Emaitzak: 34

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Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (13)
Parpailaren ezaugarri guztien artetik, gardentasuna da jostunak gehien nabarmendu zuena, Goyaren erretratuetan inspiratuta, askotan aipatu bezala. Ez dago sare arin eta beltzaren azpian igartzen den azala baino gauza poetikoagorik, ezta paparraren, azpilduraren, mahuken eta gonaren ertzean jositako edo nabarmendutako parpaila bat baino poetikoagorik ere; beste gardenki batzuk koloretako hondoekin agertzen dira, esate baterako beroki baten azpiko gerruntze batean zeta arrosa (73. or. il.), baina baita zeta aldakorrak gogorarazten duen jantzian ere. Zaku formako soinekoetan ere, baby dolls delakoetan, parpailaren gardentasunarekin jolas egiten du Balenciagak, soineko estuaren atzetik agertu eta gerriaren fintasuna nabarmenduz (79. or. il.). De entre todas las características del encaje, la transparencia es la que el modisto magnifica con más placer, inspirándose, como se ha puesto de manifiesto a menudo, en los retratos de Goya. Nada es más poético que la piel que se adivina bajo la ligera red generalmente negra, un encaje que sobresale o que está cosido en el borde del escote, del dobladillo, de las mangas y de la falda; otras transparencias aparecen con fondos de colores corno la seda rosa de un corpiño bajo un abrigo (il. p. 73) pero también en el conjunto del atuendo que recuerda a las sedas tornasoladas. Para sus vestidos saco, baby dolls. Balenciaga juega también con la transparencia del encaje, que se desprende claramente del fondo del vestido ceñido haciendo resaltar la finura del talle (il. p. 79).

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10- Gaueko soineko-gorputza eta gona, 1965eko uda, itsas urdin koloreko creponnee gorputza, eskoteduna, gona luzea, izurduna, otomano zuri hautsia. Bolduc: (tailerra) Ginette Jacojuel, 65eko otsaila, 120 pasea, Danielle modeloa. Archives Balenciaga, Paris. (58. orr.) 10- Cuerpo y falda de noche, V 1965, cuerpo de créponnée azul marino, escote, falda larga, fruncida, de otoman blanco roto. Bolduc: (taller) Ginette Jacquel, febrero del 65, pase 120, modelo Danielle. Archives Balenciaga. París, (p. 58).

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24- Koktelerako soinekoa, 1963ko N, Chantilly parpaila beltza (Marescot) tafeta beltzaren gainean, satin beltzeko zintak. Itsasontzi formako eskotea, 3 bolanteko gona. Paris Etiketa, 87 818 zkia. 117 pasea. Felisa Urdanibia de Salvagnac-ek emana. CBM 2000.49, Getaria. (70 eta 81. orr.) 24- Vestido de cóctel, 11963, encaje Chantilly negro (Marescot) sobre tafetán negro, cintas en satén negro. Escote barco, falda de 3 volantes. Etiqueta París, ii° 87 818. Pase 117. Donación de Felisa Urdanibia de Salvagnac. CBM 2000.49, Cetaria, (p. 70 y 81).

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25/26- Koktelerako soinekoak eta berokiak, 1964ko N, Chantilly parpaila beltza kreperen gainean, 3A mahukadun berokia, gerrikoarekin eta bolante batekin beheko aldean. Alkandora lepodun soinekoa, mahukarik gabea, lepo biribila aurrean, eskotea atzean, bolante batekin. Paris Etiketa, 92646 zkia., 197 modeloa, Claude tallerra. Felisa Urdanibia de Salvagnac-ek emana. Archives Balenciaga, Paris. Paris, 92674 zkia. Erosia. CDM 993.16.2, Calais. Lehenengo soinekoaren bizkarraldeko eskotea handiagoa da. (69. orr.) 25/26- Vestidos y abrigos de cóctel, 11964, encaje Chantilly negro sobre crepé; abrigo de mangas %, con cinturón, un volante en la parte inferior. Vestido camisero, sin mangas, cuello redondo delante, escote en la espalda, con un volante. Etiqueta París, n° 92646, modelo 197, taller Claude. Donación de Felisa. Urdanibia de Salvagnac. Archives Balenciaga. París, París n° 92674. Adquisición. CDM 993.16.2, Calais. El escote de la espalda del primer vestido es más pronunciado, (p. 69).

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42- Koktelerako soinekoa, 1958ko N, parpaila grisa organtza griseko zerrendez brodatutako loreekin. Printzesa linea, eskotea, 3/4 mahuka muntatuak, gona biribila. Paris Etiketa, 64 787 zkia. M. H. de Givenchy-k emana. Paul Mellonen andrearena zen. CBM 2000.73, Getaria. (108 eta 109. orr.) 42- Vestido de cóctel, I 1958, encaje gris con flores bordadas con cintas de organza gris. Línea princesa, escote, mangas montadas %, falda redonda. Etiqueta París, n" 64 787. Donación de M. II. de Givenchy. Pertenecía a la señora de Paul Mellon. CBM 2000.73, Cetaria, (p. 108 y 109)

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46- Koktelerako soinekoa, 1961eko N, purpura parpaila loreekin, tafeta morearen gainean. Eskote biribila, % kimono mahukak, gona bi bolante alturekin. EISA etiketa. Llanzoleko markesarena zen. CBM 2012.63, Getaria. 46- Vestido de cóctel, I 1961, encaje púrpura con llores sobre tafetán violeta. Escote redondo, mangas % kimono, falda con dos volantes altos. Etiqueta EISA. Pertenecía a la marquesa de Llanzol. CBM 2012.63, Cetaria.

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48- Koktelerako soinekoa, 1967ko U, parpaila berdea (Marescot) zetazko hariz brodatutako margaritekin, tafeta berdearen gainean, 2 bolanterekin amaitua. Eskotea, mahukarik gabea. 109 pasea, tailerra: Claude. Archives Balenciaga, Paris. (62. orr.) 48- Vestido de cóctel, V 1967, encaje verde (Marescot) con margaritas bordadas con hilo de seda, sobre tafetán verde con acabado en 2 volantes. Escote, sin mangas. Pase 109, taller: Glande. Archives Balenciaga, París, (p. 62)

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50- Gaueko deshabille, 1963ko N, marfil koloreko parpaila loreekin (Marescot), hari beixekin brodatua marfil koloreko satinaren gainean. Eskoteduna eta kimono mahuka luzeduna. Bolduc: (tailerra) Lucia, A (abuztua) 63 (pasea) 127 Christiane 118 18. Archives Balenciaga, Paris. (105. orr.) 50- Deshabillé de noche, 1 1963, encaje marfil con flores (Marescot), bordado con hilos beige sobre satén marfil. Escote, mangas kimono, largas. Bolduc: (taller) Lucia,A (agosto) 63 (pase) 127 Christiane 118 18. Archives Balenciaga, Paris. (p. 1.05)

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52- Gaueko soinekoa, 1964, tul beltza, tafeta gainean brodatua, arbeltxarekin, xaflatxoekin, perlekin eta zintzilikariekin. Soineko zuzena, itsasontzi formako eskotearekin, muntatutako mahuka luzeak eta estuak. EISA Etiketa (Madril). Llanzoleko markesarena zen. CBM 24.2007, Getaria. (24. orr.) 52- Vestido de noche, 1964, tul negro, bordado con azabache, lentejuelas, perlas y colgantes, sobre tafetán. Vestido recto, escote barco, mangas montadas largas y ajustadas. Etiqueta EISA (Madrid). Pertenecía a la marquesa de Llanzol. CBM 24.2007, Getaria. (p. 24)

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53- Gaueko soinekoa, 1966, tul berdea, brodatua (Rebe?) zilar koloreko harizko loreekin, perlekin, beira, plastiko eta metalezko harribitxiak, kizkurgailuak, petaloak, hondoa marfil kolorekoa duen krepea. Eskotea, mahukarik gabea. Azpiko gonaren azpitik tafetazko galtzak. Paris Etiketa, 97 565 zkia. M. H. de Givenchy-k emana. Von Bismarck kondesarena zen. CBM 2000.16, Getaria. 53- Vestido de noche, 1966, tul verde, bordado (Rebé ?) con flores de hilos de plata, perlas, pedrerías de vidrio, plástico y metal, bigudíes, pétalos, fondo en crepé marfil. Escote, sin mangas. Etiqueta París n" 97 565. Donación de M. II. de Givenchy. Pertenecía a la condesa von Bismarck. CBM 2000.16, Getaria.

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Fabrikazio mekanikoa (3)
Conviene también que disponga de un escote en la parte de salida de la tira para facilitar la visión al operario. Era berean, tira irteteko aldean irekidura bat izatea komeni da, langilearen ikusmena errazteko.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

También es habitual verlos con escote, claro está que este escote está realizado en el suelo. Muxarradura duten aireko tornuak ere maiz ikusten dira. Jakina, muxarradura hori lurrean egiten da.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

La utilidad de este escote es la de poder tornear piezas de diámetros mayores a los permitidos por la distancia del eje principal a la parte superior de las guías y a la parte superior del carro transversal. Muxarradura horren bidez, ardatz nagusitik gidarien goialderako eta zeharkako orgaren goialderako distantziak uzten dituenak baino diametro handiagoak dituzten piezak tornea daitezke.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Irudi pertsonala (13)
Se localiza preferentemente en la cara y en la zona del escote. Bereziki aurpegian eta bularraldean agertzen dira.

Materiala: Elektroestetika

Como norma general, aplicaremos poca cantidad de producto de maquillaje de fondo y siempre pondremos algo de polvos en el cuello y escote, si este va a aparecer al descubierto. Oro har, makillaje-oinarri gutxi emango dugu eta hauts pixka bat jarriko dugu lepoan eta bularrean, ikusi egingo badira.

Materiala: Elektroestetika

-Desmaquillar perfectamente rostro, cuello y escote. -Ondo kendu makillajea aurpegian, lepoan eta bularraldean.

Materiala: Elektroestetika

Se continúa por las zonas costales, para terminar en escote y cuello con suaves roces, rodeando los senos en el caso de las termalistas femeninas. Alboetatik jarraituko dugu, eta bularraldean eta lepoan amaituko dugu igurtzi leunak eginez, eta bularrak inguratuz, termalista emakumezkoa bada.

Materiala: Elektroestetika

Se continúa por el escote y cuello, rodeando los senos (termalistas -femeninas). Bularraldean eta lepoan jarraituko dugu, bularrak inguratuz (emakumezko termalistetan).

Materiala: Elektroestetika

La mezcla se aplicara en capa gruesa aproximadamente 5 minutos sobre el escote, cuello y cara. Nahasketaren geruza lodi bat utziko dugu bost bat minutuz bularraldean, lepoan eta aurpegian.

Materiala: Elektroestetika

Transcurridos entre 15 y 20 minutos la mascarilla se habrá solidificado y se comienza a retirar desde el escote en ascendente. 15-20 minutu igaro ondoren, geruza solidotuta egongo da, eta bularraldetik gorantz kentzen hasiko gara.

Materiala: Elektroestetika

En el caso de que la presentadora o modelo lleve un vestido con escote y hombros al descubierto, si estos no son del mismo tono que la cara o presentan “manchitas”, se le aplicará un fondo de maquillaje corporal (mejor waterproof, para no manchar las prendas) en toda la zona que quede al descubierto. Aurkezleak edo modeloak eskotedun soinekoa badarama eta sorbaldak agerian baditu, eta aurpegiaren tonu berekoak ez badira edo orbantxoak badituzte, gorputzeko makillaje-hondoa emango zaio agerian dagoen gune osoan (hobe urak kentzen ez duena bada, arropak zikin ez ditzan).

Materiala: Elektroestetika

Tambiénaparecen manchas hiperpigmentadasen las zonas más desprotegidas (cara, manos, escote). Halaber,orban hiperpigmentatuak agertzen dirababesik txikieneko eremuetan (aurpegian, eskuetan, eskotean eta abar).

Materiala: Elektroestetika

El cuello y el escote se deben incluir en todos los tratamientos que se dediquen a la cara, desde la higiene hasta las mascarillas, pasando por las cremas que se utilizan por la mañana y noche. Lepoa eta paparra aurpegiko tratamendu guztien barnean tratatu behar dira, bai garbitu eta maskarak ezartzen ditugunean, bai goizez eta gauez kremak erabiltzen ditugunean.

Materiala: Elektroestetika

Komunikatzeko trebetasunak (1)
•Las blusas de escote palabra de honor o demasiado escotadas. •Eskote zabalegia duten atorrak, edopalabra de honorerakoak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak