Emaitzak: 326

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (36)
Si las respuestas a estas preguntas son afirmativas, se debería hacer un control sobre los recursos en la instalación del sistema correspondiente al proyecto y se puede pasar a usar el modelo de entrevista individual visto anteriormente, para detallar más sobre el trabajo. Galdera horietarako erantzunak baiezkoak badira, proiektuari dagokion sistema instalatzeko erabiltzen diren baliabideak kontrolatu behar dira, eta arestian ikusitako bakarkako elkarrizketaren metodoa erabiltzen has daiteke, lanari buruzko xehetasun gehiago lortzeko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Se recogen los datos a través de una entrevista individual y semiestructurada que el analista o administrador del proyecto realiza al miembro del equipo de trabajo del proyecto, al director del proyecto del mismo o, a un experto en la implantación de sistemas de telecomunicación e informáticos similares realizados anteriormente. Datuak biltzeko, analistak edo proiektuko administratzaileak banakako elkarrizketa erdiegituratua egiten dio proiektuko lantaldeko kideari, proiektuaren zuzendariari edo aldez aurretik ezarri diren antzeko telekomunikazio- eta informatika-sistemetako adituari.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Los miembros del equipo consiguen llegar a ser miembros pasando por una prueba de fuego (una entrevista rigurosa y un proceso de selección, completándose con la asignación de un primer trabajo, o basándose en la posesión de un pasado excepcional). Taldekideek, taldean sartzeko, oso proba zailak gainditu behar izaten dituzte (adibidez, elkarrizketa zorrotza eta hautaketa-prozesua, eta, horren ondoren, lehen lana esleitzen zaie, edo, bestela, iraganean lorpen bikainak edukitzea izaten da oinarria).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Si el sistema incorpora programa SCADA, se deberán incluir las pantallas que permitan el diálogo con el mismo, indicando la función de cada uno de los elementos en entrada y salida allí dibujados. Sistemak SCADA programa badu, sistemarekin elkarrizketa izatea ahalbidetzen duten pantailak ere sartu behar dira, eta marraztutako sarrera- eta irteera-elementu bakoitzak zer funtzio duen ere azaldu behar da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El objetivo de cualquier protocolo de comunicación es poder conectar y mantener el diálogo entre dos Equipos Terminales de Datos (DTE), permitiendo que la información pueda fluir entre ambos con seguridad (sin fallos). Komunikazio-protokolo ororen helburua da bi datu-ekipamenduren (DTE) arteko elkarrizketa konektatzea eta mantentzea, bien artean informazioa segurtasunez transmiti dadin (errorerik gabe).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Se recomienda evitar las zonas del espectro que se utilicen habitualmente (la banda ocupada por las conversaciones, situada entre los 400Hz y los 3000Hz), debido a que las señales con estas frecuencias no destacarán del resto. Normalean erabiltzen diren espektroko eremuak (elkarrizketek hartzen dutena, 400 Hz eta 3.000 Hz artekoa) ekiditea gomendatzen da, maiztasun horietako seinaleak ez direlako besteetatik nabarmenduko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Los controladores de una red pueden comunicarse mediante la técnica punto a punto, siendo cualquiera de estos el que puede iniciar el diálogo con los otros controladores. Sareko kontrolatzaileak puntuz puntuko teknikaren bidez komunika daitezke eta puntu horietako edozein izan daiteke beste kontrolatzaileekin elkarrizketa hasten duena.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El diálogo utilizado por ControlNet se basa en el principio de Productor/Consumidor. ControlNetek erabilitako elkarrizketa ekoizle-kontsumitzaile printzipioan oinarritzen da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Diálogo para cumplimentación de formularios. Inprimakiak betetzeko elkarrizketa.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Diálogos por menús. Menuen bidezko elkarrizketak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Irudi pertsonala (8)
Es el maquillaje que se puede lucir en una visita más de compromiso que familiar, por ejemplo en una entrevista, o simplemente para salir en ese momento del día. Familiako bisita baterako baino, konpromisozko bisita baterako eman daitekeen makillajea da; adibidez, elkarrizketa baterako edo, besterik gabe, eguneko une horretan ateratzeko.

Materiala: Elektroestetika

Por la expresión de estos podemos deducir estados de ánimo diferentes en la persona con quien conversamos, incluso si no existe diálogo de por medio. Begien adierazpenaren arabera, gure solaskidearen gogo-aldarteak hauteman ditzakegu, baita elkarrizketarik ez dagoenean ere.

Materiala: Elektroestetika

Es importante mantener una actitud activa en la conversación, esto se demuestra, por ejemplo, preguntando en algún momento de la charla sobre ciertos detalles referidos por el interlocutor. Halaber, oso garrantzitsua da elkarrizketan jarrera aktiboa izatea. Hori erakusteko, noizean behin bezeroak aipatutako xehetasun jakin batzuei buruzko galderak egin daitezke, adibidez.

Materiala: Elektroestetika

Es necesaria la observación, el diálogo, cierta dosis de «psicología» a la hora de interpretar los deseos de nuestra clientela y un gran respeto por las decisiones de las personas. Beharrezkoak dira honako hauek: behaketa, elkarrizketa, nolabaiteko «psikologia» bezeroen nahiak interpretatzeko garaian, eta bezeroen erabakiekiko errespetu handia.

Materiala: Elektroestetika

Es conveniente escucharle con simpatía, pero orientar la conversación hábilmente hacia los servicios o cosméticos que se han de vender. Komeni da begikotasunez entzutea, baina elkarrizketa saldu beharreko zerbitzuetara edo kosmetikoetara bideratzea.

Materiala: Elektroestetika

A la hora de seleccionar al personal es aconsejable pedir referencias de trabajos anteriores, realizar una entrevista en profundidad y establecer un periodo de prueba (por supuesto con todos los derechos laborales). Langileak aukeratzerakoan, komenigarria da aurreko lantokien erreferentziak emateko eskatu, elkarrizketa sakona egin eta probaldia ezartzea; jakina, probaldian ere, langileek lan-eskubide guztien jabe izan behar dute.

Materiala: Elektroestetika

En primer lugar, la entrevista o interrogatorio. Lehenik eta behin, elkarrizketa edo galdeketa.

Materiala: Elektroestetika

La exploración proporciona los datos para realizar una valoración facial y corporal, que junto con los obtenidos en la entrevista permiten realizar una propuesta de tratamiento estético. Aurpegia eta gorputza balioztatzeko datuak ematen ditu miaketak. Datu horiek, elkarrizketan lortutakoekin batera, tratamendu estetikorako proposamena egiteko aukera ematen dute.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (20)
o Sonorizar el anuncio con diálogos, voz en "off", música y efectos especiales. o Iragarkiari soinua jartzea, elkarrizketekin, off-eko ahotsekin, musikarekin eta efektu bereziekin.

Materiala: Irudia

Primero vemos un Primer plano de una conversación. Lehenbizi elkarrizketa baten lehen planoa ikusten dugu.

Materiala: Irudia

Por ejemplo, si estamos haciendo una entrevista con una cámara, cuando vamos a editar el trabajo, podemos intercalar imágenes de apoyo, mientras se mantiene en audio de la entrevista. Esate baterako, elkarrizketa bat egiten ari bagara kamera batekin, lana editatzean, laguntzako irudiak tartekatu ditzakegu elkarrizketaren audioari eusten zaion bitartean.

Materiala: Irudia

Durante los años 30 y 40, gracias a la expansión de color y del cine sonoro, lo que incluye música y diálogos, el cine de animación desarrolla su expresividad y alcanza su madurez. 30 eta 40ko hamarkadetan, kolorea eta soinudun zinema hedatzeaz batera (musika eta elkarrizketak barne), adierazkortasuna garatu eta heldutasuna lortu zuen animazio-zinemak.

Materiala: Irudia

Aunque los planos se alternan, el diálogo sin pausas es el elemento que nos indica esta continuidad. Planoak txandakatu arren, etenaldirik gabeko elkarrizketa da jarraitutasuna adierazten diguna.

Materiala: Irudia

Por ejemplo, en una conversación rodada con el método de plano-contraplano (primero se ve a uno de los personajes de frente y al otro de espaldas y, luego, al contrario) la cámara debe estar siempre en el mismo lado del eje que forma la línea recta que forman los dos personajes. Esate baterako, autoan elkarrizketa bat filmatzen bada plano-kontraplanoaren metodoarekin (lehenbizi pareko pertsonaietako bat eta bizkarrez dagoen bestea ikus daitezke, eta gero alderantziz), kamerak beti egon behar du bi pertsonaiek osatzen duten lerrozuzena egiten duen ardatzaren alde berean.

Materiala: Irudia

El guión literario contiene ya un desarrollo formal de todas las escenas y diálogos de la película, así como la caracterización de los personajes, situaciones, etc. Gidoi literarioak filmeko eszena eta elkarrizketa guztien garapena formala du, baita pertsonaien, egoeren eta abarren ezaugarritzea ere.

Materiala: Irudia

La técnica del guión cambia con la introducción del sonido, de la música y sobre todo, de los diálogos. Gidoiaren teknika aldatu egin zen soinua eta musika ezarrita, eta batez ere elkarrizketen bidez.

Materiala: Irudia

Luego se colocan lo bocadillos con los diálogos, de tal forma que tampoco cubran figuras ni personajes. Gero, elkarrizketak dituzten bunbuiloak jartzen dira, baina ez dituzte figurak edo pertsonaiak estaliko.

Materiala: Irudia

Se usa para expresar los diálogos de los protagonistas que aparecen en la fotografía. Argazkian agertzen diren protagonisten elkarrizketak adierazteko erabiltzen da.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (6)
Se recomienda conservar el orden que se da a continuación cuando efectúa reservas (en conversaciones telefónicas): Gomendatzekoa da erreserbak egitean ordena honi jarraitzea (telefono bidezko elkarrizketetan):

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Lento en movimientos, no tiene prisa por terminar la conversación. Mugimendu motelekoa da; ez du presarik elkarrizketa amaitzeko.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

De esta manera, podremos aclarar lo que sea necesario o reconducir la conversación si fuese conveniente Modu horretan, behar dena argitzerik edo, beharrezkoa bada, elkarrizketa berriz bideratzerik izango dugu.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Después de décadas de conversaciones, el primer ministro turco Recep Tayyip Erdogan, ha impulsado múltiples medidas reformistas encaminadas especialmente a colocar el estado turco en sintonía con los parámetros que le impone la UE. Hainbat hamarkadatan elkarrizketan ibili ondoren, Turkiako estatua EBk ezartzen dizkion parametroetara doitzera bideraturiko neurri erreformista asko bultzatu ditu Recep Tayyip Erdogan Turkiako lehenengo ministroak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Antes de dar por terminada una conversación sobre ventas hay que asegurarse de que el cliente comprende todos los beneficios que puede encontrar en el producto. Salmentei buruzko elkarrizketa bukatu baino lehen, ziurtatu bezeroak produktuaren onura guztiak ondo ulertu dituela.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Es el elemento que fija la línea que va a seguir la conversación con los entrevistados por lo que a la hora de hacerlo hay que seguir unos requisitos básicos: Inkestako elkarrizketaren ildoak bideratuko dituen elementua denez, oinarrizko betekizun batzuk ditu:

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Administrazioa eta kudeaketa (29)
4 >> La entrevista como herramienta de selección 4>> Elkarrizketa hautaketa-tresna gisa

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

4.1 > Los tipos de entrevistas 4.1> Elkarrizketa motak

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Se suelen comunicar peticiones, opiniones, sugerencias y quejas mediante entrevistas, encuestas o buzones de sugerencias. Eskariak, iritziak, iradokizunak eta kexak komunikatzen dira, elkarrizketa, inkesta edo iradokizun-postontzien bidez.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

■ La entrevista como herramienta de selección ■ Laneko elkarrizketa hautaketa-tresna gisa

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

La realización de entrevistas, individuales o colectivas, con supervisores o trabajadores. Laneko elkarrizketak egitea, banakakoak edo kolektiboak, ikuskatzaileekin edo langileekin.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Entrevista previa o de presentación: Aurretiazko elkarrizketa edo aurkezpena:

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Consiste en realizar la mayor parte del proceso de selección a través de Internet (tests de personalidad, pruebas de aptitud, entrevistas mediante videoconferencia, etc.), lo cual permite un mayor grado de flexibilidad y abarata costes. Bitartekari honen helburua da hautaketa-prozesuaren zati handiena Internet bidez egitea (nortasun-testak, gaitasun-probak, bideokonferentzia bidezko elkarrizketak, etab.), malgutasun handiagoa eta kostu txikiagoa izateko.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Este proceso suele culminar con una entrevista «cara a cara», pero solo para los candidatos que más se ajusten al perfil solicitado. Prozesua "aurrez aurreko" elkarrizketa batekin amaitzen da, baina eskatzen den profilera gehien egokitzen diren hautagaiekin soilik egiten da.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

La entrevista en profundidad es un paso ineludible dentro del proceso de selección. Hautaketa-prozesuan, ezinbestekoa da elkarrizketa sakona egitea.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Entrevista final y elección del candidato ideal: Azken elkarrizketa eta langile idealaren hautaketa:

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Gizarte eta kultura zerbitzuak (79)
El encuentro multicultural y la comunicación intercultural , desde intervenciones de animación en las que se acerca al público al conocimiento y la comprensión de otras culturas, de otras identidades culturales, así como al diálogo comunicativo y democrático con ellas. Kultura desberdinen arteko topaketa eta komunikazioa. Animazioko esku-hartzeen bidez, ikusleak beste kultura eta kultura-identitate batzuk ezagutu eta ulertzera hurbiltzen dira, bai eta haiekin komunikaziozko elkarrizketa demokratikoa izatera ere.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Pero también con la aproximación dialogante y sensible a la comunicación de emociones, sentimientos y realidades por medio de los diversos lenguajes y manifestaciones culturales. Horrez gain, beharrezkoa da emozioak, sentimenduak eta errealitateak komunikatzeko aukera ematea, elkarrizketa bultzatzen duen ikuspegi sentikor batetik, eta kulturaren lengoaia eta adierazpen guztien bidez.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se trataría entonces de abrir espacios de exhibición a la creatividad y participación comunitaria en los que poder desarrollar, comunicar y reflexionar sobre manifestaciones culturales propias o ajenas, sobre temas de interés social, el diálogo multicultural, etc. Beraz, erakusketako espazioak komunitatearen sorkuntzari eta parte-hartzeari zabaltzea izango litzateke xedea, espazio horietan komunitateak bere edo besteen kultura-adierazpenak egiteko, komunikatzeko edo haiei buruz hausnartzeko aukera izan dezan, interes sozialeko gaiei buruz, kultura-arteko elkarrizketa bultzatuz, etab.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Esta actividad cultural consiste en la convocatoria para el encuentro, la reflexión y el diálogo alrededor de un tema, objeto o circunstancia, de interés general o específico de un sector concreto de la población, tomando como punto de partida un acontecimiento sociocultural de actualidad, la lectura de algún libro, el visionado de una película o una audición musical. Kultura-jarduera hau deialdi bat egitean datza, interes orokorrekoa den edo biztanleen sektore jakin batentzat interesa duen gai, objektu edo egoera bati buruzko topaketa, hausnarketa eta elkarrizketa egiteko. Abiapuntua hauetako edozein izan daiteke: gaurkotasuna duen gertakari soziokultural bat, liburu baten irakurketa, film bat ikustea, edo musika-entzuketa bat egitea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Sus claves metodológicas son la difusión y el diálogo. Ardatz metodologikoak zabalkundea eta elkarrizketa dira.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En este sentido, es fácil comprender que una conferencia sobre, por ejemplo, el diálogo multicultural, sea una actividad que suscite un interés general en el público y que, además, el prestigio de las personas ponentes que participan en ella exija efectuar la actividad en equipamientos culturales de gran aforo, como puede ser un palacio de congresos. Alde horretatik, erraz uler dezakegu, adibidez, kultura desberdinen arteko elkarrizketari buruzko hitzaldi batek interes orokorra izatea ikusleengan, eta, horrez gain, hizlarien ospea dela eta, jarduera hori leku handia duten kultura-ekipamenduetan egin behar izatea; adibidez, kongresu-jauregi batean.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Motivadores del encuentro social y el diálogo intercultural. Jendearen topaketa eta kulturen arteko elkarrizketa motibatzen dutenak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Por otra parte, resulta imprescindible un liderazgo de estilo democrático para crear un ambiente motivador y de confianza que anime a exponer dificultades, opiniones y propuestas, desde posturas asertivas abiertas al diálogo, y que promueva una escucha activa de todos los miembros de equipo. Bestetik, estilo demokratikoko lidergo bat izatea ezinbestekoa da giro motibatzailea eta konfiantzazkoa sortzeko, zailtasunak, iritziak eta proposamenak elkarrizketara irekitako asertziozko jarreretatik azaltzera animatzen duena eta taldekide guztiek aktiboko entzutea sustatuko duena.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Seleccionar los instrumentos –encuestas, cuestionarios, hojas de registro, etc.– y técnicas –entrevistas, observación, etc.– de evaluación para este plan. Plana ebaluatzeko tresnak —inkestak, galdetegiak, erregistro-orriak, etab.— eta teknikak —elkarrizketak, behaketa, etab.— hautatzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se hace necesaria la existencia de un foro donde tengan cabida las voces de los estados, las organizaciones no gubernamentales, las asociaciones comunitarias, los ciudadanos y los agentes sociales, que en su encuentro y debate aporten diversos puntos de vista y expongan diversas necesidades desde una perspectiva amplia de comprensión de cada realidad cultural, con el fin último de que la ordenación jurídica de los derechos culturales sea: Foro bat behar da, non estatuen, gobernuz kanpoko erakundeen, komunitateetako elkarteen, herritarren eta gizarte-eragileen ahotsek lekua izango duten, topaketa eta elkarrizketa horretan askotariko ikuspuntuak emateko eta errealitate kultural bakoitza ulertzeko ikuspuntu zabal batetik azaltzeko beharrak, azken helburua izanik kultura-eskubideen ordenamendu juridikoa honelakoa izatea:

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Fabrikazio mekanikoa (1)
Descripciones de los campos del diálogo Bloque "Blokea" elkarrizketako eremuen deskribapenak

Materiala: CNC 8070 - Tornuaren ziklo finkoak

Animazio turistikoa (2)
lEntrevista. lElkarrizketa.

Materiala: Animazio turistikoa

B) Entrevistas con el cliente B)Elkarrizketak bezeroekin

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (42)
El contacto físico escogido varía en función del contexto donde tenga lugar la conversación, la edad de los interlocutores, y la relación que tengan entre ellos. Aukeratutako kontaktu fisikoa aldatu egiten da hainbat faktoreren arabera, hala nola elkarrizketa non gertatzen den, solaskideen adina edo solaskideek elkarrekin duten harremana.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Es la que se establece entre los grupos con el fin de construir la opinión pública, contribuyendo al diálogo entre los diferentes actores sociales y promoviendo la participación de las personas en la sociedad. Taldeen artean ezartzen da, iritzi publikoa eraikitzeko; ekarpena egiten dio gizarte-eragile batzuen eta besteen arteko elkarrizketari, eta pertsonen partaidetza sustatzen du gizartean.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Otros recursos son; la observación directa, la entrevista, las grabaciones de audio, vídeo, la grafología. Beste baliabide batzuk dira, esaterako, zuzenean erreparatzea, elkarrizketa, audio-grabazioak, bideoak eta grafologia.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Entrevistas individuales en profundidad. Sakoneko elkarrizketa indibidualak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Es una entrevista cara a cara. Aurrez aurre egindako elkarrizketa bat da.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Lahabilidad de interacción dialógica. Elkarrizketan elkarreraginean jarduteko trebetasuna.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Lashabilidades para organizar un debate. Elkarrizketa bat antolatzeko trebetasunak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El asesor evaluará al final de cada sesión si la escucha fue empática y si obtuvo como resultado conversaciones asertivas. Saio bakoitzaren amaieran, aholkulariak balioetsiko du ea modu enpatikoan entzun duen eta emaitza gisa elkarrizketa asertiboak eskuratu dituen.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Entrevista al cliente: Bezeroari elkarrizketa egingo zaio:

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Entrevista en el gabinete: se evalúa el grado de satisfacción del cliente mediante la realización de entrevistas personales a los antiguos y actuales clientes. Elkarrizketa kabinetean. Bezeroaren gogobetetze-maila neurtzeko, garai bateko eta gaur egungo bezeroei elkarrizketa pertsonalak egiten dira.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (27)
Leed la entrevista a la catedrática de Sociología Ángeles Durán, experta en trabajo no remunerado (Carolina Abellán,Huffington Post), que encontrarás escaneando el código QR adjunto. Irakurri Ángeles Durán soziologiako katedradun eta ordaindu gabeko lanean adituari egindako elkarrizketa (Carolina Abellán,Huffington Post); atxikitako QR kodea eskaneatuta aurkituko duzue.

Materiala: Sistemen integrazioa

“Promover los empleos y las empresas, garantizar los derechos en el trabajo, extender la protección social y promover el diálogo social son los cuatro pilares del Programa de Trabajo Decente, con la igualdad de género como un tema transversal”. «Hauek dira Lan Duinaren Programaren lau zutabeak: enpleguak eta enpresak sustatzea, laneko eskubideak bermatzea, gizarte-babesa zabaltzea eta elkarrizketa soziala sustatzea, eta gai transbertsal gisa, genero-berdintasuna dugu».

Materiala: Sistemen integrazioa

Un ejemplo claro son preguntas que todavía se formulan a mujeres en las entrevistas de selección: Horren adibide garbia dira hautaketako elkarrizketetan oraindik ere emakumeei egiten zaizkien galderak:

Materiala: Sistemen integrazioa

¿En alguna entrevista de trabajo te han preguntado si tienes “cargas familiares”? Laneko elkarrizketaren batean galdetu al dizute «familia-kargarik» duzun?

Materiala: Sistemen integrazioa

Encuestas, entrevistas y cuestionarios Inkestak, elkarrizketak eta galdetegiak

Materiala: Sistemen integrazioa

Una entrevista es básicamente una conversación entre dos personas, pero en investigación social dicha conversación no trata de cualquier tema, sino que persigue unos contenidos y fines determinados por el investigador, y esta conversación será lo más neutral y despersonalizada posible para evitar sesgos de interacción entre la persona que entrevista y la entrevistada. Oinarrian, elkarrizketa bat bi pertsonaren arteko hizketaldi bat da, baina, gizarte-ikerketa batean, hizketaldi hori ez da edozein gairi buruzkoa; aldiz, hizketaldiak xede eta eduki batzuk izango ditu, ikertzaileak zehaztuak, eta ahalik eta neutral eta despertsonalizatuena izango da, elkarrizketatzailearen eta elkarrizketatuaren arteko elkarrekintzako alborapenak gerta ez daitezen.

Materiala: Sistemen integrazioa

Se diferencia de la entrevista estructurada, donde las preguntas están estandarizadas, pero no las respuestas; también es distinto de la entrevista no estructurada, en la que ni las preguntas ni las respuestas están estandarizadas. Elkarrizketa egituratu batetik bereizten da, non galderak estandarizatuak baitira, baina erantzunak ez; elkarrizketa egituratugabeak ere desberdinak dira, horietan ez daude estandarizatuta ez galderak, ez erantzunak.

Materiala: Sistemen integrazioa

Conseguir una entrevista presencial. Aurrez aurreko elkarrizketa bat lortzea.

Materiala: Sistemen integrazioa

nUna entrevista es una conversación entre dos personas, pero en investigación social dicha conversación persigue unos contenidos y fines determinados por el investigador, y esta conversación será lo más neutral y despersonalizada posible para evitar sesgos de interacción entre la persona que entrevista y la entrevistada. nElkarrizketa bat bi pertsonaren arteko hizketaldi bat da, baina, gizarte-ikerketa batean, hizketaldi horrek xede eta eduki batzuk izango ditu, ikertzaileak zehaztuak, eta ahalik eta neutral eta despertsonalizatuena izango da, elkarrizketatzailearen eta elkarrizketatuaren arteko elkarrekintzako alborapenak gerta ez daitezen.

Materiala: Sistemen integrazioa

datos estadísticos sobre el tejido empresarial, cuestionarios, entrevistas en profundidad a responsables de organizaciones empresariales y sindicales y un cuestionario de recogida de información de responsables de recursos humanos de las empresas. enpresa-ehunaren datu estatistikoak, galdetegiak, elkarrizketa sakonak enpresa- eta sindikatu-erakundeen arduradunei eta informazioa biltzeko galdetegi bat enpresetako giza baliabideen arduradunentzat.

Materiala: Sistemen integrazioa