Emaitzak: 75

ES EU
Irudi pertsonala (3)
Algunos factores acrecientan sus síntomas, como las bebidas calientes, los cambios de temperatura y las emociones. Zenbait faktorek sintomak areagotzen dituzte; esaterako, edari beroek, tenperatura-aldaketek eta emozioek.

Materiala: Elektroestetika

Nariz, bulbo olfatorio, y de él al sistema límbico (centro regulador de la memoria, las emociones, la intuición y el comportamiento sexual), y al hipotálamo, que regula el sistema hormonal. Sudurrera, usaimen-erraboilera, eta hortik sistema linbikora (memoria, emozioak, intuizioa eta sexu-portaera erregulatzen dituen zentroa), eta hipotalamora (hormona-sistema erregulatzen du).

Materiala: Elektroestetika

Estímulos diversos (emociones, ambiente…) producen una congestión facial más o menos brusca en llamarada, que produce una rojez transitoria, eritrosis, acompañada de sensación de calor, que puede durar de algunos minutos a varias horas Hainbat estimuluk (emozioek, giroak eta abarrek) aurpegia kongestionatu egiten dute. Kongestioa garren gisakoa da, eta gorritasun iragankorra dakar, eritrosia, eta bero-sentipena; gorritasunak eta beroak hainbat minutu edo hainbat ordu iraun dezakete.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (1)
El valor del trabajo de los animadores está determinado por la capacidad de sus personajes para despertar emociones. Pertsonaiei emozioak pizteko duten gaitasunak emango du animazio-egileen lanaren balioa.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (2)
Sin la vista, los demás sentidos ofrecen nuevas sensaciones y emociones. Ikusi gabe, gainerako zentzumenek sentsazio eta emozio berriak eskaintzen dituzte.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Esos primeros momentos fueron de dudas, aunque también de emoción, ilusión y deseos de hacer un buen trabajo. Zalantza-uneak izan ziren, baina baita lan on bat egiteko emozioz, ilusioz eta desioz beteriko uneak ere.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Gizarte eta kultura zerbitzuak (17)
Pero también con la aproximación dialogante y sensible a la comunicación de emociones, sentimientos y realidades por medio de los diversos lenguajes y manifestaciones culturales. Horrez gain, beharrezkoa da emozioak, sentimenduak eta errealitateak komunikatzeko aukera ematea, elkarrizketa bultzatzen duen ikuspegi sentikor batetik, eta kulturaren lengoaia eta adierazpen guztien bidez.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Como última fase del fórum, se retoman las observaciones y puntos que han resultado más comentados y discutidos a lo largo del debate, y se invita a las personas participantes a que resuman sus opiniones y emociones respecto a la obra tratada, buscando que estas opiniones se produzcan desde una perspectiva crítica. Forumeko azken fasean, mahai-inguruan gehien aipatu eta eztabaidatu diren alderdi eta ikuspuntuak mahaigaineratzen dira, eta parte-hartzaileei landutako lanari buruz dituzten iritziak eta emozioak laburbildu ditzatela eskatzen zaie. Iritzi horiek ikuspegi kritikoarekin ematea komeni da.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Las propuestas permitirán abrir vías para la expresión personal auténtica y espontánea de emociones, sentimientos y pensamientos, para personas que se encuentran en situaciones vitales complejas a las que no siempre les resulta fácil verbalizar y comunicar los estados de ánimo o integrarse en nuevos grupos, por lo que en numerosas ocasiones adquirirán un valor terapéutico. Proposamenek bideak irekiko dituzte emozioak, sentimenduak eta pentsamenduak modu pertsonalean, egiazkoan eta espontaneoan adierazteko. Izan ere, pertsona horiek bizitzako egoera zailetan egoten dira, eta ez zaie beti erraza izaten beraien gogo-aldartea hitzez adieraztea eta komunikatzea, ez eta talde berrietan integratzea ere; horregatik, animazio-proposamenek askotan balio terapeutikoa ere izango dute.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se caracteriza porla representación de experiencias, emociones, conflictos o vivencias, interpretados por actores y actrices que asumen distintos papelespara el desarrollo de un argumento o motivo argumental, en un marco de coordenadas espaciotemporales propias, que pueden traspasar o no la convención de lo simbólico a lo real y viceversa. Ezaugarri hauek ditu:esperientzia, emozio, gatazka edo bizipenen antzezpena, aktoreek interpretatuta, zeinek paper desberdinak hartzen baitituzte,argumentu bat edo argumentu-motibo bat garatzeko, espazio- eta denbora-koordenatu propioko esparru batean; koordenatu horiek sinbolikoa eta erreala dena eta alderantziz zeharka dezakete, edo ez.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Algunos ejemplos de temas que se pueden abordar desde la animación teatral son: situaciones cotidianas, situaciones imaginarias y fantásticas, acontecimientos históricos, tradiciones, modas, situaciones de conflicto social, necesidades y anhelos comunitarios, emociones, sentimientos, valores culturales, etc. Hona hemen antzerki-animazioa oinarri hartuta azter daitezkeen gai batzuen adibideak: eguneroko egoerak, egoera imajinario eta fantastikoak, gertaera historikoak, tradizioak, modak, gatazka sozialeko egoerak, behar eta grina komunitarioak, emozioak, sentimenduak, balio kulturalak, etab.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El trabajo de la animación teatral se centrará en la exploración de lasposibilidades motrices del propio cuerpo; también se buscará una aproximación al gesto expresivo desde el trabajo de la expresión de las emociones y sentimientos más básicos (alegría, sorpresa, tristeza, etc.), la interpretación de canciones infantiles acompañadas de gestos y la narración colectiva de cuentos. Antzerki-animazioak ardatz izango du gorputzaren beraren gaitasun motorren esplorazioa;halaber, keinu adierazgarrietarako hurbilketa bat lortzen saiatuko da, oinarri izanik emozio eta sentimendu oinarrizkoenak azaltzeko lana (poza, ezustekoa, tristura, etab.), haurrentzako abestien interpretazioa, keinuz lagunduta, eta ipuinen kontaketa kolektiboa.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La danza es expresión primero interna, subjetiva del propio cuerpo, de las sensaciones y emociones, del ritmo y la espontaneidad. Dantza, lehenik eta behin, barruko adierazpen bat da, gorputzaren beraren, sentsazioen eta emozioen, erritmoaren eta espontaneotasunaren adierazpen subjektibo bat.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se centra en la exploración de las posibilidades motrices y en el control del propio cuerpo, así como en una aproximación al gesto expresivo partiendo del trabajo de la expresión de las emociones y sentimientos más básicos (alegría, sorpresa, tristeza, etc.). Gaitasun motorren esplorazioa, gorputzaren beraren kontrola eta keinu adierazgarria ditu ardatz, emozio eta sentimendu oinarrizkoenak (poza, ezustekoa, tristura, etab.) adierazteko lanean oinarrituta.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Interesa la expresión espontánea de sentimientos, emociones, experiencias en una etapa vital de cambios físicos y psicológicos, para lo cual el lenguaje de la danza puede ser un cauce atractivo de interacción grupal. Aldaketa fisiko eta psikologikoen etapa esanguratsu batean, interesgarria da sentimendu, emozio eta esperientziak bat-batean adieraztea. Horretarako, dantzaren hizkuntza bide erakargarria izan daiteke talde-interakziorako.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se propone la creación de grupos de teatro, danza o circo como estrategia destinada a estimular la autoestima, el conocimiento de las propias emociones, el empoderamiento personal, la participación sociocultural, la comprensión y el encuentro grupal. Proposatzen da antzerki-, dantza- edo zirko-taldeak sortzea autoestimua, emozioen ezagutza, ahalduntze pertsonala, parte-hartze soziokulturala, ulermena eta taldeko topaketa sustatzeko estrategia gisa.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Elektrizitatea eta elektronika (4)
Lacomunicación humanaes un acto que consiste en compartir, ideas, pensamientos, deseos, emociones y, en general, cualquier tipo de información. Giza komunikazioa, azken batean, ideiak, pentsamenduak, desirak, emozioak eta, oro har, zeinahi motatako informazioa partekatzea da.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

También suelen presentar pérdida de sensibilidad, de visión, de memoria, del sueño, de las emociones (labilidad emocional) o dificultad para deglutir o toser, incontinencia de orina. Ohikoak izaten dira, era berean, sentikortasuna, ikusmena, memoria, loa edo emozioak galtzea (labilitate emozionala), irensteko edo eztul egiteko ezintasuna, eta gernu-inkontinentzia.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Un perro, por ejemplo, no sólo emite diferentes sonidos para expresar diferentes estados como temor, rabia o dolor, sino que además usa su cuerpo para expresar emociones: mueve la cola cuando está contento o enseña los colmillos cuando protege su territorio. Txakur batek, adibidez, soinu desberdinak egiten ditu hainbat egoera adierazteko –beldurra, amorrua, oinazea eta abar–, gainera, bere gorputza erabiltzen du emozioak adierazteko: isatsa astintzen du pozik dagoenean edo betortzak erakusten ditu bere lurraldea defendatzen duenean.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Prestar atención al tono de su voz, pues en estas circunstancias es tan importante como las palabras, ya que a través de él podemos interpretar algunas de sus emociones. Haren ahots-tonuari erreparatzea, horrelako egoeretan hitzak bezain garrantzitsua baita; tonuaren bitartez, izan ere, pazientearen zenbait emozio interpretatzeko aukera izango baitugu.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Komunikatzeko trebetasunak (23)
Los avances científicos reconocen que las emociones juegan un papel fundamental en una comunicación eficiente. Aurrerapen zientifikoek erakusten dutenez, emozioak funtsezkoak dira, modu efizientean komunikatzeko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Es necesario manejar las emociones, tener autocontrol, aceptar las responsabilidades, y ser flexibles y abiertos ante las novedades. Ezinbestekoa da emozioak kudeatzea, geure buruaren gaineko kontrola izatea, erantzukizunak onartzea eta jarrera malgua eta irekia izatea berritasunen aurrean.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El contacto físico en las interacciones sociales es una manera de dar a conocer actitudes y emociones, y es una señal que regula la interacción social. Gizarte-interakzioetako kontaktu fisikoa jarrerak eta emozioak ezagutarazteko modu bat da, baita gizarte-interakzioa arautzen duen seinale bat ere.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

En este tipo de comunicación las emociones, sentimientos, motivaciones son casi imperceptibles. Ia oharkabeak izaten dira emozioak, sentimenduak eta motibazioak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

En esta técnica detappingse utilizan unos suaves golpecitos en unos determinados puntos de nuestro cuerpo, que se corresponden con meridianos energéticos que, al mismo tiempo que se van pronunciando una serie de afirmaciones, consiguen que, esos bloqueos emocionales, se deshagan, y que los posibles problemas emocionales dejen de serlo, para que las emociones vuelvan a fluir de una forma natural. Tappingteknika honetan, kolpetxo txiki batzuk baliatzen dira gure gorputzeko puntu jakin batzuetan –meridiano energetikoetan, alegia–, eta, horrekin batera, hainbat baieztapen botatzen dira. Hala, bloke emozional horiek desegiten joaten dira, eta arazo emozional posible horiek arazo izateari uzten diote, emozioak berriro ere modu naturalean irten eta azalera daitezen.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El asesor propone ejercicios para trabajar la inteligencia emocional: uno de ellos puede ser un ejercicio para expresar los sentimientos que tiene en diferentes situaciones (¿Cómo te sientes un día de lluvia?) o escribir las emociones asociadas a alguna situación (Soy feliz cuando…). Aholkulariak hainbat ariketa proposatuko ditu adimen emozionala lantzeko: haietako bat izan liteke hainbat egoeratan agertzen diren sentimenduak azaltzeko (Zer nola sentitzen zara euria ari duen egun batean?), edo egoera jakin batekin lotutako emozioak idaztea (Zoriontsu naiz halako egunetan...).

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El asesor puede proponer a su cliente que este lleve un registro de sus emociones, y posteriormente las analice. Aholkulariak bezeroari proposa diezaioke emozioen erregistro bat eramateko, eta, ondoren, aztertzeko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Consiste en desarrollar la habilidad para manejar sus emociones. Emozioak kudeatzeko trebetasuna garatzean datza.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La escucha activa consiste en demostrar al hablante que el oyente le ha entendido, y la empatía es la capacidad de apreciar las emociones y los sentimientos del interlocutor. Entzute aktiboa zera da, hizlariari erakustea entzuleak ulertu diola; enpatia, berriz, solaskidearen emozioak eta sentimenduak hautemateko gaitasuna da.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La escucha activa hace referencia a la habilidad de escuchar no solo lo que la persona está expresando directamente, sino también los emociones y pensamientos de quien lo está diciendo. Entzute aktiboak pertsona zuzenean adierazten ari dena entzuteko gaitasunari ez ezik, hizlariaren emozioak eta pentsamenduak hautemateko gaitasunari ere egiten dio erreferentzia.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (6)
Como otras actitudes, el prejuicio se compone de tres componentes: cognitivo (creencias), afectivo (emociones) y comportamental (conducta). Beste jarrera batzuek bezala, aurreiritziak ere hiru osagai ditu: kognitiboa (sinesmenak), afektiboa (emozioak) eta jarrerakoa (jokabideak).

Materiala: Sistemen integrazioa

El consumidor se acerca a los productos a través de experiencias y emociones. Kontsumitzailea esperientzien eta emozioen bidez hurbiltzen da produktuetara.

Materiala: Sistemen integrazioa

lnformacióndenotativatransmite la información sin ponerle emociones, cuenta lo que es. Informaziodenotatiboa: emoziorik jarri gabe ematen da informazioa; zer den adierazten du.

Materiala: Sistemen integrazioa

La emoción en la comunicación se transmite con la quinesia y la paralingüística, manéjalos como una herramienta para comunicar mejor. Komunikazioan kinesiaren eta paralinguistikaren bitartez adierazten da emozioa; erabil itzazu hobeto komunikatzeko.

Materiala: Sistemen integrazioa

Una vez abierta la puerta de la comunicación con el cliente, la forma en la que se orienta la situación dependerá de sus necesidades, unas veces manejaremos información técnica (sobre todo si es para que cambie de opinión), otras veces nos anticiparemos a las situaciones en términos de prevención (lo que se recomienda en determinados casos es…) y, en otras, seremos vendedores de emociones. Bezeroarekiko komunikazioaren atea zabalik dagoenean, haren beharren arabera bideratuko da egoera. Batzuetan, informazio teknikoa erabiliko dugu (batez ere, helburua iritziz aldaraztea bada), beste batzuetan aurrea hartuko diegu egoerei, prebentzio gisa (halakoetan zera gomendatzen da…) eta beste batzuetan, emozioen saltzaile izango gara.

Materiala: Sistemen integrazioa

Cada planteamiento implica utilizar diferentes palabras, unas mueven las emociones y otras la lógica. Planteamendu batek edo besteak hitz desberdinak erabiltzea eskatzen du: batzuek emozioak mugituko dituzte, besteek logika.

Materiala: Sistemen integrazioa