Si las respuestas a estas preguntas son afirmativas, se debería hacer un control sobre los recursos en la instalación del sistema correspondiente al proyecto y se puede pasar a usar el modelo de entrevista individual visto anteriormente, para detallar más sobre el trabajo.
Galdera horietarako erantzunak baiezkoak badira, proiektuari dagokion sistema instalatzeko erabiltzen diren baliabideak kontrolatu behar dira, eta arestian ikusitako bakarkako elkarrizketaren metodoa erabiltzen has daiteke, lanari buruzko xehetasun gehiago lortzeko.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Se recogen los datos a través de una entrevista individual y semiestructurada que el analista o administrador del proyecto realiza al miembro del equipo de trabajo del proyecto, al director del proyecto del mismo o, a un experto en la implantación de sistemas de telecomunicación e informáticos similares realizados anteriormente.
Datuak biltzeko, analistak edo proiektuko administratzaileak banakako elkarrizketa erdiegituratua egiten dio proiektuko lantaldeko kideari, proiektuaren zuzendariari edo aldez aurretik ezarri diren antzeko telekomunikazio- eta informatika-sistemetako adituari.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Los miembros del equipo consiguen llegar a ser miembros pasando por una prueba de fuego (una entrevista rigurosa y un proceso de selección, completándose con la asignación de un primer trabajo, o basándose en la posesión de un pasado excepcional).
Taldekideek, taldean sartzeko, oso proba zailak gainditu behar izaten dituzte (adibidez, elkarrizketa zorrotza eta hautaketa-prozesua, eta, horren ondoren, lehen lana esleitzen zaie, edo, bestela, iraganean lorpen bikainak edukitzea izaten da oinarria).
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Irudi pertsonala (9)
Es el maquillaje que se puede lucir en una visita más de compromiso que familiar, por ejemplo en una entrevista, o simplemente para salir en ese momento del día.
Familiako bisita baterako baino, konpromisozko bisita baterako eman daitekeen makillajea da; adibidez, elkarrizketa baterako edo, besterik gabe, eguneko une horretan ateratzeko.
Materiala: Elektroestetika
En la entrevista nos comentarán que no tolera el jabón, descama con facilidad, a veces se irrita al exponerse al sol, y que no tolera algunos cosméticos, sobre todo los oclusivos.
Elkarrizketan, larruazalak xaboia jasaten ez duela, erraz ezkatatzen dela, zenbaitetan eguzkitan jarriz gero narritatu egiten dela, eta zenbait kosmetiko jasaten ez dituela (oklusiboak batez ere) esango digute bezeroek.
Materiala: Elektroestetika
En la entrevista el cliente nos comentará que es una piel que tolera bien el sol y los agentes climáticos, tolera los jabones y no le afectan los cambios de temperatura.
Elkarrizketan, larruazalak eguzkia, klima-eragileak eta xaboiak ongi jasaten dituela, eta tenperatura-aldaketen eraginik jasotzen ez duela esango digu bezeroak.
Materiala: Elektroestetika
Si no se realiza una entrevista con un cuestionario adecuado, se pueden obtener conclusiones erróneas.
Elkarrizketa bat galdera sorta egokiarekin egiten ez bada, okerreko ondorioak atera daitezke.
Materiala: Elektroestetika
A la hora de seleccionar al personal es aconsejable pedir referencias de trabajos anteriores, realizar una entrevista en profundidad y establecer un periodo de prueba (por supuesto con todos los derechos laborales).
Langileak aukeratzerakoan, komenigarria da aurreko lantokien erreferentziak emateko eskatu, elkarrizketa sakona egin eta probaldia ezartzea; jakina, probaldian ere, langileek lan-eskubide guztien jabe izan behar dute.
Materiala: Elektroestetika
En primer lugar, la entrevista o interrogatorio.
Lehenik eta behin, elkarrizketa edo galdeketa.
Materiala: Elektroestetika
En el diálogo o entrevista, el profesional puede obtener datos importantes, para lo que realiza técnicas de entrevista con cuestionarios elaborados previamente.
Elkarrizketan, datu garrantzitsuak lor ditzake profesionalak. Horretarako, aldez aurretik landutako galdera sorta batzuetan oinarritutako elkarrizketa-teknikak erabili behar ditu.
Materiala: Elektroestetika
Se debe disponer de un lugar reservado para realizar la entrevista y el diagnóstico sin que intervengan otras personas, ni interrumpa el teléfono, o cualquier otra interferencia que impida que el cliente exprese sus necesidades u opiniones o responda con confianza a las preguntas.
Elkarrizketa eta diagnostikoa egiteko leku bat behar da, beste pertsonarik gabe, telefonoaren hotsik gabe, edo bezeroari bere premiak edo iritziak adieraztea edo galderei konfiantza osoarekin erantzutea eragotziko dion beste edozein interferentziarik gabe.
Materiala: Elektroestetika
La exploración proporciona los datos para realizar una valoración facial y corporal, que junto con los obtenidos en la entrevista permiten realizar una propuesta de tratamiento estético.
Aurpegia eta gorputza balioztatzeko datuak ematen ditu miaketak. Datu horiek, elkarrizketan lortutakoekin batera, tratamendu estetikorako proposamena egiteko aukera ematen dute.
Materiala: Elektroestetika
Irudia eta soinua (4)
Por ejemplo, si estamos haciendo una entrevista con una cámara, cuando vamos a editar el trabajo, podemos intercalar imágenes de apoyo, mientras se mantiene en audio de la entrevista.
Esate baterako, elkarrizketa bat egiten ari bagara kamera batekin, lana editatzean, laguntzako irudiak tartekatu ditzakegu elkarrizketaren audioari eusten zaion bitartean.
Materiala: Irudia
Se trata de insertar planos que amenicen la entrevista.
Elkarrizketa entretenigarria egiteko planoak txertatzea da kontua.
Materiala: Irudia
Lo que consideré más interesante de la entrevista fue lo que decía:
Berak esaten zuena iruditu zitzaidan elkarrizketako interesgarriena:
Materiala: Irudia
Hace poco leí una entrevista muy interesante de un hombre muy interesante, Mr. Bruece Swedien, inmediatamente identificado como el ingeniero de sonido de los dos últimos discos de Michael Jackson.
Duela gutxi gizon interesgarri bati egindako elkarrizketa oso interesgarri bat irakurri nuen. Mr. Bruce Swedien zen, Michael Jacksonen azken bi diskoetako soinu-ingeniaria, hain zuzen.
Materiala: Irudia
Ostalaritza eta turismoa (2)
Se comprueban entre un 10% a un 20% de las entrevistas para averiguar su buena realización.
Egindako inkesta-kopuruaren % 10 eta % 20 bitartean irakurtzen da ondo egin diren jakiteko.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Se hace una entrevista entre encuestador y encuestado.
Inkestatzaileak inkesta-hartzailea elkarrizketatzen du.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Administrazioa eta kudeaketa (30)
4 >> La entrevista como herramienta de selección
4>> Elkarrizketa hautaketa-tresna gisa
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Se suelen comunicar peticiones, opiniones, sugerencias y quejas mediante entrevistas, encuestas o buzones de sugerencias.
Eskariak, iritziak, iradokizunak eta kexak komunikatzen dira, elkarrizketa, inkesta edo iradokizun-postontzien bidez.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
■ La entrevista como herramienta de selección
■ Laneko elkarrizketa hautaketa-tresna gisa
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
La realización de entrevistas, individuales o colectivas, con supervisores o trabajadores.
Laneko elkarrizketak egitea, banakakoak edo kolektiboak, ikuskatzaileekin edo langileekin.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
se trata de una entrevista breve (entre 5 y 10 minutos), individual o conjunta, en la cual los candidatos suelen ser informados sobre los aspectos generales del puesto de trabajo (funciones, tipo de retribución, etc.).
elkarrizketa labur bat da (5-10 minutukoa), eta banakakoa edo taldekoa izan daiteke. Hautagaiei lanpostuaren ezaugarri nagusiak jakinarazten zaizkie (funtzioak, ordainketa mota, etab.).
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
esta entrevista es el punto más importante dentro del proceso de selección; el entrevistador pretende concretar definitivamente si el candidato es o no es el adecuado para cubrir el puesto de trabajo.
hautaketa-prozesuaren urratsik garrantzitsuena da; elkarrizketatzaileak behin betiko erabaki behar du hautagaia egokia den lanpostua betetzeko ala ez.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Consiste en realizar la mayor parte del proceso de selección a través de Internet (tests de personalidad, pruebas de aptitud, entrevistas mediante videoconferencia, etc.), lo cual permite un mayor grado de flexibilidad y abarata costes.
Bitartekari honen helburua da hautaketa-prozesuaren zati handiena Internet bidez egitea (nortasun-testak, gaitasun-probak, bideokonferentzia bidezko elkarrizketak, etab.), malgutasun handiagoa eta kostu txikiagoa izateko.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Este proceso suele culminar con una entrevista «cara a cara», pero solo para los candidatos que más se ajusten al perfil solicitado.
Prozesua "aurrez aurreko" elkarrizketa batekin amaitzen da, baina eskatzen den profilera gehien egokitzen diren hautagaiekin soilik egiten da.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
La entrevista en profundidad es un paso ineludible dentro del proceso de selección.
Hautaketa-prozesuan, ezinbestekoa da elkarrizketa sakona egitea.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Unaentrevista previa grupalen la que se cite a los candidatos que, a juzgar por su currículum, tengan un perfil más apropiado.
Taldekako aurretiazko elkarrizketabat, non, curriculum-aren arabera, profil egokiena duten hautagaiei deituko baitzaie.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Gizarte eta kultura zerbitzuak (65)
Seleccionar los instrumentos –encuestas, cuestionarios, hojas de registro, etc.– y técnicas –entrevistas, observación, etc.– de evaluación para este plan.
Plana ebaluatzeko tresnak —inkestak, galdetegiak, erregistro-orriak, etab.— eta teknikak —elkarrizketak, behaketa, etab.— hautatzea.
En este sentido, la entrevista puede considerarse como una conversación profesional, con una o varias personas, que tiene como objetivo la recogida de información objeto de la investigación para su análisis y estudio posteriores.
Alde horretatik, pertsona batekiko edo gehiagorekiko solasaldi profesionaltzat jo daiteke elkarrizketa, zeinaren helburua ikerketarako informazioa jasotzea eta ondoren aztertzea baita.
»En cuanto a la administración de la entrevista, puede formularse desde una conversación libre hasta una interrogación estandarizada; en cualquier caso, requerirá una pauta o un formulario que oriente la conversación, que no será necesariamente un cuestionario fijo.
»Elkarrizketa egiteko moduari dagokionez, solasaldi librea izan daiteke, edo galdetegi estandarizatua; nolanahi dela ere, arau edo formulario bat behar du beti (ez du zertan izan galdera sorta finko bat), solasa bideratzeko.
Con la entrevista, el cliente refiere nuestras bondades o fallos.
Elkarrizketarekin, bezeroak esaten dugu zer egiten dugun ondo eta zer akats egiten ditugun.
Materiala: Animazio turistikoa
B) Entrevistas con el cliente
B)Elkarrizketak bezeroekin
Materiala: Animazio turistikoa
Komunikatzeko trebetasunak (56)
En una entrevista se mantiene una conversación con una o varias personas acerca de ciertos extremos, para informar al público de sus respuestas.
Elkarrizketa batean, pertsona batek edo gehiagok solasean jarduten dute, eta hainbat alderdi lantzen dituzte, erantzunak jendaurrean jakinarazteko.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Otros recursos son; la observación directa, la entrevista, las grabaciones de audio, vídeo, la grafología.
Beste baliabide batzuk dira, esaterako, zuzenean erreparatzea, elkarrizketa, audio-grabazioak, bideoak eta grafologia.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Es una entrevista cara a cara.
Aurrez aurre egindako elkarrizketa bat da.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Entrevista en el gabinete: se evalúa el grado de satisfacción del cliente mediante la realización de entrevistas personales a los antiguos y actuales clientes.
Elkarrizketa kabinetean. Bezeroaren gogobetetze-maila neurtzeko, garai bateko eta gaur egungo bezeroei elkarrizketa pertsonalak egiten dira.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Entrevista telefónica: el equipo de asesoría llama a los clientes días después de que el servicio ha finalizado.
Telefono bidezko elkarrizketa. Aholkularitza-taldeak bezeroei deitzen die, zerbitzua amaitu eta egun batzuetara.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Durante la entrevista telefónica, se le pregunta al cliente a través de un cuestionario el grado de satisfacción de los servicios prestados.
Telefono bidezko elkarrizketan, bezeroari galdetegi bat planteatzen zaio, emandako zerbitzuei buruzko gogobetetze-mailari buruz.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Básicamente, la CG consiste en dos habitaciones con una pared divisoria en la que hay un vidrio de gran tamaño que permite ver desde una de las habitaciones lo que ocurre en la otra, donde se realiza la entrevista, pero no al revés.
Funtsean, Gesell ganberak bi gela izaten ditu, horma batek erdibituta. Beira handi bat izaten dute, eta gela batetik bestean zer gertatzen den ikus daiteke –hain zuzen, elkarrizketa gertatzen den gelan zer gertatzen den, baina ez alderantziz–.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
La detección de las necesidades y demandas del cliente se lleva a cabo mediante la observación, entrevista, autoanálisis, y el análisis profesional del cliente.
Bezeroaren beharrizanak eta eskariak antzemateko, behaketa, elkarrizketa eta analisi profesionala egiten zaizkio bezeroari.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Durante la entrevista al cliente, el asesor sigue indagando sobre carencias de su cliente en el área de comunicación.
Bezeroari elkarrizketa egitean, aholkulariak miaketa-lanean jarraituko du, bezeroak zer gabezia ote dituen komunikazioaren alorrean.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Durante las fases de observación y entrevista el asesor obtendrá información referente a cinco aspectos fundamentales:
Behaketa- eta elkarrizketa-faseetan, aholkulariak funtsezko bost alderdiren gaineko informazioa jasoko du.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Zehar-lerroa (26)
Leed la entrevista a la catedrática de Sociología Ángeles Durán, experta en trabajo no remunerado (Carolina Abellán,Huffington Post), que encontrarás escaneando el código QR adjunto.
Irakurri Ángeles Durán soziologiako katedradun eta ordaindu gabeko lanean adituari egindako elkarrizketa (Carolina Abellán,Huffington Post); atxikitako QR kodea eskaneatuta aurkituko duzue.
Materiala: Sistemen integrazioa
Un ejemplo claro son preguntas que todavía se formulan a mujeres en las entrevistas de selección:
Horren adibide garbia dira hautaketako elkarrizketetan oraindik ere emakumeei egiten zaizkien galderak:
Materiala: Sistemen integrazioa
¿En alguna entrevista de trabajo te han preguntado si tienes “cargas familiares”?
Laneko elkarrizketaren batean galdetu al dizute «familia-kargarik» duzun?
Materiala: Sistemen integrazioa
Encuestas, entrevistas y cuestionarios
Inkestak, elkarrizketak eta galdetegiak
Materiala: Sistemen integrazioa
Una entrevista es básicamente una conversación entre dos personas, pero en investigación social dicha conversación no trata de cualquier tema, sino que persigue unos contenidos y fines determinados por el investigador, y esta conversación será lo más neutral y despersonalizada posible para evitar sesgos de interacción entre la persona que entrevista y la entrevistada.
Oinarrian, elkarrizketa bat bi pertsonaren arteko hizketaldi bat da, baina, gizarte-ikerketa batean, hizketaldi hori ez da edozein gairi buruzkoa; aldiz, hizketaldiak xede eta eduki batzuk izango ditu, ikertzaileak zehaztuak, eta ahalik eta neutral eta despertsonalizatuena izango da, elkarrizketatzailearen eta elkarrizketatuaren arteko elkarrekintzako alborapenak gerta ez daitezen.
Materiala: Sistemen integrazioa
Se diferencia de la entrevista estructurada, donde las preguntas están estandarizadas, pero no las respuestas; también es distinto de la entrevista no estructurada, en la que ni las preguntas ni las respuestas están estandarizadas.
Elkarrizketa egituratu batetik bereizten da, non galderak estandarizatuak baitira, baina erantzunak ez; elkarrizketa egituratugabeak ere desberdinak dira, horietan ez daude estandarizatuta ez galderak, ez erantzunak.
Materiala: Sistemen integrazioa
Para las entrevistas con los responsables de la contratación se puede utilizar un cuestionario de recogida de información.
Kontratazio-arduradunak elkarrizketatzeko, informazioa biltzeko galdetegi bat erabil daiteke.
Materiala: Sistemen integrazioa
Conseguir una entrevista presencial.
Aurrez aurreko elkarrizketa bat lortzea.
Materiala: Sistemen integrazioa
nUna entrevista es una conversación entre dos personas, pero en investigación social dicha conversación persigue unos contenidos y fines determinados por el investigador, y esta conversación será lo más neutral y despersonalizada posible para evitar sesgos de interacción entre la persona que entrevista y la entrevistada.
nElkarrizketa bat bi pertsonaren arteko hizketaldi bat da, baina, gizarte-ikerketa batean, hizketaldi horrek xede eta eduki batzuk izango ditu, ikertzaileak zehaztuak, eta ahalik eta neutral eta despertsonalizatuena izango da, elkarrizketatzailearen eta elkarrizketatuaren arteko elkarrekintzako alborapenak gerta ez daitezen.
Materiala: Sistemen integrazioa
datos estadísticos sobre el tejido empresarial, cuestionarios, entrevistas en profundidad a responsables de organizaciones empresariales y sindicales y un cuestionario de recogida de información de responsables de recursos humanos de las empresas.
enpresa-ehunaren datu estatistikoak, galdetegiak, elkarrizketa sakonak enpresa- eta sindikatu-erakundeen arduradunei eta informazioa biltzeko galdetegi bat enpresetako giza baliabideen arduradunentzat.
Materiala: Sistemen integrazioa
Edition permission request
You do not have permission to edit this dictionary. You can edit this dictionary when the dictionary manager accepts your request