Emaitzak: 59

ES EU
Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (2)
Después de dejar que el circuito funcione durante unos minutos al ralentí, las siguientes verificaciones serán indicio de un correcto funcionamiento de los elementos del sistema: Zirkuituak erralentian zenbait minutuz funtziona dezan utzi ostean, ondorengo egiaztapenek adieraziko digute sistemaren elementuak behar bezala dabiltzala:

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Con el motor a ralentí, conecta el interruptor de aire acondicionado, y comprueba que se activa el embrague electromagnético del compresor. Motorra erralentian dagoela, konekta ezazu aire girotuaren etengailua, eta egiazta ezazu konpresorearen enbrage elektromagnetikoa martxan jartzen dela.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Zehar-lerroa (57)
Funcionamiento E.G.R. desde ralentí a rpm progresivamente más altas. EGRaren funtzionamendua, erralentitik rpm geroz eta handiagoetara.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Explica detalladamente la fase de descarga del actuador piezoeléctrico a ralentí y bajo régimen. Azaldu, behar diren zehaztasun guztiekin, eragingailu piezoelektrikoaren deskarga fasea, erralentian eta erregimen baxuan.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

¿Qué RCO tiene la electroválvula de mando de la E.G.R en el funcionamiento del motor a ralentí? Zer RCO izaten du EGRaren aginte-elektrobalbulak motorra erralentian dabilela?

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

De este modo, la UEC podrá ajustar el ralentí (en este caso actuando sobre un motor «paso a paso») para compensar la pérdida de revoluciones que produciría el consumo del alternador. Horrela, KUEk doitu egin dezake erralentia ("urratsez urratseko" motor batean jardunez, kasu honetan), alternadorearen kontsumoak eragingo lukeen bira kopuruaren galera konpentsatzeko.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Con el mismo objetivo, también se eleva el ralentí al iniciar la marcha el vehículo. Helburu berarekin, ibilgailua martxan jartzean ere igotzen da erralentia.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Se realiza este control con el fin de suministrar el caudal de aire adicional en frío (ralentí acelerado), regular el régimen de ralentí en caliente en función de la carga del motor y mejorar las fases transitorias de funcionamiento del motor (por ejemplo, cambios de marcha y variaciones rápidas en la posición del acelerador). Honetarako egiten da kontrol hori: aire-emari osagarria hornitzeko, hotzean (erralenti azeleratua); erralenti-erregimena erregulatzeko, beroan, motorraren kargaren arabera, eta motorraren funtzionamenduko trantsizio-faseak hobetzeko (adibidez, martxa-aldaketak eta bat-bateko aldakuntzak azeleragailuaren posizioan).

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Con esto, la gestión conseguirá una muy buena estabilización del ralentí, además de una importante mejora de la suavidad de marcha al poder compensar las cargas externas del motor (aire acondicionado, carga del alternador, dirección asistida, etc.) con aperturas de la mariposa en todo momento. Ondorioz, erralentia oso ondo egonkortzea lortzen du kudeaketa-sistemak, eta nabarmen hobetzen da martxa-leuntasuna, motorraren kanpoko kargak (aire girotua, alternadorearen karga, direkzio lagundua...) konpentsatzeko noiznahi ireki baitezake tximeleta.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Cuando el motor funciona a ralentí o a bajas revoluciones o bajas cargas (figura 4.68 sección A), la electroválvula reguladora del variador de admisión está en reposo, con lo que el aceite se dirige hacia las cámaras A con el fin de mantener al rotor de admisión en posición inicial. Motorra erralentian badabil, edo bira kopurutxikiarekin edo karga eskasarekin (4.68 irudia, A atala), pausagunean egoten da sarrerako aldagailua erregulatzen duen elektrobalbula; hori dela eta, A ganberetara jotzen du olioak, sarrerako errotoreari hasierako posizioan eustearren.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Cuando el motor funciona a ralentí, se dispone de un by-pass por el que circula el aire, ya que la mariposa está cerrada. Motorra erralentian dabilenean, by-pass batetik ibiltzen da airea, tximeleta itxita egoten baita.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Así la UEC recibe voltaje de suministro, para ralentí y plena carga, en vez de 0 V. Ondorioz, hornikuntza-tentsioa jasotzen du KUEk, erralentirako eta karga beterako, 0 V-ren ordez.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak