ES | EU |
Elektrizitatea eta elektronika (1) | |
En particular, para la actividad docente se utilizan las memorias EPROM, EEPROM y FLASH, por tenerla capacidad de poder grabarse y borrarse múltiples veces. | Hain zuzen ere, EPROM, EEPROM eta FLASH memoriak erabiltzen dira irakaskuntzan, askotan grabatu eta ezabatu baitaitezke. |
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria | |
Eraikuntza eta obra zibilak (1) | |
viviendas (VPO), centros docentes, sanitarios, deportivos, oficinas administrativas, etc. | etxebizitzak (BOE), irakaskuntza-zentroak, osasun-zentroak, kirol-zentroak, administrazioko bulegoak, etab. |
Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan | |
Gizarte eta kultura zerbitzuak (4) | |
Queremos destacar que nuestra pretensión no ha sido elaborar un manual exhaustivo sobre el tema de la autonomía y la salud en la infancia, sino que a partir de nuestra propia práctica docente hemos querido seleccionar aquellos contenidos que consideramos más importantes para que los alumnos y las alumnas puedan desarrollar de la manera más satisfactoria posible sus funciones como Técnicos en Educación Infantil. | Nabarmendu nahi dugu ez dugula haurtzaroko autonomia eta osasuna landuko dituen eskuliburu zehatza egiteko asmorik izan, aitzitik, gure irakasle-eskarmentua hartu dugula abiaburu, ikasleek Haur Hezkuntzako teknikari-lanak ahalik eta hobekien egin ditzaten, gairik garrantzitsuenak aukeratzeko. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa | |
La cámara es, sobre todo, para evitar que los chistosos metan cualquier chisme en la cuna" explicó Lischka, docente de neonatologia en la clínica de medicina de la Universidad de Viena y médico jefe de la clínica de Glanzing. | Bideokamera, batez, ere, adarra jotzea gustuko dutenek tramankulurik ez sartzeko da", azaldu zuen Lischkak. Pediatra horrek Vienako Unibertsitateko medikuntza klinikan neonatologia irakasten du eta Glanzingeko klinikako mediku burua da. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa | |
En este sentido es esencial entender que la salud no es coto privado de los profesionales sanitarios, ni su educación exclusiva de los docentes. | Alde horretatik, ezinbestekoa da ulertzea osasuna ez dela osasun-langileen esparru pribatua, eta gai horretan ez dutela irakasleek soilik hezi behar. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa | |
Por ejemplo, cuando el docente se gira para escribir algo en la pizarra y continúa sus explicaciones. | Esate baterako, irakasleak buelta ematea arbelean zerbait idazteko eta, bitartean, azalpenekin jarraitzea. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa | |
Irudia eta soinua (1) | |
En la actualidad, además de su labor docente, está colaborando en el proyecto de control de ruido por intensimetría. | Orain, irakasle izateaz gainera, intentsimetria bidez zarata kontrolatzeko proiektuan laguntzen ari da. |
Materiala: Irudia | |
Ostalaritza eta turismoa (3) | |
Fruto de su práctica docente en los C.F.G.S. de la familia Electricidad-Electrónica, de los cursos sobre el tema impartidos a trabajadores en activo, de las acciones formativas y seminarios de perfeccionamiento dirigidos al profesorado técnico, surge el presente trabajo. | Elektrizitate-Elektronika adarreko GMHZetan irakasle gisa emandako denboraren, aktibo zeuden langileei gaiaren inguruan emandako ikastaroen eta irakasle teknikoari zuzendutako hobetze-mintegien eta formazio-ekimenen ondorioa da lan hau. |
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak | |
Con la ayuda del profesor se realizará un DAFO del propio municipio en donde esté ubicado el centro docente o de otro que se conozca. | Irakasleak lagunduta, ikastetxea dagoen herria edo ezaguna den beste bat AMIA sistemarekin aztertuko da. |
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak | |
Para darlo a conocer, nos pondríamos en contacto con asociaciones de alumnos de centros docentes y Universidades, clubes juveniles, etc. | Enpresa ezagutarazteko, ikastetxe eta unibertsitateetako ikasle-elkarteekin, gaztetxoen elkarteekin, etab. jarri gaitezke harremanetan. |
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak | |
Kimika (1) | |
Este tipo de recipiente para medidas calorimétricas se emplea frecuentemente por su bajo coste en laboratorios docentes y se suele denominar "calorímetro de taza de café". | Neurketa kalorimetrikoetarako ontzi mota hori askotan erabiltzen da eskoletako laborategietan, merkea baita; "kafe-katiluko kalorimetro" esaten zaio. |
Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak | |
Instalatze eta mantentze lanak (2) | |
La reproducción de las imágenes y fragmentos de las obras audiovisuales que se emplean en los diferentes documentos y soportes de esta publicación se acogen a lo establecido en el artículo 32 (citas y reseñas) del Real Decreto Legislativo 1/2.996, de 12 de abril, y modificaciones posteriores, puesto que “se trata de obras de naturaleza escrita, sonora o audiovisual que han sido extraídas de documentos ya divulgados por vía comercial o por Internet, se hace a título de cita, análisis o comentario crítico, y se utilizan sola- mente con fines docentes”. | Argitalpen honetako dokumentu eta euskarrietan erabiltzen diren ikus-entzunezko lanetako irudi eta zatiek 1/2.996 Legegintzako Errege Dekretuko (1996ko apirilaren 12koa) eta geroagoko aldaketetako 32. artikuluan ezarritakoa betetzen dute; izan ere, “komertzialki edo Internet bidez dibulgatutako lan idatziak, soinudunak edo ikus-entzunezkoak dira, eta aipamen, azterketa edo iruzkin kritiko gisa erabiltzen dira, irakaskuntzarako helburuekin bakarrik”. |
Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak | |
La reproducción de las imágenes y fragmentos de las obras audiovisuales que se emplean en los diferentes documentos y soportes de esta publicación se acogen a lo establecido en el artículo 32 (citas y reseñas) del Real Decreto Legislativo 1/2.996, de 12 de abril, y modificaciones posteriores, puesto que “se trata de obras de naturaleza escrita, sonora o audiovi- sual que han sido extraídas de documentos ya divulgados por vía comercial o por Internet, se hace a título de cita, análisis o comentario crítico, y se utilizan solamente con fines docentes”. | Argitalpen honetako dokumentuetan eta euskarrietan erabiltzen diren ikus-entzunezko obren irudiak eta zatiak erreproduzitzeko orduan, berariaz bete da 1996ko apirilaren 12ko 1/1996 Legegintzako Errege Dekretuaren 32. artikuluan eta ondorengo moldaketetan ezarritakoa (aipamenak eta iruzkinak); izan ere, obra horiek idatzizko, entzunezko edo ikus-entzunezko obrak dira, zeinak merkatuan edo Internet bidez aurretiaz zabalduta baitaude, eta obra horien aipamena, azterketa edo iruzkin kritikoa egiten da hemen, betiere helburu bakarra irakastea dela. |
Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak | |
Zehar-lerroa (2) | |
Figura 4.6 Pautas de actuación generales para incorporar la perspectiva de género en la actividad docente de los ciclos formativos | 4.6 irudia Heziketa-zikloetako irakaskuntzan genero-ikuspegia txertatzeko jarraibide orokorrak |
Materiala: Sistemen integrazioa | |
Es en estos casos donde el Real Decreto 393/2007, en su Anexo I, obliga a determinadas actividades a tener que realizar un Plan de Autoprotección, por ejemplo: centros docentes, sanitarios, residenciales, centros de infraestructuras energética, almacenamiento, actividades de espectáculos públicos y recreativos, infraestructura de transporte etc. Este R.D. también valora si reúnen una serie de características en relación con: su potencia eléctrica, altura de evacuación, número de camas, número de ocupantes, que por sus propios medios no puedan realizar la evacuación, etc. No obstante, las Administraciones Públicas competentes podrán exigir, a los titulares de ciertas actividades no incluidas en el anexo I, la elaboración e implantación de planes de autoprotección cuando presenten un especial riesgo o vulnerabilidad. | Kasu horietan, 393/2007 Errege Dekretuak, I. eranskinean, jarduera jakin batzuk autobabes-plan bat egitera behartzen ditu, esate baterako: ikastetxeak, osasun-zentroak, egoitza-zentroak, energia-azpiegituren zentroak, biltegiratze-zentroak, jendaurreko ikuskizunetako eta jolas-ikuskizunetako jarduera-zentroak, garraio-egiturak... Errege Dekretu horrek, halaber, ezaugarri batzuk betetzen dituzten ala ez balioesten du, honako hauei dagokienez: potentzia elektrikoa, ebakuazio-altuera, ohe kopurua, beren kabuz ebakuazioa egin ezin duten pertsonen kopurua... Hala ere, administrazio publiko eskudunek I. eranskinean jasota ez dauden jarduera jakin batzuen titularrei eskatu ahal izango diete autobabes-planak egin eta ezar ditzatela jarduera horiek arrisku bereziren bat edo kalteren bat badute. |
Materiala: Sistemen integrazioa |
Emaitzak: 25
Familia | # |
---|---|
xxGizarte eta kultura zerbitzuak | 7 |
xxInstalatze eta mantentze lanak | 6 |
xxOstalaritza eta turismoa | 4 |
xxZehar-lerroa | 3 |
xxElektrizitatea eta elektronika | 2 |
xxEraikuntza eta obra zibilak | 1 |
xxIrudia eta soinua | 1 |
xxKimika | 1 |