos estereotipos de género obstaculizan el desarrollo profesional, por lo que no se valora de igual manera ni el trabajo que desempeñan las mujeres ni las capacidades ni las cualidades personales para el desempeño de puestos de responsabilidad respecto a los hombres. Era berean, genero-estereotipo horiek garapen profesionala oztopatzen dute eta, ondorioz, emakumeek egiten duten lana ez da gizonena bezala baloratzen, ez eta erantzukizuneko lanpostuak egiteko dituzten gaitasun edo balioak ere.

Materiala: Sistemen integrazioa

Para finalizar el capítulo se analizarán los estereotipos que existen en el ámbito laboral a través de estas frases que se dicen respecto a hombres y mujeres. Kapitulu hau amaitzeko, lan-eremuan dauden estereotipoak aztertuko ditugu, gizonei eta emakumeei buruz esaten diren esaldi hauen bidez.

Materiala: Sistemen integrazioa

Guía para eliminación de estereotipos de género en el ámbito laboral y en las organizaciones sindicales,UGT) Lan-arloan eta erakunde sindikaletan genero-estereotipoak deuseztatzeko gida,UGT)

Materiala: Sistemen integrazioa

✓Diseño de campañas específicas que impacten haciendo uso de imágenes que rompan estereotipos sexistas (p. ej., mujeres en trabajos de trayectoria predominantemente masculinos). ✓Inpaktua sortuko duten kanpaina espezifikoak diseinatzea, estereotipo sexistak hausten dituzten irudiak erabilita (adibidez, emakumeak nagusiki gizonezkoenak izan diren lanetan).

Materiala: Sistemen integrazioa