Emaitzak: 70

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (1)
El reflejo del único fluorescente de la habitación, unido a la luz de la farola que tiene justo detrás, hacen que parezca un espectador de un canal de TV codificado, sin descodificar. Gelako fluoreszente bakarraren isla eta atzean duen farolaren argia batzean, deskodifikatu gabeko telebista-kanal kodifikatuaren ikuslearen itxura hartzen du.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Fabrikazio mekanikoa (1)
A la vista de lo expuesto, podemos concluir que no se puede ser un mero espectador en un sistema TPM. Adierazitakoa kontuan hartuz, TPM sistema batean begirale huts izaterik ez dagoela ondoriozta dezakegu.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Irudia eta soinua (46)
Si vemos el peligro que ronda a un personaje, antes de que él mismo se de cuenta, se aumenta el suspense del espectador. Pertsonaia baten inguruan dagoen arriskua pertsonaia bera ohartu baino lehen ikusten badugu, areagotu egiten da ikuslearen suspensea.

Materiala: Irudia

No respetar esta regla crea confusión y descoloca al espectador. Erregela hori ez errespetatzeak nahasmendua sortzen du eta ikuslea tokiz kanpora utzi.

Materiala: Irudia

De lo contrario, al ser planos tan parecidos parece que ha habido un error o un corte, al menos un efecto extraño y desagradable para el espectador. Bestela, hain plano antzekoak izanik, akats edo mozketaren bat izan dela dirudi; efektu bitxi edo desatsegina da ikuslearentzat behinik behin.

Materiala: Irudia

La Gestalt no es algo que posean los objetos, sino que se refiere al reconocimiento que el espectador hace de ese objeto. Gestalt-a ez da objektuek duten zerbait; ikusleak objektu hori ezagutzeko modua da.

Materiala: Irudia

Exagerar las perspectivas:Si al describir el movimiento de un objeto, éste se acerca hacia el punto de vista del espectador, es recomendable exagerar esta perspectiva para que parezca más grande de lo que es en realidad. Perspektibak handitzea:baldin eta objektu baten mugimendua deskribatzean objektua ikuslearen ikuspuntura hurbiltzen bada, perspektiba hori handitzea gomendatzen da, benetan dena baino handiagoa eman dezan.

Materiala: Irudia

Estas alteraciones respecto de la realidad, más que confundir al espectador, son esenciales para la comprensión del mensaje. Aldakuntza horiek ikuslea nahastu baino, funtsezkoak dira mezua ulertzeko.

Materiala: Irudia

Nosotros espectadores sabemos que va a caer pero el personaje no ve el desnivel. Ikusleok badakigu erori egingo dela, baina pertsonaiak ez du desnibela ikusten.

Materiala: Irudia

Aunque en el cine de imagen real no reparamos en estos detalles, en la imagen animada es esencial marcar estas fases, para que el espectador capte el significado completo de la acción. Nahiz eta irudi errealeko zineman xehetasunei erreparatu ez, irudi bizidunean funtsezkoa da fase horiek markatzea, ikusleak akzioaren esanahi osoa uler dezan.

Materiala: Irudia

Preparar al espectador y captar su atención hacia la acción principal. Ikuslea prestatzea eta akzio nagusira erakartzera.

Materiala: Irudia

Reflejar la anticipación aporta dinamismo a la animación y llama la atención del espectador para lo que viene. Aitzinamendua islatzeak dinamismoa ematen dio animazioari, eta ikuslea datorrenaz ohartarazi.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (1)
Fuera ya del Barrio Antiguo, en la zona este de la ciudad, se ubica Szcytnicki, un barrio moderno que no debe dejar de visitarse ya que en él se encuentran el Parque Adama Mickiewicza, salpicado de lagos de pequeño tamaño en el que destaca el Salón Popular, Hala Ludowa, con una cúpula de 65 m. de diámetro y 42 m. de altura construido en 1915 con un aforo para 6.000 espectadores, la Aguja de acero de 96 m. de altura construida para la Exposición de 1948 de los Territorios Conquistados, el Ogrod Zoologiczny (Parque Zoológico), el mayor de Polonia con más de 2.000 animales de 270 especies diferentes, y el Estadio Olímpico. Auzo Zaharretik kanpora, hiriko ekialdean, Szcytnicki dago, bisitatu beharreko auzo berri bat da, laku txikiez beterik Adama Mickiewiczako Parkea baitago han; nabarmentzekoak ditu Herri Saloia; Hala Ludowa, 65 m-ko diametroko eta 42 m-ko altuerako kupula bat, 1915ean eraikia eta 6.000 ikusleentzako edukiera duena; Altzairuzko Orratza, 96 m-ko altuerakoa eta Konkistaturiko Lurraldeetako 1948ko Erakusketarako eraikia; Ogrod Zoologiczny (Parke Zoologikoa), Poloniako handiena eta 270 espezietako 2.000 animalia baino gehiago dituena, eta Estadio Olinpikoa.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (3)
Por ejemplo, dentro de la animación teatral, según la disponibilidad personal de los participantes, la participación puede ir desde una mera aproximación sensible como espectador de representaciones teatrales hasta la integración en un grupo de teatro de aficionados. Esate baterako, antzerki-animazioaren barruan, parte-hartzaileen prestasun pertsonalaren arabera, haien parte-hartzea antzerkiak ikustera doan ikuslearen hurbilpen hutsera mugatu daiteke, edo afizionatuen antzerki-talde batean sartzea ekar dezake.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Perduran programas de actividades distantes respecto a la realidad de los ciudadanos y dirigidos a una participación solo pasiva, como espectadores, no como creadores. Bizirik dirauten jarduera-programa batzuk oso urrun daude herritarren errealitatetik, eta, gainera, parte-hartze pasiboa bakarrik bultzatzen dute, herritarrak ikusle huts izatera mugatzen baitituzte, sortzaile izan beharrean.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Este es el caso de las ONG, de los ministerios, de la obra social de las cajas y de otras instituciones que ligan el concepto publicitario a buscar la reacción del espectador en su faceta solidaria, responsable o activa frente a los más desfavorecidos. Hori gertatzen da GKE-ek, ministerioek eta kutxetako eta beste erakunde batzuetako gizarte-ekintzak egiten dituzten kanpainetan; izan ere, publizitatearen helburua ikuslearengan erreakzio bat sortzea da, elkartasunez, arduraz edo modu aktiboan joka dezan behartsuenekin.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Animazio turistikoa (2)
Esto es solo una pequeña muestra de los múltiples riesgos a los que la actividad de animación turística expone a los animadores, a los usuarios, a los espectadores e incluso a otros huéspedes que estén en un área cercana. Animazio turistikoko jarduerak animatzaileentzat, erabiltzaileentzat, ikusleentzat eta inguruan dauden beste ostalari batzuentzat izan ditzakeen arriskuetako batzuk baino ez dira horiek.

Materiala: Animazio turistikoa

Cuando se hace así es porque el público objetivo prefiere ser espectador antes que participante. Hori egiten da publikoak nahiago duenean ikusle izatea, ez parte-hartzaile.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (3)
Además si el debate es televisado, los espectadores obtendrán mucha más información, ya que podrán analizar su comunicación no verbal, que como sabemos, refleja las reacciones, los modos y las emociones. Horrez gain, debatea telebistaz ematen badute, ikus-entzuleek askoz ere informazio gehiago eskuratuko dute, hitzik gabeko komunikazioa ere aztertuko ahalko baitute –eta, dakigunez, erreakzioak, moduak eta emozioak transmititzen dituzte–.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Por otro lado, el vestuario y el decorado son dos importantes recursos narrativos dentro del lenguaje audiovisual que, en muchas ocasiones, son suficientes para mostrar claramente al espectador una situación o informar sobre un personaje. Bestetik, jantziak eta dekoratua bi narrazio-baliabide garrantzitsu dira ikus-entzunezkoen hizkuntzan, eta, askotan, nahikoa dira ikus-entzuleei egoera baten berri edo pertsonaia bati buruzko informazioa emateko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•Accesorios muy grandes y exagerados (collares, aretes, broches) ya que esto hará que el espectador se distraiga ya que reflejan brillos. •Osagarri oso handiak eta nabarmenak (lepokoak, belarritakoak, paparrekoak), ikusleek arreta galduko baitute, sortzen dituzten distirekin.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (2)
AIDA se utiliza para definir la secuencia de efectos que debe producir un reclamo publicitario en el espectador. Publizitateko erakargarri batek ikuslearengan sortu behar duen efektu-sekuentziaz aritzeko erabiltzen da AIDA.

Materiala: Sistemen integrazioa

El modelo AIDA representa por tanto los efectos que provoca la publicidad efectiva en los espectadores. AIDA ereduak, beraz, publizitate eraginkorrak ikusleengan eragiten dituen efektuak irudikatzen ditu.

Materiala: Sistemen integrazioa