Emaitzak: 182

ES EU
Eraikuntza eta obra zibilak (1)
Esta guía surge a raíz de unas láminas con ilustraciones elaboradas para facilitar la comprensión de casos prácticos de la albañilería para los alumnos de la Escuela Taller de Burgos. Gida honen sorburuan, Burgoseko lantegi-eskolarako egindako zenbait irudi daude. Bada, ikasleei igeltserotzako kasu praktikoak hobeto ulertarazteko, hainbat ilustrazio irudikatu genituen, eta ildo horretatik tiraka ernamuindu zen gida hau egiteko asmoa.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Gizarte eta kultura zerbitzuak (86)
Indica diferentes situaciones, por ejemplo en el ámbito de tu instituto o escuela, o de tu barrio, donde recomendarías la mediación como una estrategia eficaz. Adierazi bitartekotza estrategia eraginkortzat joko zenukeen zenbait egoera; adibidez, institutuan edo eskolan, edo bizi zaren auzoan.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Paralelamente a este proceso, después de aproximadamente una semana o quince días del ingreso, se le buscará una escuela. Prozesu honekin batera, zentroan barneratu eta astebete edo hamabost egun inguru geroago, ikastetxea bilatuko diote.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El Movimiento de las Escuelas Nuevas Eskola Berrien Mugimendua

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Haz un estudio estadístico, abarcando el radio más amplio que puedas, de los niños con discapacidad física, sensorial y/o psíquica que se encuentren en este momento escolarizados en escuelas infantiles de tu estudio. Egin ezazu azterketa estatistiko bat, ahalik eta zabalena, minusbaliotasun fisiko, sentsorial edo/eta psikikoa duten eta orain zure azterlaneko haur-eskoletan dauden haurrei buruz.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Es el juego por excelencia, sobre todo hasta los 6 años, de ahí que en la escuela infantil se deba potenciarlo al máximo. Berezko jolasa da, batez ere 6 urtera bitartean; horregatik, haur-eskolan ahalik eta gehien bultzatu behar da.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Las condiciones mínimas que requiere un patio en una escuela infantil están reguladas. Haur-hezkuntzako eskola bateko jolastokiaren gutxieneko baldintzak araututa daude.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Otros espacios de juego en la escuela infantil Beste jolas-espazio batzuk haur-eskolan

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Oihane iba a la escuela pública de su pueblo hasta las doce y media de la mañana. Oihane bere herriko eskola publikora joaten zen, eguerdiko hamabi eta erdiak arte.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Vista la importancia de la escuela como agente socializa-dor de primer orden, es evidente que se le haya otorgado un protagonismo especial en lo que a la educación para la salud se refiere. Eskolak sozializaziorako lehen mailako eragile gisa duen garrantzia ikusita, normala da osasun-hezkuntzaren alorrean ere protagonismo berezia ematea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La alimentación en la escuela infantil........................ Elikadura haur-eskolan

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (2)
Cursos de formación en escuelas oficiales y privadas, empresas y asociaciones profesionales. Prestakuntza-ikastaroak eskola ofizial eta pribatuetan, enpresa eta elkargo profesionaletan.

Materiala: Elektroestetika

Existen diferentes técnicas según las escuelas. Hainbat teknika daude, eskolaren arabera.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (18)
En Las Palmas de Gran Canaria, en la Escuela Universitaria de Ingeniería Técnica de Telecomunicaciones, donde se imparten, entre otras especialidades, las de Imagen y Sonido, cuyo temario es el siguiente: Kanaria Handiko Las Palmasen, Irudi eta soinua espezialitatea eskaintzen da Telekomunikazioetako Ingeniaritza Teknikoko Unibertsitate Eskolan, eta hauxe da ikasgai-zerrenda:

Materiala: Irudia

Universidad Politécnica de Barcelona; Escuela Técnica Superior; Jorge Girona Salgado, s/n. Tf. (93) 03 78 00. Bartzelonako Unibertsitate Politeknikoa; Goi Eskola Teknikoa; Jorge Girona Salgado, z/g. Tel. (93) 03 78 00.

Materiala: Irudia

Universidad de Vigo; Escuela Técnica Superior; Lagoas-Marcosende, s/n; Vigo (Pontevedra). Vigoko Unibertsitatea; Goi Eskola Teknikoa; Lagoas-Marcosende, z/g; Vigo (Pontevedra).

Materiala: Irudia

Para más información sobre las publicaciones de la Escuela de Cine y Vídeo de Andoain, pueden visitar la página Web: Andoaingo Zinema- eta Bideo Eskolaren argitalpenei buruzko informazio gehiago izateko, web orri hau bisita dezakezue: http://www.escivi.com.

Materiala: Irudia

Chéret hizo suyo el lenguaje visual del arte popular que se utilizaba en los programas de circo decorados y lo ensanchó con su experiencia de litógrafo adquirida en la Escuela de Bellas Artes de París. Chéret-ek bere egin zuen apaindutako zirkuko programetan erabiltzen zen herri-artearen ikusizko lengoaia; izan ere, lengoaia hori zabaldu egin zuen Pariseko Arte Ederretako Eskolan litografo-jardunean izandako esperientziari esker.

Materiala: Irudia

(Profesor de la Escuela de Cine y Vídeo de Andoain.) (Andoaingo Zinema eta Bideo Eskolako irakaslea)

Materiala: Irudia

En 1985 obtiene el título académico de Ingeniero Técnico de Sonido e Imagen en la Escuela Universitaria de Ingeniería Técnica de Telecomunicación de Madrid. 1985ean Soinu eta Irudiaren arloko Ingeniari Teknikoko titulu akademikoa lortu zuen Madrileko Telekomunikazioko Ingeniaritza Teknikoko Unibertsitate Eskolan.

Materiala: Irudia

Es coautor del libro "Principios de Acústica", editado por la Escuela Universitaria de Ingeniería Técnica de Telecomunicación. “Principios de acústica” (Akustikaren printzipioak) liburuaren egilekidea da, eta Telekomunikazioko Ingeniaritza Teknikoko Unibertsitate Eskolak argitaratu zuen.

Materiala: Irudia

Constantino Gil recibió el título de Ingeniero Técnico en Sonido e Imagen en 1980 en la Escuela Universitaria de Ingeniería Técnica de Telecomunicación. Constantino Gil-ek Soinu eta Irudiaren arloko Ingeniari Tekniko titulua lortu zuen 1980an Telekomunikazioko Ingeniaritza Teknikoko Unibertsitate Eskolan.

Materiala: Irudia

Desde el año 1980 imparte clases en dicha escuela, de las asignaturas: 1980. urtetik, irakasgai hauek ematen ditu eskola horretan:

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (17)
Las Escuelas de Samba encargadas de organizar el célebre carnaval, forman parte de la oferta complementaria de la ciudad , al ofrecer espectáculos vinculados a este acontecimiento. Inauteri ospetsua antolatzen duten sanba-eskolek hiriaren eskaintza osatzen dute, ospakizun horri lotutako ikuskizunak eskaintzen baitituzte.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Empresa, escuela o laboratorio. Enpresa, ikastetxea edo laborategia.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Se han seleccionado estos programas por ser muy populares y los habitualmente empleados en multitud de empresas, laboratorios, universidades y escuelas técnicas. Programa horiek aukeratu dira oso ezagunak direlako eta enpresetan, laborategietan, unibertsitateetan eta ikastetxe teknikoetan maiz erabiltzen direlako.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La Escuela Oficial de Turismo de Madrid ofrece cursos de postgrado de especialización en Informadores Turísticos, así como frecuentes cursos de actualización y reciclaje para estos profesionales. Madrileko Turismo Eskola Ofizialak graduondoko ikastaroak eskaintzen ditu turismo-informatzaile gisa espezializatzeko, baita lan hori egiten dutenak eguneratzeko eta birziklatzeko hainbat ikastaro ere.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Predjama y Sezana son los núcleos más relevantes , ambos cuentan con notables construcciones de valor históricoartístico encabezadas por sus fortalezas, y son las bases para excursiones a las grutas de Postumia, y a Lípica con la escuela de doma ecuestre de los caballos lipizanos. Hirigune garrantzitsuenak Predjama eta Sezana dira. Biek balio historiko eta artistiko handiko eraikin garrantzitsuak eta gotorlekuak dituzte, eta Postumia-ko haitzuloetarako eta Lipicarako txangoak abiatzen dira bertatik. Azken horretan, zaldi lipizanoen hezte-eskola dago.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Los espacios más visitados son la Plaza de San Esteban con la catedral gótica del mismo nombre, Marienplatz donde recaen los edificios del Hofburg o palacio imperial la escuela española de equitación y la cámara del tesoro con las joyas imperiales. Hauek dira eremu bisitatuenak: Done Eztebe plaza, izen bereko katedral gotikoa duena, Hofburg edo jauregi inperialeko eraikinak dauden Marienplatz, ekitazio-eskola espainiarra eta inperioaren bitxiak gordetzen dituen altxorraren ganbera.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En Espoo se encuentra, también, Otaniemi que con sus escuelas y centros de investigación se ha convertido en la cuna de la enseñanza de alta tecnología en Finlandia. Espoon, halaber, Otaniemi dago. Hango eskolak eta ikerketa-zentroak Finlandiako teknologia handiko irakaskuntzaren habia bilakatu dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En Tashkent, la capital, la mayoría de sus edificios son modernos, a excepción de algunas escuelas coránicas del siglo XVI. Tashkent-en, hiriburuan, eraikin gehienak modernoak dira, XVI. mendeko zenbait koran-eskola izan ezik.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Las escuelas de samba encargadas de organizar el célebre carnaval forman parte de la oferta complementaria de la ciudad, al ofrecer espectáculos vinculados a este acontecimiento. Inauteri ospetsua antzolatzeko ardura duten samba-eskolak ere hiriaren eskaintzaren osagarri dira, ekitaldi horri lotutako ikuskizunak eskaintzen baitituzte.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Otras mezquitas importantes son la Mezquita de Fatih, ubicada en las colinas de Estambul, cuyo recinto de grandes dimensiones, acoge a varias escuelas teológicas, baños, un hospital, una biblioteca, un hospicio y un caravasar. Beste meskita garrantzitsu batzuk ere badaude: Fatiheko meskita, Istanbuleko muinoetan dago eta inguruko eremu handian hainbat teologia-eskola, bainu-etxeak, ospitale bat, liburutegi bat, babes-etxe bat eta karabasar bat ditu.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Kimika (2)
Conocer las áreas e instalaciones de las que dispone el laboratorio de la escuela. Eskolako laborategian dauden eremuak eta instalazioak ezagutzea.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Marisa abre la puerta de una habitación que hay junto al laboratorio de la escuela donde ella y Óscar, el chico que la acompaña, están estudiando el primer año de químicas. Marisak eskolako laborategiaren ondoan dagoen gela bateko atea ireki du. Oskarrekin dago; Kimikako lehen ikasturtean ari dira biak.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Elektrizitatea eta elektronika (10)
Sea cual sea el soporte (pero de manera especial en los cuadernos y los libros porque son más extensos), los símbolos se agrupan en función de las situaciones comunicativas más habituales de la persona usuaria (casa, familia, escuela, aficiones, etc.), lo cual facilita una mayor versatilidad. Euskarria edozein dela ere (baina, bereziki, koaderno eta liburuen kasuan, luzeagoak direlako), sinboloak pertsona erabiltzailearen komunikazio-egoera ohikoenen arabera (etxea, familia, eskola, zaletasunak eta abar) multzokatzen dira, eta horrek moldakortasun handiagoa ahalbidetzen du.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Es importante que al escoger los primeros signos tengamos en cuenta en qué momento y lugar los utilizará, por ejemplo, en su domicilio, en la escuela, en el centro ocupacional, etc. Garrantzitsua da lehenengo zeinuak hautatzean kontuan izatea noiz eta non erabiliko dituen zeinu horiek, adibidez, bere etxean, eskolan, okupazio-zentroan eta abar.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

En la actualidad, el PECS se ha popularizado a un gran nivel y se utiliza en escuelas y hogares de todo el mundo para potenciar la comunicación de las personas con autismo. Gaur egun, PECS sistema oso zabalduta dago eta mundu guztiko eskola eta etxeetan erabiltzen da, autismoa duten pertsonekiko komunikazioa bultzatu eta indartzeko.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Asiste a una escuela de educación especial. Hezkuntza bereziko eskola batera joaten da.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

La escuela está preparando una fiesta en la que los alumnos prepararán una parada y venderán los artículos que confeccionan ellos mismos durante el año. Eskolan festa bat prestatzen ari dira. Ikasleek azoka bat prestatuko dute eta urtean zehar eurek egindako hainbat artikulu salduko dituzte.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Una hoja para cada tema o ámbito (la casa, la escuela, el cuerpo, etc.). Orri bana gai edo eremu bakoitzerako (etxea, eskola, gorputza eta abar).

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Marcos, dispone de un expositor sobre las actividades que realiza en la escuela. Markosek erakusmahai bat du, eta eskolan egiten dituen jarduerak azaltzen dira.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Instruir a las personas con las que Marta se relaciona, familia y escuela, en el programa de comunicación. Martarekin harremanak dituzten pertsonei –familiakoak eta eskolakoak– komunikazio-programari buruzko prestakuntza ematea.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

También se debe continuar haciendo partícipes de la evolución a la escuela y a la familia, motores de la generalización de los aprendizajes. Komeni da, era berean, bai eskola eta bai familia lortutako bilakaeraren partaide egitea, horiek izan baitira ikasitakoa orokortzearen eragileak.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Indicad los beneficios que aporta en la calidad de vida de la persona usuaria: vida diaria, escuela, ocio, participación social, etc. Adierazi zer onura dakartzan erabiltzailearen bizi-kalitaterako: eguneroko bizimodua, eskola, aisialdia, parte-hartze soziala eta abar.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Komunikatzeko trebetasunak (2)
Según, Enrique Guinsberg, los medios de comunicación son un poderoso medio de socialización, a la par de la familia, la escuela y el trabajo, que modelan los sentimientos, las creencias, entretienen los sentidos, ayudan a formar la imaginación social; en síntesis fomentan y facilitan construcciones mentales por donde transcurre luego el pensamiento de las personas en sociedad. Enrique Guinsbergen arabera, komunikabideak sozializazio-bitarteko ahaltsu bat dira, familiaren, eskolaren eta lanaren parekoa; sentimenduak eta sinesmenak moldekatzen dituzte eta zentzumenak entretenitzen, irudimen soziala sortzen laguntzen; laburbilduz, eraikuntza mentalak sustatzen eta bideratzen dituzte, eta haietatik igarotzen da, ondoren, pertsonen gizarteko pentsamendua.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Es una técnica estratégica empleada por algunas de las escuelas de Negocios más prestigiosas del mundo comoHarvard Business School. Teknika estrategiko bat da, eta mundu zabaleko negozio-eskola ospetsuenetako batzuetan baliatzen dute,Harvard Business Schooleta tankerakoetan.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Instalatze eta mantentze lanak (7)
(1): Los baños comunes comprenden los baños que se encuentran en escuelas, fábricas, centros deportivos, etc. e incluyen todos los utilizados por el público en general. (1): Denentzako komunak dira ikastetxe, lantegi eta abarretan daudenak, edonork erabiltzekoak direnak.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Son aquellas que se accionan pulsando un botón dejando salir el agua durante un tiempo determinado, transcurrido el cual se cierran automáticamente. Son pues griferías de cierre temporizado y caudal limitado, orientadas a la economía de agua y energía y pensadas para su instalación en locales públicos y en todos aquellos otros lugares en los que por diversas circunstancias pueden quedarse los grifos abiertos, bien por desidia o bien porque nadie se percate de ello (escuelas, oficinas, hoteles, hospitales, polideportivos, campings, cuarteles, estadios, aeropuertos, estaciones, etc.); siendo también ventajosa su instalación en los lugares donde existe limitación o escasez de agua (ferrocarriles, barcos, aeronaves) y en los de posible utilización por personas afectadas de minusvalías físicas temporales o permanentes (hospitales, clínicas, residencias, geriátricos). Botoi baT19sakatuz eragiten dira txorrota tenporizadoredunak; hori egitean, ura irteten hasten da, eta denbora-tarte jakin baten ostean, automatikoki ixten dira. Beraz, ur-emaria mugatuta eta ixteko denbora finkatuta dute honelako txorrotek, eta ura nahiz energia aurreztera bideratuak, leku publikoetarako dira egokiak, batik bat, bai eta, oro har, jendearen utzikeriagatik edo inor ohartu ez delako txorrotak irekita gera daitezkeen leku guztietarako ere (ikastetxeak, bulegoak, hotelak, ospitaleak, kiroldegiak, campingak kuartelak, estadioak, aireportuak, geltokiak, etab.). Halaber, horrelako txorrotak oso dira egokiak bai ura urria den lekuetan (trenak, itsasontziak, aireontziak), bai aldi baterako edo betiko minusbaliotasunen baT19duen jendea egon ohi den lekuetan (ospitaleak, klinikak, zaharren egoitzak, geriatrikoak).

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Expresión pérdidas de carga continuas: Caudal de cálculo para escuelas: Qc = Qt Karga-galera linealen adierazpena: Kalkulu-emaria ikastetxeetarako: Qk = Qg

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Expresión a utilizar para calcular el Caudal de Cálculo de edificio de escuelas es: Qc (l/s) = Qt Ikastetxeetan Kalkulu-emaria kalkulatzeko adierazpena: Qk (l/s) = Qg

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Edificios de escuelas, polideportivos Ikastetxeak, kiroldegiak

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Edificios de escuelas, polideportivos, etc Hotelak, diskotekak, museoak, etab.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Utilización frecuente, por ejemplo hospitales, escuelas, restaurantes, hoteles Erabilera: handia. Adibidez: ospitaleak, ikastetxeak, jatetxeak, hotelak.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx