Emaitzak: 19

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (12)
12- Zeremoniako soinekoa, luzea, 1950eko U, Chantilly parpaila beltza, muselina beixaren gainean. V formako eskotea, % kimono mahukak, zeharka tolestutako gona. Archives Balenciaga, Paris. (33. orr.) 12- Vestido de ceremonia, largo, V 1950, encaje Chantilly negro sobre muselina beige. Escote en V, mangas % kimono, falda al bies. Archives Balenciaga, París, (p. 33)

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

24- Koktelerako soinekoa, 1963ko N, Chantilly parpaila beltza (Marescot) tafeta beltzaren gainean, satin beltzeko zintak. Itsasontzi formako eskotea, 3 bolanteko gona. Paris Etiketa, 87 818 zkia. 117 pasea. Felisa Urdanibia de Salvagnac-ek emana. CBM 2000.49, Getaria. (70 eta 81. orr.) 24- Vestido de cóctel, 11963, encaje Chantilly negro (Marescot) sobre tafetán negro, cintas en satén negro. Escote barco, falda de 3 volantes. Etiqueta París, ii° 87 818. Pase 117. Donación de Felisa Urdanibia de Salvagnac. CBM 2000.49, Cetaria, (p. 70 y 81).

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

25/26- Koktelerako soinekoak eta berokiak, 1964ko N, Chantilly parpaila beltza kreperen gainean, 3A mahukadun berokia, gerrikoarekin eta bolante batekin beheko aldean. Alkandora lepodun soinekoa, mahukarik gabea, lepo biribila aurrean, eskotea atzean, bolante batekin. Paris Etiketa, 92646 zkia., 197 modeloa, Claude tallerra. Felisa Urdanibia de Salvagnac-ek emana. Archives Balenciaga, Paris. Paris, 92674 zkia. Erosia. CDM 993.16.2, Calais. Lehenengo soinekoaren bizkarraldeko eskotea handiagoa da. (69. orr.) 25/26- Vestidos y abrigos de cóctel, 11964, encaje Chantilly negro sobre crepé; abrigo de mangas %, con cinturón, un volante en la parte inferior. Vestido camisero, sin mangas, cuello redondo delante, escote en la espalda, con un volante. Etiqueta París, n° 92646, modelo 197, taller Claude. Donación de Felisa. Urdanibia de Salvagnac. Archives Balenciaga. París, París n° 92674. Adquisición. CDM 993.16.2, Calais. El escote de la espalda del primer vestido es más pronunciado, (p. 69).

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

42- Koktelerako soinekoa, 1958ko N, parpaila grisa organtza griseko zerrendez brodatutako loreekin. Printzesa linea, eskotea, 3/4 mahuka muntatuak, gona biribila. Paris Etiketa, 64 787 zkia. M. H. de Givenchy-k emana. Paul Mellonen andrearena zen. CBM 2000.73, Getaria. (108 eta 109. orr.) 42- Vestido de cóctel, I 1958, encaje gris con flores bordadas con cintas de organza gris. Línea princesa, escote, mangas montadas %, falda redonda. Etiqueta París, n" 64 787. Donación de M. II. de Givenchy. Pertenecía a la señora de Paul Mellon. CBM 2000.73, Cetaria, (p. 108 y 109)

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

46- Koktelerako soinekoa, 1961eko N, purpura parpaila loreekin, tafeta morearen gainean. Eskote biribila, % kimono mahukak, gona bi bolante alturekin. EISA etiketa. Llanzoleko markesarena zen. CBM 2012.63, Getaria. 46- Vestido de cóctel, I 1961, encaje púrpura con llores sobre tafetán violeta. Escote redondo, mangas % kimono, falda con dos volantes altos. Etiqueta EISA. Pertenecía a la marquesa de Llanzol. CBM 2012.63, Cetaria.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

48- Koktelerako soinekoa, 1967ko U, parpaila berdea (Marescot) zetazko hariz brodatutako margaritekin, tafeta berdearen gainean, 2 bolanterekin amaitua. Eskotea, mahukarik gabea. 109 pasea, tailerra: Claude. Archives Balenciaga, Paris. (62. orr.) 48- Vestido de cóctel, V 1967, encaje verde (Marescot) con margaritas bordadas con hilo de seda, sobre tafetán verde con acabado en 2 volantes. Escote, sin mangas. Pase 109, taller: Glande. Archives Balenciaga, París, (p. 62)

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

52- Gaueko soinekoa, 1964, tul beltza, tafeta gainean brodatua, arbeltxarekin, xaflatxoekin, perlekin eta zintzilikariekin. Soineko zuzena, itsasontzi formako eskotearekin, muntatutako mahuka luzeak eta estuak. EISA Etiketa (Madril). Llanzoleko markesarena zen. CBM 24.2007, Getaria. (24. orr.) 52- Vestido de noche, 1964, tul negro, bordado con azabache, lentejuelas, perlas y colgantes, sobre tafetán. Vestido recto, escote barco, mangas montadas largas y ajustadas. Etiqueta EISA (Madrid). Pertenecía a la marquesa de Llanzol. CBM 24.2007, Getaria. (p. 24)

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

53- Gaueko soinekoa, 1966, tul berdea, brodatua (Rebe?) zilar koloreko harizko loreekin, perlekin, beira, plastiko eta metalezko harribitxiak, kizkurgailuak, petaloak, hondoa marfil kolorekoa duen krepea. Eskotea, mahukarik gabea. Azpiko gonaren azpitik tafetazko galtzak. Paris Etiketa, 97 565 zkia. M. H. de Givenchy-k emana. Von Bismarck kondesarena zen. CBM 2000.16, Getaria. 53- Vestido de noche, 1966, tul verde, bordado (Rebé ?) con flores de hilos de plata, perlas, pedrerías de vidrio, plástico y metal, bigudíes, pétalos, fondo en crepé marfil. Escote, sin mangas. Etiqueta París n" 97 565. Donación de M. II. de Givenchy. Pertenecía a la condesa von Bismarck. CBM 2000.16, Getaria.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

57- Gaueko soinekoa, 1958ko N, parpaila morea, organtza zerrenden ezarkinez apaindutako loreekin, zetaren gainean. Printzesa linea, eskotea, % kimono mahukak. Bolduc: A (abuztua) 58 Dany 77. zkia. (tailerra) Lucia. Archives Balenciaga, Paris. (34. orr.) 57- Vestido de noche, I 1958. encaje violeta con flores adornadas con apliques de cintas de organza, sobre seda. Línea princesa, escote, mangas % kimono. Bolduc: A (agosto) 58 Dany n" 77 (taller) Lucia. Archives Balenciaga, Paris. (p. 34)

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

59- Gaueko soineko motza, 1967 U, marfil koloreko parpaila, zetazko harizko brodatutako apaingarri handiekin. Eskotea, mahukarik gabe, gazarrezko bolante zabala, arrosa eta marfil aldakorrekoa beheko aldean, krepezko hondoa parpailazko zerrenda batez luzatua. Ken daitekeen gazarrezko gerrikoa. 132 pasea. Eusko Jaurlaritzaren gordailua. CBM 66.2012, Getaria. (84 eta 85. orr.) 59- Vestido de noche corto, V 1967, encaje marfil con grandes motivos bordados en picot con hilo de seda. Escote, sin mangas, volante ancho de gazar cambiante rosa y marfil en la parte inferior, fondo de crepé prolongado por una banda de encaje. Cinturón amovible de gazar. Pase 132. Depósito del Gobierno Vasco. CBM 66.2012, Getaria. (p. 84 y 85)

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Irudi pertsonala (4)
En el caso de que el vestido sea escotado y la novia no tenga un tono de piel uniforme, se le aplicará maquillaje en la zona visible (producto que no manche la ropa, por ejemplo, pan-cake) Soinekoak eskotea badu eta andregaiaren azalaren tonua ez bada uniformea, eman makillajea agerian dauden guneetan (arropa zikintzen ez duen produktua, esaterako,pan-cakea).

Materiala: Elektroestetika

Tambiénaparecen manchas hiperpigmentadasen las zonas más desprotegidas (cara, manos, escote). Halaber,orban hiperpigmentatuak agertzen dirababesik txikieneko eremuetan (aurpegian, eskuetan, eskotean eta abar).

Materiala: Elektroestetika

Productos para el desmaquillado de rostro, cuello y escote. Aurpegiko, lepoko eta eskoteko makillajea kentzeko produktuak.

Materiala: Elektroestetika

La moda impone las faldas cortas, los escotes y los brazos descubiertos, entonces la depilación es ya una necesidad para las mujeres de la mayor parte del mundo. Modan jarri zen gona motzak eta eskoteak erabiltzea eta besoak begi-bistan eramatea, eta, ondorioz, depilazioa beharra bihurtu zen munduko leku gehienetako emakumeentzat.

Materiala: Elektroestetika

Komunikatzeko trebetasunak (3)
•Las blusas de escote palabra de honor o demasiado escotadas. Eskote zabalegia duten atorrak, edopalabra de honorerakoak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•Escotes muy bajos y minifaldas, ya que en planos cortos son comprometidos, pues la ropa no aparece en imagen. Eskote oso beheratuak eta minigonak; plano laburretan oso konprometituak baitira (irudian ez da arroparik agertzen).

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•Blusas demasiado escotadas. Eskote handiegiko atorrak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak