Emaitzak: 3

ES EU
Ostalaritza eta turismoa (2)
Realmente es entre la primera y la segunda guerra mundial, cuando el turismo comienza a interesar en la Universidad como tema de estudio e investigación y es a raíz de este hecho cuando comienzan a aparecer distintas definiciones, puesto que según el punto de vista en que se han pretendido realizar, los principales interesados han sido economistas, sociólogos y estudiosos del marketin y como es lógico pensar, cada grupo tenía una visión diferente del turismo. Berez, Lehen eta Bigarren Mundu Gerren arteko garaitik aurrera interesatu zitzaien unibertsitateei turismoa, ikertzeko eta aztertzeko gai gisa. Horregatik ditu definizio asko. Izan ere, egin nahi izan den definizioaren arabera, batez ere, ekonomilariek, soziologoek eta marketina ikertzen dutenek landu dute gaia, eta, jakina, bakoitzak bere diziplinaren araberako ikuspegia eman du.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Profesionales liberales y cualificados (abogados, médicos, economistas, administrativos, empresarios, etc.). Profesional liberalak eta gaituak (abokatuak, medikuak, ekonomialariak, administrariak, enpresaburuak, etab.).

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak