Emaitzak: 18

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (1)
La voz es un sonido que procede de las cuerdas vocales y sale por la boca, enviándose al espacio por el que se transmite y llega al oído del oyente que lo percibe si llega con suficiente intensidad sonora. Ahotsa ahots-kordetan sortu eta ahotik ateratzen den soinua da; espaziora bidali, transmititu eta entzulearen belarrira iritsiko da, eta entzuleak ulertu egingo du nahikoa ozen iristen bazaio.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Irudi pertsonala (2)
Asesora para el gran público en programas de radio y televisión (T. V. 3 y T. V.E.) Aholkulari irrati eta telebista programetako entzule eta ikusleentzat (TV 3 eta TVE).

Materiala: Elektroestetika

Su facilidad de expresión oral, su lenguaje corporal y su capacidad didáctica, clara y rotunda, embelesa a su auditorio, y solo se rompe el silencio con el cambio de hoja del cuaderno en que tomamos nota con avidez de sus enseñanzas, para luego entregarse a la cascada de preguntas que suscita su conferencia. Gauzak adierazteko erraztasunak, haren gorputz-espresioak eta gaitasun didaktiko argi eta erabatekoak entzuleak liluratzen ditu, eta haren ikasgaiak gogoan hartzeko darabiltzagun koadernoen orrialde-aldaketak baino ez dira entzuten isiltasun horretan. Gero, galdera-uholdeak etorriko dira.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (2)
No olvidemos que el compact-disc ofrece al oyente medio la posibilidad de escuchar frecuencias en el rango de 15.000 a 20.000 Hz. Ez dezagun ahaztu disko trinkoak 15.000 eta 20.000 Hz bitarteko maiztasunak entzuteko aukera ematen diola entzule arruntari.

Materiala: Irudia

Sin embargo, nunca podremos olvidar que al final de la cadena se encuentra el oyente medio, que desde luego no dispone de la perfecta acústica de una sala de grabación. Hala ere, ezin dugu inoiz ahaztu katearen amaieran entzule arrunta dagoela, eta ez duela grabazio-gelako akustika perfektuarekin entzuteko aukerarik.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (1)
Preparar la información que va a transmitir al viajero y adaptarla al espacio y tiempo de la transmisión, así como a los perfiles y nacionalidad de los oyentes. Bidaiariari adieraziko zaion informazioa prestatzea, eta informazio hori adierazteko izango duen espazioari eta denborari egokitzea, baita entzuleen profilari eta nazionalitateari ere.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (1)
Tratar de comprender el punto de vista de las distintas audiencias. Ikusle edo entzule talde bakoitzaren ikuspuntua ulertzen saiatzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Komunikatzeko trebetasunak (7)
Los elementos o códigos extralingüísticos pueden ser significantes tanto para el hablante como para el oyente, o solo para uno de ellos. Elementu edo kode estralinguistikoak hizlariarentzat eta entzulearentzat izan litezke garrantzitsuak, edo haietako bakarrarentzat bakarrik.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La escucha activa consiste en demostrar al hablante que el oyente le ha entendido, y la empatía es la capacidad de apreciar las emociones y los sentimientos del interlocutor. Entzute aktiboa zera da, hizlariari erakustea entzuleak ulertu diola; enpatia, berriz, solaskidearen emozioak eta sentimenduak hautemateko gaitasuna da.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Facilitar el seguimiento de la audiencia. Entzuleen segimendua erraztea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•En las entrevistas de radio para mantener la atención del oyente, se recomienda cambiar de ritmo y de tono de voz. •Irrati-elkarrizketetan, entzulearen arreta gordetzeko, gomendatzen da ahots-erritmoa eta -tonua aldatzea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Un buen ritmo del habla ayuda al oyente a mejorar la comprensión del mensaje y aumenta su interés, y permite al hablante humedecer el sistema fonatorio y comunicar mejor. Hizketa-erritmo egokiak lagundu egiten dio entzuleari mezua hobeto ulertzen, eta haren interesa handitzen du; halaber, hizlariari uzten dio fonazio-sistema hezetzen eta, ondorioz, hobeto komunikatzen.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Indican actitudes y estados de ánimo y también mantienen la atención e interés del oyente. Jarrerak eta gogo-aldarteak adierazten dituzte, eta, era berean, entzulearen arreta eta interesa gordetzen dituzte.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Captar y mantener la atención del público requiere entrenamiento y técnicas para que el discurso no decaiga y mantener el interés de los oyentes. Ikus-entzuleen arreta bereganatzeak eta mantentzeak entrenamendua eta teknikak eskatzen ditu, diskurtsoa moteldu ez dadin eta entzuleak interesaturik edukitzeko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (2)
Si se repite el nombre del producto hasta tres veces en un anuncio, se consigue que la audiencia lo recuerde. Produktuaren izena hiru aldiz ere errepikatu daiteke iragarki berean, entzuleek gogoratu dezaten.

Materiala: Sistemen integrazioa

La asociación:se basa en asociar el producto con ideas o situaciones deseables o positivas para la audiencia. Asoziazioa:produktua entzuleentzat desiragarriak edo positiboak diren ideia edo egoerekin lotzea.

Materiala: Sistemen integrazioa