Emaitzak: 121

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (2)
Cristobal Balenciagak 1936an Parisen hartu zuenean bizilekua, nahasmendu giroan sartuta zegoen parpaila mekanikoaren industria. Kanpoko merkatuaren oso mendekoa zenez, amerikar merkatuarena bereziki; luxuzko sektorea izanik, 1929an Estatu Batuetan sortutako finantza krisiaren ondorio latzak jasan zituen, hura Europara iritsi aurre-tik. Edonola ere, 1920ko hamarraldiko moda oso onuragarria izan zen parpailarentzat, eta bereziki estimatuak ziren Art Deco estiloaren eragina zuten motiboak. 1929an, 380 lantegi zeuden Calaisen, 2710 ehungailu eta 300 milioi franko inguruko fakturazioa eragiten zuten. Baina, 1931n, nazioarteko neurri protekzionistak jarri ziren abian2. Parpailen fabrikatzaileen ganbera sindikalaren arabera, garai hartan 54 lantegik itxi behar izan zituzten ateak3. 1830etik 1936ra sektorearen fakturazio bolumenak nabarmen egin zuen atzera. Zenbait fabrikatzaile, porrot egiteko zorian zeudela, beren ehungailuak saltzen saiatu ziren. Hala ere, epe ertainera konpetentzia areagotu egingo zuen deslokalizazioaren arriskupean, Estatuak, beste fabrikatzaile batzuen presiopean, debekatu egin zuen horien salmenta. 1935ean sindikatu bat sortu zen parpailen eta brodatuen ekoizpenean ziharduten sektoreetako jarduerak koordinatzeaz arduratzeko. Parisko goi mailako joskintza, arropa zuriaren egileak eta saltegi handiak ziren garai hartan Calaisko parpailaren merkatua. Salmentak komisionisten 6 bitartez egiten ziren, eta haiek funtsezko zeregina betetzen zuten ekonomian. Kotoia (hamarretik bederatzitan Lille-ko irungile fabrikak ziren hornitzaileak, eta gainerakoak ingeles fabrikak), zeta (italiarrak gehienbat) eta rayona (Frantzian egina) erabiltzen ziren batez ere. Tiburce Lebas sozietateak lehenengo parpail elastikoak egin zituen; sari bat ere jaso zuen, 1937an. Hamarraldiaren azken urteetan hobera egin zuen ekonomiak. Edonola ere, bien bitartean, 200 fabrikatzaile baino gehiago desagertu ziren krisiaren ondorioz. Cuando Cristóbal Balenciaga se instala en París en 1936, la industria del encaje mecánico acaba de vivir una década agitada. Muy dependiente del mercado exterior, principalmente americano, este sector de lujo se vio muy afectado por la crisis financiera que se abatió sobre los Estados Unidos en 1929, antes de llegar a Europa. Sin embargo, la moda de los años 1920 fue favorable para el encaje y valoró especialmente los motivos influenciados por el estilo Art Déco. En 1929, Calais cuenta ya con 380 fabricantes y 2710 telares, generando alrededor de 300 millones de francos de volumen de facturación. Pero, en 1931, se pusieron en marcha medidas proteccionistas internacionales. La cámara sindical de los fabricantes de encaje enumera en aquella época 54 cierres de fábricas. De 1930 a 1936, el volumen de facturación del sector experimenta una regresión considerable. Algunos fabricantes, al borde de la quiebra, intentan vender sus telares. Sin embargo, el riesgo de una deslocalización que alimentaría la competencia a medio plazo, empuja al Estado, bajo la presión local de otros fabricantes, a prohibir su venta. En 1935 se crea un sindicato para, asegurar la coordinación de las actividades en los sectores de la producción de encajes y de bordados". Los mercados del encaje de Calais en la época eran la alta costura parisina, los confeccionistas de lencería y los grandes almacenes. La venta se efectuaba a través de comisionistas que desempeñaban un papel económico determinante. Las materias empleadas eran el algodón (suministrado en nueve de cada diez casos por las fábricas de hilado de Lille. el resto por las fábricas de hilado inglesas), la seda (de procedencia italiana en su mayoría) y el rayón (fabricado en Francia). La sociedad Tiburce Lebas desarrolla el primer encaje elástico, que fue premiado en 1937. Los últimos años de la década conocen una mejora económica. Sin embargo, entre tanto, la, crisis ha provocado la desaparición de más de 200 fabricantes.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

XIX. mendearen bigarren erdialdetik 1950eko hamarraldiaren hasiera arte, Calaisko parpailak Leavers motako ehungailuetan egiten ziren. Prestakuntza handiko langileak behar dira horiek erabiltzeko, eta kostuaren herena hartzen du horrek. Kostu txikiagoko produktu bat proposatzeko asmoz, Karl Mayer industria-gizon alemanak lehenengo Raschel ehungailua jarri zuen martxan 1956. urtean. Tresna hark, Leavers ehungailuak ez bezala, puntuaren printzipioaren arabera funtzionatzen du. Ehungailu horrek oso bizkor egiten du ka-litate handiko ehuna; aukera gutxiago eskaintzen ditu, baina langile gutxiago behar ditu eta prestakuntza gutxiagokoak. Lehiakide horren igoera bizkorrarekin kezkatuta, Calaisko eta Caudryko Leavers parpaila egileek kalitatezko zigilua sortu zuten 1958an, "Calaisko parpaila", beren parpaila besteetatik bereizteko. Hala ere, zenbaitek Raschel ehungailuak ere erosi zituzten, beren jarduera zabaltzeko helburuarekin. De la segunda mitad del siglo XIX a principios de los años 1950, el encaje se realizará en Calais en telares del tipo Leavers. Su utilización requiere una mano de obra altamente cualificada que representa un tercio del coste de producción. Con el fin de proponer un producto de coste más bajo, el industrial alemán Karl Mayer puso en marcha, en 1956, el primer telar Raschel que, contrariamente al Leavers, funciona según el principio de la labor de punto. Este telar produce rápidamente un textil de calidad y de variedad menores, con una mano de obra reducida v menos cualificada. Preocupados por el rápido auge de este producto competidor, los fabricantes de encaje Leavers de Calais y Caudry15 crean en 1958 uii sello de calidad "encaje de Calais", con el fin de diferenciar su propio encaje. Sin embargo, algunos de ellos compran telares Raschel para ampliar su actividad''.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Elektrizitatea eta elektronika (10)
Escribe la información de proyecto del ejercicio que aparece en la figura en los cuadros de propiedades del archivo e indica tu nombre como autor. Idatzi irudiko ariketako proiektuaren informazioa fitxategiko propietate-koadroetan eta jarri zure izena egile gisa.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Está prohibida la reproducción o distribución de parte de alguna de la presente edición, ya sea por medios electrónicos, mecánicos o cualquier otro, sin la previa autorización del editor. Debekatuta dago argitaraldi honen zatiren bat kopiatzea edo banatzea egilearen aurretiazko baimenik gabe, bitarteko elektronikoen, mekanikoen edo bestelako edozeinen bidez.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Envio y recepción de tramas //Autor...: Envio y recepción de tramas //Egilea...:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

A criterio del autor del proyecto, los laboratorios y talleres de centros universitarios y de formación profesional dependiendo de la cantidad y grado de peligrosidad de los productos utilizados y el riesgo de los procesos en que se utilicen dichos productos. Proiektuaren egilearen irizpideen arabera, unibertsitateko nahiz lanbide-heziketako zentroetako laborategiak eta tailerrak, baldin eta horietan erabiltzen diren produktuak eta horiekin gauzatzen diren prozesuak arriskutsutzat jotzen badira.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

la fecha en la que fue programada, el nivel de revisión, las iniciales del autor, etc. noiz programatu zen, berrikuspen-maila, egilearen inizialak eta abar.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

// Autor..: // Egilea..:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

CHAT bajo windows // Autor......: TXATA windowsen // Egilea......:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Contadores sincronizados //Autor......: Kontagailu sinkronizatuak //Egilea......:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Por ejemplo, acceder al ordenador de la biblioteca de una universidad y realizar consultas sobre autores, libros, etc. Adibidez, unibertsitate bateko liburutegiko ordenagailuan sartzeko eta kontsultak egiteko liburuei, egileei eta abarri buruz.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

// Autor......: // Egilea......:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (13)
Propiedad, Autor del Proyecto; objeto del mismo; circunstancias de tipo general y particular de la parcela y servicios existentes y a realizar. Jabea, proiektuaren egilea; proiektuaren helburua; lursailaren ezaugarri orokorrak eta bereziak, bertan dauden zerbitzuak eta egin beharrekoak.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

° Autor ó Autores del Proyecto. · Proiektuaren egilea edo egileak.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

- Que exista un proyecto básico Y que su autor tenga capacidad para proyectar. - Oinarrizko proiektua eginda egotea eta haren egileak proiektuak egiteko ahalmena izatea.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

- Que exista un proyecto ejecutivo y que su autor tenga capacidad para proyectarlo. - Gauzatze-proiektua eginda egotea eta haren egileak proiektu hori egiteko ahalmena izatea.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

La Normativa Técnica puede dividirse en dos grandes apartados, a saber, Normativa Básica de la Edificación (N.B.E.) y Normativa Tecnológica de la Edificación (N. T.E.), ambas son de ámbito general, aunque con una diferencia sustancial, la N.S.E. es de obligado cumplimiento, mientras que la N.T.E. es sólo recomendable, es decir, el autor del proyecto puede adoptar otra solución tecnológica, siempre que quede justificada en una Memoria de cálculo. Araudi teknikoa bi atal handitan bana daiteke: Eraikuntzaren Oinarrizko Arauak (EOA) eta Eraikuntzako Arau Teknologikoak (EAT). Biak araudi orokorrak dira, baina ezberdintasun nabarmen bat dute: EOA nahitaez bete behar da, aldiz, EAT betetzea gomendagarria baino ez da. Alegia, proiektuaren egileak beste konponbide teknologiko bat hauta dezake, betiere, kalkulu-memoria baten bidez justifikatzen badu.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Tales índices son los que constan en los elementos simples componentes de los precios descompuestos, que para las unidades de obra convencionales se recogen en las “Bases de Precios” de uno u otro origen, autor o ámbito de utilidad. Indize horiek prezio xehatuen osagai diren elementu sinpleetan datoz jasota, eta ohiko obra-unitateetarako “prezio-oinarrietan” jasotzen dira (bat baino gehiago izan daiteke oinarri horien jatorria, egilea edo erabilgarritasun-eremua).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

· Autor del Proyecto de Derribo. · Eraiste-proiektuaren egilea.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

· Autor del Expediente de Legalización. · Legalizazio-espedientearen egilea.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

° Autor ó Autores del Expediente. ° Espedientearen egilea edo egileak.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Restaurar es reconstruir sin suplementar ni añadir, teniendo muy presente el original, el proyecto de su autor y los métodos que se siguieron en su construcción Zaharberritzea da ezer gehitu gabe berreraikitzea, jatorrizkoa, egilearen proiektua eta eraikitzeko erabili ziren metodoak kontuan hartuz.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (4)
Con respecto a esto se recomienda el libro editado por Marcombo, titulado «Dispositivos neumáticos», de los autores W. Deppert K. Stoll. Horren inguruan, Marcombo etxeak argitaratutakoDispositivos neumáticos) liburua irakurtzea gomendatzen dugu, W. Deppert eta K. Stoll egileena.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Excepcionalmente, y de acuerdo con el constructor, procede el desmontado de ciertos órganos de la misma como el desmontado de la mesa de una rectificadora para el control de las guías. Salbuespen gisa, eta egileari jarraiki, makinaren atal jakin batzuk desmuntatu behar izaten dira. Adibidez, baliteke artezteko makina baten mahaia desmuntatu behar izatea gidariak kontrolatzeko.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

La clase de piezas que se han de fabricar, sus dimensiones, su material, la precisión que se ha de obtener y las condiciones de corte, deben ser objeto de un acuerdo entre el constructor y el usuario, salvo si existen ya prescripciones fijadas por los organismos encargados de la normalización (ISO, UNE, etc.). Fabrikatu beharreko piezen mota, dimentsioak eta materiala, lortu beharreko doitasuna eta ebaketa-baldintzak zehazteko, adostasuna lortu behar da egilearen eta erabiltzailearen artean, normalizazioaz arduratutako erakundeek (ISO, UNE eta abar) arau batzuk finkatuta dituztenean izan ezik.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Permite obtener resultados que reúnen las distintas causas de error sin hacer su discriminación, cuyo análisis se deja al constructor. Gainera, akatsen arrazoiak bilduko dituzten emaitzak lortzeko aukera ematen du, bereizketarik egin gabe. Horien azterketa egilearen esku uzten da.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (11)
La Vanguardia, domingo 26 de noviembre del 2000. Por Leonor Taboada y Consuelo Barea La Vanguardia, 2000ko azaroak 26, igandea. Egileak: Leonor Taboada eta Consuelo Barea

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

No obstante, este pronto queda difuminado, pues la comunidad que las transmite las acaba considerando patrimonio propio, las siente como suyas y no las atribuye a nadie en particular. Hala ere, egile hori oso azkar lausotzen da; izan ere, azkenean, ipuinak transmititzen dituen komunitateak ondaretzat hartzen ditu, bere sentitzen ditu eta ez du pertsona jakin bat egiletzat jotzen.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Después de escucharla, buscad información sobre ella: autor, composición, etc. Entzun ondoren, hari buruzko informazioa bilatu ezazue: egilea, konposizioa eta abar.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Al realizar las audiciones, es conveniente que, antes de representarlas, se acompañen con una ficha, una fotografía y una biografía adaptada para la educación infantil del compositor, o bien con una fotografía y una explicación del instrumento que se va a trabajar, a fin de que el niño vaya identificando los sonidos que escucha con el instrumento que lo ejecuta. Entzuketak erabiltzen direnean, haiek landu baino lehen, garrantzitsua da egileari buruzko fitxa batez, argazki batez eta haurrentzako egokitutako biografia batez, edo fitxa batez eta landuko dugun tresnari buruzko azalpen batez laguntzea, entzuten dituen soinuak eta soinu horiek sortzen dituen tresna identifika ditzan haurrak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Clasifícalos por edades e indica, además del título, el autor. Sailkatu itzazu adinaren arabera eta, izenburuaz gainera, adierazi egilea ere.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Estas manifestaciones poéticas, narrativas y dramáticas poseen un autor. Adierazpen poetiko, narratibo eta dramatiko horiek egilea dute.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

«Autores y lectores frente a la escritura». extraído de la crónica de Pepa García en: www.la verdad.es. «Autoreak eta egileak idazketaren aurrean» («Autores y lectores frente a la escritura»), Pepa Garcíak www.laverdad.es webgunean idatzitako kronikatik ateratako pasarteak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Además, cada dos años se otorgan los Premios H. C. Andersen de Literatura e Ilustración, que se conceden a un autor o autora por toda su trayectoria. Gainera, bi urtean behin Literaturako eta Irudigintzako H. C. Andersen Sariak ematen dizkio egile bati haur-literaturan egindako ibilbide osoagatik.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Un ejemplo es esta experiencia relatada por una alumna a la autora de este libro: Horren adibidea dugu liburu honen egileari ikasle batek kontatutakoa:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

¿Qué solución propone el autor para promover la comunicación y el dinamismo verbal del bebé? Zer irtenbide proposatzen du egileak haurtxoaren komunikazioa eta hitzezko dinamismoa bultzatzeko?

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Informatika eta komunikazioa (9)
Como resultado de este código vemos que el constructor es llamado cada vez que se crea el objeto, y vemos que los objetos son únicos aunque sean instancias de la misma clase, el resultado es el siguiente: Kode horren emaitza gisa, objektua sortzen den bakoitzean egileari deitzen zaiola ikusten dugu, eta objektuak bakarrak direla nahiz eta klase beraren instantziak izan; emaitza ondoko hau da:

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Las clases soportan un tipo de función especial que se conoce como constructor. Klaseek funtzio-mota berezi bat onartzen dute, egile izenaz ezaguna.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

A continuación veremos como se declara el constructor de una clase: Ondoren, klase baten egilea nola deklaratzen den ikusiko dugu:

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

echo "Constructor llamado con el parámetro $param"; echo "Egilea $param parametroaz deitua";

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Por ejemplo, use RDF ([]) para indicar el autor de los documentos, el tipo de contenido, etc. Adibidez, erabili RDF ([]) dokumentuen egilea, eduki mota, etab. adierazteko.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Así mismo sería bastante conveniente que se proporcionase información de cómo contactar con el autor. Era berean, baliagarria izango litzateke egilearekin harremanetan jartzeko moduari buruzko informazioa eskaintzea.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Una manera sencilla es crear una página con las señas del autor e introducir un enlace a dicha página al final de cada documento. Modu sinple bat egilearen helbidea daukan orria sortzea da, eta orri horretarako esteka sartzea dokumentu bakoitzaren amaieran.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

título, descripción, palabras clave, Copyright, autor... izenburua, deskribapena, gako hitzak, Copyright-a, egilea...

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

El constructor es llamado cuando se crea el objeto. Objektua sortzen denean deitzen zaio egileari.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (4)
Prólogo de los autores a la segunda edición Bigarren edizioari egileek egindako hitzaurrea

Materiala: Elektroestetika

Prólogo de los autores a la primera edición Lehenengo edizioari egileek egindako hitzaurrea

Materiala: Elektroestetika

Autora de cinco libros y directora del proyecto y edición del presente volumen ¡unto a: Bost libururen egile, eta esku artean duzuen lan-proiektuaren eta edizioaren zuzendari, hauekin batera:

Materiala: Elektroestetika

Todavía en la actualidad, dependiendo de los autores o del destino dado a los textos sobre el tema, se sigue manteniendo este concepto que puede dar lugar a confusión o controversia. Oraindik ere, testuen funtzioaren edo egilearen arabera eztabaida edo nahasketa ekar dezakeen kontzeptu horrek bere horretan jarraitzen du.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (2)
Es autor de diversas composiciones, tanto para instrumentos acústicos como electroacústicos, habiendo colaborado como compositor en el proyecto "Control de un órgano de tubos por ordenador", desarrollado en el Instituto de Acústica del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (C.S.I.C). Hainbat konposizioren egilea da, musika-tresna akustikoentzat nahiz elektroakustikoentzat. Gainera, konpositore izan zen “Hodi-organo bat ordenagailu bidez kontrolatzea” proiektuan, Ikerketa Zientifikoetarako Kontseilu Nagusiaren proiektuan (CSIC), hain zuzen.

Materiala: Irudia

Clemente Tribaldos, autor de esta obra, durante la realización de una grabación en Estudios Chamber. Clemente Tribaldos, lan honen egilea, Chamber estudioetan grabazio bat egiten.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (11)
Los efectos del turismo (Autor: José Manuel Juárez Castillo). Los efectos del turismo (Egilea: José Manuel Juárez Castillo).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

A lo largo de la historia se han escrito muchos libros relacionados con los viajes realizados por sus autores o por personajes imaginarios. Historian zehar, bidaia-liburu asko idatzi dira, egileek berek edo fikziozko pertsonaiek egindako bidaiak kontatzen dituztenak.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Los efectos del turismo (Autor: José Manuel Juárez Castillo). Turismoaren ondorioak (egilea: José Manuel Juárez Castillo).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Los efectos del turismo (Autor: Turismoaren ondorioak (Egilea:

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

(Autor: (Egilea:

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

5º PinoTour Viajes (Autor: José Manuel Juárez Castillo). 5º PinoTour Bidaiak (Egilea: José Manuel Juárez Castillo).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Las empresasde oferta complementaria (Autor: José Manuel Juárez Castillo). Las empresasde oferta complementaria (egilea: José Manuel Juárez Castillo).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

El mismo autor valora también en un recurso lo que él denomina notoriedad, entendiendo por esto, el grado de conocimiento del producto a nivel nacional e internacional, y la concentración de la oferta, es decir, la concentración de productos existente para realizar otras actividades turísticas dentro de la misma área. Egile horrek, halaber, baliabide baten ospea deritzona baloratzen du —hots, estatu horretan eta nazioartean produktuak duen ezagutza-maila—, bai eta eskaintzaren kontzentrazioa ere —hau da, eremu batean beste turismo-jarduera batzuk egiteko dauden produktuen kontzentrazioa—.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

El núcleoturístico (Autor: José Manuel Juárez Castillo). Guneturistikoa (egilea: José Manuel Juárez Castillo).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

El turista(Autor: José Manuel Juárez Castillo). El turista(Egilea: José Manuel Juárez Castillo).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Zehar-lerroa (2)
Desde nuestro punto de vista, ambos fenómenos se encuentran relacionados, aunque hayan sido descriptos por autores diferentes. Gure ikuspuntutik, bi fenomenoak lotuta daude, nahiz eta bakoitza egile batek deskribatu.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

En primer lugar, porque este autor señala que es el niño el que le confiere un valor especial a un objeto determinado. Lehenik, egile haren ustez haurrak berak ematen baitio balio berezia objektu bati.

Materiala: Garapen kognitiboa eta motorra

Kimika (1)
En este cuaderno, además de la fecha, ha de figurar los esquemas de los aparatos utilizados, resultados, observaciones personales... etc., todo ello redactado de forma que otra persona pueda interpretado con facilidad y, si lo desea, reproducir el trabajo, y por supuesto, pasado el tiempo, el propio autor. Koaderno horretan, esperientziaren data, erabilitako tresnen eskemak, emaitzak, norberaren oharrak eta abar jaso behar dira, ondo erredaktatuta, beste pertsona batek erraz ulertzeko moduan eta, nahiko balu, esperimentua errepikatzeko gauza izateko moduan eta, zer esanik ez, egileak berak handik denbora batera errepikatzeko moduan.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (3)
Dosis de siembra aconsejadas para distintos cereales de invierno (Fte:varios autores) Neguko hainbat zerealetarako gomendatzen diren ereintza dosiak (It.: hainbat egile)

Materiala: Nekazaritza

(Fte:varios autores) (Iturria: hainbat egile)

Materiala: Nekazaritza

VARIOS AUTORES. HAINBAT EGILE.

Materiala: Nekazaritza

Instalatze eta mantentze lanak (3)
Queda prohibida la venta de este material a terceros, así como la reproducción total o parcial de sus contenidos sin autorización expresa de los autores y del Copyright. Debekatuta dago material hau hirugarrenei saltzea eta haren edukiak erreproduzitzea, osorik nahiz partzialki, egileen eta Copyright-aren berariazko baimenik gabe.

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

Queda prohibida la venta de este material a terceros, así como la reproducción total o parcial de sus contenidos sin autoriza- ción expresa de los autores y del Copyright. Debekatuta dago material hau hirugarrenei saltzea eta haren edukiak erreproduzitzea, osorik nahiz partzialki, egileen eta Copyright-aren berariazko baimenik gabe.

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

Queda prohibida la venta de este material a terceros, así como la reproducción total o parcial de sus contenidos sin autoriza- ción expresa de los autores y del Copyright. Debekatuta dago hirugarren batzuei material hau saltzea, bai eta haren edukiak guztiz edo zati batean erreproduzitzea, egileen eta Copyrightaren berariazko baimenik izan ezean.

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

Animazio turistikoa (7)
lSe convierta en creador y agente activo de su propio tiempo libre. lTurista bere aisialdiaren sortzaile eta egile aktibo bilakatzea.

Materiala: Animazio turistikoa

Mejorar la comunicación con todos los actores que forman parte del interior y del entorno del establecimiento hostelero en su conjunto, entre departamentos, entre los huéspedes y entre el hotel y su entorno. Eta, halaber, ostalaritzako establezimendua osatzen duten egile guztiekiko (barrukoak eta ingurunekoak), sailen arteko, ostalarien arteko eta hotelaren eta ingurunearen arteko komunikazioa hobetzea.

Materiala: Animazio turistikoa

nSe configura como una técnica social entre un agente que dirige la actividad y un grupo o personas receptoras que participan de esa actividad para integrarse y socializar. nJarduera zuzentzen duen egile baten arteko eta jarduera horretan, integratzeko eta sozializatzeko helburuarekin, parte hartzen duten pertsona batzuen edo talde baten arteko teknika sozial bat da.

Materiala: Animazio turistikoa

a) La persona agente que realiza la actividad. a) Jarduera egiten duen pertsona egilea.

Materiala: Animazio turistikoa

La animación tiene entre sus funciones principales la cultural, como se recordará del capítulo anterior, y para cumplirla hace falta un agente que lo traiga a la realidad, por ello el animador desempeña un papel importante como transmisor de cultura. Animazioaren funtzio nagusietako bat, aurreko kapituluan azaldu genuenez, kulturala da, eta, funtzio hori gauzatu ahal izateko, egile bat behar da; horrenbestez, animatzaileak egiteko garrantzitsua dauka kulturaren transmisore gisa.

Materiala: Animazio turistikoa

d) En cualquier entorno siempre que el agente sea un animador turístico. d) Edozein ingurunetan, betiere egilea animatzaile turistiko bat bada.

Materiala: Animazio turistikoa

Consiste en elegir un personaje, libro o autor y, tras una pequeña introducción por parte del conductor, se interpreta la obra y se comenta, aunque es muy difícil que esto funcione en ambientes multiculturales y políglotas. Pertsonaia, liburu edo egile bat hautatzen da; gidariak sarrera txiki bat egin ostean, obra interpretatzen da, eta iruzkinak egiten dira; hala ere, oso zaila da halako ekitaldiak ondo joatea kultura eta hizkuntza anitzeko giroetan.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (2)
El cine es un lenguaje, ya que permite a quien lo realiza la posibilidad de comunicar lo que piensa. Zinema hizkuntza bat da, egileak aukera baitu pentsatzen duena komunikatzeko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Se trata de declaraciones a la prensa en las que se exige no identificar a quien las ha realizado. Prentsari egindako adierazpenak dira, eskatuz ez dezatela identifika nor izan den egilea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Krokizazioa (2)
En todo caso, rehuse cualquier ejemplar "pirata" o fotocopia ilegal del mismo, ya que con ello evitará el lucro de aquéllos que se aprovechan ilegalmente del esfuerzo de los autores y del editor. Edonola ere, baztertu liburu honen edozein ale "pirata" edo haren legez kanpoko fotokopiak; hala, galarazi egingo duzu egileen eta editorearen ahaleginaz legez kanpo baliatzen direnek etekinak lortzea.

Materiala: Krokizazioa

©ES PROPIEDAD DEL AUTOR © EGILEAREN JABETZA DA

Materiala: Krokizazioa