Emaitzak: 231

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (11)
Comprobación periódica de los pedidos con las facturas, para comprobar que no existen pedidos sin atender. Eskariak aldian behin fakturekin egiaztatzea, erantzun gabeko eskaririk ez dagoela baieztatzeko.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

7 ¿Están los pedidos prenumerados y debidamente controlados, y es preceptivo su empleo para todas las compras? 7. Eskariak aurrez zenbakituta eta ondo kontrolatuta al daude, eta eskaria nahitaezkoa al da erosketa guztietarako?

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Asegurar la existencia de la autorización correspondiente para cada pedido y la correlación entre el pedido, albarán de entrega y la factura correspondiente. Eskari bakoitzerako baimen egokia dagoela eta eskariaren, entrega-albaranaren eta dagokion fakturaren artean korrelazioa dagoela ziurtatuko du.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

- la recepción de los bienes (conformidad del pedido en unidades, calidad, etc.), - ondasunak jasotzea (eskariarekin bat datozela unitateetan, kalitatean eta abarretan),

Materiala: Kontu-ikuskaritza

3 ¿Los pedidos de los clientes, se revisan y aprueban antes de servir las mercaderías, por el: 3. Bezeroen eskariak berrikusi eta onartzen al dira salgaiak eman baino lehen:

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Informatización de un límite de crédito y de un sistema de bloqueo de pedidos en aquellos clientes que superen un límite de retraso en el pago Ordainketan atzeratze-muga gainditzen duten bezeroetan kreditu-muga eta eskariak blokeatzeko sistema informatizatu da.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

El Director General Raramente hay anticipos a clientes Muchos pedidos son por teléfono Zuzendari nagusiak. Gutxitan ematen zaizkie aurrerakinak bezeroei. Eskari asko telefonoz egiten dira.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Ejemplo, ponernos de acuerdo con el cliente para que nos haga un pedido ficticio y éste después nos devuelve el género. Adibidez, bezeroarekin ados jartzea eskari faltsu bat egin diezagun, eta gero generoa itzuli.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Revisar los contratos y pedidos más importantes de ventas de fin de ejercicio. Ekitaldi-amaierako salmenten kontratu eta eskari garrantzitsuenak berrikustea.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Comprueba en el corte de operaciones que el albarán del 2 de enero se ha facturado en el año anterior en diciembre (pues aunque el pedido sea de diciembre, se debe contabilizar la venta en el momento que se realiza, que se comprueba con la fecha del albarán de salida, que entendemos es cuando se da de baja del inventario del almacén). Egiaztatu operazioen banaketan urtarrilaren 2ko albarana aurreko urteko abenduan fakturatu zela (izan ere, eskaria abendukoa izanda ere, salmenta egiten den unean kontabilizatu behar da, eta hori irteera-albaranaren datarekin egiaztatzen da; orduan ematen da baja biltegiko inbentarioan).

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Elektrizitatea eta elektronika (8)
Además, con la aplicación progresiva de la RDSI, ADSL, proveedores de cable y satélite, se ha producido un espectacular aumento en la demanda de estos servicios de comunicaciones de datos a gran velocidad. Gainera, ISDNa etaADSLa etengabe aplikatu direnez eta kable- eta satelite-hornitzaileak etengabe sortu direnez, abiadura handian datuak komunikatzeko zerbitzuen eskaria izugarri hazi da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Las interrupciones son peticiones de parada a laCPU,que llegan desde el exterior a través de ciertas líneas del bus de control. etendurakPUZa gelditzeko eskariak dira eta kontrol-busaren linea batzuen bitartez kanpoaldetik iristen dira.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Los precios de las tarifas eléctricas son fijados por las empresas suministradoras, que elaboran, sobre las variaciones que sufren los costes de producción del kWh, una petición de reajuste de las mismas. Enpresa hornitzaileek ezartzen dituzte tarifa elektrikoen prezioak, eta haiek egiten dituzte tarifak berdoitzeko eskariak, kWh-en ekoizpen-kostuen aldaketen arabera.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Conocer la demanda prevista para planificar la producción a corto, medio y largo plazo, y coordinar compras y logística (ERP). Aurrez ikusten den eskaria ezagutzea, epe laburreko, ertaineko eta luzeko ekoizpenaren plangintza egiteko; eta erosketak eta logistika koordinatzea (ERP).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Nada más llegue el transportista con el pedido al muelle de recepción, el encargado del almacén o recepcionista deberá solicitarle el albarán de mercancía para buscar en el archivo de pedidos pendientes de suministrar, el pedido correspondiente a esa entrega. Garraiolaria harrera-tokira iristen denean eskaerarekin, biltegiko arduradunak edo harreragileak salgaiaren emate-agiria eskatu behar dio, jaso gabeko eskaeren artxiboan bilatzeko entrega horri dagokion eskaera.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

concentra las peticiones de los puertos, habilita/deshabilita interrupciones, establece prioridades, etc. Ataketako eskariak biltzen ditu, etendurak gaitu/desgaitzen ditu, lehentasunak ezartzen ditu eta abar.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Sistema de telefonía móvil celular en grupo cerrado de usuarios, en el que los canales disponibles se asignan dinámicamente en función de la demanda. Telefonia mugigarriko sistema zelularra, erabiltzaile talde itxirakoa. Erabilgarri dauden kanalak dinamikoki esleitzen dira eskaria kontuan hartuta.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Momento en que todos o parte de los recursos de la red se hallan ocupados, impidiendo satisfacer la demanda de los usuarios. Sareko baliabide guztiak edo batzuk okupatuta dauden unea; une horretan ezin dira erabiltzaileen eskariak ase edo bete.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Fabrikazio mekanikoa (1)
La Revolución Industrial generó una gran demanda de productos siderometa-lúrgicos, estimulando el desarrollo de la laminación. Industria Iraultzak produktu siderometalurgikoen eskari handia sortu zuen, eta, horren ondorioz, ijezketaren garapena suspertu zen.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Irudi pertsonala (6)
Hoy en día el perfume es más que nunca una industria de lujo con una clientela muy exigente, sujeta a las demandas del marketing que somete el arte a las variaciones de la moda. Gaur egun, inoiz baino gehiago, oso bezero zorrotzak dituen luxuzko industria da lurringintza, artea modaren aldaeren mende jartzen duten marketinaren eskariei lotua.

Materiala: Elektroestetika

forma triglicéridos (liposíntesis), los almacena y los descompone (lipolisis), según la demanda del organismo. triglizeridoak osatu (liposintesia), biltegiratu eta deskonposatu egiten ditu (lipolisia) organismoaren eskarien arabera.

Materiala: Elektroestetika

Durante el proceso de diagnóstico estético se genera una importante documentación que va a permitir al profesional conocer a su cliente, obtener información acerca de sus demandas y necesidades, hacer valoraciones, y tomar decisiones en cuanto a los tratamientos estéticos, o la remisión a la consulta especializada si fuera necesario. Diagnostiko estetikoaren prozesuan, dokumentazio garrantzitsua sortzen da, eta bezeroa ezagutzeko, haren eskariei eta premiei buruzko informazioa lortzeko, balioztatzeko, eta tratamendu estetikoei edo, beharrezkoa izanez gero, kontsulta espezializatura bidaltzeko beharrari buruzko erabakiak hartzeko aukera ematen dio dokumentazio horrek profesionalari.

Materiala: Elektroestetika

Si el tratamiento se ajusta al máximo a las demandas y necesidades del cliente, el alto nivel de calidad y de eficacia está asegurado. Tratamendua bezeroaren eskarietara eta premietara behar bezala egokitzen bada, kalitatearen eta eraginkortasunaren maila handia ziurtatuta egongo da.

Materiala: Elektroestetika

En el interrogatorio que se realiza al comenzar el diagnóstico se pretende obtener la mayor cantidad de información acerca del cliente que permita detectar sus demandas y necesidades, y elaborar propuestas de tratamiento. Diagnostikoa hastean egiten den galdeketaren bidez, bezeroari buruzko ahalik eta informaziorik zabalena lortu nahi izaten da, haren eskariak eta premiak zein diren jakiteko eta tratamendu-proposamenak egiteko.

Materiala: Elektroestetika

Es por ello que para esfuerzos pequeños los incrementos son pequeños y graduales porque se van reclutando las unidades pequeñas dando aumentos progresivos pequeños, pero conforme la demanda aumenta los nuevos grupos a reclutar son más grandes por lo que los aumentos tensionales son mucho mayores y por tanto menos precisos. Horrexegatik, esfortzu txikietarako, gehikuntzak txikiak eta apurkakoak dira, unitate txikiak errekrutatzen dira eta apurka-apurka gehikuntza txikiak egiten dira; baina, eskariak gora egiten duen neurrian, errekrutatu beharreko taldeak handiagoak dira eta, hortaz, tentsio-gehikuntzak askoz handiagoak eta doitasun txikiagokoak dira.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (2)
Cualquier avance en la tecnología implicaba una mayor demanda de estas ilustraciones: barcos, máquinas, trenes, y más tarde motores, coches, aviones, etc. Teknologiaren edozein aurrerapenekin batera, ilustrazio horien eskaria handitu egiten zen: itsasontziak, makinak, trenak eta, geroago, motorrak, autoak, hegazkinak, etab.

Materiala: Irudia

El periodo de matrícula se abre en junio/julio con la admisión de instancias que se formalizan en el mes de octubre. Matrikulatzeko epea ekainean edo uztailean hasten da, eskariak onartzen direnean, eta urrian formalizatzen dira.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (77)
Dichas tendencias están referidas al mercado turístico; por tanto, algunas lo estarán a la oferta y otras a la demanda. Joerok turismo-merkatuarekin lotuta daude; beraz, batzuk eskaintzarekin eta beste batzuk eskaerarekin lotuta.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Las empresas y destinos turísticos tienen que atender estas nuevas demandas, ofreciendo servicios de calidad. Turismo-enpresa eta -helmugek eskari berri horiei erantzun behar diete, kalitatezko zerbitzuak eskainiz.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Los destinos turísticos están orientando su oferta a los nuevos segmentos de demanda. Turismo-helmugak eskariaren segmentu berrietara ari dira bideratzen eskaintza.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Así, «FITUR meetings & events», es una edición de FITUR donde se celebran los principales workshops que ponen en contacto a la oferta española con la demanda internacional a través del sistema de citas preestablecidas. Hala, «FITUR meetings & events» FITUReko saio bat da, non, aurrez ezarritako hitzorduen bidez, Espainiako eskaintza nazioarteko eskariarekin harremanetan jartzeko workshop nagusiak egiten baitira.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

•Analizar la elasticidad de la demanda. Eskariaren elastikotasuna aztertzea.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Desde el punto de vista del destino, la demanda es de 3.000 visitantes, registrando 2.500 como turistas, ya que de ellos se sabe que han pernoctado (de los otros 500 no sabemos si lo han hecho o dónde). Helmugaren ikuspegitik, 3.000 bisitarikoa da eskaria, eta 2.500 turista gisa erregistratu dira, azken horiek gaua igaro dutela baitakigu (ez dakigu gainerako 500 bisitariek gaua igaro duten edo non igaro duten).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Igualmente, analizaremos los factores que intervienen en la determinación de la demanda. Orobat, eskaria zehazten duten faktoreak aztertuko ditugu.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

En este caso, el valor de la demanda vendrá expresado en unidades monetarias (euros en nuestro país) o en unidades físicas. Kasu honetan, eskariaren balioa moneta unitateetan (eurotan gure herrialdean) edo unitate fisikotan adieraziko da.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

En este caso, la demanda vendrá expresada en unidades de consumidores. Kasu horretan, kontsumitzaile-unitateetan adieraziko da eskaria.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

por un lado podemos analizar los consumidores turísticos que viajan alrededor del mundo, entre los diferentes países (demanda internacional), por otro, podemos analizar los viajeros que visitan un país dado (turismo receptor) y por último, los tipos de viajes que hacen los residentes de un país (turismo nacional) ya sea dentro del mismo (turismo interno o doméstico) o fuera de sus fronteras (turismo emisor). batetik, munduan barrena —herrialde batetik bestera— bidaiatzen duten turismo-kontsumitzaileak daude (nazioarteko eskaria); bestetik, herrialde jakin batera joaten diren bisitariak (turismo hartzailea); eta, azkenik, herrialde bateko biztanleek herrialdean bertan (barruko edo etxeko turismoa) nahiz mugetatik kanpo (turismo igorlea) egiten dituzten bidaiak (turismo nazionala).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Gizarte eta kultura zerbitzuak (16)
En definitiva, contemplando todos los factores citados para el desarrollo de proyectos e intervenciones, estamos procurando laimplementación de buenas prácticas profesionales que respondan realmente a las demandas y necesidades del público al que se dirijan. Azken finean, proiektuak eta esku-hartzeak garatzeko aipatu ditugun faktore guztiak kontuan hartzen baditugu, jardunbide profesional egokiak ezarriko ditugu, helburu diren hartzaileen eskariei eta beharrei benetan erantzungo dietenak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Exposición de motivos, necesidades y demandas detectadas en la comunidad que originan o justifican la pertinencia de la intervención. Esku-hartzea egitea eragiten edo justifikatzen duten komunitatean hautemandako arrazoiak, beharrak eta eskariak azaltzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Esta fase, según los intereses, necesidades y demandas de las personas que integran el grupo, puede acompañarse con actividades de reinterpretación personal y creativa de las obras comentadas, por medio de lenguajes plásticos, literarios, etc. Taldea osatzen duten pertsonen interes, behar eta eskarien arabera, aipaturiko lanen berrinterpretazio pertsonal eta sortzailea egiteko jarduerak egin daitezke fase honetan, lengoaia plastikoak, literatura-lengoaiak eta abar erabiliz.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Además, el tejido social definirá estrategias, recursos, posibilidades y obstáculos a la participación dentro de la demanda generalizada de una democracia más comunitaria, más participativa y más representativa, pero ese mismo tejido social es diverso y cambiante. Gainera, ehundura sozialak parte-hartzeari loturiko estrategiak, baliabideak, aukerak eta oztopoak zehaztuko ditu, demokrazia komunitarioagoa eta ordezkaritza handiagokoa lortzeko eskari zabalaren barruan, baina ehundura sozial hori bera ere askotarikoa eta aldagarria da.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Ofrecer un soporte a las demandas y proyectos culturales de los jóvenes en sus distintas expresiones. Gazteen eskariei eta kultura-proiektuei sostengua ematea, kulturaren adierazpen guztietan.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Al mismo tiempo, se revela una mayor complejidad de las diferentes realidades socioculturales presentes en un mismo territorio, con la aparición de nuevas culturas urbanas, propiciada por la acentuada concentración de la población en las ciudades, los movimientos migratorios a nivel global, la continua transformación de las condiciones de vida, la aparición de nuevas formas en las relaciones humanas, el aumento del ritmo de cambios en los estilos de vida, la demanda de participación ciudadana y el desarrollo de nuevas formas de acceso, consumo y creación cultural, entre otros factores. Aldi berean, lurralde bakarreko errealitate soziokulturalak geroz eta konplexuagoak dira, hiri-kultura berriak ari baitira agertzen. Horren arrazoiak hainbat dira: biztanleria geroz eta gehiago pilatzen da hirietan, mundu osoko migrazio-mugimenduak areagotzen ari dira, bizi-baldintzak etengabe aldatzen dira, giza harremanetarako modu berriak ari dira sortzen, bizi-estiloak geroz eta bizkorrago aldatzen dira, herritarren parte-hartzeko eskaria handitzen ari da, eta kultura eskuratzeko, kontsumitzeko eta sortzeko era berriak ari dira garatzen, besteak beste.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El adecuado diagnóstico de demandas, necesidades e intereses de la comunidad antes decualquier tipo de intervención, que se dirigirá a veces a una gran diversidad de perfiles de personas destinatarias. Esku-hartze bat egin aurretik, komunitatearen eskarien, beharren eta interesen diagnostiko egokia egitea; izan ere, zenbaitetan, gure esku-hartzeen hartzaileen profilak oso desberdinak izango dira.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Necesidades y demandas culturales. Kultura-beharrak eta -eskariak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Y de una manera u otra, sus líneas de intervención siempre se definen para dar respuestas a determinadas necesidades y demandas. Era batera zein bestera, esku-hartzeko jardunak behar eta eskari jakin batzuei erantzuteko definitzen dira beti.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Por otra parte, más allá de la diversidad cultural que se constata en los territorios de intervención, se hace patente la necesidad de recursos suficientemente variados, eficaces y eficientes para satisfacer esa realidad compleja de demandas, necesidades e intereses. Bestalde, esku-hartzeko lurraldeetako kultura-aniztasuna gorabehera, baliabide askotariko, eraginkor eta efizienteak behar dira eskari, behar eta interesek osatutako errealitate konplexuari erantzun egokia emateko.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Komunikatzeko trebetasunak (7)
¿Fue el plan de intervención acorde a las demandas, expectativas y necesidades del cliente?, sino lo fue ¿por qué? Esku hartze plana bat etorri da bezeroaren eskariekin, itxaropenekin eta beharrizanekin? Eta, hala izan ez bada, zergatik?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Detección de las necesidades y demandas del cliente Bezeroen beharrizanak eta eskariak antzematea

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Detección de las necesidades y demandas del cliente Bezeroen beharrizanaketa eskariak antzematea

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La detección de las necesidades y demandas del cliente se lleva a cabo mediante la observación, entrevista, autoanálisis, y el análisis profesional del cliente. Bezeroaren beharrizanak eta eskariak antzemateko, behaketa, elkarrizketa eta analisi profesionala egiten zaizkio bezeroari.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La detección de las necesidades y demandas del cliente se lleva a cabo mediante la observación, entrevista, autoanálisis, y el análisis del cliente. Bezeroaren beharrizanak eta eskariak antzemateko, behaketa, elkarrizketa eta analisia egiten zaizkio bezeroari, eta autoanalisia egiteko ere eskatzen zaio.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Si el cliente plantea objeciones o dudas, se modifica la propuesta para adaptarla a sus demandas siempre y cuando sean razonables, así como se resolverán sus dudas, dedicándole todo el tiempo que sea necesario. Bezeroak eragozpenik edo zalantzarik planteatzen badu, aldatu egingo da proposamena haren eskariak kontuan izanda, arrazoizkoak badira, behinik behin; halaber, zalantzak argituko zaizkio, eta behar adina denbora eskainiko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Hay dos trabajos de asesoría en comunicación laboral muy demandados que son: Komunikazio-aholkularitzaren esparruan, badira bi lan eskari handia dutenak:

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (11)
✓Creación y ampliación de servicios de atención en función de la demanda en su territorio más próximo y de las demandas de las personas con responsabilidades familiares. ✓Arreta-zerbitzuak sortzea eta handitzea, hurbileneko lurraldeko eskariaren eta familia-erantzukizunak dituztenen eskarien arabera.

Materiala: Sistemen integrazioa

Su finalidad es crear una demanda selectiva. Helburua eskari selektibo bat sortzea da.

Materiala: Sistemen integrazioa

nLa finalidad de la publicidad persuasiva es crear una demanda selectiva. nPublizitate limurtzailearen xedea eskari selektibo bat sortzea da.

Materiala: Sistemen integrazioa

a) Analizar la composición y organización del tejido empresarial del territorio, teniendo en cuenta sus necesidades y demandas. a) Lurraldeko enpresa-ehunaren osaera eta antolaketa aztertzea, horren premiak eta eskariak kontuan hartuta.

Materiala: Sistemen integrazioa

c) Organizar el tejido empresarial del territorio, teniendo en cuenta sus necesidades y demandas. a) Lurraldeko enpresa-ehuna antolatzea, horren premiak eta eskariak kontuan hartuta.

Materiala: Sistemen integrazioa

Por ejemplo, si una empresa realiza un gran producto que ya tiene un buen reconocimiento (Fortaleza) y se da la situación de un aumento de la demanda (Oportunidad), se podrán aplicar estrategias agresivas de marketing, con promociones, anuncios, etc. Esate baterako, enpresa batek lehendik onarpen ona duen produktu handi bat egiten badu (indarra) eta eskaria igotzen bada (aukera), marketineko eraso-estrategiak aplikatu ahal izango dira promozioekin, iragarkiekin eta halakoekin.

Materiala: Sistemen integrazioa

Que haya una demanda real de esa energía. Energia horren benetako eskaria egotea.

Materiala: Sistemen integrazioa

Esta es la base del marketing, si hay alguien que desea/necesita algo, es posible que exista otra parte que se la pueda facilitar/suministrar, es lo que se conoce comooferta y demanda. Marketinaren oinarria da. Inor bada zerbait nahi edo behar duena, litekeena da beste alderdi bat ere izatea, zerbait hori eman edo ase dezakeena:eskaintza eta eskariaderitzo.

Materiala: Sistemen integrazioa

Deporte y salud (cada vez con más demanda por la esperanza de vida). Kirola eta osasuna (gero eta eskari handiagoa izango du, bizitza-itxaropena dela-eta).

Materiala: Sistemen integrazioa

Los gastos ocasionados por las pruebas practicadas a instancia de parte serán sufragados por quien las haya propuesto, y las comunes o sobre las que ambas partes estén de acuerdo, por mitad. Alde baten eskariz egindako proben gastuak proposatu dituenak ordainduko ditu, eta amankomunak direnak edo bi aldeen adostasuna dutenak, erdi bana.

Materiala: Sistemen integrazioa

Instalatze eta mantentze lanak (3)
Para controlar el caudal, se puede utilizar un grupo de bombeo del tipo hidroneumático convencional. Este tipo de grupos, están gobernados normalmente por presostatos que realizan una serie de arranques y paros en cascada, que dependerán de la mayor o menor demanda de los usuarios del inmueble. Emaria kontrolatze aldera, ponpaketa-sistema hidropneumatiko arruntak erabil daitezke. ­Sistemok presostatoak izan ohi dituzte oinarrian, bat bestearen ondotik abiatzen edo ­gelditzen direnak, eraikineko erabiltzaileen eskariaren arabera.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Demanda de agua caliente sanitaria (ACS) es la demanda de energía térmica necesaria para satisfacer las necesidades de agua caliente a 60 ºC. Etxeko ur beroaren (euB) eskaria deritzo 60 ºC-ko ur beroaren beharra asetzeko behar den energia termiko kantitateari.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

– Fuentes de energía utilizadas (gas natural, electricidad, gasoil, etc.). – Rendimiento de los equipos o instalaciones que transforman la energía primaria en energía térmica (bombas de calor, estufas, calentadores, etc.), dato a facilitar por los proveedores. Erregai motaz eta kontsumo-ohiturez aparteko balio teoriko bat dira bi eskariak. Hortaz, klimatizazio-eskari hori eta euBarena asetzeko behar den energia-kontsumoa eta horrekin lotutako CO2-isuriak kalkulatzeko, hauek hartzen dira kontuan:

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx