Emaitzak: 47

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (8)
Reclamaciones importantes de clientes. Bezeroen erreklamazio garrantzitsuak.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Reclamaciones importantes de clientes Bezeroen erreklamazio garrantzitsuak

Materiala: Kontu-ikuskaritza

En el ejercicio 20X1 la empresa ha atendido las reclamaciones y el importe de las reparaciones efectuadas por una empresa de asistencia técnica externa ascendió a 55.000 € 20X1. ekitaldian enpresak erreklamazioei erantzun die, eta laguntza teknikoko kanpoko enpresa batek egindako konponketen zenbatekoa 55.000 € izan da.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

No dotar las provisiones de: - Reclamaciones judiciales de un cliente importante que originen posibles pérdidas significativas (garantías, defectos de calidad, etc.) Hornidura hauek ez zuzkitzea: - Bezero garrantzitsu baten erreklamazio judizialak, galera handiak sor ditzaketenak (bermeak, kalitate-akatsak eta abar).

Materiala: Kontu-ikuskaritza

- Las reclamaciones judiciales. - Erreklamazio judizialak.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Como ejemplos de este tipo de situaciones tenemos: reclamaciones, litigios, contingencias o inspecciones fiscales, reclamaciones laborales, medio ambiente, endosos, garantías sobre productos, etc. Egoera horien adibideetako batzuk hauek dira: erreklamazioak, auziak, kontingentziak edo zerga-ikuskapenak, lan-erreklamazioak, ingurumena, endosuak, produktuen gaineko bermeak eta abar.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

- Haya reclamación judicial de las obligaciones o sean objeto de litigio judicial. - Obligazioen erreklamazio judiziala dagoenean edo auzitan direnean.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Como ejemplo de incertidumbres o situaciones inciertas podemos enumerar las reclamaciones, litigios, juicios y contingencias fiscales; si bien, las provisiones por insolvencias, no son una incertidumbre puesto que es factible realizar una estimación razonable. Zalantzen edo egoera ez ziurren adibide gisa, aipatzekoak dira: erreklamazioak, auziak, judizioak eta kontingentzia fiskalak; hala ere, kaudimen ezagatiko horniketak ez dira zalantzatzat hartzen, arrazoizko zenbatespen bat egin daitekeelako.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Eraikuntza eta obra zibilak (1)
Superficiación de la parcela y comparación con los datos registrales, evitando así posibles reclamaciones de propiedades circundantes. Lursailaren azalera neurtzen da eta erregistroko datuekin alderatzen da, inguruko jabeek erreklamazioak egitea saihesteko.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (1)
No se reclama al proveedor Hornitzaileari ez zaio erreklamaziorik egiten

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (1)
Comisiones (apertura y cancelación, amortización anticipada, reclamación de deudas). Komisioak (irekitzea eta ezeztatzea, garaiz aurretik amortizatzea, zorren erreklamazioa).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudi pertsonala (1)
Se deberán anotar todos aquellos datos que puedan ser de interés a la hora de una reclamación. Datu interesgarri guztiak idatzi behar dira, erreklamaziorik egiten dutenerako.

Materiala: Elektroestetika

Ostalaritza eta turismoa (9)
Guarde todos los documentos que sirvan como prueba a su reclamación: Gorde itzazu erreklamazioaren froga gisa baliagarriak diren dokumentu guztiak:

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Informar adecuadamente al cliente de los canales que existen para llevar a cabo su reclamación, siempre manteniendo una actitud respetuosa y jamás tomando la reclamación como un ataque personal, sino como un aspecto a mejorar. Bezeroari erreklamazioa bideratzeko dauden kanalen berri modu egokian ematea, beti jarrera adeitsuarekin, eta inoiz ez erreklamazioa eraso pertsonaltzat hartuz, hobetu beharreko alderdi gisara baizik.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Cabe destacar que una reclamación nunca debe darse por cerrada hasta que el cliente está totalmente satisfecho con la solución facilitada. Nabarmendu behar da erreklamazio bat ezin dugula itxitzat jo bezeroa emandako irtenbidearekin erabat gustura geratu arte.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

De esta forma, podrán sellarle su copia quedando constancia de que usted ha entregado la reclamación. Hala eginez gero, zure alea zigilatzerik izango dute, eta erreklamazioa entregatu duzula jasota geratuko da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Resolver un problema de consumo bajo esta fórmula es desaconsejable a no ser que pueda acudir a los tribunales sin abogado o procurador, siempre que el importe de la reclamación no supere las 80.000 pesetas. Kontsumo-arazo bat konpontzeko formula hori erabiltzea ez da gomendagarria, baldin eta epaitegietara abokaturik edo prokuradorerik gabe joateko aukera badago, betiere erreklamazioaren zenbatekoa ez bada 80.000 pezeta baino gehiagokoa.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

¿Cómo debe actuar la Agencia de Viajes ante una reclamación? Nola jokatu behar du bidaia-agentziak erreklamazio baten aurrean?

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La reclamación o queja es la consecuencia de la falta de satisfacción del cliente una vez recibido el servicio contratado. Kontratatu duen zerbitzua jaso ondoren bezeroa gustura geratu ez izanaren ondorioa da erreklamazioa edo kexa.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Realizando un reclamación verbal, que pretende claramente una solución y resarcimiento de los perjuicios recibidos. Irtenbidea eta izandako kalteen ordaina ematea argi eta garbi adierazten duen ahozko erreklamazio bat eginez.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Además de esto, los agentes comerciales del proveedor visitarán periódicamente a la agencia para presentar nuevos productos y hacerse eco de posibles reclamaciones o quejas por parte de la agencia. Horrez gain, hornitzailearen agente komertzialek aldian-aldian bisita egingo diote bidaia-agentziari, produktu berriak aurkezteko eta agentziak izan ditzakeen erreklamazioak edo kexak jasotzeko.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zehar-lerroa (22)
Por ello, se suelen utilizar diversos métodos como pueden ser análisis de mercado, estudios de la competencia, encuestas de satisfacción, entrevistas, opiniones de las ventas, aportaciones de los empleados, quejas o reclamaciones de los clientes… Horregatik, zenbait metodo erabiltzen dira, hala nola merkatu-ikerketak, lehiari buruzko azterketak, gogobetetasun-inkestak, elkarrizketak, salmentei buruzko iritziak, enplegatuen oharrak, bezeroen kexak edo erreklamazioak

Materiala: Sistemen integrazioa

Cualquier parte interesada solicita información o comunica una sugerencia o reclamación relacionada que Calidad y PRL. Alderdi interesdun batek kalitatearekin eta laneko arriskuen prebentzioarekin (LAP) zerikusia duen informazioa eskatu du, edo iradokizun bat edo erreklamazio bat egin du

Materiala: Sistemen integrazioa

¿Es una sugerencia o reclamación? Iradokizun bat edo erreklamazio bat da?

Materiala: Sistemen integrazioa

Quejas y reclamaciones. Kexak eta erreklamazioak.

Materiala: Sistemen integrazioa

Reclamaciones de clientes. Bezeroen erreklamazioak.

Materiala: Sistemen integrazioa

Los principales organismos relacionados con las reclamaciones de los consumidores son: Hauek dira kontsumitzaileen erreklamazioei lotutako erakunde nagusiak:

Materiala: Sistemen integrazioa

En los servicios profesionales o en la venta de cosméticos podemos recibir una reclamación, queja, sugerencia, felicitación. Zerbitzu profesionaletan edo kosmetikoen salmentan, erreklamazioak, kexak, iradokizunak zein zorionak jaso ditzakegu.

Materiala: Sistemen integrazioa

Reclamación:petición que una persona plantea ante otra con el objetivo de resolver un problema concreto. Erreklamazioa:norbaitek arazo jakin bat konpontzeko beste norbaiten aurrean planteatzen duen eskaera bat.

Materiala: Sistemen integrazioa

Solicitud de la hoja de quejas y reclamaciones Kexen eta erreklamazioen orria eskatzea

Materiala: Sistemen integrazioa

La hoja de reclamación es la herramienta para que la Administración sepa y actúe en consecuencia ante una reclamación. Erreklamazio-orria da Administrazioari erreklamazio baten berri emateko tresna, horren arabera jardun dezan.

Materiala: Sistemen integrazioa