Emaitzak: 666

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (1)
Azpimarratu nahiko genuke Archives Balenciaga, Paris-eko laguntza berezia, proiektu honi jarraipena egin diotelako eta traje, osagarri, argazki, marrazki eta dokumentu ugari utzi dizkigulako maileguan. Nos gustaría subrayar la excepcional ayuda de Archives Balenciaga, París, que han seguido este proyecto con interés y que han facilitado el préstamo significativo de trajes, accesorios, fotografías, dibujos y documentos.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Administrazioa eta kudeaketa (29)
Controles deficientes para cotejar, revisar y cancelar las facturas con los documentos de recepción antes de autorizar el pago. Ordainketa baimendu baino lehen fakturak jasotze-dokumentuekin erkatu, berrikusi eta baliogabetzeko kontrol eskasak.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

1.2 Documentos que integran las cuentas anuales 1.2. Urteko kontuak osatzen dituzten dokumentuak

Materiala: Kontu-ikuskaritza

I Identificarás los documentos relacionados con la Memoria. I Memoriarekin lotutako dokumentuak identifikatuko dituzu.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

4 ¿Los documentos de cotización a la Seguridad Social se adecúan a las nóminas salariales 4. Gizarte Segurantzako kotizazio-dokumentuak soldata-nominetara egokitzen al dira?

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Revisión de los principales documentos, contratos y acuerdos que afectan al ejercicio auditado, poniendo énfasis en las cláusulas que puedan representar contingencias. Ikuskatutako ekitaldiari eragiten dioten dokumentuak, kontratuak eta akordioak berrikustea, kontingentziak ekar ditzaketen klausuletan arreta berezia jarrita.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Pero no se debe confundir "derecho a deducir" con el "ejercicio del derecho a deducir", el cual podrá ejercerse en el período en el que las cuotas se hayan soportado, y se entienden soportadas (art.99.4) en el momento que su titular reciba la correspondiente factura o documento justificativo. Baina ez dira gauza bera “deduzitzeko eskubide” hori eta "deduzitzeko eskubidea baliatzea”; azken hori kuotak jasan diren aldian gertatzen da, eta jasandakotzat hartzen dira (99.4. art.) titularrak dagokion faktura edo dokumentu justifikatzailea jasotzen duenean.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Un albarán no es documento suficiente para justificar la deducción del IVA, por lo que se debe esperar a recibir la factura para reflejar el derecho a deducir el IVA soportado. Albarana ez da nahikoa BEZaren dedukzioajustifikatzeko, eta, beraz, faktura jaso behar da jasandako BEZa deduzitzeko eskubidea islatzeko.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Controles deficientes para cotejar, revisar y cancelar las facturas con los documentos de recepción antes de autorizar el pago. Ordainketa baimendu baino lehen fakturak jasotze-dokumentuekin erkatu, berrikusi eta baliogabetzeko kontrol eskasak.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Duplicar un mismo comprobante de gastos o de compras, o adulterar dichos documentos para recibir un importe superior, o la emisión de facturas falsas de gastos no producidos o servicios no recibidos Erosketen edo gastuen egiaztagiria bikoiztea edo dokumentu horiek faltsutzea, zenbateko handiagoa lortzeko, edo izan ez diren gastuen nahiz jaso gabeko zerbitzuen faktura faltsuak igortzea.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Es una institución profesional emisora de principios y normas de contabilidad, documentos, y otras publicaciones. Kontabilitateko printzipioak eta arauak, dokumentuak eta beste argitalpen batzuk apailatzen dituen erakunde profesionala da.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Elektrizitatea eta elektronika (124)
Se establece una comunicación durante la ejecución del desarrollo del proyecto por parte de los miembros de un equipo de trabajo a través de diferentes documentos. Proiektua garatzen den bitartean, komunikazioa ezartzen da lantalde bateko kideen artean, zenbait dokumenturen bitartez.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Analizar cada uno de los documentos impresos, que aparece a continuación. Aztertu ondoren agertzen den inprimaki-agiriak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Se incluirán tantos documentos como se consideren necesarios para complementar la información suministrada en los anteriores. Aurreko ataletan emandako informazioa osatzeko beharrezko jotzen ditugun agiri guztiak eranskinetan sartuko ditugu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

No difiere mucho de las anteriores, razón por la cual haremos referencia a ellas cuando las diferencias sean notables, con el objeto de que este documento sirva para todos los usuarios. Ez da aurrekoen oso ezberdina; hori dela eta, aldeak nabarmenak direnean, bertsio haiek azalduko ditugu, dokumentu hau erabiltzaile guztientzat erabilgarria izan dadin.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Desarrollar el Documento del Pliego de Condiciones Baldintza-agiria garatu

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En los documentos no deben aparecer reflejos molestos. Dokumentuetan ez du distira gogaikarririk egon behar.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Revisar documentos del Proyecto Proiektuko dokumentuak aztertzea

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Desarrollar el Documento de la Memoria Memoriaren dokumentua gauzatzea

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Es conveniente revisar los documentos de compra para verificar que se especifican todos los requisitos. Komeni da erosketa-dokumentuak aztertzea, baldintza guztiak zehaztuta daudela egiaztatzeko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Conviene que el plan de la calidad indique, ya sea directamente o por referencia a procedimientos documentados adecuados o a otros documentos, cómo se van a llevar a cabo las actividades requeridas. Komeni da kalitate-planean adieraztea nola gauzatuko diren eskatutako jarduerak, bai zuzenean, bai prozedura dokumentatu egokiak edo beste dokumentu batzuk aipatuta.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (8)
Se agrupan en unos documentos que se conocen con los nombres de memorias y pliegos de condiciones y que serán, a grandes rasgos, los siguientes: Memoria eta baldintza-agiri deituriko dokumentu batzuetan biltzen dira; hauek dira nagusiak, besteak beste:

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Dicho documento es de obligada realización en aquellas obras en las que se pretenda la obtención de subvenciones de las administraciones públicas. Dokumentu hori egitea nahitaezkoa da herri-administrazioarengandik obrarako diru-laguntzak lortu nahi badira.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

En relación con lo comentado en el apartado anterior, se debe advertir que el proyecto es simplemente un documento realizado con anterioridad al inicio de la obra. Aurreko atalean aipaturikoaren ildotik, ohartarazi behar dugu proiektua obra hasi aurretik egindako dokumentu bat baino ez dela.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

En lo que respecta a la parte del proyecto, aparece un nuevo documento que se redacta previamente: Proiektuari dagokionez, aldez aurretik beste dokumentu bat idatzi behar da:

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Las conclusiones de este documento darán pie a la redacción del proyecto ejecutivo de la obra. Dokumentu honetatik ateratzen diren ondorioetatik abiatuz, obraren gauzatze-proiektua idatziko da.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

El Proyecto de Derribo es el documento necesario para la realización del derribo de cualquier edificación. Eraiste-proiektua edozein eraikin eraisteko behar den dokumentua da.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Someterse a vigilancia de la salud de forma previa y periódica, y en caso contrario, justificar su negativa mediante documento adecuado (esto último solo en casos en los que no sea obligatorio el reconocimiento periódico). Osasuna aztertzea aldez aurretik eta aldian-aldian. Hala egin ezean, ezezkoa arrazoitu beharra dago agiri egokiaren bitartez (aldizkako azterketa nahitaezkoa ez denean soilik).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Seguir las medidas generales de emergencia indicadas en el documento entregado por el Servicio de prevención, en cuanto a las actuaciones en caso de accidente o emergencia. Prebentzio Zerbitzuak emandako dokumentuan adierazten diren larrialdi-neurri orokorrak jarraitzea, istripu edo larrialdiren bat izanez gero jarraitu beharreko jarduerei dagokienez.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (15)
Este documento se emite por triplicado: Agiri honen hiru ale egiten dira:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Este Documento al pasar por el Servicio dePlanificacióny usando el mismo módulo de Ordenes de Trabajo, en la mayoría de los software existentes, se complementa con la planificación del trabajo donde se determina: Plangintza-zerbitzuan, software gehienetan lan-aginduen modulua erabiliz, dokumentu hori osatzen da, eta lan-plangintza egiten da:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Cumplimentación, si es preciso continuar la reparación de la máquina, el Documento de demanda de Trabajo Correctivo. Makina konpontzen jarraitu behar bada, mantentze-lan zuzentzaileak egiteko eskaera-agiria betetzea.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

De todas formas, se comprueba regularmente la información contenida en el documento y se procede a realizar las correcciones necesarias que quedarán incluidas en una posterior edición. Edonola ere, sarritan egiaztatzen da dokumentazioan jasotako informazioa, eta beharrezkoak izan litezkeen zuzenketak ere egiten dira; horiek guztiak hurrengo edizio batean argitaratuko dira.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

La fecha de comienzo de garantía será la que figura como fecha de instalación en el citado documento, FAGOR da un plazo de 12 meses al fabricante o intermediario para la instalación y venta del producto, de forma que la fecha de comienzo de garantía puede ser hasta un año posterior a la de salida del producto de nuestros almacenes, siempre y cuando se nos haya remitido la hoja de control de garantía. Bermearen hasiera-eguna agiri horren instalazio-data gisa ageri dena izango da; FAGORek 12 hilabeteko epea ematen dio fabrikatzaileari edo bitartekariari produktua instalatzeko eta saltzeko, eta beraz, bermearen hasiera-data produktu hori gure biltegietatik irten eta handik urtebetera ere izan daiteke, betiere bermearen kontrol-orria bidali baldin badigute.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Redactará actas, documentos, etc. Aktak eta beste agiri batzuk idaztea

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Los principales documentos del automantenimiento son: Automantentze-lanetarako dokumentu nagusiak hauek dira:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

3-14.-APLICACIÓN DE DOCUMENTO DE MANTENIMIENTO CONTRATADO 3-14.-KONTRATUPEKO MANTENTZE-ZERBITZUEN AGIRIAREN APLIKAZIOA

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Por ello redacta el siguiente documento: Horregatik, dokumentu hau idatzi du:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

1º).- Que el objeto de contratación del presente documento es el del Mantenimiento de Reparación del parque informático que posee la Empresa A, y que se asigna en el anexo I, del presente contrato. 1) Mantentze-lanetarako kontratu honen helburua da A enpresak duen eta kontratu honetako I. eranskinean jasotzen den informatika-parkea konponketak mantentzea.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Informatika eta komunikazioa (96)
El atributo id es común para todos las etiquetas WML y nos permite identificar un elemento dentro de un documento WML. id atributua WML etiketa guztien komuna da, eta WML dokumentu baten baitan elementu bat identifikatzeko aukera ematen digu.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Revise el documento para obtener claridad y simplicidad. Berrikusi dokumentua argitasuna eta sinpletasuna lortzeko.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Invite a personas con discapacidad a revisar los documentos. Eskatu urritasuna duten pertsonei dokumentuak berrikusteko.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Por ejemplo, en HTML, especifique las colecciones de documentos con el elemento LINK y los atributos “rel” y “rev”. Adibidez, HTMLn, zehaztu dokumentu sortak LINK elementuekin eta “rel” eta “rev” atributuekin.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Asegure que los documentos son claros y simples para que puedan ser más fácilmente comprendidos. Ziurtatu dokumentuak garbiak eta sinpleak direla, errazago uler daitezen.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Por ejemplo, en HTML, utilice OPTGROUP para agrupar los elementos OPTION dentro de un SELECT; agrupe controles de formulario con FIELDSET y LEGEND; utilice listados anidados cuando sea apropiado; utilice encabezamientos para estructurar documentos, etc. Adibidez, HTMLn, erabili OPTGROUP OPTION elementuak SELECT baten baitan biltzeko; bildu formulario-kontrolak FIELDSET eta LEGENDekin; erabili zerrenda habiatuak egokia denean; erabili goiburukoak dokumentuak egituratzeko, etab.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Por ejemplo, use RDF ([]) para indicar el autor de los documentos, el tipo de contenido, etc. Adibidez, erabili RDF ([]) dokumentuen egilea, eduki mota, etab. adierazteko.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Convirtiendo los documentos (desde PDF, Postscript, RTF, etc.) a lenguajes de marcado W3C (HTML, XML) no siempre se crea un documento accesible. Dokumentuak PDF, Postscript, RTF eta bestelakoetatik W3C garbiko lengoaietara (HTML, XML) bihurtuz, ez da beti sortzen dokumentu erabilerraza.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Estos puntos de verificación están clasificados como “provisionales” mientras que el Grupo de Trabajo de las Pautas de Contenido en la Web los considere validos y necesarios para la accesibilidad de la Web a partir de la publicación de este documento. Egiaztapen-puntu horiek “behin-behinekotzat” sailkatuta daude Web-aren erabilerraztasunerako Web-eko eduki-jarraibideen lan-taldeak baliozkotzat eta beharrezkotzat ematen dituen artean, dokumentu hau argitaratzen denetik aurrera.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Cuando los desarrolladores de contenido especifican los cambios en el lenguaje natural de un documento, los sintetizadores de voz y los dispositivos braille pueden cambiar automáticamente al nuevo lenguaje, haciendo el documento más accesible a usuarios multilingües. Eduki-garatzaileek dokumentu baten lengoaia naturalean aldaketak zehazten dituztenean, ahots-sintetizadoreak eta braille gailuak lengoaia berrira automatikoki alda daitezke; hala, dokumentua erabilerrazagoa da eleanitzentzat.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (3)
El control será realizado por un laboratorio autorizado independiente que certifica el proceso en un documento. Kontrola baimendutako laborategi independente batek egingo du, eta prozesua dokumentu baten bidez ziurtatuko du.

Materiala: Elektroestetika

Existe un documento denominado consentimiento informado donde, de forma legal, práctica y cómoda se le informa de dichos aspectos. Baimen informatu izeneko dokumentu bat dago; horren bidez, alderdi horiei guztiei buruzko informazioa ematen zaio bezeroari, modu legal, praktiko eta erosoan.

Materiala: Elektroestetika

En prueba de conformidad con todo lo que antecede firmo el presente documento por duplicado. Aipatutako guztiarekin ados nagoela adierazteko, dokumentu honen bi kopia sinatzen ditut.

Materiala: Elektroestetika

Gizarte eta kultura zerbitzuak (42)
La gestión de los aspectos organizativos –tarea 2– presenta una serie de particularidades, por lo que se va a desarrollar en el cuadro que aparece en elDocUMento5.2. Antolamenduko alderdien kudeaketak —2. zeregina— zenbait berezitasun dituenez, 5.2. dokumentuan agertzen den taulan garatuko dugu.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Esta gestión del ritmo de tiempos en nuestro trabajo directo con personas usuarias o participantes de nuestras actividades será tarea propia de la animación cultural, y dejaremos constancia de ello en los documentos de planificación de actividades que veremos en la UniDaDDiDáctica5. Kultura-animazioko lana da gure jardueren erabiltzaileekin edo parte-hartzaileekin dugun zuzeneko lanaren denboren erritmoa kudeatzea, eta horrela jasoko dugu 5. unitate didaktikoan ikusiko dugun jardueren planifikazioko dokumentuetan.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Difusión del documento del plan para sudiscusión participativa, sugerencias Planaren dokumentua hedatzea,eztabaida partizipatiboaegiteko; iradokizunak

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Por lo tanto, básicamente, la agenda es el calendario de celebración de las propuestas culturales programadas, por lo que, en principio, resulta relativamente sencillo de plasmar en un documento, sea cual sea su formato. Beraz, funtsean, programatutako kultura-proposamenen egutegia da agenda; beraz, hasiera batean, nahiko erraza da dokumentu batean islatzea, edozein delarik ere haren formatua.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

¿En qué documento lo plasmamos? Zer dokumentutan jaso behar dugu?

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

¿Crees que es necesaria, en la práctica cotidiana, la realización formal de un plan de viabilidad y su plasmación en un documento? Zure ustez, beharrezkoa da eguneroko jardueran bideragarritasun-plan bat formalki egitea eta dokumentu batean jasotzea?

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La Agenda 21 de la Cultura, documento base aprobado el 8 mayo de 2004 en Barcelona, en el marco del primer Fórum Universal de las Culturas, y adoptado por la organización mundial Ciudades y Gobiernos Locales Unidos (CGLU), se ha convertido en un motor de innovaciones en la gestión cultural, en el desarrollo cultural básico para el desarrollo humano y en las acciones a favor de la paz. Kulturaren Agenda 21 oinarrizko dokumentu bat da, 2004ko maiatzaren 8an onartu zuena Hiri eta Tokiko Gobernu Bateratuak (UCLG) mundu-erakundeak, Bartzelonan, Kulturen Lehen Forum Unibertsalean. Berrikuntzen motor bihurtu da kulturaren kudeaketan, giza garapenerako oinarrizko kultura-garapenean eta bakearen aldeko ekintzetan.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El acuerdo de constitución incluye la aprobación de los estatutos formalizada mediante acta fundacional, en documento público o privado. Elkartea osatzea adosteak berekin dakar estatutuak onartzea, fundazio-akta bidez formalizatuta, dokumentu publiko edo pribatu batean.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Es fundamental conocer y utilizar los formatos y estilos adecuados y correctos para la cumplimentación de documentos profesionales, tanto de régimen interno como de comunicación e información de régimen externo. Ezinbestekoa da formatu eta estilo egokiak eta zuzenak ezagutzea eta erabiltzea dokumentu profesionalak betetzeko —bai barne-erregimenekoak, bai komunikatzeko eta informatzeko kanpo-erregimenekoak— betetzeko.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Recoger el documento original. Jaso jatorrizko dokumentua.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Kimika (1)
Por todo esto, existen en el laboratorio una serie de documentos elaborados que marcan las pautas de actuación en el laboratorio, respecto a procedimientos en general y a gestión de residuos en particular. Hori dela eta, laborategian jardunbideak jasota dauzkaten hainbat dokumentu egoten dira, prozedura orokorrei buruzkoak eta hondakinen kudeaketa zehatzari buruzkoak.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Animazio turistikoa (19)
Buscará información en distintas fuentes, tales como congresos, documentos, manuales o expertos y los aplicará a su actividad cotidiana para mejorar la experiencia del turista y la rentabilidad de la actividad recreativa. Informazioa bilatuko du zenbait iturritan –besteak beste, batzarrak, dokumentuak, eskuliburuak eta adituak–, eta eguneroko jardueretan aplikatuko du, turistaren esperientzia eta jolas-jardueraren errentagarritasuna hobetzeko.

Materiala: Animazio turistikoa

En los hoteles, documento en el que se apuntan las habitaciones reservadas con expresión de las condiciones de la reserva. Hoteletan, erreserbatutako logelak eta erreserbaren baldintzak jasotzen diren dokumentua.

Materiala: Animazio turistikoa

En algunos establecimientos sí existen documentos de cambio o reposición, pero no es lo habitual. Establezimendu batzuetan egoten dira aldaketa edo birjartzeetarako dokumentuak, baina gehienetan ez.

Materiala: Animazio turistikoa

De bar se solicitarán botellas para premios de las actividades, para ello habrá que utilizar un documento similar al que se muestra en la figura 4.6 en el que se detalle qué facilitan (1), por qué se solicita (2), quién lo facilita (3), cuándo se recoge (4) y quién lo recoge (5). Tabernan botilak eskatuko ditugu jardueretako sarietarako; horretarako, 4.6 irudikoaren antzeko dokumentu bat erabili behar da, zeinean adieraziko baita zer ematen diguten (1), zertarako eskatzen den (2), nork ematen duen (3), noiz hartzen den (4) eta nork hartzen duen (5).

Materiala: Animazio turistikoa

También hay que entregar algún documento que justifique las invitaciones a bebidas o copas que se hagan a los clientes, como premios, detalle de bienvenida o despedida o si han alcanzado una cantidad gastada en alquiler de material, por ejemplo. Bezeroentzako edari eta kopen gonbidapenak (sariak, ongietorriko eta agurreko opariak, materialen alokairuan diru kopuru jakin bat gastatu badute, etab.) justifikatzeko dokumenturen bat ere entregatu behar da.

Materiala: Animazio turistikoa

Los espacios vacíos aquí marcados en azul, están en blanco porque este es el documento que se entrega para solicitarlo, hasta que no se autorice y se reciba la botella no se pueden rellenar los espacios en blanco. Urdinez dauden tarte hutsak hutsik daude eskatzeko entregatzen den dokumentua delako; baimena eman eta botila jaso arte, ezin dira bete tarte hutsak.

Materiala: Animazio turistikoa

Figura 4.6Documento de entrega genérico del departamento de animación 4.6. irudiaAnimazio-sailaren entrega-dokumentu generikoa

Materiala: Animazio turistikoa

¿Qué diferencias encuentras entre un documento de entrega genérico del departamento de animación y un vale de solicitud y entrega de un departamento para cualquier otro? Zer desberdintasun dago animazio-saileko entrega-dokumentu generiko baten eta beste edozein sailen eskaera- eta entrega-txartel baten artean?

Materiala: Animazio turistikoa

• Los documentos que se usarán para comunicarse con ellos. • Haiekin komunikatzeko erabiliko diren dokumentuak.

Materiala: Animazio turistikoa

lPaneles o mamparas que permitan crear distintos espacios para realizar varios talleres a la vez, para ocultar estanterías con documentos o material más costoso o delicado. lPanelak edo itxiturak, aldi berean zenbait lantegi egiteko, eta dokumentuen apalak eta material garesti eta hauskorrenak ezkutatzeko.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (17)
Los documentos técnicos que se generan son: Honako dokumentu tekniko hauek sortzen dira:

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El dosier del cliente estará formado por la ficha técnica y todos aquellos otros documentos técnicos que completarán el trabajo de asesoría. Bezeroaren txostena fitxa teknikoaz eta aholkularitza-lana osatuko duten bestelako dokumentu teknikoez osatuta egongo da.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Como resultado del trabajo de asesoría se generarán los siguientes documentos: Aholkularitza-lanaren emaitza gisa, honako dokumentu hauek sortuko dira:

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Con la introducción de las tecnologías en la gestión de un trabajo de asesoría en comunicación la mayoría de los expedientes de los clientes ya se organizan como documentos electrónicos. Komunikazio-aholkularitzako lanetan teknologiak sartu direnetik, bezeroen espediente gehienak dokumentu elektroniko gisa antolatzen dira.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La facilidad para modificar un documento, ya sea para hacer rectificaciones o para añadir información. Erraz alda dezakegu dokumentu bat, dela zuzenketak egiteko, dela informazioa gaineratzeko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La opción de envío de documentos a cliente o colaboradores por vías rápidas como el correo electrónico. Dokumentuak bizkor helaraz diezazkiekegu bezeroari edo kolaboratzaileei, hala nola posta elektronikoa baliatuta.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La posibilidad de trabajar simultáneamente sobre un documento varios profesionales. Profesional batek baino gehiagok jardun dezakete lanean dokumentu beraren gainean.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Cita tres recomendaciones para tomar documentos gráficos fiables y adecuados. Aipatu hiru gomendio, dokumentu grafiko fidagarriak eta egokiak egiteko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Yo Don (Nombre completo) Con Documento Nacional de Identidad (DNI) número: Nik, (izen-abizenak) jaunak/andreak, (NAN) Nortasun Agiri Nazionala duenak,

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

¿Qué documentos económicos pueden acompañar a una propuesta en asesoría en habilidades comunicativas? Zer dokumentu ekonomiko aurkez ditzakegu komunikatzeko trebetasunetan aholkularitza-proposamen batekin batera?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (117)
o) Impedir deliberadamente el acceso a los medios adecuados para realizar el trabajo (información, documentos, equipamiento, etc.). o) Lana egiteko baliabide egokiak (informazioa, dokumentazioa, ekipamendua...) eskuratzen ez uztea, nahita.

Materiala: Sistemen integrazioa

Del documentoBuenas prácticas de conciliación y corresponsabilidad en las empresas con distintivo “Igualdad en la empresa” (Red DIE)se han seleccionado las siguientes medidas que contribuyen a la conciliación, junto con ejemplos que las ilustran claramente. Kontziliazioa sustatzen duten neurri hauek aukeratu dituguKontziliazio eta erantzunkidetasuneko jardunbide egokiak «Berdintasuna enpresan» (Red DIE)dokumentutik, bai eta neurriok argi eta garbi azaltzen dituzten adibideak ere.

Materiala: Sistemen integrazioa

•Potenciar que en los documentos administrativos y en la comunicación interna de la empresa, así como en la representación legal de las y los trabajadores se utilice también un lenguaje no discriminatorio. •Administrazioko dokumentuetan, enpresako barne-komunikazioan eta langileen legezko ordezkaritzan hizkuntza ez-diskriminatzailearen erabilpena sustatzea.

Materiala: Sistemen integrazioa

Además, facilita los documentos, legislación, enlaces, direcciones de entidades, ofertas de empleo, cursos y otros tipos de recursos que puedan ser de interés para la formación y el empleo. Gainera, prestakuntzarako eta enplegurako interesekoak izan daitezkeen dokumentuak, legeria, estekak, erakundeen helbideak, enplegu-eskaintzak, ikastaroak eta bestelako baliabideak ematen ditu.

Materiala: Sistemen integrazioa

El currículum vitae es el documento en el que se refleja, de forma estructurada, la trayectoria personal y profesional de una persona. Curriculum vitaea dokumentu bat da, zeinetan pertsona baten ibilbide pertsonal eta profesionala islatzen den, modu egituratuan.

Materiala: Sistemen integrazioa

Se trata de un documento consensuado por la Comisión Europea que permite presentar las capacidades y cualificaciones personales adquiridas. Europar Batzordeak adostutako dokumentu bat da, eta lortutako gaitasunak eta kualifikazio pertsonalak aurkezteko aukera ematen du.

Materiala: Sistemen integrazioa

En el Portal de Orientación Profesional de la Junta de Comunidades de Castilla-La Mancha (accesible a partir del primer código QR adjunto) hay información para preparar una entrevista de trabajo, entre ella, un documento con cien posibles preguntas que pueden aparecer en una entrevista de trabajo: Gaztela-Mantxako Erkidegoen Juntako Lanbide Orientazioko Atarian (lehenengo QR kodea) laneko elkarrizketa bat prestatzeko informazioa dago; besteak beste, laneko elkarrizketa batean ager daitezkeen ehun galdera dituen dokumentu bat:

Materiala: Sistemen integrazioa

nEl currículum vitae es el documento en el que se refleja, de forma estructurada, la trayectoria personal y profesional de una persona. nCurriculum vitaea dokumentu bat da, zeinetan pertsona baten ibilbide pertsonal eta profesionala islatzen den, modu egituratuan.

Materiala: Sistemen integrazioa

a) Un documento en el que se refleja, de forma estructurada, la trayectoria personal y profesional de una persona. a) Dokumentu bat, zeinetan pertsona baten ibilbide pertsonal eta profesionala islatzen den, modu egituratuan.

Materiala: Sistemen integrazioa

Las fuentes de verificación:documentos de donde se extraen los datos a partir de la aplicación de las herramientas. Egiaztapen-iturriak:tresnak aplikatu ondoren, datuak lortzeko erabiltzen diren dokumentuak.

Materiala: Sistemen integrazioa

Irudia eta soinua (14)
Eskanerren bidez, paper-euskarrian dauden edozein motatako dokumentuak formatu digitalera pasa daitezke. Operazio horrekin, informazio bat euskarri digitalera pasa daiteke, baita biltegiratze-tokia murriztu, dokumentura erraz iritsi eta beste erabiltzaile batzuekin lan ugari egin ere (adibidez, dokumentua posta elektronikoz bidali). Eskanerraren funtzionamendua planteatzeko orduan, ezinbestekoa da zenbait faktore kontuan hartzea: Un escáner es un dispositivo que permite convertir a formato digital documentos de cualquier tipo que están en soporte papel. Con esta operación es posible pasar una información a soporte digital, minimizar espacio de almacenamiento, acceder de forma rápida al documento en sí y rea­lizar diferentes operaciones como su envío vía email, por ejemplo, con otros usuarios. A la hora de plantear el funcionamiento del escáner, es fundamental tener en cuenta una serie de facto­res importantes:

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Fitxategiaren tamaina eta konpresioa: digitalizazioaren osteko fitxategiaren tamaina digitalizatuko den dokumentuaren zabaleraren eta altueraren, bit-sakoneraren eta bereizmenaren araberakoa izango da. Emaitzen arabera, informazioa gal dezaketen edo informaziorik galtzen ez duten prozeduren bidez konprima daiteke irudia, fitxategiaren amaierako tamaina txikitzeko. Tamaño y compresión del archivo: el tamaño del archivo resultante de la digitalización depende de ancho por el alto del documento al digitalizarse, la profundidad de bits y la reso­lución. En función de los resultados, la imagen puede comprimirse mediante procedimientos con o sin pérdida de información para reducir el tamaño final del archivo.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Eskanea daitekeen dokumentuaren formatua eta digitalizatzean sortzen den fitxategi mota. Formato de documento que se puede escanear y el tipo de archivo que genera al digita- lizar.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

3. Eskaner mistoa: eskaner lauaren eta arrabol-eskanerraren arteko nahasketa bat da, dokumentu lauak funtzio automatikoarekin digitalizatzeko aukera ematen duelako. 3. Escáner mixto: es una mezcla entre el escáner plano y el de rodillo, ya que permite digitali- zar documentos planos con la función automática.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

4. Aireko eskanerra: buru irakurgailua goiko aldean dauka, eta operazioa dokumentutik distantzia batera egitea ahalbidetzen du, nahiz eta 3Dn izan. 4. Escáner aéreo: posee la cabeza lectora en la parte superior y permite realizar la operación a cierta distancia del documento, aunque sea en 3D.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

6.Formatu handiko eskanerra: tamaina handiko dokumentuetarako erabiltzen da. 6. Escáner de gran formato: se usan para documentos de gran tamaño.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

-Tintazkoak: dokumentuak inprimatzeko, lodiera desberdineko tinta-tanta txikiak jaurtitzen dituzte paper gainera. -De inyección o chorro de tinta: permiten la impresión de los documentos utilizando diminutas gotas de tinta de distintos grosores sobre el papel.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

2. Programa espezifikoak: arlo jakin batean eginkizun espezifiko bat egiteko aplikazio guztiak dira. Adibidez, bideo-edizioaren barruan, programa ugari daude, hala nola Final Cut eta Avid Media Composer. 2D eta 3D animazioaren eremuan, berriz, Animate eta Maya nabarmentzen dira. Are, Office paketeak oso eginkizun oinarrizkoak eskaintzen ditu: dokumentuak idaztea, posta elektronikoak bidaltzea, taulak sortzea eta abar. 2. Programas específicos: son todas aquellas aplicaciones que permiten realizar una función específica según una determinada área. Así, por ejemplo, dentro del ámbito de la edición de vídeo se encuentran programas como Final Cut o Avid Media Composer. En el área de la ani­mación 2D y 3D, destacan Animate o Maya. Incluso el paquete Office aporta un conjunto de software que ofrece funciones tan básicas como la escritura de documentos, mandar emails, crear tablas, etcétera.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Sistema hipertestu batean, tresna ugari erabil daitezke multimedia-sistema batean dauden bestelako informazioak lotu, konfiguratu eta erlazionatzeko. Beste dokumentu, orri eta abarretako datuetara iristeko, sekzio desberdinetarako sarbideak erabil ditzakegu, jorratutako gaia osatze eta sakontze aldera. Horretarako, zenbait baliabide daude: En un sistema hipertexto se pueden emplear numerosas herramientas que permiten enlazar, con­figurar y relacionar otro tipo de informaciones presentes en un sistema multimedia. El acceso a los diferentes datos se puede realizar empleando una serie de accesos a diferentes secciones que facilitan la consulta de otros documentos, páginas, etc., que permiten completar y profundizar el tema tratado. Para ello, se emplean una serie de recursos como los que se señalan a continuación:

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Informazio-fitxategiak: nodo ugari izan ditzaketen banakako dokumentuak dira, zeinak zenbait dokumentutan multzoka baitaitezke, hiperdokumentuak osatzeko. Archivos información: son documentos individuales que pueden contener diferentes nodos y además agruparse en varios documentos conformando así lo que se conoce como un hiper- documento.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Instalatze eta mantentze lanak (13)
Como documento de referencia para el cumplimiento de una parte importante de estos parámetros, pueden seguirse las pautas señaladas en los siguientes documentos: Parametro horietako asko betetzeko erreferentzia gisa erabil daitezke honako dokumentu hauetan jasotako jarraibideak:

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Según el Documento Básico HS4 del CTE, en relación al sistema de contabilización del consumo, por parte de los usuarios, las clasificaremos en: Eraikingintzaren Kode Teknikoko HO4 oinarrizko dokumentuan jasotzen denez, hargune mota hauek bereizten dira, erabiltzaileen kontsumo-neurketa kontuan hartuta:

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Independientemente a esta clasificación existen otros materiales no contemplados en esta lista e igualmente aptos para la canalización de agua de consumo humano, como referencia puede tomarse la clasificación realizada por la Guía Técnica sobre tuberías para el transporte de agua a presión, documento de referencia elaborado por el CEDEX en el año 2003 o el Manual Técnico de Tuberías Plásticas en Edificación de AseTUB editado por AENOR en 2011. Badira aurrez aurkeztutako zerrendan aipa­tzen ez diren zenbait material, haiek bezain egokiak direnak giza kontsumorako ura kanalizatzeko. Erreferentzia gisa Gida Teknikoak egindako sailkapen bat erabil daiteke, uraren garraio presurizaturako hodiak barne hartzen dituena. Erreferentziazko dokumentu hori CEDEX-ek egina da, 2003an. ASETUBen eraikingintzarako plastikozko hodien eskuliburu teknikoa ere erabil daiteke, AENOR-ek 2011an argitaratutakoa.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Respecto a las mencionadas «normas de buena construcción» se entienden criterios de montaje, basados en la experiencia práctica y en la eficacia de los métodos de instalación empleados a lo largo de los años. Estos criterios no están, en muchas ocasiones, pautados en ningún documento y se transmiten entre los profesionales, con el trabajo del «día a día», no obstante existen diferentes Normas UNE con recomendaciones para la correcta instalación de diferentes elementos y dispositivos de las instalaciones, pudiendo ser consultadas a título particular por los responsables de la ejecución de las instalaciones referidas. Aurretiaz aipatutako eraikingintza onaren arauei dagokionez, esan beharra dago muntaketa arautzat hartzen direla, eta esperientzia praktikoan eta urte luzez erabilitako instalazio metodoen eraginkortasunean oinarrituta daudela. Irizpide horiek ez daude beti urratsez urrats dokumentuetan jasota, eta profesionalen artean transmititzen dira, eguneroko lanean. Dene den, badira zenbait UNE arau, instalazioetako gailuak eta elementuak behar bezala instalatzeko gomendioak jasotzen dituztenak. Horrenbestez, aztergai diren instalazioen arduradunek beren borondatez erabaki dezakete arau horiek kontsultatu edo ez.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Se evitará siempre, como reiteraremos en el capítulo 5 (apartado 7.1.2) sobre la instalación de suministro y distribución de agua sanitaria, la incompatibilidad de las tuberías de acero galvanizado y cobre controlando la agresividad del agua, fijándose las condiciones límites para el agua a transportar por lo tubos de acero galvanizado y cobre los indicados en el Código Técnico Español en el Documento HS4 «Suministro de agua», apartado 6.3 Incompatibilades (tabla 6.1 y 6.2). Liburu honen 5. kapituluan errepikatuko dugunez (7.1.2 atalean), altzairu galvanizatuzko eta kobrezko hodien bateraezintasuna saihestu egingo da beti, uraren erasokortasuna kontrolatuz. Altzairu galvanizatuzko eta kobrezko garraiatu beharreko uraren mugako baldintzak Eraikingintzaren Kode Teknikoko HO 4 Ur-­hornikuntza oinarrizko dokumentuan jasota daude, 6.3 Bateraezintasunak ataleko 6.1 eta 6.2 tauletan.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

El Código Técnico de la Edificación español en el Documento HS4 «Salubridad» indica en el apartado 3.3.1 que: Espainiako Eraikingintzaren Kode Teknikoak honela dio osasungarritasunari buruzko dokumentuko HO 4 atalean, 3.3.1 puntuan:

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

(***) Abarca a los desagües de lavabos, bidés, bañeras, fregaderos y platos de ducha. Los diámetros mínimos de los sifones individuales de estos aparatos vienen indicados en el Código Técnico de la Edificación en el Documento HS «Salubridad» en su apartado 4.1 (***) Higiene-ontzi hauen hustubideak sartzen dira hor barruan: konketak, bidetak, bainuontziak, harraskak eta dutxaontziak. Higiene-ontzi horien banako sifoien gutxieneko diametroak Eraikingintzaren Kode Teknikoan jasota daude, osasungarritasunari buruzko HO dokumentuan, 4.1 atalean.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Hay que indicar por su frecuente olvido que según el Código Técnico de la Edificación en su Documento HS4 «Salubridad» indica en el apartado 3.3.2 que: «Los rociadores de ducha manual deben tener incorporado un dispositivo antiretorno». Esan beharra dago, maiz ahaztu egiten denez, Eraikingintzaren Kode Teknikoak hauxe duela jasota osasungarritasunari buruzko dokumentuko HO4 atalean, 3.3.2 puntuan: «Eskuzko dutxen ihinztagailuek atzera ezineko gailu baT19izan behar dute».

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Existen, como alternativa, normativas u ordenanzas de carácter local o municipal, que han apostado por la obligatoriedad de prever la reutilización de estas aguas en edificaciones de nueva construcción. Del mismo modo, entidades como AQUAEspaña trabajan en colaboración con asociaciones diversas, en la elaboración de documentos guía de referencia. Badira, alternatiba modura, toki edo udal mailako arau eta ordenantzak ere, eraikuntza-lan berrietan ur grisak eta euri-urak berrerabiltzeko aukera aurreikusi beharraren alde egiten dutenak. Bestalde, AQUAEspaña eta beste zenbait erakunde erreferentziazko gidaliburu eta agiriak sortzen dihardute, hainbat motatako elkarteekin elkarlanean.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Recientemente se ha presentado la Guía Técnica de recomendaciones sobre la utilización de aguas grises recicladas para su uso en edificios, elaborada por AQUA España, con la colaboración de otras muchas entidades y asociaciones, cuyo objetivo es contribuir a crear un marco legislativo que regule este tipo de instalaciones. En dicho documento se señalan una serie de recomendaciones y parámetros técnicos a seguir en el diseño, instalación y mantenimiento de los equipos e instalaciones necesarias para la reutilización de estas aguas en el interior de los edificios, así como también referencias a la calidad del agua exigida para las mismas. Duela gutxi, Eraikinetan ur grisak birziklatzeko instalazioei buruzko gomendioen gida teknikoa aurkeztu da, AQUA España erakundeak egina beste hainbat erakunde eta elkarterekin elkarlanean. Hauxe da helburua: horrelako instalazioak arautuko dituen lege-eremu bat sortzen laguntzea. Agiri horretan zenbait gomendio eta parametro ematen dituzte, eraikinen barruan ur grisak berrerabiltzeko behar diren ekipoak eta instalazioak diseinatzean, instalatzean eta zaintzean jarraitu beharrekoak, eta horietarako urak nahitaez izan beharreko kalitateari buruzko zenbait azalpen ere ageri dira.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx

Ostalaritza eta turismoa (40)
Las fichas de limpieza son documentos internos que se utilizan para realizar, controlar y agilizar todas las tareas que comprenden la limpieza (y en algunos casos la desinfección o el PLD). Garbiketa-fitxak barne-dokumentuak dira, garbiketaren (eta zenbaitetan, desinfektatzearen edo garbitze- eta desinfektatze-planaren) baitan sartzen diren zeregin guztiak egiteko, kontrolatzeko eta bizkortzeko erabiltzen direnak.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Puesto que es un documento extenso, aquí se expone un resumen. Dokumentu luzea izanik, legearen laburpen bat egin da hurrengo lerroetan.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

9.4. Modelos de documentos de registro utilizados en la gestión del sistema de control de peligros del proceso 9.4. Prozesuko arriskuak kontrolatzeko sistemaren kudeaketan erabiltzen diren erregistro-dokumentuen ereduak

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Como se ha estudiado en los dos apartados anteriores, el control de los peligros que pueden aparecer en los procesos de producción deben quedar registrados en documentos que las empresas han de elaborar expresamente, con el objetivo de crear mecanismos de control de los peligros. Aurreko bi ataletan aztertutakoaren ildotik, ekoizpen-prozesuetan ager daitezkeen arriskuen kontrola enpresek xede horretarako sortutako dokumentuetan jaso behar da, arriskuak kontrolatzeko mekanismoak sortzeko.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

El nombre del documento de registro de control. Kontrolerako erregistro-dokumentuaren izena.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

El código del documento. Dokumentuaren kodea.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

La fecha de revisión o revisiones posteriores al primer control de dicho documento o la numeración de la misma. Dokumentu horren bidez egindako lehen kontrolaren ondoren egin beharreko berrikuspenaren edo berrikuspenen data, edota horren zenbakia.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

A continuación se presenta una muestra de modelos de documentos utilizados en la gestión del sistema de control de peligros del proceso, adaptados a una empresa del sector de comidas preparadas: Segidan, prozesuko arriskuen kontrol-sistemak kudeatzeko erabiltzen diren dokumentuen eredu bat ezarri da, janari prestatuen sektoreko enpresa bati egokituta:

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Modelo de documento de registro del listado de revisión de higiene Higiene-berrikuspenaren zerrendaren erregistro-dokumentuaren eredua

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Modelo de documento de registro del programa de ejecución de limpieza y desinfección en la zona de cocción Egosketa-eremua garbitzeko eta desinfektatzeko programaren erregistro-dokumentuaren eredua

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx