Emaitzak: 107

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (4)
Prescripciones complementarias para locales de espectáculos y actividades recreativas Ikuskizunetako eta aisialdi-jardueretako lokaletarako eskakizun osagarriak

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

a) Locales de espectáculos y actividades recreativas: cualquiera que sea su capacidad de ocupación. a) Ikuskizunetako eta aisialdiko jardueretako lokalak: edukiera zeinahi dutela ere.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Locales de espectáculos y actividades recreativas: Ikuskizunetako eta aisialdiko jardueratako lokalak:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Locales de espectáculos y actividades recreativas (cualquiera que sea su ocupación): Ikuskizunetarako eta jolaserako lokalak (erabiltzaile kopurua zeinahi izanik ere):

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Ostalaritza eta turismoa (37)
La sucesión de volcanes que marcan en esta región la frontera con Bolivia y Argentina han creado interesantes espectáculos naturales, como los geotérmicos en los Geyseres del Tatio ; y los faunísticos de las lagunas del altiplano .El reciente hallazgo de momias incas en la cima de los volcanes como el Lycancabur, complementa con un uso cultural los recursos turísticos disponibles. Eskualde horretan Boliviarekin eta Argentinarekin muga egiten duten sumendiek ikuskizun natural interesgarriak eratu dituzte, hala nola Tatioko geyserretako fenomeno geotermikoak eta goi-ordokietako urmaeletako fauna. Berriki sumendien tontorretan momia inkak aurkitu izanak, adibidez, Lycancabur-en, erabilera kulturala gehitzen die baliabide turistikoei.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Las Escuelas de Samba encargadas de organizar el célebre carnaval, forman parte de la oferta complementaria de la ciudad , al ofrecer espectáculos vinculados a este acontecimiento. Inauteri ospetsua antolatzen duten sanba-eskolek hiriaren eskaintza osatzen dute, ospakizun horri lotutako ikuskizunak eskaintzen baitituzte.

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En las colinas que rodean Cuzco son innumerables los complejos arquitectónicos incas con templos, espacios para espectáculos ,baños ... etc como Saqsaywaman, Q´enqo, Pukapukara, Ollantaytambo y Tambomachay. Cuzco inguratzen duten mendixketan ezin konta ahala dira tenpluak, ikuskizunetarako guneak, bainuak eta abar dituzten gune arkitektoniko inkak: Saqsaywaman, Q´enqo, Pukapukara, Ollantaytambo eta Tambomachay, adibidez.

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Prestigiosos restaurantes, grandes espectáculos, comercios... Jatetxe ospetsuak, ikuskizun handiak, saltokiak...

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Los centros más poblados , son ,Juneau, escala de cruceros y única capital estadounidense sin acceso directo por carretera, en sus inmediaciones el Glaciar Mendenhall y el funicular del Mte. Robe ,son dos de las visitas turísticas obligadas, algo más al norte , el PN de Los Glaciares que con el desprendimiento de enormes bloques de hielo de las moles glaciares crea un espectáculo natural de gran impacto . Gune populatuenak hauek dira: Juneau, itsas bidaietan geldialdia egiten da hor, eta errepide bidezko sarbiderik ez duen hiriburu estatubatuar bakarra; inguruan, Mendenhall glaziarra eta Robe mendiko funikularra daude, nahitaez bisitatu beharrekoak. Iparralderago, Glaziarren Parke Nazionalean, izotz-bloke ikaragarriak askatzen dira, eta ikuskizun zirraragarria eskaintzen dute.

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Fiestas y espectáculos diversos. Hainbat jai eta ikuskizun.

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Según el reglamento del año 1988, las agencias de viajes españolas desarrollan su labor principalmente en una serie de actividades propias y exclusivas, con independencia de que también puedan intervenir en la organización y venta de otros servicios complementarios, como son la venta de seguros de viajes, el cambio de divisas o la reserva o la adquisición y venta de entradas para todo tipo de espectáculos. 1988. urteko arautegiaren arabera, Espainiako bidaia-agentziek jarduera propio eta esklusiboekin egiten dute lan batez ere, bestelako zerbitzuak antolatzen eta saltzen esku har dezaketen arren; esate baterako, bidaia-aseguruak saltzea, dibisak aldatzea eta zeinahi ikuskizunetarako sarrerak erreserbatzea edo eskuratzea eta saltzea.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

los mejores hoteles, los mejores asientos de avión, los espectáculos más famosos, los restaurantes más prestigiosos... hotelik onenak, hegazkinetako eserlekurik onenak, ikuskizunik famatuenak, jatetxerik ospetsuenak...

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Es la gran llanura húngara , al este de la capital ,de tradición ganadera, donde se oferta gastronomía local, espectáculos de doma ecuestre y música zíngara, siendo un espacio muy poco promocionado para el turista extranjero, quedando normalmente fuera de los circuitos por Hungría. Hungariako lautada zabala da, hiriburutik ekialdera dago eta abeltzaintza-tradizioa du. Tokiko gastronomia, zaldi-heziketako ikuskizunak eta ijitoen musika eskaintzen ditu; atzerriko turistarentzat oso gutxi sustatu da eremua, eta gehienetan Hungarian zeharreko zirkuituetatik kanpo geratzen da.

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Visitas a través de Cards o tarjetas que combinan los transportes públicos con las entradas a museos, monumentos, espectáculos e incluso comercios y restaurantes con descuento. Garraio publikoak eta museo, monumentu, ikuskizun edo saltoki eta jatetxeetarako sarrerak deskontuarekin konbinatzen dituzten txartelen bidezko bisitak.

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Gizarte eta kultura zerbitzuak (13)
En este sentido, la animación es reclamada por políticas de gestión cultural que, desde sus competencias administrativas, se responsabilizan de facilitar el acceso al público en general a programas de actividades culturales como espectáculos teatrales, ferias, fiestas, festivales, actuaciones musicales, etc., con objetivos de rentabilidad social. Ildo horretatik, kultura-kudeaketako politiketatik animaziora jotzen da, haiei dagozkien administrazio-eskumenen barruan, jarduera kulturalen programak ikusle guztietara helarazteaz arduratzen direnean (esate baterako, antzerki-ikuskizunak, azokak, jaialdiak, jaiak, musika-emanaldiak, etab.), gizarte-errentagarritasuna lortzeko helburuarekin.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En la actualidad, el concepto de intervención cultural ha superado el planteamiento de políticas culturales centradas en la difusión, aunque esta difusión sea necesaria para garantizar el acceso a la cultura, a las diferentes manifestaciones y espectáculos culturales. Gaur egun, kulturako parte-hartzearen kontzeptuak gainditu egin du hedapenean ardaztutako kultura-politiken planteamendua, nahiz eta hedapen hori beharrezkoa izan kulturara eta askotariko kultura-adierazpen eta -ikuskizunetara heltzea bermatzeko.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Por ello es fácil que encontremos prácticas gestoras en diversos órganos públicos que bien pueden asimilarse a prácticas privadas de actuación –por ejemplo, la contratación de actuaciones musicales para el programa de espectáculos de un auditorio municipal–, prácticas privadas que han integrado en sus acciones actividades y funciones que hasta hace pocos años parecían reservadas al ámbito de la Administración Pública –por ejemplo, programas de animación a la lectura promovidos por librerías, como es el caso del club de animación a la lectura Club Kirico (Doc. 2.2)–e iniciativas que aúnan perspectivas diferentes y que son fruto de un trabajo colaborativo en red, como es el caso del Programa Vías Verdes. Hori dela eta, hainbat organo publikotan aurkitu ditzakegu kudeaketa-jarduerak, eta honelakoak izan daitezke: jarduera pribatuak —adibidez, emanaldi musikalen kontratazioa udal-auditorio baterako ikuskizunen programarako—, orain dela gutxi arte Administrazio Publikoaren arloan soilik egiten ziren ekintzak eta saioak integratu dituzten jarduera pribatuak —adibidez, irakurketa bultzatzeko programak, liburu-dendek sustatuak, hala nola irakurketa bultzatzeko Kirico kluba (2.2 dokumentua)—, eta ikuspegi desberdinak batzen dituzten eta sareko lankidetzaren emaitza diren ekimenak; Bide Berdeak programa, esaterako.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Por otra parte, desde el ámbito de la animación cultural propiamente dicho, ha habido durante largo tiempo una pobreza de intervenciones dirigidas específicamente a este rango de edad, relegándose toda la intervención cultural a la oferta para el consumo cultural bien de iniciativa privada, como espectáculos musicales, teatrales, etc., o bien de iniciativa pública, desde diferentes equipamientos que organizan exposiciones, conferencias, ciclos temáticos, etc. Bestalde, kultura-animazioaren esparruari dagokionez, berariaz adin-tarte honi zuzenduriko esku-hartzeen urritasuna egon da luzaroan, esku-hartze kultural guztia kultura-kontsumorako eskaintzara bideratu baita, bai ekimen pribatuetatik (musika-ikuskizunak, antzerkia, etab.), bai ekimen publikotik (erakusketak, hitzaldiak, gaikako zikloak, etab.).

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La existencia de dichos equipamientos y servicios proyecta y apoya la dinamización cultural y la actividad creativa, ya que facilita la difusión y acceso a manifestaciones de las distintas expresiones culturales –artes escénicas, artes plásticas, audiovisuales, ciencia, etc.– con la exhibición de espectáculos culturales y la programación de agendas culturales llenas de propuestas, al tiempo que se abren espacios polivalentes a la actividad creativa para la comunidad. Ekipamendu eta zerbitzu horiek egoteak kultura-dinamizazioa eta jarduera sortzailea proiektatzen eta bultzatzen du, kulturaren arlo guztietako adierazpenak —arte eszenikoak, arte plastikoak, ikus-entzunezkoak, zientzia, etab.— zabaltzea eta horietara heltzea errazten duelako. Izan ere, aukera ematen dute kultura-ikuskizunak erakusteko eta proposamenez beteriko kultura-agendak programatzeko, eta, aldi berean, erabilera anitzeko espazioak jarduera sortzailerako zabaltzen dituzte komunitatearentzat.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Así, no se puede plantear como objetivo la fidelización de asistentes a espectáculos teatrales a partir de la convocatoria puntual de un Día del Teatro; sin embargo, este objetivo sería plausible si el proyecto fuese de animación teatral y se concibiese de manera estable. Hala, ezin da helburu gisa ezarri antzerkietako ikusleak fidelizatzea behin bakarrik antolatu den antzerki-egun batetik abiatuta. Baina helburu hori egokia litzateke proiektua antzerki-animaziokoa eta egonkorra balitz.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Para ello se desarrollarán actividades de difusión y promoción de los espectáculos teatrales, por ejemplo, con campañas escolares. Horretarako, antzerki-ikuskizunak hedatzeko eta sustatzeko jarduerak egingo dira; esate baterako, eskola-kanpainak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El baile o danza es un arte escénico que comparte con el teatro las características de ser medio de expresión, desde la creación de un espectáculo de representación construido alrededor de un eje argumental que se pretende transmitir. Dantza arte eszeniko bat da, eta, antzerkiak bezala, adierazpen-bitarteko baten ezaugarriak ditu, eta transmititu nahi duen argumentu-ardatz baten inguruan eraikitako antzezpen-ikuskizun bat sortzea du abiapuntu.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Elespectáculo acrobático, basado en la combinación de elementos de la danza con la acrobacia (saltos, equilibrios, malabares, etc.). Ikuskizun akrobatikoa, akrobazia-dantzaren elementuen konbinazioan oinarritua (jauziak, orekak, malabarrak, etab.).

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Es importante iniciar una aproximación a distintos espectáculos que tengan como eje la música. Garrantzitsua da musika ardatz duten ikuskizunetara hurbiltzen hastea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Animazio turistikoa (25)
Si se tienen en cuenta también estas últimas, hay que remontarse a la antigua Pompeya, en cuyos teatros, circos y anfiteatros se celebraban distintos espectáculos. Halako jarduerak ere hartzen baditugu kontuan, antzinako Ponpeian ditugu adibide batzuk, hango antzoki, zirku eta anfiteatroetan ikuskizunak egiten baitziren.

Materiala: Animazio turistikoa

Además actúa como prescriptor de distintos productos facilitados por el establecimiento hostelero, como cenas especiales, espectáculos, eventos, visitas, etc. Gainera, ostalaritza-establezimenduak ematen dituen produktuak gomendatzen ditu (preskriptore gisa aritzen da), hala nola afari bereziak, ikuskizunak, ekitaldiak, bisitak, eta abar.

Materiala: Animazio turistikoa

Son mucho más importantes en la animación nocturna, ya que es aquí donde cobra más relevancia el espectáculo. Askoz garrantzitsuagoak dira gaueko animazioan, gauean izaten baitira nagusi halako ikuskizunak.

Materiala: Animazio turistikoa

lDecide si contratará espectáculos y animaciones ajenas al establecimiento hostelero y bajo qué condiciones. lErabakitzen du ostalaritza-establezimenduaz kanpoko ikuskizun eta animazioak kontratatuko dituen, eta zer baldintzatan kontratatuko dituen.

Materiala: Animazio turistikoa

Para contratar a los futuros animadores tienen en cuenta la formación y experiencia, su conocimiento de idiomas, el conocimiento o la experiencia en el sector turístico, en el espectáculo o en los deportes. Etorkizunean animatzaile izango direnak kontratatzeko, kontuan hartzen dituzte hautagaien prestakuntza eta esperientzia, dakizkiten hizkuntzak, eta sektore turistikoaren, ikuskizunen eta kirolen gaineko jakintza eta esperientzia.

Materiala: Animazio turistikoa

En este caso suele tratarse de las actividades de distintos espectáculos de animación nocturna y estos trabajadores forman el cuerpo de baile, los coros o incluso interpretan distintos papeles. Gaueko animazioko ikuskizunak izaten dira, eta langile horiek dantzari taldean edo koruan parte hartzen dute, edota pertsonaiak antzezten dituzte.

Materiala: Animazio turistikoa

Esta dirección decidirá si renueva al personal anualmente o si lo que renueva son los contratos, si el personal será especializado o multifuncional o si para determinados momentos utilizará espectáculos externos. Zuzendaritzak erabakiko du pertsonala berrituko duen urtero edota kontratuak berrituko dituen, langileak espezializatuak edo funtzioaniztunak izango diren, edota une jakin batzuetan kanpoko ikuskizunak ekarriko dituzten.

Materiala: Animazio turistikoa

Es conveniente que el departamento de animación potencie los servicios que pueden ser facilitados por recepción y que no ofrece animación, como entradas para espectáculos, visitas guiadas y los servicios propios del hotel, como uso del gimnasio, alquiler de pistas, cajas fuertes, etc. Komeni da animazio-sailak sustatzea harrera-sailak egiten dituen eta animazio-sailak egiten ez dituen zerbitzuak, besteak beste, ikuskizunetarako, bisita gidatuetarako eta hotelaren zerbitzuetarako sarrerak, gimnasioaren erabilera, pisten alokairua, kutxa gotorrak, etab.

Materiala: Animazio turistikoa

El personal debe saber exactamente a qué hora empiezan las actividades o espectáculos, cuál es la colaboración que se espera de los camareros, a qué hora se estima que terminará, ya que durante la animación nocturna serán los encargados de servir las consumiciones de los clientes. Dantzalekuko langileek zehazki jakin behar dute zer ordutan hasten diren jarduera eta ikuskizunak, zer laguntza espero den zerbitzariengandik, eta zer ordutan bukatzea aurreikusten den; izan ere, haiek zerbitzatuko dizkiete edariak bezeroei.

Materiala: Animazio turistikoa

El departamento de animación genera muy pocos ingresos directos, y estos provienen de camisetas, gorras, viseras y prendas similares vendidas, entradas para espectáculos, algún equipamiento deportivo y poco más; entonces, ¿cuáles son los beneficios que produce? Animazio-sailak zuzeneko diru-sarrera gutxi ematen ditu: adibidez, saltzen diren kamiseta, txapela, bisera eta antzekoek eragindakoak, ikuskizunetarako sarrerak, kirol-ekipamenduren bat... Orduan, zer irabazi eragiten ditu?

Materiala: Animazio turistikoa

Zehar-lerroa (1)
Es en estos casos donde el Real Decreto 393/2007, en su Anexo I, obliga a determinadas actividades a tener que realizar un Plan de Autoprotección, por ejemplo: centros docentes, sanitarios, residenciales, centros de infraestructuras energética, almacenamiento, actividades de espectáculos públicos y recreativos, infraestructura de transporte etc. Este R.D. también valora si reúnen una serie de características en relación con: su potencia eléctrica, altura de evacuación, número de camas, número de ocupantes, que por sus propios medios no puedan realizar la evacuación, etc. No obstante, las Administraciones Públicas competentes podrán exigir, a los titulares de ciertas actividades no incluidas en el anexo I, la elaboración e implantación de planes de autoprotección cuando presenten un especial riesgo o vulnerabilidad. Kasu horietan, 393/2007 Errege Dekretuak, I. eranskinean, jarduera jakin batzuk autobabes-plan bat egitera behartzen ditu, esate baterako: ikastetxeak, osasun-zentroak, egoitza-zentroak, energia-azpiegituren zentroak, biltegiratze-zentroak, jendaurreko ikuskizunetako eta jolas-ikuskizunetako jarduera-zentroak, garraio-egiturak... Errege Dekretu horrek, halaber, ezaugarri batzuk betetzen dituzten ala ez balioesten du, honako hauei dagokienez: potentzia elektrikoa, ebakuazio-altuera, ohe kopurua, beren kabuz ebakuazioa egin ezin duten pertsonen kopurua... Hala ere, administrazio publiko eskudunek I. eranskinean jasota ez dauden jarduera jakin batzuen titularrei eskatu ahal izango diete autobabes-planak egin eta ezar ditzatela jarduera horiek arrisku bereziren bat edo kalteren bat badute.

Materiala: Sistemen integrazioa

Irudia eta soinua (7)
profesionalki egin ditzakegun proiektu audiobisual eta ikuskizun nagusietan nola aplikatzen diren ikusiko dugu. A lo largo de esta unidad se profundizará en la naturaleza y pro­piedades de las ondas lumínicas, estableciendo su aplicación a los diferentes y principales proyectos audiovisuales y espectáculos que se pueden llevar a cabo profesionalmente.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

2.3.2. Ikuskizunetarako eta baliabide audiobisualetarako argiztapen- ekipoak 2.3.2. Equipos de iluminación para espectáculos y medios audiovisuales

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2.4. Ikuskizunetako eta baliabide audiobisualetako argiztapen- instalazioetarako elektrizitate aplikatua 2.4. Electricidad aplicada para instalaciones de iluminación en espectáculos y medios audiovisuales

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Ikuskizun bat planteatzeko orduan, bi premia hartuko dira kontuan, eta, hortik abiatuta, erabiliko den korronte mota zehaztuko da: A la hora de plantear un espectáculo, se van a tener en cuenta dos necesidades y, a partir de ahí, se establecerá el tipo de corriente que habrá que emplear:

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Ikuskizunak, era berean, auditoriumetan eta kontzertu-aretoetan egin daitezke. Auditoriumak ezaugarri jakin batzuekin eraikitzen dira, akustika ona izan dadin; izan ere, esparru horiek, oro har, musika-emanaldietarako erabiltzen dira. Otras arquitecturas que pueden acoger espectáculos son los auditorios y las salas de conciertos. Los auditorios se construyen con unas cualidades determinadas para mantener una buena acús­tica, ya que este recinto, por lo general, se dedica a la representación de actos musicales.

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Dekoratu jakin baten plangintzan, era berean, argi eduki behar dugu dekoratu hori zer ekitaldi edo ikuskizun motatan erabiliko den. Aplika daitezkeen muntaketak hauek dira: Otra característica importante que se debe tener en cuenta en la planificación de un determi­nado decorado es tener claro el tipo de evento o espectáculo en el que se va a emplear. Los montajes que se pueden aplicar son:

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3.5.5. Zuzeneko ikuskizunetan audioa anplifikatzeko prestazioak: PA etapak, monitoreen anplifikazioa 3.5.5. Prestaciones de la amplificación de audio en espectáculos en vivo: etapas PA, amplificación de monitores

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