Emaitzak: 13

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Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (2)
Getariako sortzaile handia ezagutzera ematea da Cristobal Balenciaga Fundazioaren helburua, eta baita hark artearen testuinguru orokorrean eta modarenean bereziki egindako ekarpena nabarmentzea ere. Asmo horretan laguntzeko, ahalegin berezia egin da jostunaren ibilbidearen, lanaren eta ondarearen ikuspegi berriak argitara ateratzeko, ikerketen, erakusketen eta bildumen bitartez. "Balenciaga parpailan barrena" erakusketa, Cite Internationale de la Dentelle et la Mode zentroarekin elkarlanean antolatua, aukera ezin hobea da helburu horretara iristeko, eta orobat aukera ezin hobea izan da Europako beste erakunde batzuekin lankidetzan jarduteko eta modaren aditu ospetsuekin batera aritzeko, izan ere, Balenciagaren alderdi berezienetako bat azpknarratu nahi izan da: Balenciaga maisu handia izan zen material berriak hautatzeko, aplikatzeko eta sortzeko zereginean. Eta horretan funtsezko oinarria izan zen garai hartan eta gaur egun oraindik ere Maisuaren parpailazko ametsak ehundu dituen ehungintza -Calaisko ehundegi handiek ordezkatua kasu honetan-, ezin hobeto egiten jakin duelako eta berritzeko ahalmena izan duelako. La Fundación Cristóbal Balenciaga tiene como misión la difusión de la figura del excepcional creador de Cetaria, poniendo en valor su aportación en el contexto del arte en general y de la moda en particular y sacando a la luz, a través de la investigación, la producción de exposiciones y la edición de catálogos, nuevas perspectivas en torno a su trayectoria, obra y legado.La exposición "Balenciaga, a través del encaje", realizada en coproducción con Cité Internationale de la Dentelle et la Mode de Calais, supone una oportunidad excelente de dar cumplimiento a este fin, de colaborar con otras instituciones patrimoniales europeas y de contar con prestigiosos expertos en historia de la moda para destacar uno de los aspectos más característicos de Balenciaga como es su maestría en la selección, aplicación e incluso creación de nuevos materiales, apoyado por el saber hacer y capacidad de innovación de una industria textil que -representada en este caso por los grandes telares de Calais -tejió entonces y sigue tejiendo ahora los sueños de encaje del Maestro.

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Balenciagak ehungintzari buruz zuen jakinduria sakona azpimarratzeko aukera ezin hobea ikusi du Balenciaga Fundazioak erakusketa honetan, izan ere, bertan erabateko zehaztasunez azaltzen da jostunak parpailarekin izandako harreman luze eta emankorra. Jostunak maisutasun handiz gauzatu zituen bere sorkuntza lanetan bolumen eta silueta berritzaileak, material tradizionalen ikerketatik abiatuta -haren bilduma pribatua osatzen dutenak, esaterako- aukera berriak bilatu zituen industriarekin lankidetzan. Parpaila izan da Europako gizon eta emakumeen jantzien osagarri nagusia historian zehar, eta horregatik betikotu zuten urrezko mendeko artista handiek beren lanetan eta sendo finkatu da herri tradizioetan. Parpaila izan da, halaber, Balenciagaren ezaugarri horren, haren magiaren, erakusgarri nagusia. Cristóbal Balenciaga Museoa ve en esta exposición, que muestra la larga y fructífera relación de Balenciaga con el encaje, una magnífica oportunidad de destacar la profunda sabiduría textil del modisto, quien, partiendo de la investigación de materiales tradicionales- como los que formaban parte de su colección privada- y colaborando con la industria en la búsqueda de nuevas posibilidades, fue capaz de materializar magistralmente los volúmenes y siluetas innovadoras que caracterizaron sus creaciones. El encaje fue el gran complemento a la indumentaria masculina y femenina histórica europea, inmortalizado en las obras de los grandes artistas del siglo de oro y en las tradiciones populares más arraigadas, y constituye un gran ejemplo de esta cualidad de Balenciaga, de su magia. Con Balenciaga, el encaje puede ser ornamental o estructural, puede utilizarse desde la mañana bastada noche. Puede caer con su propio peso de bordado v pasamanería o puede "levitar" gracias a la inclusión de ingeniosas innovaciones. Puede resaltar el dibujo o manifestar con rotundidad el vacío de la transparencia. Puede teñirse del famoso negro del modisto, o desdoblarse en toda la paleta de colores. Puede colonizar el vestido o ser el fundamento de nuevos y originales complementos.

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Elektrizitatea eta elektronika (1)
Fabricantes de campos tan dispares como los ascensores (Kone, en Finlandia), o la maquinaria textil, han utilizado CAN en sus productos. Oso eremu desberdinetako fabrikatzaileek erabili dute CAN beren produktuetan, esaterako Igogailuetako (Kone, Finlandian) edo ehungintzako makinetan.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Ostalaritza eta turismoa (3)
Con el desarrollo del turismo en una zona se produce un efecto multiplicador, ya que donde éste se desarrolla, crecen también una serie de industrias tales como la construcción y todas las que ella arrastra (fontanería, azulejería, textil, mobiliario, complementos decorativos, etc.) la publicidad, el comercio, restauración, hostelería, agencias de viajes, transportes y todos sus proveedores. Eremu bateko turismo-garapenak biderkatze-efektua sortzen du, turismoarekin batera garatzen direlako eraikuntza-industria (eta erlazionatutako guztiak: iturgintza, lauza beiraztatuak, ehungintza, altzariak, dekorazio-osagarriak, etab.), publizitatea, merkataritza, jatetxeak, ostalaritza, bidaia-agentziak, garraioak eta banatzaileak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Especializada en la mecánica de precisión, la máquina-herramienta y el sector textil, concentra un fuerte turismo de negocios. Doitasun handiko mekanikan, makina-erremintan eta ehungintzan espezializatuta dago, eta negozio-turismo sendoa du.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Museo de la Bonneterie, sobre la actividad textil Bonneterie museoa, ehungintzari buruzkoa.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zehar-lerroa (1)
Tiene aplicación en muchas industrias, como la cosmética, eléctrica, textil, etc. Industria mota askotan erabiltzen da: kosmetikan, industria elektrikoan, ehungintzan...

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (1)
Cerámica, trabajo al barro, talla de la madera, tejido –bordado, macramé, encaje, ganchillo–, cestería, trabajo en piel, tapiz, forja, trabajos en piedra, vidrio, cerería, juguetes y muñecos, trabajos en hueso, conchas o moluscos, miniaturismo o modelismo, trabajo en plumas, abanicos, joyas y bisutería. Zeramika, buztinez egindako lanak, zura lantzea, ehungintza —brodatzea, makramea, parpaila eta kakorratz-lanak—, saskigintza, larrua lantzea, tapiza, forjatzea, harria lantzea, beira, kandelagintza, jostailuak eta panpinak, hezurrez egindako lanak, maskorrak edo moluskuak, miniaturagintza edo modelismoa, lumak lantzea, haizemaileak, bitxiak eta imitaziozko bitxiak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Kimika (1)
Como resultado de la revolución industrial no solo se mecanizó una industria tradicionalmente artesanal como la industria textil, sino que además el espíritu de búsqueda e investigación del hombre, hizo que éste avanzará en la sustitución de recursos naturales como es el caso de las fibras que se utilizaban en ésta industria. Industria-iraultzaren ondorioz,tradizionalki artisau-industria izan zen industria bat —ehungintza— mekanizatua izatera pasatu zen; baina ez hori bakarrik. Gizakiaren bilaketa- eta ikerketa-espirituak baliabide naturalak ordezkatzera bultzatu zuen; adibidez, industria horretan erabiltzen ziren zuntzak ordezkatzera.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Irudia eta soinua (1)
Koloreak kromatikotasun-diagrametan irudikatzen dira, eta, diagrama horietan, koloreak tonuaren eta asetasunaren arabera identifika daitezke. Diagrama horiek askotariko aplikazioak dauzkate, hala nola ehungintzan eta telebista-sistemetan. Diagrama kromatikoen adibiderik garrantzitsuenetako batzuk Maxwell-en triangelua eta CIE sistema dira. Los colores se suelen representar en diagramas de cromaticidad, que son sistemas que permiten identificar los colores en función de su tono y saturación. Estos diagramas tienen aplicaciones muy diversas, desde la industria textil hasta los sistemas de televisión. Algunos de los ejemplos más importantes de diagramas cromáticos son el triángulo de Maxwell y el sistema CIE.

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Instalatze eta mantentze lanak (1)
Altos niveles de dureza son indeseables por las razones antes expuestas y deben ser reducidos antes de que el agua tenga uso apropiado para las industrias de bebidas, lavanderías, acabados metálicos, teñidos y textiles. Aurrez adierazitako arrazoiak direla eta, gogortasun maila altuak saihestu beharrekoak dira, edo gutxienez, murriztu beharrekoak, ura egokia izan dadin edarien industriarako, garbitegietarako, akabera metalikoetarako, tindaketarako eta ehungintzarako.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx