Emaitzak: 25

ES EU
Irudi pertsonala (1)
a veces el profesional no es capaz de ponerse en el lugar de la clienta o cliente (la empatía), por lo que es difícil tener una idea clara de su satisfacción. zenbaitetan, profesionala ez da gai izaten bezeroaren lekuan jartzeko (enpatia) eta, horren ondorioz, zaila da bezeroaren gogobetetze-maila zein den garbi jakitea.

Materiala: Elektroestetika

Administrazioa eta kudeaketa (3)
crear un clima adecuado, escuchar con empatía (poniéndonos en el lugar del otro), evitar las distracciones, no prejuzgar ni adelantar conclusiones, etc. giro egokia sortzea, enpatiaz (bestearen lekuan jarrita) entzutea, arreta galtzea saihestea, juzkurik ez egitea, ondorioak ez aurreratzea, eta abar.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Carlos Hernández, consultor de formación y desarrollo, y creador de la consultora Dosabrazos, explica que «la empresa debe crear un entorno adecuado» para que el empleado se sienta cómodo, pero si se trata de motivar, una de las claves es «la empatía». Carlos Hernández-ek, trebakuntza- eta garapen-ahokularia eta Dosabrazos aholkularitza-enpresaren sortzaileak, azaltzen du «enpresak ingurune egoki bat sortu» behar duela, langilea eroso sentitzeko. Baina xedea motibatzea bada, gakoetako bat «enpatia» da.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Tiene empatía con el cliente y cuando no puede solucionar un problema, sabe a qué empleado derivarlo. Enpatia du bezeroarekin, eta ezin duenean arazo bat konpondu, badaki zer langilerengana bideratu.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Gizarte eta kultura zerbitzuak (3)
Potencian la interacción grupal, la toma de decisiones consensuada, la empatía y lavaloración de los demás y de sus aportaciones en proyectoscomunes. Taldeko interakzioa, erabakiak modu adostuan hartzea, enpatia, gainerakoen eta haiek proiektu komunetan egiten dituzten ekarpenen balorazioa sustatzen dituzte.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

También estimulan el trabajoengrupo,latoma de decisiones responsable y consensuada, la reflexión crítica y el desarrollo de las habilidades sociales y la empatía. Orobat suspertzen dute talde-lana, erabakiak modu arduratsuan eta adostuan hartzea, hausnarketa kritikoa eta gaitasun sozialak eta enpatia garatzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La empatía será fundamental para su establecimiento. Bestalde, ezinbestekoa du enpatia interakzioak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Elektrizitatea eta elektronika (3)
Escucharla activamente y con empatía, mostrándole interés en lo que está diciendo o sintiendo. Aktiboki eta enpatiaz entzutea, esaten edo sentitzen duenarekiko interesa erakutsiz.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

La escucha activa y la empatía son actitudes que se deben entrenar, aunque hay personas que disponen de mayor sensibilidad para adoptarlas. Entzute aktiboa eta enpatia entrenatu beharreko jarrerak dira, nahiz eta horretarako sentiberatasun handiagoa duten pertsonak badiren.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Por supuesto, estrategias como la escucha activa o la empatía forman una parte ineludible de cualquier proceso comunicativo. Esan gabe doa, entzute aktiboa edo enpatia bezalako estrategiak ezinbestekoak direla edozein komunikazio-prozesutan.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Animazio turistikoa (2)
La empatía es la capacidad de ponerse en el lugar del otro. Enpatia da bestearen tokian jartzeko gaitasuna.

Materiala: Animazio turistikoa

Figura 2.5La actitud pedagógica y la empatía son indispensables para el correcto desarrollo de las actividades 2.5. irudiaJarrera pedagogikoa eta enpatia ezinbestekoak dira jarduerak ondo joateko

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (8)
Empatía. Enpatia.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Para tener empatía es necesario: Enpatia izateko, beharrezkoa da:

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•La empatía. •Enpatia.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

e)Empatía: es el grado de atención personalizada que ofrecen las empresas a sus clientes. e)Enpatia: enpresek beren bezeroei eskaintzen dieten arreta pertsonalizatuaren maila.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

¿Qué es la empatía?, ¿crees que es un valor negativo o positivo en un proceso de comunicación? Zer da enpatia? Zure ustez, balio positiboa ala negatiboa da komunikazio-prozesu batean?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Durante esta sesión de trabajo se practica la escucha activa, la empatía, y cómo afrontar la hostilidad y las críticas. Lansaio horretan, hainbat gai landuko dira; esaterako, entzute aktiboa, enpatia, etsaitasunari eta kritikei nola aurre egin eta abar.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La escucha activa consiste en demostrar al hablante que el oyente le ha entendido, y la empatía es la capacidad de apreciar las emociones y los sentimientos del interlocutor. Entzute aktiboa zera da, hizlariari erakustea entzuleak ulertu diola; enpatia, berriz, solaskidearen emozioak eta sentimenduak hautemateko gaitasuna da.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Carencia de empatía. Enpatiarik eza.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (3)
El mejor sistema para evitar discrepancias (disonancias) es consultarle previamente y si lo vemos conveniente, orientarle con empatía y asertividad. Desadostasunik ez izateko sistema onena aurrez kontsultatzea da, eta, komenigarria iruditzen bazaigu, enpatiaz eta asertibotasunez aholkatzea.

Materiala: Sistemen integrazioa

Determina cómo abordarías esta situación con empatía y asertividad. Erabaki nola jardungo zenukeen egoera honetan enpatiaz eta asertibotasunez.

Materiala: Sistemen integrazioa

Capacidad empática (generar empatía verbal, corporal, circunstancial…). Enpatia-gaitasuna (enpatia sortzea, hitzez, gorputzez, egoeraren araberakoa…).

Materiala: Sistemen integrazioa