Emaitzak: 25

ES EU
Irudia eta soinua (5)
El segundo es su eslogan publicitario: "Usted aprieta el botón y nosotros hacemos lo demás" Markaren publizitate-eslogana da bigarrena: "Zuk botoia sakatu eta geuk egiten dugu gainontzekoa".

Materiala: Irudia

La publicidad de las cámaras Kodak incluía su famoso slogan: "Usted aprieta el botón y nosotros hacemos el resto". Markaren eslogan ospetsua zekarren Kodak kameren publizitateak: "Zuk botoia sakatu eta geuk egiten dugu gainontzekoa".

Materiala: Irudia

Elegir un buen eslogan. Eslogan ona hautatzea.

Materiala: Irudia

Uno de los objetivos de la campaña, tal y como explica el eslogan, era implicar a los dos miembros de la pareja en el uso del preservativo. Bikotekide biak preserbatiboa erabiltzera bultzatzea zen kanpainaren helburuetako bat, esloganak azaltzen duenez.

Materiala: Irudia

Relación entre texto e imagen:los carteles son como un slogan visual, con una imagen y un texto integrados entre sí. Testuaren eta irudiaren arteko erlazioa: kartelak ikusizko eslogan baten modukoak dira, eta testu bat eta irudi bat dituzte elkarri uztartuta.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (4)
Noruega se ha posicionado como un país centrado en el turismo verde, de ahí , su slogan , “El pulmón verde de Europa”, que identifica su vocación turística. Norvegiak turismo berdean oinarritu du bere eskaintza; hain zuzen,Europaren birika berdeaesloganak erakusten du bere bokazio turistikoa.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Elegir logotipo y eslogan y hacer borrador del folleto. Logotipoa eta eslogana aukeratu, eta liburuxkaren zirriborroa egin.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Es muy importante dar con un buen eslogan, porque éste hace recordar el producto a quien lo escucha. Oso garrantzitsua da eslogan on bat asmatzea, entzuten duenak produktua hartuko duelako gogoan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Así, vemos que siendo el elemento básico de la publicidad el anuncio, éste se ha ido acortando más y más hasta convertirse muchas veces en un eslogan. Ondorioz, publizitatearen oinarrizko elementua, iragarkia, pixkanaka laburtu egin da, ia eslogan bihurtzeraino.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (11)
En función de la intencionalidad, el eslogan o mensaje publicitario puede responder a una variedad de posibilidades:(2) Asmoaren arabera, eslogana edo publizitate-mezua askotarikoa izan daiteke:(2)

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

»Eslóganes que tratan de diferenciar una marca, por ejemplo: »Marka bat bereizten saiatzen diren esloganak; adibidez:

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

■ Recursos lingüísticos para elaborar el mensaje y el eslogan ■ Mezua eta eslogana egiteko baliabide linguistikoak

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Son aquellas palabras, frases o eslóganes que se incluyen dentro de un programa o entre programas. Programa baten barruan edo programa artean sartzen diren hitzak, esaldiak edo esloganak dira.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Dar a conocer la campaña -especialmente del eslogan-, incluso más allá de la finalización del proyecto. Kanpaina ezagutaraztea (bereziki, eslogana), proiektua amaitzea baino gehiago.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Elaboración de carteles, con el eslogan de la campaña y la relación de actividades que se realizarán. Kartelak egitea kanpainaren esloganarekin eta egingo diren jarduerekin.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se deben referenciar a las personas que intervendrán en la elaboración de la campaña: las que crearán el texto y el eslogan, las que gestionarán la relación con las empresas externas que elaborarán las piezas promocionales, las que distribuirán las piezas, etc. Kanpaina egiten esku hartuko duten pertsonen izenak jaso behar dira: testua eta eslogana sortuko dituztenak, sustapen-piezak egingo dituzten kanpo-enpresekiko harremanak kudeatuko dituztenak, pieza horiek banatuko dituztenak, eta abar.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

¿Recuerdas el eslogan de la campaña? Gogoan duzu kanpainaren eslogana?

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Analiza los diferentes elementos que componen el mensaje: texto y eslogan, imágenes, composición, colores predominantes, etc. Aztertu mezua osatzen duten elementuak: testua eta eslogana, irudiak, konposizioa, kolore nagusiak, eta abar.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Analizad el eslogan y el mensaje. Aztertu eslogana eta mezua.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Komunikatzeko trebetasunak (3)
Algunos de estos son: el nombre de la empresa, el logo, el eslogan, su páginaweb, y sus folletos, las tarjetas de presentación, sobres y etiquetas, carpetas, facturas y hasta la vestimenta de los vendedores. Hona hemen horietako batzuk: enpresaren izena, logoa, eslogana, webgunea, eta haren liburuxkak, aurkezpen-txartelak, karpetak, fakturak eta saltzaileen jantziak ere bai.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Usa lemas o eslóganes fáciles de recordar y llamativos. Erraz gogoratzeko moduko leloak edo esloganak baliatzen ditu, deigarriak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•El eslogan, o texto del anuncio, está formado por frases breves, sencillas, fácilmente memorizables. •Iragarkiaren leloa edo testua esaldi laburrez eta soilez osatua da, erraz ikasteko modukoa.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (1)
Un eje de comunicación es un eslogan. Komunikazioaren ardatza lelo bat da.

Materiala: Sistemen integrazioa