Emaitzak: 25

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (1)
En particular, para la actividad docente se utilizan las memorias EPROM, EEPROM y FLASH, por tenerla capacidad de poder grabarse y borrarse múltiples veces. Hain zuzen ere, EPROM, EEPROM eta FLASH memoriak erabiltzen dira irakaskuntzan, askotan grabatu eta ezabatu baitaitezke.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (1)
viviendas (VPO), centros docentes, sanitarios, deportivos, oficinas administrativas, etc. etxebizitzak (BOE), irakaskuntza-zentroak, osasun-zentroak, kirol-zentroak, administrazioko bulegoak, etab.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Gizarte eta kultura zerbitzuak (4)
Queremos destacar que nuestra pretensión no ha sido elaborar un manual exhaustivo sobre el tema de la autonomía y la salud en la infancia, sino que a partir de nuestra propia práctica docente hemos querido seleccionar aquellos contenidos que consideramos más importantes para que los alumnos y las alumnas puedan desarrollar de la manera más satisfactoria posible sus funciones como Técnicos en Educación Infantil. Nabarmendu nahi dugu ez dugula haurtzaroko autonomia eta osasuna landuko dituen eskuliburu zehatza egiteko asmorik izan, aitzitik, gure irakasle-eskarmentua hartu dugula abiaburu, ikasleek Haur Hezkuntzako teknikari-lanak ahalik eta hobekien egin ditzaten, gairik garrantzitsuenak aukeratzeko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La cámara es, sobre todo, para evitar que los chistosos metan cualquier chisme en la cuna" explicó Lischka, docente de neonatologia en la clínica de medicina de la Universidad de Viena y médico jefe de la clínica de Glanzing. Bideokamera, batez, ere, adarra jotzea gustuko dutenek tramankulurik ez sartzeko da", azaldu zuen Lischkak. Pediatra horrek Vienako Unibertsitateko medikuntza klinikan neonatologia irakasten du eta Glanzingeko klinikako mediku burua da.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

En este sentido es esencial entender que la salud no es coto privado de los profesionales sanitarios, ni su educación exclusiva de los docentes. Alde horretatik, ezinbestekoa da ulertzea osasuna ez dela osasun-langileen esparru pribatua, eta gai horretan ez dutela irakasleek soilik hezi behar.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Por ejemplo, cuando el docente se gira para escribir algo en la pizarra y continúa sus explicaciones. Esate baterako, irakasleak buelta ematea arbelean zerbait idazteko eta, bitartean, azalpenekin jarraitzea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudia eta soinua (1)
En la actualidad, además de su labor docente, está colaborando en el proyecto de control de ruido por intensimetría. Orain, irakasle izateaz gainera, intentsimetria bidez zarata kontrolatzeko proiektuan laguntzen ari da.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (3)
Fruto de su práctica docente en los C.F.G.S. de la familia Electricidad-Electrónica, de los cursos sobre el tema impartidos a trabajadores en activo, de las acciones formativas y seminarios de perfeccionamiento dirigidos al profesorado técnico, surge el presente trabajo. Elektrizitate-Elektronika adarreko GMHZetan irakasle gisa emandako denboraren, aktibo zeuden langileei gaiaren inguruan emandako ikastaroen eta irakasle teknikoari zuzendutako hobetze-mintegien eta formazio-ekimenen ondorioa da lan hau.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Con la ayuda del profesor se realizará un DAFO del propio municipio en donde esté ubicado el centro docente o de otro que se conozca. Irakasleak lagunduta, ikastetxea dagoen herria edo ezaguna den beste bat AMIA sistemarekin aztertuko da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Para darlo a conocer, nos pondríamos en contacto con asociaciones de alumnos de centros docentes y Universidades, clubes juveniles, etc. Enpresa ezagutarazteko, ikastetxe eta unibertsitateetako ikasle-elkarteekin, gaztetxoen elkarteekin, etab. jarri gaitezke harremanetan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Kimika (1)
Este tipo de recipiente para medidas calorimétricas se emplea frecuentemente por su bajo coste en laboratorios docentes y se suele denominar "calorímetro de taza de café". Neurketa kalorimetrikoetarako ontzi mota hori askotan erabiltzen da eskoletako laborategietan, merkea baita; "kafe-katiluko kalorimetro" esaten zaio.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Instalatze eta mantentze lanak (2)
La reproducción de las imágenes y fragmentos de las obras audiovisuales que se emplean en los diferentes documentos y soportes de esta publicación se acogen a lo establecido en el artículo 32 (citas y reseñas) del Real Decreto Legislativo 1/2.996, de 12 de abril, y modificaciones posteriores, puesto que “se trata de obras de naturaleza escrita, sonora o audiovisual que han sido extraídas de documentos ya divulgados por vía comercial o por Internet, se hace a título de cita, análisis o comentario crítico, y se utilizan sola- mente con fines docentes”. Argitalpen honetako dokumentu eta euskarrietan erabiltzen diren ikus-entzunezko lanetako irudi eta zatiek 1/2.996 Legegintzako Errege Dekretuko (1996ko apirilaren 12koa) eta geroagoko aldaketetako 32. artikuluan ezarritakoa betetzen dute; izan ere, “komertzialki edo Internet bidez dibulgatutako lan idatziak, soinudunak edo ikus-entzunezkoak dira, eta aipamen, azterketa edo iruzkin kritiko gisa erabiltzen dira, irakaskuntzarako helburuekin bakarrik”.

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

La reproducción de las imágenes y fragmentos de las obras audiovisuales que se emplean en los diferentes documentos y soportes de esta publicación se acogen a lo establecido en el artículo 32 (citas y reseñas) del Real Decreto Legislativo 1/2.996, de 12 de abril, y modificaciones posteriores, puesto que “se trata de obras de naturaleza escrita, sonora o audiovi- sual que han sido extraídas de documentos ya divulgados por vía comercial o por Internet, se hace a título de cita, análisis o comentario crítico, y se utilizan solamente con fines docentes”. Argitalpen honetako dokumentuetan eta euskarrietan erabiltzen diren ikus-entzunezko obren irudiak eta zatiak erreproduzitzeko orduan, berariaz bete da 1996ko apirilaren 12ko 1/1996 Legegintzako Errege Dekretuaren 32. artikuluan eta ondorengo moldaketetan ezarritakoa (aipamenak eta iruzkinak); izan ere, obra horiek idatzizko, entzunezko edo ikus-entzunezko obrak dira, zeinak merkatuan edo Internet bidez aurretiaz zabalduta baitaude, eta obra horien aipamena, azterketa edo iruzkin kritikoa egiten da hemen, betiere helburu bakarra irakastea dela.

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

Zehar-lerroa (2)
Figura 4.6 Pautas de actuación generales para incorporar la perspectiva de género en la actividad docente de los ciclos formativos 4.6 irudia Heziketa-zikloetako irakaskuntzan genero-ikuspegia txertatzeko jarraibide orokorrak

Materiala: Sistemen integrazioa

Es en estos casos donde el Real Decreto 393/2007, en su Anexo I, obliga a determinadas actividades a tener que realizar un Plan de Autoprotección, por ejemplo: centros docentes, sanitarios, residenciales, centros de infraestructuras energética, almacenamiento, actividades de espectáculos públicos y recreativos, infraestructura de transporte etc. Este R.D. también valora si reúnen una serie de características en relación con: su potencia eléctrica, altura de evacuación, número de camas, número de ocupantes, que por sus propios medios no puedan realizar la evacuación, etc. No obstante, las Administraciones Públicas competentes podrán exigir, a los titulares de ciertas actividades no incluidas en el anexo I, la elaboración e implantación de planes de autoprotección cuando presenten un especial riesgo o vulnerabilidad. Kasu horietan, 393/2007 Errege Dekretuak, I. eranskinean, jarduera jakin batzuk autobabes-plan bat egitera behartzen ditu, esate baterako: ikastetxeak, osasun-zentroak, egoitza-zentroak, energia-azpiegituren zentroak, biltegiratze-zentroak, jendaurreko ikuskizunetako eta jolas-ikuskizunetako jarduera-zentroak, garraio-egiturak... Errege Dekretu horrek, halaber, ezaugarri batzuk betetzen dituzten ala ez balioesten du, honako hauei dagokienez: potentzia elektrikoa, ebakuazio-altuera, ohe kopurua, beren kabuz ebakuazioa egin ezin duten pertsonen kopurua... Hala ere, administrazio publiko eskudunek I. eranskinean jasota ez dauden jarduera jakin batzuen titularrei eskatu ahal izango diete autobabes-planak egin eta ezar ditzatela jarduera horiek arrisku bereziren bat edo kalteren bat badute.

Materiala: Sistemen integrazioa