Emaitzak: 55

ES EU
Irudia eta soinua (50)
Hay que usar los elementos del plano para crear asimetrías en el encuadre. Planoko elementuak erabili behar dira enkoadraketan asimetriak sortzeko.

Materiala: Irudia

Condiciones del visionado y composición del encuadre. Irudiak ikusteko baldintzak eta enkoadraketaren konposizioa.

Materiala: Irudia

Pero si en dos planos sucesivos, los dos personajes miran hacia el mismo lado del encuadre, la sensación del espectador es de que no se miran, o incluso de estar mirando a un tercer personaje. Baina bi pertsonaiak, ondoz ondoko bi planoetan, enkoadraketaren alde berera begiratzen badute, pertsonaiek elkarri begiratzen ez dioten irudipena izango dute ikusleek, edo hirugarren pertsonaia bati so egiten diotela pentsatuko dute.

Materiala: Irudia

Vamos a ejercitar todos los movimientos de cámara, teniendo en cuenta también elementos expresivos como el enfoque, la profundidad de campo y los diferentes encuadres. Kameraren mugimendu guztiak egingo ditugu, adierazpen-elementuak kontuan izanik hala nola fokatzea, eremu-sakonera eta enkoadraketak.

Materiala: Irudia

Se trata del movimiento de los objetos y personajes dentro del encuadre. Objektuen eta pertsonaien enkoadraketaren barruko mugimendua da.

Materiala: Irudia

Técnicas de encuadre y tipos de planos. Enkoadratze-teknikak eta plano motak.

Materiala: Irudia

El objetivo es trabajar la capacidad expresiva de los encuadres y de los tipos de planos, tal y como se ha explicado en el tema. Enkoadraketen eta plano moten adierazgarritasuna lantzea da xedea, gaian azaldu den bezala.

Materiala: Irudia

Elzoompermite acercarnos o alejarnos del punto de interés variando la amplitud del encuadre mediante el cambio de la distancia focal durante la toma. Zoomari esker, interesgunetik hurbildu edo urrundu gaitezke enkoadraketaren zabalera aldatuz eta hartualdian distantzia fokala aldatuz.

Materiala: Irudia

Si pone cara de pánico, sonríe, etc. nuestra imaginación deduce algo del carácter de lo que está mirando, pero no lo conoceremos hasta el siguiente plano o hasta que el encuadre sea más amplio y nos lo muestre. Izu aurpegia jartzen badu, irribarrez ari bada, etab., pertsonaia zeri begira egon dakioken ondorioztatzen du gure sormenak, baina ez dugu jakingo zer den hurrengo planora arte edo enkoadraketa zabalagoa izan arte eta zerbait hori erakutsi arte.

Materiala: Irudia

El encuadre no varía su tamaño, pero mediante una panorámica horizontal, la cámara nos describe el entorno que rodea al primer personaje y se detiene en un segundo, el de la derecha, que al principio no veíamos. Enkoadraketak ez du tamaina aldatzen, baina, panoramika horizontalaren bidez, kamerak pertsonaiaren ingurunea deskribatzen du, eta bigarren pertsonaiarekin, eskuinekoarekin (hasieran ikusi ez duguna) gelditzen da.

Materiala: Irudia

Gizarte eta kultura zerbitzuak (1)
Según el encuadre, es decir, el ángulo con el cual se toma la imagen, éste puede ser: Enkoadraketaren arabera, hots, irudia zer angelutatik hartzen den, honelakoa izan daiteke:

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Komunikatzeko trebetasunak (1)
Los ángulos, encuadres y planos de la persona fotografiada. Argazkian agertuko den pertsonaren angeluak, enkoadratzeak eta planoak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (1)
El encuadre pretende recoger aspectos básicos del proyecto que se va a evaluar, así como conocer los sistemas de evaluación y las herramientas que se han utilizado para la recogida de la información que se va a volcar en la memoria de evaluación. Mugaketaren helburua da ebaluatuko den proiektuaren oinarrizko alderdiak azaltzea, bai eta ebaluazio-memorian jasoko den informazioa biltzeko erabili diren ebaluazio-sistemak eta tresnak ezagutzea ere.

Materiala: Sistemen integrazioa