- Otros materiales (material de oficina, lubrificantes, carburantes, piezas de recambio, etc.),
- Beste material batzuk (bulegoko materiala, labaingarriak, erregaiak, ordezko piezak, eta abar);
Materiala: Kontu-ikuskaritza
Elektrizitatea eta elektronika (4)
“la temperatura es inferior a 20ºC y hay combustible en el depósito”.
“tenperatua 20ºC baino baxuagoa da, eta tangan erregaia dago”.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Localescomercialesconalmacenesquecontengan productos combustibles en los que la carga de fuego total aportada por éstos sea superior a 50.000 MJ.
Produktu erregaiak gordetzeko biltegiak dauzkaten saltokiak, baldin eta produktu horien su-karga 50.000 MJ baino gehiagokoa bada.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Aceites combustibles y lubricantes
Olio erregaiak eta lubrifikatzaileak
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
qhay combustible en el depósito.
qtangan erregaia dago.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Fabrikazio mekanikoa (7)
Reglamento del Servicio Público de Gases Combustibles.
Gas erregaien zerbitzu publikoari buruzko erregelamendua
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Reglamento de Homologación de generadores para combustibles líquidos en I.F.??
Instalazio finkoetako erregai likidoetarako sorgailuen homologazioari buruzko erregelamendua.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Elección del tipo de energía aportada (Eléctrica, Diferentes combustibles, etc.)
Behar den energia mota (elektrikoa, erregai bat edo bestea...)
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Como energías consumidas, más comunes, pueden usarse la eléctrica, la de combustión, etc.
Kontsumitu ohi diren energiak elektrizitatea, erregaiak eta abar dira.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Los gases combustibles que se utilizan para mezclar con el oxígeno suelen ser:
Oxigenoarekin nahasteko erabiltzen diren gas erregaiak honako hauek izaten dira:
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Para ello suele utilizarse un soplete de corte, diseñado para poder suministrar la mezcla del gas combustible y el oxígeno en las cantidades adecuadas y dirigir una corriente extra de oxígeno a la zona de corte, del que podemos ver un detalle del mezclador en el esquema.
Horretarako, gas erregaiaren eta oxigenoaren arteko nahasketa kantitate egokietan emateko eta ebaketa-eremura oxigeno-korronte gehigarri bat zuzentzeko diseinatuta dagoen ebaketa-soplete bat erabiltzen da. Eskeman, nahasgailuaren xehetasun bat ikus dezakegu.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Accesorioscomo dispositivos de seguridad, control o regulación y subunidades, si se comercializan por separado para su uso profesional y están destinados a ser incorporados en un aparato que queme un combustible gaseoso o montado para constituir dicho aparato.
Osagaiak; hala nola segurtasuneko, kontroleko edo erregulazioko gailuak eta azpiunitateak, baldin eta banaka merkaturatzen badira erabilera profesionalerako eta gasezko erregai bat erretzen duen aparatu baten barnean erabiltzeko bada edo aparatu hori eraikitzeko muntatua badago.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (20)
es el porcentaje de concentración combustible/aire mínimo a partir del cual se inicia la combustión; antes de este límite no se puede iniciar la combustión, en este caso por defecto o falta de combustible.
errekuntza hasteko erregaia/airea kontzentrazioaren gutxieneko ehunekoa da; muga horretatik behera, ez da errekuntza hasten, kasu horretan erregai gutxiegi dagoelako edo erregairik ez dagoelako.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Exceso de combustibles almacenados.
Gordetako erregai gehiegi.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
BReacción en cadena, calor y combustible.
BKate-erreakzioa, beroa eta erregaia.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
BLa máxima concentración en masa de aire disuelto en combustible.
Si ventilamos suficientemente el local, habrá muy poco combustible disuelto en el comburente y, por lo tanto, no se iniciará la combustión, se encuentra por debajo del LII.
Lokal bat behar adina aireztatzen badugu, oso erregai gutxi egongo da erregarrian disolbatuta eta, beraz, ez da errekuntza hasiko, SBMren azpitik baitago.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Actúa por sofocación tapando el combustible y evitando que entre aire, y a su vez, enfriando.
Ito egiten du sua, erregaia estali eta airea sartzea eragozten baitu, eta, aldi berean, hoztu egiten du.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Si se lanza el agua a presión sobre un incendio, esta dispersa el combustible, por lo que el incendio, se extenderá.
Sute batean presiopeko ura botatzen bada, erregaia sakabanatu egingo du eta, ondorioz, sutea zabaldu egingo da.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Los gases arden con un aporte mínimo de energía lo que los convierte en combustibles de alto riesgo.
Gasek energia-ekarpen minimo batez hartzen dute su; horregatik, arrisku handiko erregaiak dira.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Los tipos de fuego se clasifican según el tipo de combustibles:
Su motak erregai moten arabera sailkatzen dira:
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Así, los combustibles deben mezclarse con algún compuesto químico que les haga arder (comburentes) y una determinada cantidad de energía que provoque la reacción entre ambos.
Hori horrela, erregaiek su harraraziko dien konposatu kimiko batekin (erregarria) nahasi behar dute, baita bien arteko erreakzioa eragingo duen energia kantitate jakin bat ere.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Irudi pertsonala (1)
Estimular el ritmo metabólico, aumentando la degradación de glucógeno en el hígado para formar glucosa, que sale a la sangre con el fin de proporcionar a los músculos combustible (glucosa) suficiente para obtener energía ante un esfuerzo extraordinario o inesperado.
Erritmo metabolikoa estimulatzea; gibelean, glukogenoaren degradazioa areagotzen du, glukosa osatzeko. Glukosa odolera ateratzen da, muskuluei behar adina erregai (glukosa) emateko, ezohiko edo ustekabeko ahalegin-egoeretan energia lortzeko.
Materiala: Elektroestetika
Ostalaritza eta turismoa (5)
Su localización en el centro del Atlántico supuso el punto de partida del desarrollo turístico como escala intermedia para los grandes cruceros y para los primeros aviones de pasajeros que cubrían la ruta entre América y Europa, sin embargo la evolución tecnológica de la aviación terminó por prescindir de Azores como escala ya que los aparatos disponían de mayor autonomía de vuelo y no precisaban repostar.
Atlantikoaren erdialdean egotea izan zen garapen turistikorako abiapuntu, eta gurutzaldi handientzat eta Amerika eta Europa lotzen zituzten lehen bidaiari-hegazkinentzat erregaia hartzeko eskala bihurtu zen. Hegazkinen eboluzio teknologikoaren ondorioz, ordea, geldialdi hori galdu egin zen, egungo hegazkinek hegaldi-autonomia handiagoa baitute eta ez baitute deposituak betetzera geratu beharrik izaten.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
es decir según la distancia que pueden recorrer sin repostar combustible.
hau da, erregairik hartu gabe egin dezaketen distantzia.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Los conductores cuentan con buenas carreteras, una amplia disponibilidad de combustible y gasolineras que permanecen abiertas toda la noche.
Gidariek errepide onak, erregaiak eskuratzeko aukera ugari eta gau osoan irekita dauden gasolindegiak dituzte.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
El 70% de la superficie del país está cubierta por bosques, que proporcionan madera para la construcción de casas y combustible, asimismo alimentan a prósperas industrias de papel y de fibras artificiales a base de celulosa y más recientemente de contrachapados, de muebles y de casas prefabricadas.
Herrialdearen azaleraren % 70 basoz estalita dago, eta basoetatik etxeak eraikitzeko zura eta erregaia ateratzen dituzte. Horiez gain, basoetatik ateratzen dute lehengaia paper-industria oparoak eta zelulosaz egindako zuntz artifizialak egiteko industriek. Aspaldi honetan, gainera, kontratxapatuen industria, altzariena eta etxe aurre fabrikatuena ere oparoak dira.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Su localización en el centro del Atlántico supuso el punto de partida del desarrollo turístico como escala intermedia para los grandes cruceros y para los primeros aviones de pasajeros que cubrían la ruta entre América y Europa, sin embrago la evolución tecnológica de la aviación terminó por prescindir de las Azores como escala, ya que los aparatos disponían de mayor autonomía de vuelo y no precisaban repostar.
Artxipelagoa Atlantikoaren erdian dagoenez, garapen turistikorako abiapuntua izan zen, itsas bidaia luzeetarako eta Amerika eta Europa arteko ibilbidea egiten zuten hegazkinetarako tarteko eskala bihurtu zelako. Hala ere, abiazioaren bilakaera teknologikoaren ondorioz, Azoreek eskala izateari utzi zioten, hegazkinek hegaldi-autonomia handiagoa zutenez, ez zutelako erregaia hartzeko geratu beharrik.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (2)
Se emplearán maderas combustibles, duras, de color claro y uniforme, y desprovistas de nudos.
Egur erregaiak erabili behar dira horretarako, gogorrak, kolore argi eta uniformekoak eta adabegirik gabeak.
Materiala: Egurraren teknologia
las medianamente combustibles son: haya, caoba, castaño, y tuya; y las menos inflamables son: encina, ébano, boj, y alerce.
Hauek, berriz, nahiko erregaiak dira: pagoa, kaoba, gaztainondoa eta tuia. Hauek, azkenik, sukoitasunik txikienekoak dira: artea, ebanoa, ezpela eta laritza.
Materiala: Egurraren teknologia
Zehar-lerroa (360)
Los sistemas electrónicos diésel se basan en una UEC que evalúa el estado del motor a través de una serie de sensores para poder realizar, a través del inyector correspondiente, la inyección de combustible con la cantidad justa y en el momento adecuado.
Diesel sistema elektronikoetan, KUE batek, zenbait sentsoreren bidez, motorraren egoera aztertzen du, ondoren erregaia injektatzeko (kantitate zehatza, une egokian) dagokion injektorearekin.
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
El combustible es inyectado directamente en la cabeza del pistón.
Pistoiaren buruan injektatzen da erregaia, zuzenean.
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
En el portainyector (a) hay dos muelles de diferente espesor y fuerza, lo cual permite realizar la inyección del combustible en dos fases con la consiguiente reducción de la sonoridad del motor.
Injektore-etxeak (a) dituen bi malgukiekin (lodiera eta indar desberdinetakoak), bi fasetan egin daiteke erregaiaren injekzioa; ondorioz, zarata txikiagoa egiten du motorrak.
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
En lafase 1,la presión de combustible vence la resistencia del primer muelle (b), por lo que se inyecta una pequeña cantidad de combustible, a baja presión (aproximadamente 110 bares).
1. fasean, lehen malgukiaren (b) erresistentzia menderatu egiten du erregaiaren presioak; hori dela eta, erregai kantitate txiki bat injektatzen da, behe-presioan (110 bar, gutxi asko).
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
Durante esta fase se produce la inyección del resto de combustible a una presión más alta (empieza sobre los 220 bares y llega hasta los 600 aproximadamente).
Fase honetan, presio handiagoan injektatzen da gainerako erregaia (220 bat bar-ekin hasi eta 600 bat bar-era iristen da).
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
Su función es informar a la UEC de la temperatura del combustible en la bomba a través de una señal eléctrica que varía en función del termistor (casi siempre NTC) que lleva incorporado.
Eginkizuna: ponpako erregaiaren tenperaturari buruzko informazioa bidaltzea KUEri, seinale elektriko baten bidez. Aldatu egiten da seinale hori, termistorearen arabera (NTC, gehienetan).
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
El transmisor de posición de la corredera de regulación no dispone de ninguna pista de deslizamiento, por lo tanto es insensible al agua o a los aditivos del combustible.
Erregulazioko gidari-balbularen posizio-transmisoreak ez dauka inongo lerradura-pistarik; hori dela eta, ez da sentikorra urarekiko eta erregaiaren gehigarriekiko.
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
En posición de reposo, el émbolo obtura, por la acción del muelle, el paso de combustible hacia el retorno; mientras que cuando es activada este paso queda libre.
Pausagune-posizioan, enboloak itxi egiten dio erregaiari (malgukiaren bidez) itzuleraranzko bidea; aktibatuz gero, berriz, bidea libre geratzen da.
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
Así, el combustible llega al interior del inyector-bomba sin generar burbujas.
Hori dela eta, burbuilarik sortu gabe iristen da erregaia ponpa-injektorera.
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
Todo esto permite el paso del combustible, que se encuentra bajo presión por la acción de la bomba de alimentación, desde el conducto de alimentación (A) hasta la cámara de alta presión (B).
Hori dela eta, erregaia, zeina elikadura-ponparen presiopean baitago, elikadura-hoditik (A) goi-presioko ganberara (B) joaten da.
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
Kimika (7)
A través de otras cañerías, conocidas como gasoductos, se conduce el gas a diferentes sitios para su empleo como combustible o para tratamiento posterior y otras cañerías (oleoductos) conducen el petróleo a los estanques de almacenamiento desde donde se les envía a su destino.
Gasbide deritzen beste hodi batzuen bitartez, hainbat lekutara garraiatzen da gasa erregai gisa erabiltzeko edo berriz ere tratatzeko; beste hodi batzuetatik (oliobideak) petrolioa biltegiratze-putzuetara bidaltzen da, eta handik, dagokion helmugara.
Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak
Las fracciones más ligeras (que darán lugar por ejemplo a combustible para aviones y gasolina) suben más arriba y son extraídas allí.
Zati arinenak (hegazkinetarako erregai edo gasolina bihurtuko direnak, adibidez) gorago igotzen dira, eta handik erauzten dira.
Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak
Querosén o parafina líquida usada como combustible doméstico
Kerosenoa edo parafina likidoa, etxeko erregai gisa erabilia
Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak
No obstante, la eficiencia del proceso era limitada, porque debido a las elevadas temperaturas y presiones se depositaba una gran cantidad de coque (combustible sólido y poroso) en los reactores.
Hala ere, prozesuaren eraginkortasuna mugatua zen, tenperatura eta presio altuen eraginez koke kantitate handia (erregai solido eta porotsua) gelditzen baitzen erreaktoreetan.
Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak
Esto produce moléculas ramificadas en la zona de ebullición de la gasolina con mejores propiedades (por ejemplo, mayores índices de octano-octanaje) como combustible de motores de alta potencia, como los empleados en los aviones comerciales actuales.
Horrek propietate onenak dituen gasolina baten (adibidez, oktano-oktanaje indize handikoen) irakite-puntuan molekula adarkatuak eratzen ditu potentzia altuko motorren erregai gisa; adibidez, egungo hegazkin komertzialetan erabiltzen direnak.
Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak
Esto permite la producción de muchos hidrocarburos diferentes que luego pueden recombinarse mediante alquilación, isomerización o reformación catalítica para fabricar productos químicos y combustibles de elevado octanaje para motores especializados.
Horrek aukera ematen du hainbat hidrokarburo sortzeko eta, ondoren, elkarrekin konbinatzeko alkilazioz, isomerizazioz edo erreformazio katalikoz, produktu kimikoak ekoizteko eta motor espezializatuetarako oktanaje handiko erregaiak fabrikatzeko.
Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak
Los puntos negativos, sin embargo, son los factores económicos, tanto de inversión como de explotación, y en algunos casos son necesarios combustibles convencionales para incrementar el poder calorífico propio del residuo.
Kontrako gakoak, berriz, arlo ekonomikoan daude, nola inbertsioan, hala ustiapenean. Kasu batzuetan, gainera, erregai konbentzionalak behar dira hondakinaren beraren bero-ahalmena handitzeko.
Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak
Nekazaritza (23)
La elección del tractor adecuado para el trabajo que debe realizar es el elemento clave tanto para optimizar el ahorro de combustible como para conseguir la mayor eficiencia global del tractor.
Gauzatu beharreko lanerako traktore egokia hautatzea funtsezkoa da, bai erregaiaren aurrezpena optimizatzeko, bai traktorearen eraginkortasun orokor handiena lortzeko.
Materiala: Nekazaritza
Actuando sobre el acelerador y la caja de cambios se puede obtener un buen aprovechamiento de la potencia y la óptima transformación del combustible en energía.
Azeleragailu eta abiadura-kaxan eraginez, potentziaren aprobetxamendu ona eta erregaia energia bihurtzeko modu optimoa lor daitezke.
Materiala: Nekazaritza
El consumo de combustible se representa en la parte inferior del gráfico, dato esencial en el tractor debido a su coste, a la eficiencia y a la contaminación que se produce si el aprovechamiento del combustible no es el correcto.
Erregaiaren kontsumoa grafikoaren beheko aldean irudikatzen da, eta datu hori ezinbestekoa da traktorean, alderdi hauengatik: kostua, efizientzia eta erregaiaren aprobetxamendua behar bezalakoa ez denean sortzen den kutsadura.
Materiala: Nekazaritza
A modo orientativo, este consumo se considera bajo si la cantidad de combustible es inferior a 200 g/kWh, medio de200 a 230 g/kWh y elevado por encima de 230 g/kWh.
Orientazio gisa, kontsumo hori baxutzat hartzen da erregai kantitatea 200 g/kWh-tik beherakoa bada, ertaintzat 200 eta 230 g/kWh artekoa bada, eta altutzat 230 g/kWh-tik gorakoa bada.
Materiala: Nekazaritza
Por consiguiente se recomienda, que en la realización de las labores, el tractor deberá desarrollar la potencia necesaria utilizando el régimen del motor y la marcha más adecuados, intentando conseguir el mínimo consumo de combustible.
Horrenbestez, lanak egitean, gomendagarria da traktoreak motorraren erregimen eta martxa egokienak erabilita garatzea behar duen potentzia, eta erregaiaren gutxieneko kontsumoa lortzeko ahalegintzea.
Materiala: Nekazaritza
En los trabajos de tracción se produce un incremento del consumo de combustible del orden del 15%, debido a las pérdidas por rodadura y por patinamiento o deslizamiento.
Trakzio-lanetan, gutxi gorabehera % 15 igotzen da erregaiaren kontsumoa errodaduragatik eta lerradura edo irristaduragatik gertatzen diren galeren ondorioz.
Materiala: Nekazaritza
El patinamiento no representa solo una pérdida de combustible, sino que además, el trabajo es de peor calidad y acelera el desgaste de los neumáticos.
Lerraduraren bidez, erregaia galtzeaz gain, lanaren kalitatea kaskartu eta pneumatikoen higadura bizkortzen da.
Materiala: Nekazaritza
Pasar del 10 al 25% de patinamiento significa perder el 17% de la capacidad de trabajo y consumir más combustible.
% 10-15eko lerradura gainditzen denean, lan-gaitasunaren % 17 galtzen da eta erregai gehiago kontsumitzen da.
Materiala: Nekazaritza
Para mantener el patinamiento controlado y ahorrar combustible, se harán los siguientes cuidados:
Lerradura kontrolpean izateko eta erregaia aurrezteko, zaintza-lan hauek egingo dira:
Materiala: Nekazaritza
Un desequilibrio en la presión acarrea un mayor consumo de combustible y produce un desgaste más rápido del neumático.
Presioa orekatuta ez badago, erregaiaren kontsumoa handiagoa izango da eta pneumatikoa azkarrago higatuko da.
Materiala: Nekazaritza
Animazio turistikoa (2)
Los fuegos de clase A son los originados por combustibles sólidos que dejan brasas al arder, como madera, papel, tejidos o carbón.
A motako suak sortzen dituzte erretzean brasak uzten dituzten erregai solidoek, hala nola zurak, paperak, ehunak eta ikatzak.
Materiala: Animazio turistikoa
Los fuegos de clase B son originados por combustibles líquidos como los disolventes o el alcohol o sólidos licuables como cera o grasas.
B motako suak sortzen dituzte erregai likidoek, hala nola disolbatzaileek, alkoholek eta solido likidogarriek (besteak beste, argizaria eta koipeak).
Materiala: Animazio turistikoa
Instalatze eta mantentze lanak (22)
Las calderas son los elementos que generan energía a partir de un combustible.
Galdarak erregai batetik abiatuta energia sortzen duten elementuak dira.
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak
Alimentadas por combustibles residuales o renovables o de recuperación de efluentes
Hondar-erregai edo erregai berriztagarri bidez edo efluenteak berreskuratzetik lortutako erregai bidez elikatzen dira
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak
La combustión es una reacción química en la que entra en contacto un combustible (gas, leña, fuel) y un comburente (que suele ser el oxígeno).
Errekuntza erreakzio kimiko bat da, non erregai bat (gasa, egurra, fuela) eta erregarri bat (oxigenoa izaten da) kontaktuan jartzen diren.
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak
Hay que recordar que el Poder Calorífico Inferior del combustible (PCI) no tiene en cuenta este calor latente, ya que el vapor se evacuaba tradicionalmente por la chimenea.
Gogorarazi behar da erregaiaren Beheko Berotze-Ahalmenak (BBA) ez duela kontuan hartzen bero sor hori, lurruna, tradizionalki, tximiniatik husten baitzen.
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak
El principal inconveniente es el precio pero, como consumen menos combustible, la inversión inicial se recupera en poco tiempo.
Eragozpen nagusia prezioa da, baina, erregai gutxiago kontsumitzen dutenez, hasierako inbertsioa denbora gutxian berreskuratzen da.
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak
En la caldera de condensación el combustible y el aire entran por la parte superior, mientras que la evacuación de los gases y de los condensados se lleva a cabo por la parte inferior.
Kondentsazio-galdaran, erregaia eta airea goialdetik sartzen dira; gasen eta kondentsatuak, berriz, behealdetik kanporatzen dira.
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak
Lapotencia aportada por el combustiblese determina multiplicando el caudal másico del combustible por el Poder Calorífico Inferior del mismo (PCI).
Erregaiak emandako ahalmenaerregaiaren masa-emaria erregaiaren Beheko Berotze Ahalmenarekin (BBA) biderkatuta zehazten da.
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak
Elrendimiento instantáneo de una calderaes la relación entre la potencia calorífica útil instantánea y la potencia calorífica aportada por el combustible.
Galdara baten berehalako errendimenduaberehalako berotze-ahalmen erabilgarriaren eta erregaiak emandako berotze-ahalmenaren arteko erlazioa da.
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak
Sin embargo, quedan excluidas de estos requisitos mínimos las calderas alimentadas por combustibles cuya naturaleza corresponda a recuperaciones de efluentes, subproductos o residuos, biomasa, gases residuales, y siempre que las emisiones producidas por los gases de combustión cumplan la normativa ambiental aplicable.
Alabaina, gutxieneko baldintza horretatik kanpo geratzen dira efluenteen, azpiproduktuen edo hondakinen berreskuratzetik, biomasatik eta hondakin-gasetatik eratorritako erregaiez elikatutako galdarak, betiere errekuntza-gasek sortzen dituzten emisioek aplikatu beharreko ingurumen-araudia betetzen badute.
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak
La extinción de un incendio se consigue proyectando sobre el combustible en combustión unos productos que se conocen como agentes extintores.
Erretzen ari den erregai baten gainean agente itzaltzaile deitzen zaien produktu batzuk botaz itzaltzen da sute bat.
Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak
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