Emaitzak: 93

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (11)
Una estancia temporal en un ambiente respetuoso y acogedor. Behin-behineko egonaldia errespetu- eta abegikortasun-giroan.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

No es de extrañar que se den situaciones como la de un usuario que, tras varios meses seguidos de tratamiento en comunidad terapéutica, abandone su estancia por una discusión acerca de unos calcetines. Ez da harritzekoa honelako egoerak nabarmentzea: erabiltzaileak hilabeteetan komunitate terapeutikoan tratamendua jaso ondoren, egonaldia bertan behera uztea galtzerdi batzuen inguruko eztabaida dela eta.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En las granjas-escuela se puede estar un día o bien un período de entre 2 y 5 días. Baserri-eskoletan, egun bateko edo 2-5 eguneko egonaldia egin daiteke.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Al llegar se divide a los niños en grupos estables y durante todos los días que duren las colonias pertenecerán al mismo grupo. Iristean, haurrak talde egonkorretan banatzen dira, eta egonaldiak irauten duen denbora guztian talde berekoak izango dira.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

ILa duración de las colonias depende de la edad de los niños, si los niños tienen 3 años no se recomienda más de 2 días de estancia mientras que si tienen entre 5 y 6 se puede aumentar el número de días hasta 4. IUdalekuetako egonaldiaren iraupena haurren adinaren araberakoa izango da; haurrek 3 urte badituzte, ez da komeni 2 egunekoa baino luzeagoa izatea, eta 5-6 urte badituzte, 4 egunekoa ere izan daiteke.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En general, los pacientes drogodependientes que sacan más provecho de su estancia en Comunidades Terapéuticas son los que reúnen las siguientes características: Oro har, komunitate terapeutikoen egonaldietatik onura gehien ateratzen duten droga-mendekoek honako ezaugarri hauek biltzen dituzte:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Un equipo que se sepa cuidar transmite confianza y seguridad a los usuarios y los períodos de estancia de los usuarios en tratamiento son mayores si se nota un clima positivo entre los miembros del equipo. Bere burua zaintzen dakien taldeak konfiantza eta segurtasuna igortzen die erabiltzaileei, eta taldeko kideen arteko giroa positiboa dela ikusten denean, gaixoek egonaldi luzeagoa egiten dute tratamenduan.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

¦ La estancia en el centro ¦ Egonaldia zentroan

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En este documento también se especifica el período mínimo y máximo de estancia, así como los criterios de expulsión. Dokumentu horretan, egonaldiaren gutxieneko eta gehieneko aldia ere zehazten da, baita kaleratze-irizpideak ere.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

o. Dentro de la estancia en comunidad suelen existir diferentes fases de tratamiento con unos objetivos específicos para cada una de ellas, que van de menor a mayor contacto con el mundo externo. Komunitatean egindako egonaldiaren baitan, hainbat tratamendu fase egon ohi dira, eta bakoitzak bere helburuak izan ohi ditu. Helburu horiek kanpoko munduarekin harreman txikiena izatetik handiena izatera artekoak dira.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Ostalaritza eta turismoa (48)
Como consecuencia del alejamiento la estancia media del visitante extranjero se estima en 26 días empleando como medio de transporte predominante el avión, lo que provoca en ciertos periodos del año la congestión del aeropuerto internacional de Sydney que sirve también como “hub” o plataforma de enlace para los pasajeros interesados en llegar a Nueva Zelanda y otras islas del Pacífico. Urruntasunaren ondorioz, atzerriko bisitarien batez besteko egonaldia 26 egunekoa dela jotzen da; nagusiki hegazkina erabiltzen da garraiobide gisa eta, ondorioz, Sydneyko aireportuan pilaketak sortzen dira urteko hainbat sasoitan; izan ere, aireportu horihubedo lotura-plataforma da Zeelanda Berrira eta Ozeano Bareko beste uharte batzuetara doazenentzat.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La duración media de los circuitos es de una semana y reúnen dos zonas, por un lado una estancia en El Cairo, incluyendo las visitas al Museo Egipcio con el ajuar funerario de Tutankamón, la Ciudadela, Barrio copto, mezquitas, pirámides de Giza y complejos arqueológicos de Menfis, Sakkara y Dahshur. Zirkuituek batez beste astebete irauten dute, eta bi eremu hartzen dituzte. Batetik, Kairon egonaldia, Tutankamonen hilobiko altxorra gordetzen duen Egiptoko Museora bisita, auzo koptoa, meskitak, Gize-ko piramideak eta Menfis, Sakkara eta Dahshur-eko gune arkeologikoak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El crecimiento turístico, ha sido espectacular entre 1996 y el año 2000, pasando de 2.856.000 a 4.293.000 visitantes, procedentes mayoritariamente de Europa, con una estancia media de 10 días . Hazkunde turistikoa ikusgarria izan da; 1996. urtean 2.856.000 bisitari izan zituen, eta 2000. urtean, berriz, 4.293.000 bisitari, herrialdean batez beste 10 eguneko egonaldiak egin zituzten europarrak, gehienak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Aún contando con un largo litoral, el turismo de sol y playa carece de relevancia en el contexto internacional, son los valores culturales, y últimamente los naturales ,los que lograr atraer un turismo de calidad y un puñado de mochileros con presupuestos más ajustados con una estancia media en hoteles de 12 días para los circuitos organizados más completos. Kostalde luzea izan arren, eguzki- eta hondartza-turismoak ez du batere garrantzirik nazioarteko testuinguruan. Kultura-balioak eta, berrikiago, naturalak, dira turismoa erakartzen dutenak: gehienbat kalitateko turismoa da, baina aurrekontu txikiagoko motxiladun batzuk ere joaten dira. Batez beste, 12 eguneko egonaldia egiten dute zirkuitu antolatu osatuenetan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

-Estancia de 6 días / 5 noches a bordo del AL ANDALUS EXPRESO. -6 egun/5 gauko egonaldia AL ANDALUS EXPRESOan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Ocasionalmente se han desarrollado campañas comerciales para captar a los pasajeros en tránsito, regalando una noche de hotel, como forma de incentivar el gasto en el comercio local, o para recuperar el flujo de pasajeros perdidos como consecuencia del brote epidémico del SARS (Síndrome Respiratorio Agudo Grave) en 2003. Noizean behin, merkataritza-kanpainak egin dira unean uneko geldialdi modura herrialdetik igarotzen diren bidaiariek egonaldia luza dezaten, hala, bidaiari horiei hotel-gaua oparitu izan diete, Singapurren egiten duten merkataritza-gastua suspertzeko edota 2003an ASAL (arnas sindrome akutu larria) epidemia-agerraldiaren eraginez galdutako bidaiarien joan-etorria berreskuratzeko.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Estancia mínima y máxima. Gutxieneko eta gehieneko egonaldiak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Puede exigir estancias mínimas de días: Gutxieneko egonaldiak eska daitezke:

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

También se puede limitar la estancia máxima: Gehieneko egonaldia ere mugatudaiteke:

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Estancia máxima: Gehieneko egonaldia:

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Administrazioa eta kudeaketa (1)
Así pues, para que su estancia sea lo más gratificante posible y de paso incrementar las ventas de la empresa, el director ha decidido mejorar el nivel de francés de sus trabajadores mediante un plan de formación en este sentido. Hala, bada, bisitarien egonaldia ahalik eta atseginena izan dadin eta, bide batez, enpresak salmentak handitu ditzan, zuzendariak erabaki du trebakuntza-plan bat egitea langileen frantsesaren maila hobetzea.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Animazio turistikoa (10)
lPolarización del mercado entre los que mantienen unas estancias largas de vacaciones y los que realizan unas vacaciones más fraccionadas y con periodos más cortos. lMerkatuaren polarizazioa oporretako egonaldi luzeak egiten dituztenen eta oporraldi zatikatuagoak eta laburragoak egiten dituztenen artean.

Materiala: Animazio turistikoa

Comparte con tus compañeros la experiencia, en qué medida mejoró tu estancia en el hotel y el aprovechamiento de tus vacaciones. Azaldu esperientzia zure ikaskideei, eta adierazi zer neurritan hobetu zuen hoteleko egonaldia eta zure oporraldiaren emaitza.

Materiala: Animazio turistikoa

Si captar un cliente nuevo es difícil debido a la enorme cantidad de establecimientos que ofrecen algo muy similar en la misma área geográfica, que ese cliente repita es aún más difícil, ya que buscará siempre algo mejor, algo que maximice el aprovechamiento del escaso tiempo libre del que dispone. Zaila izaten da bezero berri bat erakartzea, eremu geografiko berean establezimendu ugarik baitute antzeko eskaintza; eta are zailagoa izaten da bezero horrek establezimendu horretako egonaldia errepikatzea, beti bilatuko baitu eskaintza hobe bat, duen denbora libre apurra ahalik eta ondoena aprobetxatzeko.

Materiala: Animazio turistikoa

lEs aconsejable realizar actividades de bienvenida, sobre todo en los hoteles cuyo ciclo esté ligado a las largas estancias. lKomeni da ongietorri-jarduerak egitea, batez ere, egonaldi luzeak egiten dituzten hoteletan.

Materiala: Animazio turistikoa

Dominan las principales actividades físicas de equipo, realizan actividades en la piscina comoaquagym, en el gimnasio como aeróbic, zumba o gimnasia de mantenimiento; preparan torneos o liguillas que pueden desempeñarse a lo largo de las estancia de los turistas. Taldeko jarduera fisiko nagusiak menderatzen dituzte,aquagymeta bestelako jarduera batzuk egiten dituzte igerilekuan, eta, gimnasioan, aerobica, zumba eta mantentze-gimnasia; turisten egonaldiak dirauen artean egiteko moduko txapelketak eta ligaxkak antolatzen dituzte.

Materiala: Animazio turistikoa

Dependiendo de la época del año, necesidad de personal, momento del ciclo de los turistas, si llegan, se van o están en la mitad de su estancia, si hay algún evento etc., la cantidad que tiempo que pasa en contacto con los turistas variará entre un 75 % y un 40 % de su jornada laboral. Urte-sasoiaren, langile-beharren, turisten zikloko unearen (etorri berriak diren, badoazen, edo egonaldiaren erdian dauden) arabera, ekitaldiren bat dagoen kontuan izanda eta abar, turistekin igarotzen duen denbora aldatu egiten da, lanaldiaren % 75 eta % 40 bitarte izaten baita.

Materiala: Animazio turistikoa

lPara tener un control de los huéspedes que han venido y posiblemente repitan, se pueden mandar felicitaciones de Navidad, por ejemplo, para que se sientan recordados, para enviar las nuevas atracciones del hotel, las novedades de la temporada, etc. lEtorri diren eta seguruenik egonaldia errepikatuko duten bezeroen kontrol bat eramateko; adibidez, zoriontze-txartelak bidal dakizkieke, haietaz gogoratzen direla sentitzeko; eta hoteleko ikuskizun berrien eta denboraldiko gauza berrien inguruko informazioa ere bidal dakieke.

Materiala: Animazio turistikoa

Se tiende a pensar en la animación como exclusiva de hotel de playa y largas estancias, pero los hoteles urbanos también son susceptibles de ofrecer animación. Askotan pentsatzen dugu animazioa hondartzetako hoteletan eta egonaldi luzeetan bakarrik egiten dela, baina hiriko hoteletan ere eskain daiteke animazioa.

Materiala: Animazio turistikoa

Existe una tendencia a relacionar las actividades de animación únicamente con los hoteles de sol y playa y asociarlas con largas estancias. Joera dago animazio-jarduerak erlazionatzeko eguzkia eta hondartza eskaintzen duten hotelekin eta egonaldi luzeekin bakarrik.

Materiala: Animazio turistikoa

La animación resulta básica para alargar las estancias dentro de los establecimientos hosteleros de los clientes y fidelizarlos, produce aumento de sus consumos en las instalaciones de los alojamientos y genera publicidad sin coste para la empresa. Animazioa funtsezkoa da ostalaritza-establezimenduetako egonaldiak luzatzeko eta bezeroak fidelizatzeko, establezimenduetan egiten duten kontsumoa areagotzen du, eta kosturik gabeko publizitatea egiten dio enpresari.

Materiala: Animazio turistikoa