Emaitzak: 14

ES EU
Ostalaritza eta turismoa (3)
Barrio Rojo, donde se emplazan las prostitutas exhibiéndose en escaparates. Auzo gorria (Rosse Buurt). Prostitutak erakusleihoetan agertzen dira auzo horretan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La capital de Finlandia mima a sus visitantes con su arquitectura, la famosa iglesia de Temppeliaukio (luterana), excavada en una roca y coronada por una cúpula de cobre es digna de ver así como el Museo Nacional, que constituye el mejor escaparate de la historia de Finlandia. Finlandiako hiriburuak arkitekturaren bidez limurtuko ditu bisitariak. Horren adibide, Temppeliaukio eliza luteranoa da. Haitzetan egina dago, eta ikusteko moduko kobrezko kupula bat du. Museo nazionala (Suomen Kansallismuseo) ere bisitatzekoa da, Finlandiako historiaren erakusleiho onena baita.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La ciudad de Aichi trata de hacerse un hueco en el mercado turístico internacional, con la preparación de la Exposición Universal del año 2005, que servirá como escaparate de Japón en el exterior. Aichi hiria nazioarteko turismoaren merkatuan lekua hartzen saiatzen ari da. Ildo horretatik, 2005. urtean, Erakusketa Unibertsala prestatu zuen, Japonia mundura zabaltzeko erakusleihoa.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zehar-lerroa (10)
Publicidad no convencional: basada en el boca a boca, en los escaparates, las bolsas, las noticias en los medios de comunicación, el estudiado fenómeno Inditex. Publizitate ez-konbentzionala: bata besteari esaten dio, erakusleihoetan, poltsetan, hedabideetako berrietan,Inditex fenomenoaztertuan oinarritua.

Materiala: Sistemen integrazioa

Escaparate: para dar a conocer nuestro local y lo que este ofrece, utilizamos el escaparate y, en caso de no tener, un cartel en la fachada es una alternativa (ojo, puede haber reglamentación municipal sobre carteles). Erakusleihoa: gure lokala eta eskaintzen duena ezagutarazteko, erakusleihoa erabiltzen dugu eta, erakusleihorik izan ezean, aukera bat izan daiteke fatxadan kartel bat jartzea (adi, baliteke horma-irudiei buruzko udal-arauren bat egotea).

Materiala: Sistemen integrazioa

Procura que la promoción destaque en el escaparate y, si es de precio, ubícala en su parte inferior derecha. Saiatu erakusleihoan sustapena nabarmentzen eta, prezioari lotuta badago, jar ezazu eskuineko aldean, behean.

Materiala: Sistemen integrazioa

Está claro que el escaparate nace para exhibirse. Argi dago erakusleihoa erakusteko sortu zela.

Materiala: Sistemen integrazioa

Si los productos crean una composición en forma de triángulo rectángulo desde la zona superior izquierda a la zona inferior derecha, será un buen escaparate para potenciar precios y/o liquidaciones destock. Produktuak triangelu angeluzuzen batean antolatzen badira, ezkerreko goiko aldetik hasi eta eskuineko beheko alderantz, erakusleiho ona izango da prezioak edota izakinen likidazioak indartzeko.

Materiala: Sistemen integrazioa

Siempre que se pueda pagar con tarjeta de crédito en el local, indícalo en el escaparate. Lokalean kreditu-txartelarekin ordaindu badaiteke, adierazi erakusleihoan.

Materiala: Sistemen integrazioa

Es conveniente cambiar el escaparate cada 21 días, como máximo cada 30. Komeni da erakusleihoa 21 egunean behin aldatzea, gutxienez 30 egunean behin.

Materiala: Sistemen integrazioa

El escaparate, para bien o para mal, genera expectativas de lo que te pueden ofrecer en el interior. Onerako zein txarrerako, barruko eskaintzari buruzko espektatibak sortzen ditu erakusleihoak.

Materiala: Sistemen integrazioa

VII El escaparate es el medio más potente para comunicar desde fuera todo lo que eres. VII Erakusleihoa da bitarteko ahaltsuena zaren guztia kanpotik komunikatzeko.

Materiala: Sistemen integrazioa

VIII Las formas, los recorridos, los colores, las alturas… en el escaparate, todo comunica. VIII Formek, ibilbideek, koloreek, altuerek… Erakusleihoan, denak komunikatzen du.

Materiala: Sistemen integrazioa