Emaitzak: 1.069

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (2)
Cristobal Balenciaga traje jakadunengatik eta egitura ederreko berokiengatik egin bazen ere ospetsua, parpailazko soineko ederren maisu handia izan zen. Soineko haien teknikak, arintasunak, soiltasunak, gaur egun oraindik ere amets eginarazten digute. Bolante hain arinek, inkrustazio ia ikusezin horiek, goretsi egiten dute parpaila eta horiexek eman diote gaur egun duen izena eta ospea. Balenciagak talentu ohiz kanpokoaz landu zituen bere soineko guzti-guztiak, bai guipure parpailen bitartez -beteagoak baina diseinu grafikoagokoak-, bai tul finen edo Chantilly parpaila arinaren bitartez. Conocido por sus trajes de chaqueta y sus abrigos de tan bella construcción, Cristóbal Balenciaga fue también el maestro indiscutible de maravillosos vestidos de encaje. La técnica, la ligereza, la simplicidad que desplegaban, hacen aún soñar. Esos volantes tan ligeros, esas incrustaciones casi invisibles sublimaban el encaje y le atribuyeron el reconocimiento del que goza. Ya sea mediante el encaje, más cargado en el diseño pero más gráfico, o mediante el tul vaporoso o el encaje Chantilly tan ligero, Balenciaga trató cada uno de sus vestidos con un talento extraordinario.

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1930etik 1968ra bitartean, aldatu egin ziren parpailetako osagaiak. Hasierako marrazki txikietako vermiccelles ondoren, fabrikatzaileak, gerraren ondoren, XIX. mendeko lanetan inspiratu ziren, Chantilly-ko parpailetan bereziki. Apaingarri begetal bateko arrosa bakartu edo sortekin batera, margaritak, pentsamendu handiak eta gari galburuak ikusten dira; eta osagai exotikoak eransten zaizkie horiei, hala nola peonia eta koloretako irudizko loreak, ohikoak XVIII. mendean. Zenbait pieza fin "modaz" baliatzen dira, esaterako XVIII. mendean: sareak, lore bihotzak, asko aldatzen dira batzuetatik besteetara. Diseinu berezien artean aipatzekoak dira dantzari bikoteak, "petits marquis", XVIII. mendeko jantziez apainduak (49. or. il.). Dekoratu horien multzoa soro, hostotza edo girlanda moduan jartzen ziren tradizioz. Motiboak ugaltzea izan zen azken bi hamarraldietan parpailen bilakaera estilistikoaren ezaugarri nagusia. Balenciaga maisu bat da kolorearen artean eta gustukoen ditu "...tauromakiaren koloreak: hori urre-kolorea, gorri bizia eta liturgiaren morea, beltz soila, zuria eta marroia...", baina baita ere "... ezki-berdea, zuria, zuri hautsia, artile kolorea, karamelu-kolorea, kafesnea, sator-kolorea arrosa biziarekin askotan, berde azidoa edo Sevresko urdina". Are gehiago, Balenciagak oso modu berritzailean nahasten ditu koloreak -mostaza horia eta beltza, limoi horia eta arrosa bizia-, nabarmentasuna emanez multzoari, prentsaren arabera espainiar nabarmentasuna. Tonu eztiak ere badaude jostunaren paletan, hala nola gris ondua edo zilarreztatua, beige gorritua edo gaztaina-kolorea, eta kafe -koloretik txokolate-kolorera igarotzen da, argazkigintzak hain nekez erreproduzitu dezakeen moduan. Jostunak parpaila zeharka erabiltzen du soineko eta berokietan, zerrendatan eta baita motibo moztuekin ere, bai inkrustatuta bai aplikatuta. 1935etik 1949ra, Balenciagak, Belle-Epoque garaian bezala, parpailezko medailoiak eta girlandak jartzen ditu hondo argi batean (23. eta 49. or. il.). Garai horretan bertan, parpaila estuko bolanteak soineko estuen gainean jartzen ditu, horizontalean; efektu hori ehunen fabrikatzaileek ere imitatu zuten. Desde los años 1930 hasta 1968, los motivos de encaje evolucionan. Tras los vermicelles de pequeños dibujos del principio, los fabricantes se inspiran tras la guerra en los trabajos del siglo XIX, en particular en los encajes Chantilly. Junto a las rosas aisladas o en ramo de un decorado vegetal, se aprecian margaritas, grandes pensamientos y espigas de trigo: también se introducen ciertos motivos exóticos como la peonía y flores imaginarias de colores, habituales en el siglo XVIII. Algunas piezas refinadas se benefician de las "modas", como en el siglo XVIII: los motivos de redes, corazones de flores, difieren, unos de otros. Entre los diseños excepcionales, caben destacar las parejas de bailarines "'petits marquis" con trajes del siglo XVIII (il. p. 49). El conjunto de estos decorados se disponía tradicionalmente en forma de siembra, follaje o guirnaldas. La evolución estilística de los encajes se manifiesta a través del aumento de los motivos a lo largo de las dos últimas décadas. Balenciaga es un maestro en el arte del color y tiene preferencia por los colores "... de la tauromaquia: el amarillo dorado, el rojo escarlata y el morado de la liturgia, un negro austero, el blanco y el marrón..." pero también "...tonos verde tilo, blanco, blanco roto, crudo, caramelo, café con leche, topo a menudo subido de rosa intenso, verde ácido, o de azul de Sévres". Mejor incluso, Balenciaga los conmina de manera innovadora, como el amarillo mostaza y el negro, el amarillo limón y el rosa intenso, atribuyéndoles una teatralidad, que la prensa califica de española. Los tonos suaves, sin embargo, forman parte de su paleta como el gris ahumado o plateado, el beige rosado o incluso los castaños, variando del café al chocolate y que la fotografía reproduce con dificultad. El modisto utiliza el encaje al bies para sus vestidos y sus abrigos, en bandas o incluso con motivos recortados, ya sean incrustados, o bien aplicados. De 1935 a 1949, Balenciaga, como en la Belle-Epoque, aplica sobre fondo claro medallones y guirnaldas de encaje (il. p. 23 y 49). En la misma época, se disponen pequeños volantes de estrechos encajes horizontalmente sobre vestidos tubo, efecto a su vez imitado por los fabricantes de telas.

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Elektrizitatea eta elektronika (204)
Cómo identificar la documentación necesaria para la planificación y programación, el diseño, el montaje y la puesta a punto de los sistemas de telecomunicación e informáticos. Nola identifikatu telekomunikazio- eta informatika-sistemak planifikatzeko, programatzeko, diseinatzeko, muntatzeko eta doitzeko beharrezko dokumentazioa.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Como por ejemplo en el diseño de instalaciones de ICT, distribuciones de las mismas e instalación. Esate baterako, TAKeko instalazioen diseinua, instalazio horien banaketa eta instalazioa bera erakusten zaie.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El técnico de sistemas informáticos desarrolla la siguiente fase correspondiente al diseño del sistema informático necesario para proveer de contenidos a la TV en convergencia con Internet. Sistema informatikoen teknikariak hurrengo fasea bete du, hots, Internetekin telebista edukiez hornitzeko behar den sistema informatikoa diseinatu du.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Desarrollo de la arquitectura del proyecto y de las directrices del diseño que se utilizarán en todo el proyecto. Proiektuaren arkitektura garatzea eta proiektu osorako erabili beharreko ildoak sortzea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Revisión del diseño y del sistema de los desarrolladores. Garatzaileen diseinua eta sistema berrikustea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Prueba de requerimientos, diseño, código y protocolos de comunicación. Eskakizun-proba, diseinua, kodea eta komunikazio-protokoloak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Evidentemente, la técnica ha ido evolucionando con el diseño de distintos tipos de ondas y de formas de dosificación, apareciendo las corrientes neofarádicas, interferenciales, etc. Teknika garatuz joan da, jakina,eta zenbait uhin mota eta dosifikatzeko modu diseinatu dira, eta, besteak beste, korronte neofaradikoak eta interferentzialak agertu dira.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En la Figura 3.7 se puede ver su diseño así como su funcionamiento. 3.7 irudian, diseinua eta funtzionamendua ikus daitezke.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En este libro sólo se abordará el diseño de circuitos sumadores y restadores, entre los que se distinguen varios tipos: Liburu honetan, zirkuitu batutzaile eta kentzaileen diseinua aztertuko da bakarrik. Hainbat motakoak dira:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Reduce el tiempo de propagación a 2 ns y el consumo a 132 µW por puerta, por lo que muchos fabricantes utilizan esta serie en el diseño de memorias de alta velocidad. hedapen-denbora 2 ns-ra murrizten du, eta kontsumoa, ate bakoitzeko 132 µW-era. Hori dela eta, fabrikatzaile askok serie hau erabiltzen dute abiadura handiko memorien diseinuan.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (2)
Su diseño está concebido para repartir los esfuerzos provocados por una caída. Erorikoek sortzen dituzten esfortzuak banatzeko diseinatuta daude.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Parámetros geotécnicos que determinan la capacidad portante del terreno, necesarios para el diseño, cálculo y dimensionamiento de la cimentación. Lursailaren sostengu-ahalmena zehazten duten parametro geoteknikoak; horiek beharrezkoak dira zimenduak diseinatu, kalkulatu eta dimentsionatzeko.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (8)
Nombre, dirección y número de identificación de los organismos de control notificados que intervienen en la fase de diseño de los EPI. NBEen diseinatze-fasean esku hartzen duten kontrol-erakundeen izena, helbidea eta identifikazio-zenbakia.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

El diseño constructivo (forma, tamaño, número de tubos, material). Eraikuntza-diseinuaren araberakoa (forma, tamaina, hodi kopurua, materiala).

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

En caso de cortocircuito, actúan instantáneamente debido al efecto magnético, mientras que el corte térmico depende del diseño del magnetotérmico. Zirkuitulaburrik izanez gero, berehala jarduten dute, efektu magnetikoa dela eta; mozketa termikoa, berriz, magnetotermikoaren diseinuaren araberakoa da.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Por lo anteriormente expuesto, en nuestra actividad debemos intentar no tener huecos o zonas muertas que puedan generar un almacén auxiliar de material de desecho, por lo que, desde el diseño, se atenderá también a reducir estos espacios. Azaldutako guztiagatik, gure jardueran hondakinen biltegi osagarri bat sor dezaketen hutsunerik edo tarterik ez edukitzen saiatu behar dugu; hortaz, diseinatzeko unetik, espazio horiek murriztuko dira.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Como se ha visto, desde el comienzo del diseño de la actividad hay que tener muy claro a qué se van a dedicar los diferentes espacios de los que se dispone, ya que cada uno de ellos tiene necesidades diferentes y, por lo tanto, la estructura e instalaciones deberán ser distintas. Ikusi dugunez, jardueraren diseinuaren hasieratik oso garbi eduki behar da zertarako izango diren espazioak; izan ere, horietako bakoitzak beharrizan batzuk ditu, eta, beraz, egitura eta instalazioak ez dira berdinak batean eta bestean.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Aunque esta norma es amplia, obliga a definir previamente la actividad a la cual nos vamos a ceñir para hacer los cálculos de resistencia, etc. y orienta tanto el diseño de su estructura como el uso que se va a hacer de la misma, ya que no es lo mismo una plataforma para camiones que para vehículos ligeros o una escalera de un foso, que la utilizada para subir y bajar el personal de la oficina. Arau hori zabala bada ere, aldez aurretik gure jarduera definitzera behartzen gaitu erresistentzia eta abarren kalkuluak egiteko, eta haren egituraren diseinua nahiz erabilera bideratzen ditu; izan ere, ez dira gauza bera kamioientzako plataforma bat eta ibilgailu arinentzako bat, edota konponketa-zulo baterako eskailera eta langileak bulegora igotzeko eta jaistekoa.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Esto obliga a que, desde el diseño de la empresa hasta el final de su utilización, se emplee para el fin para el que ha sido diseñada y se sigan unas pautas mínimas dictadas por esas leyes, normas y reglamentos con la intención de intentar corregir, durante la utilización de la empresa, cualquier fuente de peligro. Hori horrela, enpresaren diseinutik hasi eta erabileraren amaieraraino, diseinatu den helbururako erabili behar da, eta lege, arau eta erregelamendu horietan zehaztutako gutxieneko jarraibideak bete behar dira, enpresa erabiltzen den bitartean edozein arrisku-iturburu zuzentzen saiatzeko.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Si desde el diseño se piensa el límite de uso y el fin concreto de la máquina, se consigue que esta sea más segura. Diseinutik bertatik, erabileraren muga eta makinaren helburu zehatza kontuan hartzen badira, makina seguruagoa izango da.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Informatika eta komunikazioa (15)
Se trata de un proceso más intuitiva, mediante el que se experimentan directamente los problemas que el mal diseño de la página va a causar a los usuarios. Prozesu intuitiboagoa da, eta zuzenean ikusten dira orriaren diseinu okerrak erabiltzaileei sortuko dizkien arazoak.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Por ejemplo, en HTML, especifique el orden de navegación con el tabulador a través del atributo “tabindex” o asegure un diseño de página lógico. Adibidez, HTMLn, zehaztu nabigazio-ordena tabuladorearekin “tabindex” atributuaren bitartez, edo ziurtatu orri-diseinu logiko bat.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Asegure que las interfaz de usuario sigue los principios de un diseño accesible: Ziurtatu erabiltzaile-interfazeak diseinu erabilerraz baten printzipioak betetzen dituela:

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Este documento incluye catorce pautas o principios generales de diseño accesible. Dokumentu honetan, diseinu erabilerrazaren hamalau jarraibide edo printzipio orokor jasotzen dira.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

He aquí algunas claves para el diseño de páginas que se transforman airosamente: Hona hemen ongi eraldatzen diren orriak diseinatzeko gako batzuk:

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Puesto que hay muy diversas situaciones a tener en cuenta, cada diseño accesible elegido beneficia generalmente a muchos grupos de personas con discapacidad , así como a la comunidad Web al completo. Kontuan hartu beharreko oso egoera desberdinak daudenez, hautatzen den diseinu erabilerraz bakoitzak urritasunak dituzten pertsona talde askori egiten dio mesede eta, halaber, web komunitate osoari.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Ésta es la única forma de saber realmente qué valora cada buscador y tener las herramientas necesarias para optimizar la programación y el diseño de una página de entrada o un sitio web completo para su indexación en buscadores. Horrela bakarrik jakin daiteke bilatzaile bakoitzak benetan zer baloratzen duen eta eduki daitezke sarrerako orri edo web gune oso baten programazioa eta diseinua optimizatzeko behar diren tresnak, bilatzaileetan indexatzeko.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Este lenguaje no describe la apariencia del diseño de un documento sino que ofrece a cada plataforma que le de formato según su capacidad y la de su navegador (tamaño de la pantalla, fuentes que tiene instaladas...). Lengoaia horrek ez du deskribatzen dokumentu baten diseinuaren itxura, baizik eta plataforma bakoitzari formatua emateko aukera eskaintzen dio, bere eta bere nabigatzailearen ahalmenaren arabera (pantailaren tamaina, instalatuta dauzkan iturriak...).

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

(Esto es así para seguir la filosofía de diseño de Javascript que indica que se realizan programas pequeños y que la idea es lograr que el programador realice los scripts de la manera más rápida posible). (Hori horrela da Javascripten diseinu-filosofiari jarraitzeko: programa txikiak egitea eta programatzaileak scriptak ahalik eta azkarrena egitea).

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Unos de los apartados más importantes en el diseño de páginas Web son los elementos de navegación. Web orrien diseinuan, atalik garrantzitsuenetako bat nabigazio-elementuak dira.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (83)
De esta manera, en este último capítulo englobamos todos los conocimientos objeto de este libro bajo un enfoque emi-nentemente práctico que, a su vez, pondrá la primera piedra para el dominio en el diseño de protocolos que deberán adquirir durante el siguiente curso. Hala, liburu honek aztertzen dituen gaiak ikuspegi praktikotik bildu ditugu azken atal honetan, hurrengo mailan ikasiko duten protokoloen diseinua menderatzeko lehenengo urrats gisa.

Materiala: Elektroestetika

a) El maquillaje va a ser visualizado desde muy cerca o fotografiado, el diseño deberá ser limpio y exacto. a) Makillajea oso gertutik ikusiko bada edo argazkia aterako bazaio, diseinuak garbia eta zehatza behar du izan.

Materiala: Elektroestetika

Como sugerencia y archivo de ideas, se acompañan unos cuantos diseños de maquillajes creativos, sobre los que poder basar distintos maquillajes de fantasía. Jarraian, makillaje sortzaileko diseinu batzuk emango ditut, ideien fitxategi eta iradokizun moduan erabiltzeko.

Materiala: Elektroestetika

También puede funcionar que, partiendo de varios y tomando referencias de cada uno, se elabore un trabajo nuevo con diseño y colorido propio. Egokia izan daiteke, halaber, hainbat erreferentzia hartu eta diseinu eta kolore berriko lan berri bat egitea.

Materiala: Elektroestetika

Sería interesante marcar previamente con tres puntos sobre la frente el lugar exacto donde deberán quedar situados los extremos del diseño (Figura 8.19). Komenigarria da lehenengo hiru puntu egitea kopetan, diseinuaren ertzak non joango diren markatzeko (8.19. irudia).

Materiala: Elektroestetika

El trazado del diseño inferior del ojo puede que nos dé también algo de dificultad si no lo situamos correctamente. Begiaren azpiko diseinua marrazteak ere lanak eman diezazkiguke ez badugu ongi kokatzen.

Materiala: Elektroestetika

Fijémonos en que la forma que tiene este diseño: Errepara diezaiogun diseinuaren formari:

Materiala: Elektroestetika

En el interior del diseño, con lapicero, realizaremos e intensificaremos un rayado que rodea al ojo y se remata en dos líneas que salen una del lagrimal y otra que termina el ojo en forma de rabillo ascendente adaptado a la forma superior, a la cual cierra. Diseinuaren barrualdean, begia inguratuko dugu eta bi lerro egingo ditugu akabera emateko: bat begi-ertzetik irtengo da, eta besteak goranzko isats-forma emango dio begiari goiko formari jarraituz.

Materiala: Elektroestetika

Para no recargar demasiado el rostro y al mismo tiempo darle un aire asimétrico especial, he optado por hacer el diseño principal solamente en uno de los ojos, mientras el otro quedará más sutil y minimalista pero con las mismas tonalidades. Makillajea gehiegizkoa izan ez dadin eta simetria berezia emateko, diseinu nagusia begi bakarrean egingo dugu; bestean, berriz, diseinu bakuna eta minimalista egingo dugu, baina tonu berdinekin.

Materiala: Elektroestetika

el perfilador de los ojos (negro en este caso) y un perfilador de labios, en tono teja oscuro, realizaremos nuestro diseño previo como ya hemos visto en todos los anteriores trabajos (si nos sentimos inseguros, realizaremos el trazado inicial con lápiz blanco). egingo dugu hasierako diseinu-lanabegietako profilatzailea (beltza) eta ezpainetakoa (teila iluna), aurreko lanetan ikusi dugun moduan (ez bagaude ziur, arkatz zuria erabiliko dugu).

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (35)
Los nuevos diseños de brazos, mediante el sistema articulado, aportan una mayor distancia de seguridad desde la zona donde se encuentra la red hasta el brazo, evitando un posible impacto de los trabajadores (fig. 345). Beso giltzatuari esker, sarearen eta besoaren artean segurtasun-tarte handiagoa geratzen da, eta langileek besoa jotzea galarazten du (345. irudia).

Materiala: Irudia

Ejemplo de diseño y presentación de un Menú-Carta Menu/karta baten diseinuaren eta aurkezpenaren adibidea

Materiala: Irudia

Imaginemos ahora que por un incorrecto diseño nuestro monitor produzca un gran recorte en las frecuencias agudas. Jo dezagun, orain, diseinua zuzena ez delako gure monitoreak asko mozten dituela maiztasun handiak.

Materiala: Irudia

SISTEMAS DE DISEÑO SONORO SOINU-DISEINUKO SISTEMAK

Materiala: Irudia

La infografía es una disciplina que fusiona diseño gráfico, ilustración y periodismo. Diseinu grafikoa, ilustrazioa eta kazetaritzak uztartzen ditu infografiak.

Materiala: Irudia

Larotoscopiaconsiste en la captura digital del movimiento real, y utilizar esa información para mover un diseño generado por ordenador. Mugimendu errealaren atzemate digitala darotoskopia, baita informazio hori ordenagailuz sortutako diseinu bat mugitzeko erabiltzea ere.

Materiala: Irudia

El Diagrama de flujo y diseño en papel. Fluxu-diagrama eta paperezko diseinua.

Materiala: Irudia

Descripción de diseño gráfico y la distribución de los elementos por la pantalla. (Como si fuese una viñeta) Diseinu grafikoaren deskribapena eta elementuak pantailan banatzea (bineta bat izango balitz bezala).

Materiala: Irudia

Diseño gráfico: para trabajar la presentación gráfico del proyecto. Diseinu grafikoa: proiektuaren grafikoaren aurkezpena lantzeko.

Materiala: Irudia

Diseño de la interfaz del usuario. Erabiltzailearen interfazearen diseinua.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (84)
Con vagones de exquisito diseño africano y esmerado servicio , que recorre los paisajes entre Pretoria y Ciudad El Cabo, excepcionalmente también llega a Victoria, Port Elizabeth y el Parque Kruger. Diseinu afrikarreko bagoiak eta zerbitzu arretatsua dituen tren horrek Pretoria eta Lurmutur Hiria bitarteko bidea egiten du; noizean behin, Victoria, Port Elizabeth eta Kruger parkera ere iristen da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

caché del diseño (donde se almacena una copia de todos los componentes usados para facilitar su actualización), etc. diseinuaren cachea (eguneraketa errazteko, hor biltegiratzen da erabilitako osagai guztien kopia) eta abar.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Aquí realizaremos todas las tareas correspondientes al diseño y procesamiento de esquemas. Hemen, diseinuari eta eskemen prozesamenduari dagozkion lan guztiak egingo ditugu.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Cuando se acomete un proyecto, en función del tamaño de los planos a dibujar o de la estructura y complejidad del mismo, podemos definir tres tipos de diseños: Proiektu bati ekiten zaionean, hiru diseinu mota zehaztu ditzakegu marraztu beharreko planoen neurriaren edo proiektuaren egituraren eta konplexutasunaren arabera:

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Se aconseja usar esta estructura para diseños con 10 páginas como máximo. Egitura hau gehienez 10 orrialde dituzten diseinuetarako erabiltzea komeni da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Se puede usar el símbolo generado para representar por ejemplo un FPGA o un CPLD en el diseño. Diseinuan FPGA edo CPLD irudikatzeko sortutako sinboloa erabil daiteke.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

proyecto, diseño, librería, fichero VHDL o fichero de texto. proiektua, diseinua, liburutegia, VHDL fitxategia edo testu-fitxategia.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Comandos de procesamiento del diseño. Diseinua prozesatzeko komandoak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Asigna referencias numéricas a los componentes del diseño. Zenbakizko erreferentziak esleitzen dizkie diseinuko osagaiei.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Chequeo de las reglas del diseño. Diseinu-arauen azterketa.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (1)
De esta marca de tablero se fabrican diversidad de tipos en múltiples tonalidades, con diseños que imitan maderas, mármoles, tejidos, etc. Marka honetako hainbat taula mota fabrikatzen dituzte, askotariko tonuetakoak, eta egurra, marmola, ehunak, etab. imitatzen dituzte diseinuek.

Materiala: Egurraren teknologia

Administrazioa eta kudeaketa (8)
3.1 > Diseño de los proyectos de actuación 3.1 > Jarduketa-proiektuen diseinua

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Diferénciate del resto: cambia el diseño, el color del papel, el tipo de letra, etc. Nabarmendu zaitez: aldatu diseinua, orriaren kolorea, letra mota, etab.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

La formación suele ser una de las actividades más externalizadas en el mundo empresarial; esta tarea se deja a centros de formación especializados que se encargarán del diseño integral de las acciones formativas, en función de las necesidades detectadas en la empresa. Enpresa munduan, trebakuntza izaten da kanpora gehienen ateratzen den jardueretako bat; lan hori trebakuntza-zentro espezializatuei esleitzen zaie, eta horiek arduratzen dira trebakuntza-ekintzen diseinu integralez, enpresan hautemandako beharren arabera.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

son organismos que velan por la integración de los comportamientos éticos en la empresa a través del diseño y control del código ético; también se denominan «comisiones éticas»; suelen tener las siguientesfunciones: kode etikoa diseinatuz eta kontrolatuz enpresan jokabide etikoak integratzeaz arduratzen diren organismoak dira, eta zeregin hauek izaten dituzte:

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

·· La empresa irlandesa Needleworx Direct dedicada al diseño artístico de bordados implementó una práctica de responsabilidad social corporativa que fue catalogada y publicada por la Comisión Europea y que consiste en lo siguiente. ·· Needleworx Direct enpresa irlandarrak bordatuen diseinu artistikoak egiten ditu, eta erantzukizun sozial korporatiboko jardunbide bat ezarri zuen, zeina Europako Batzordeak katalogatu eta argitaratu baitzuen. Hona hemen azalpena.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

colaboración de otras organizaciones o de entidades líderes en el diseño y ejecución de la buena práctica. beste erakunde edo entitate lider batzuek jardunbidea diseinatzen eta gauzatzen laguntzea.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

·· Analizar el proceso de diseño e implantación de un plan estratégico de Recursos Humanos. ·· Giza baliabideen plan estrategikoa diseinatzeko eta ezartzeko prozesua aztertzea.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Estudio y diseño de un sistema de evaluación del desempeño. Egindako lana ebaluatzeko sistema bat aztertu eta diseinatzea.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Gizarte eta kultura zerbitzuak (80)
Se debe recordar finalmente que el diseño de proyectos de animación cultural, así como de sus correspondientes actividades, siempre será una labor de equipo, en la que cada profesional asumirá sus responsabilidades sin que ello comporte eludir el conocimiento y la práctica de las múltiples tareas de que se compone la dinamización cultural de una comunidad. Azkenik, kultura-animazioko proiektuen diseinua eta haiei dagozkien jarduerena beti talde-lana izango dela gogoratu behar dugu; talde horretan, profesional bakoitzak bere erantzukizunak hartuko ditu, komunitate baten kultura-dinamizazioa osatzen duten zeregin guztiak ezagutu eta praktikan jartzeaz gain.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Preparación de las invitaciones –redacción, diseño, impresión, etc.–. Gonbidapenak prestatzea: idazketa, diseinua, inprimaketa, etab.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Al diseño universal de esos recursos para la correcta atención a la diversidad de necesidades de las personas participantes y de las que forman parte del equipo de trabajo. Baliabide horien diseinu unibertsala, behar bezala erantzuteko parte-hartzaileen eta lantaldeko kideen beharren aniztasunera.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Desarrollo de materiales de diseño universal, lo que incluye materiales de lectura fácil y sistemas alternativos de lenguaje. Diseinu unibertsaleko materialak garatzea, erraz irakurtzeko materialak eta hizkuntza-sistema alternatiboak barne.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Si los materiales elaborados respetaban los principios del diseño universal. Ea prestatutako materialek diseinu unibertsaleko printzipioak errespetatzen zituzten.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El diseño atractivo e innovador, que incorpore a la vez el planteamiento de diseño universal funcional sin dejar de centrar la atención en el contenido que se difunda. Diseinu erakargarria eta berritzailea, diseinu unibertsal funtzionala duena eta arreta zabaltzen den edukian mantentzen duena.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En su elaboración destaca la importancia del diseño gráfico con una imagen alusiva a la actividad como elemento comunicador principal. Horma-irudia egitean, garrantzitsua da haren diseinu grafikoa: jarduerari buruzko irudi bat izaten da elementu komunikatzaile nagusia.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Los costes de diseño y producción se elevan respecto a los del volante, y la tirada, por tanto, es menor. Diseinu- eta ekoizpen-kostuak handiagoak dira esku-orriekin alderatuta; beraz, ale gehiago inprimatzen dira.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Además de tener un diseño atractivo, la información −bastante completa y elaborada según los destinatarios−, se distribuye en las diferentes secciones del folleto en una disposición general parecida a la que se detalla a continuación –aunque puede haber muchas variaciones–: Diseinu erakargarria izateaz gain, informazioa —nahikoa osoa eta hartzaileen arabera prestatua— honen antzera antolatzen da liburuxkaren ataletan, baina aldaera asko egon daitezke.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En estos casos, se intenta llamar la atención del público con un diseño más atractivo, aunque sin perder de vista la claridad expositiva para mantener su eficacia. Horrelakoetan, publikoaren arreta diseinu erakargarriago batekin lortzeko ahalegina egiten da, baina adierazpen-argitasuna ahaztu gabe, eraginkortasunik ez galtzeko.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Kimika (22)
Generalmente, en el diseño y distribución de laboratorios y sus anexos, prevalece la funcionalidad del trabajo a efectuar, a otras consideraciones como pueda ser la seguridad. Oro har esanda, laborategiak diseinatu eta kokatzean, bertan egingo den lanaren funtzionalitatea hartzen da bereziki kontuan beste baldintza batzuen gainetik, hala nola segurtasuna.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

el diseño de fibras. zuntzen diseinua.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

En nuestros días hemos llegado a extremos tales como el diseño de fibras huecas a escala nanométrica (la millonésima parte de un milímetro). Gaur egun, oso muturrera iritsi gara, hala nola nanometro-eskalan (milimetro baten milioirena) dauden zuntz hutsak diseinatzera.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Entonces es en éste campo donde el diseño de fibras tiene un rol más que protagónico, y un futuro que aún no tiene límites. Beraz, arlo horretan, zuntz-diseinuak eginkizun garrantzitsua du, eta oraindik mugarik ez duen etorkizuna.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

2.5.1.- DISEÑO DE FIBRAS DE ALTA TECNOLOGÍAEl incesante desarrollo de la tecnología en fibras textiles ha llevado a la necesidad de diseñar las denominadas fibras "high tech" o fibras de alta tecnología. 2.5.1.- GOI-TEKNOLOGIAKO ZUNTZEN DISEINUAEhun-zuntzetan izandako garapen etengabeak "high tech" deritzogun zuntzak edo goi-teknologiako zuntzak diseinatzeko premia ekarri du.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Fibras de altas funcionesTambién conocidas como "high function" o funciones especiales, han sido diseñadas para satisfacer los requerimientos de un uso específico como por ejemplo: alta absorción de líquidos, alta impermeabilidad, alta conductividad eléctrica, alto aislamiento térmico, etc.Fibras de altas prestacionesTambién denominadas "superfibras" comprende a todas aquellas cuyo diseño está orientado a obtener valores de propiedades extremos, que no se obtienen con las fibras ordinarias. Goi-mailako funtzioko zuntzak"High function" edo funtzio espezialeko zuntz ere baderitze. Erabilera espezifiko baten eskakizunak asetzeko diseinatuak izan dira, adibidez: likidoak oso ondo xurgatzeko, irazgaiztasun altua izateko, eroankortasun elektriko altua izateko, isolamendu termiko altua izateko, etab.Prestazio handiko zuntzak"Superzuntz" ere baderitze. Zuntz arruntekin lortu ezin diren muturreko propietate-balioak lortzera zuzendutako zuntzak dira.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Dependiendo del artículo que se desee, se desarrolla el diseño, la proporción de la fibra y la estructura de la tela. Nahi den artikuluaren arabera garatzen dira diseinua, zuntzaren tamaina eta ehunaren egitura.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

La hoja de papel puede apoyarse durante esta fase o bien soportarse por sí misma, en función del diseño del equipamiento. Fase honetan, papera makinaren kontra berma daiteke edo bere buruari eutsi, ekipoaren diseinuaren arabera.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

En el R.D. 1481/2001 sobre vertederos, que traspone la Directiva de vertido 31/1999, están especificadas las condiciones de estudio, diseño, construcción, explotación y clausura. Zabortegiei buruzko 1.481/2001 Errege Dekretuak, zeinak isurketei buruzko 31/1999 direktiba aldatzen baitu, zehaztapenak ematen ditu gai hauei buruz: zabortegien ikerketa, diseinua, eraikuntza, ustiapena eta ixtea.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

En general se pueden recuperar los disolventes utilizados para la extracción del producto no obstante, en el agua residual pueden quedar pequeñas porciones en función de su solubilidad y del diseño del equipo. Orokorrean, produktua erauzteko erabili diren disolbatzaileak berreskuratu egin daitezke, baina, hondakin-uretan, kantitate txikiak gera daitezke disolbagarritasunaren arabera eta ekipoaren diseinuaren arabera.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (10)
Por otro lado, según el diseño pueden ser de perfil abierto o cerrado, siendo diferentes los postes de los extremos y los intermedios. Bestalde, diseinua nolakoa den, profil ireki nahiz itxikoak izan daitezke. Gainera, muturretan eta tartean jarritako zutoinak desberdinak izaten dira.

Materiala: Nekazaritza

Factores que nos influyen a la hora de realizar el diseño del huerto Baratzea diseinatzeko orduan eragina daukaten faktoreak

Materiala: Nekazaritza

Manejo y diseño de sistemas agrícolas sustentables. Manejo y diseño de sistemas agrícolas sustentables.

Materiala: Nekazaritza

Normas básicas en el diseño de una rotación Txandakatze bat diseinatzeko oinarrizko arauak

Materiala: Nekazaritza

3.5.- Normas básicas en el diseño de una rotación 3.5.- Txandakatze bat diseinatzeko oinarrizko arauak

Materiala: Nekazaritza

La agricultura tradicional llegó a un alto grado de perfección en el diseño de rotaciones de cultivo adaptadas a cada condición agroecológica. Nekazaritza tradizionalak perfekzio maila handia erdietsi zuen nekazaritza eta ekologia mota bakoitzera egokitutako txandakako laborantzaren diseinuan.

Materiala: Nekazaritza

El diseño y manejo de las rotaciones ha evolucionado con la introducción de nuevos cultivos que, en función de sus características, se han incorporado a las mismas. Txandakatzeen diseinua eta maneiua eboluzionatuz joan da, labore berriak sartu baitira, zein bere ezaugarriekin.

Materiala: Nekazaritza

3.5.- Normas básicas en el diseño de una rotación: 3.5.- Txandakatze bat diseinatzeko oinarrizko arauak:

Materiala: Nekazaritza

La reconversión exige, además, un estudio en profundidad de la situación actual de la finca, la consideración de cuáles serán los problemas más importantes con los que se va a encontrar durante el proceso y un diseño completo del sistema de producción biológico. Birmoldaketa egiteak, gainera, lursailaren uneko egoera sakon aztertzea eskatzen du, baita prozesuan zehar topatuko diren arazo nagusiak zein diren kontuan hartzea eta produkzio biologikoaren sistema goitik behera diseinatzea ere.

Materiala: Nekazaritza

Seleccionar útiles de trabajo con diseño adecuado para evitar posturas forzadas y sobreesfuerzos. Jarrera behartuak eta gainesfortzuak ekiditeko, diseinu egokiko lantresnak aukeratzea.

Materiala: Nekazaritza

Komunikatzeko trebetasunak (8)
Por ejemplo, observando la calidad, textura, diseño, color, tipo de nudo de una corbata podemos adivinar la profesión, posición social, personalidad y gustos de quien la porta. Esate baterako, gorbata baten kalitatea, testura, diseinua, kolorea, korapilo mota eta abar ikusita, asma dezakegu aldean daramanak zer lanbide, posizio sozial, nortasun edo zaletasun dituen.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Una buena recogida de datos es fundamental para alcanzar el objetivo deseado, de forma que el diseño del cuestionario debe ser planificado convenientemente. Datuak ondo jasotzea funtsezkoa da nahi dugun helburua lortzeko; hala, galdetegiaren diseinua egokiro dago antolatu beharra.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Diseño de propuestas personalizadas Proposamen pertsonalizatuak diseinatzea

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Programas de diseño genérico Diseinu generikoko programak

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Algunos programas de diseño gráfico, como el Photoshop, permiten modificar las imágenes en aspectos tales como su dirección, tamaño, color, contorno, ubicación, o simetría. PhotoShop eta diseinu grafikoko halako programek irudiak aldatzeko aukera ematen dute, hala nola norabidea, neurria, kolorea, ingurua, kokapena edo simetria.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Para planear una presentación es conveniente considerar algunos aspectos como los que a continuación se exponen: ideas que se van a trasmitir, estructura de la presentación, diseño de la misma, recursos, etc. Aurkezpen baten plangintza egiteko, komenigarria da hainbat alderdi aintzat hartzea, hala nola transmititu nahi diren ideiak, aurkezpenaren egitura, diseinua, baliabideak eta abar.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Así surge, el diseño de la marca personal opersonal branding. Halaxe sortu dapersonal brandingedo marka pertsonalaren diseinua.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

¿Por qué se debe trabajar en el diseño de la marca personal? Zergatik landu behar da marka pertsonalaren diseinua?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (134)
Los factores de riesgo ergonómico a los que están expuestas muchas mujeres se ven agravados por el diseño inadecuado de los puestos de trabajo. Emakume asko arrisku-faktore ergonomikoen eraginpean daude, eta arrisku horiek are larriagoak dira lanpostuen diseinu desegokiaren ondorioz.

Materiala: Sistemen integrazioa

Diseño de campañas específicas que impacten haciendo uso de imágenes que rompan estereotipos sexistas (p. ej., mujeres en trabajos de trayectoria predominantemente masculinos). ✓Inpaktua sortuko duten kanpaina espezifikoak diseinatzea, estereotipo sexistak hausten dituzten irudiak erabilita (adibidez, emakumeak nagusiki gizonezkoenak izan diren lanetan).

Materiala: Sistemen integrazioa

El diseño de una campaña de publicidad consta de cuatro fases: Publizitate-kanpaina baten diseinuak lau fase ditu:

Materiala: Sistemen integrazioa

La recogida de información directa de las personas responsables de recursos humanos y, en general, de los responsables de la contratación de las empresas es un elemento clave que facilita el diseño de itinerarios de inserción más completos y con mayores garantías de éxito. Funtsezkoa da giza baliabideetako arduradunengandik eta, oro har, enpresetako kontratazio-arduradunengandik zuzeneko informazioa jasotzea, laneratze-ibilbide osatu eta arrakastatsuenak diseinatzeko bidea errazten baitu.

Materiala: Sistemen integrazioa

El diseño de las páginas web suele desarrollarse tomando como referente universal las prioridades, intereses, gustos y necesidades de los hombres. Web-orriak diseinatzeko orduan, gizonen lehentasunak, interesak, gustuak eta premiak hartzen dira erreferentzia unibertsal gisa.

Materiala: Sistemen integrazioa

Correos puso en circulación 300 000 sellos y 20 000 tarjetas postales conmemorativas, utilizando para su diseño el logotipo “Igualdad en la Empresa”, marca de excelencia de igualdad creada por el Ministerio de Sanidad, Política Social e Igualdad. Posta-zerbitzuak oroitzapeneko 300.000 zigilu eta 20.000 postal jarri zituen zirkulazioan, eta «Berdintasuna enpresan» logotipoa erabili zuen diseinurako, hain zuzen ere, Osasun, Gizarte Politika eta Berdintasun Ministerioak sortutako berdintasuneko bikaintasun-markaren irudia.

Materiala: Sistemen integrazioa

nLa recogida de información directa de las personas responsables de recursos humanos y, en general, de los responsables de la contratación de las empresas es un elemento clave que facilita el diseño de itinerarios de inserción más completos y con mayores garantías de éxito. nFuntsezkoa da giza baliabideetako arduradunengandik eta, oro har, enpresetako kontratazio-arduradunengandik zuzeneko informazioa jasotzea, laneratze-ibilbide osatu eta arrakastatsuenak diseinatzeko bidea errazten baitu.

Materiala: Sistemen integrazioa

Estos recursos permiten realizar un asesoramiento individualizado adaptándose plenamente a las necesidades y requerimientos de cada empresa o persona interesadas, tanto en la resolución de consultas puntuales como en el acompañamiento en el proceso de diseño e implantación de una medida o un plan de igualdad. Baliabide horiei esker, banakako aholkularitza egin daiteke, interesa duen enpresa edo pertsona bakoitzaren premia eta eskakizunetara egokituta, hala aldizkako kontsultak ebazteko orduan nola neurri bat edo berdintasun-plan bat diseinatu edo ezartzeko prozesuan laguntzeko orduan.

Materiala: Sistemen integrazioa

También se incluyen las enseñanzas de Artes Plásticas y Diseño. Arte Plastikoak eta Diseinua ere irakasten dira.

Materiala: Sistemen integrazioa

El itinerario personalizado de inserción se define como el diseño, la realización y el seguimiento de una secuencia concatenada de acciones destinadas a mejorar la empleabilidad de las personas demandantes de empleo. Laneratze-ibilbide pertsonalizatua da enplegu-eskatzaileen enplegagarritasuna hobetzeko zenbait ekintza diseinatu, gauzatu eta jarraipena egitean datza.

Materiala: Sistemen integrazioa

Fabrikazio mekanikoa (62)
De esta manera, si se manda fabricar un objeto, es imprescindible decir cuál es la escala que hay que aplicar, ya que, otra persona —que no conozca el motivo de dicho diseño— podría malinterpretar la fabricación de una pieza o componente del proyecto. Horrela, objektu bat fabrikatzeko agindua ematen bada, ezinbestekoa da aplikatu beharreko eskala zein den esatea; izan ere, beste pertsona batek –diseinu horren arrazoia ezagutzen ez duenak– gaizki interpreta lezake proiektuko pieza edo osagai baten fabrikazioa.

Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa_LH_2022.tmx

Dentro de los sistemas de representación antes mencionados, el más usado para el diseño y la fabricación es el sistema diédrico, por lo que va a detallarse lo que se recoge en la norma EN ISO 128-3:2020, que es la que dicta las reglas para las vistas. Lehen aipatutako adierazpen-sistemen artean, diseinurako eta fabrikaziorako gehien erabiltzen dena sistema diedrikoa da; beraz, EN ISO 128-3:2020 arauan jasotzen dena zehaztuko da, arau horrek ematen baititu bistetarako arauak.

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En la Unidad 1, se ha hablado de la importancia del uso de un lenguaje (gráfico) común para evitar así los posibles fallos o errores interpretativos y para facilitar la comunicación entre diferentes miembros de un equipo o entre los diferentes gremios por los que pasa un proyecto de diseño y fabricación. 1. unitatean aipatu da hizkuntza grafiko komun bat erabiltzearen garrantzia, hutsegiteak eta interpretazio-akatsak saihesteko eta komunikazioa errazteko, bai talde bateko kideen artean, bai diseinu- eta fabrikazio-proiektu bat lantzen duten gremioen artean.

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Se ha descrito también en la Unidad 1 cómo se define un objeto según unas perspectivas o —lo que es más habitual en el diseño— según unas vistas planas. Halaber, 1. unitatean deskribatu da nola definitzen den objektu bat perspektiben bidez, edo —diseinuan ohikoagoa dena— bista lauen bidez.

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Como puede observarse, es necesaria una representación gráfica para poder definir el estado superficial preciso para que la fabricación sea acorde con el diseño requerido. Ikus daitekeenez, gainazalak behar duen egoera zehazteko beharrezkoa da adierazpen grafiko bat egitea, horrela fabrikazioa eskatutako diseinuarekin bat etor dadin.

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De esta forma, queda completamente definida toda la pieza siguiendo todos los parámetros de diseño. Horrela, pieza osoa erabat definituta geratzen da, diseinuaren parametro guztiei jarraituz.

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Un diagrama de circuito neumático utiliza símbolos neumáticos para describir su diseño. Zirkuitu pneumatiko baten diagramak pneumatikako sinboloak erabiltzen ditu zirkuituaren funtzionamendua deskribatzeko.

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Hoy en día, la labor de diseño y desarrollo de proyectos se encuentra respaldada por una amplia gama de aplicaciones informáticas que facilitan el trabajo. Gaur egun, proiektuak diseinatzeko eta garatzeko, lana errazten duten aplikazio informatikoen sorta zabala daukagu.

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Además de las propiedades que presentan las aplicaciones ofimáticas (procesadores de texto, hojas de cálculo, bases de datos, etc.), que son tan útiles hoy en día para realizar gran parte de la tarea de diseño y planificación, existen aplicaciones específicas y bien conocidas, tanto para el cálculo como para la representación y el diseño asistido. Aplikazio ofimatikoek dituzten propietateez gain (testu-prozesadoreak, kalkulu-orriak, datu-baseak, etab.) —diseinuaren eta plangintzaren zati handi bat egiteko gaur egun oso erabilgarriak dira—, aplikazio espezifikoak eta ondo ezagutzen direnak badaude, bai kalkulurako, bai lagundutako adierazpenerako eta diseinurako.

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Para el diseño eléctrico, se ha compilado una serie de aplicaciones, que se recogen en la Tabla 3.9. Diseinu elektrikorako, zenbait aplikazio bildu dira, eta 3.9. taulan jasotzen dira.

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Instalatze eta mantentze lanak (34)
Por ello, el diseño de un sistema de sobreelevación se verá sometido a diversos condicionantes, como son, entre otros: Hori dela eta, gainpresio sistema baten diseinuak zenbait baldintza ditu; besteak beste, honako hauek:

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El estudio de la corrosión y de los métodos para su prevención requiere de esfuerzos multidisciplinares. El «factor corrosión» es fundamental en el proceso de selección de materiales y diseño de las estructuras. Son múltiples los sistemas de protección existentes y la experiencia ha demostrado que muchas veces la solución óptima se alcanza integrando varios de ellos. Korrosioaren azterketak eta fenomeno horri aurre hartzeko metodoek diziplinarteko ahaleginak eskatzen dituzte. Korrosioa funtsezko alderdia da materialak hautatzeko eta egiturak diseinatzeko orduan. Asko dira korrosiotik babesteko sistemak, eta esperientziak erakutsi duenez, sarritan, haietako zenbait konbinatuz lortzen da babesik onena.

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Actualmente existe una variedad muy importante de canalizaciones para el suministro de agua en edificaciones, podría decirse con seguridad, que todas ellas (estando en posesión de las certificaciones de calidad correspondientes ej. Aenor-N) ofrecen las suficientes garantías de funcionalidad y estanqueidad requeridas, por lo que corresponderá a los técnicos e instaladores escoger en cada momento, el tipo y formato de tubería más idóneo a las características constructivas y de diseño de la edificación. Gaur egun oso zabala da eraikinetako ur-hornikuntzarako eroanbideen aukera; eta beldur handirik gabe esan daiteke guztiek (dagozkien kalitate zertifikazioak dituztenek, hala nola AENOR-N zertifikaziodunek) bermatzen dituztela, neurri egokian, funtzionaltasunari eta estankotasuari lotutako eskakizunak. Hori horrela izanik, teknikoen eta instalatzaileen lana izango da unean-unean hodi mota eta formatu egokiena aukeratzea, eraikinaren eraikuntza-ezaugarriak eta diseinua kontuan hartuta.

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Esta modalidad es la más convencional y permite un diseño más sistemático de la instalación, proporcionando la ventaja de utilizar una menor cantidad de tubería ya que los puntos de consumo se alimentan mediante un ramal de enlace que se conectará en su origen a un punto cercano de la propia derivación particular. Banaketa-sistema ohikoena da, instalazioa modu sistematikoan diseinatzeko aukera ematen du, eta hodi gutxiago erabiltzekoa, kontsumo puntuak loturako adar baten bidez elikatzen baitira adar partikularrean hurbilen duten puntutik.

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Dependiendo de las características de la red de suministro, la red de fluxores podrá funcionar con presión directa de red, o bien interconectada a un grupo de presión (sobreelevación) para garantizar un caudal de descarga suficiente a todos los inodoros. Dado que su instalación es frecuente en edificios que pueden presentar un uso simultáneo de sus cuartos húmedos, se preverá un caudal de diseño para esta red, que contemple un amplio coeficiente de simultaneidad (k), cercano al 100%. Hornikuntza-sarearen ezaugarriak zer-nolakoak diren, fluxumetroak zuzenean sareko presioaz funtziona dezakete, edo komunontzi guztien hustuketa bermatze aldera, gainpresio ekipo bat izan dezakete konektatuta. Fluxumetroak dituzten eraikinetan oso ohikoa izaten da gela hezeak aldiberean erabiltzea. Hori dela eta, sare horien diseinu-emaria kalkulatzean kontuan hartu beharreko aldiberekotasun-koefizienteak handia behar du izan nahitaez: % 100ekoa ia.

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5.1 Descripción, diseño y tipología 5.1 Deskribapena, diseinua eta tipologia

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Como en el caso anterior, el diseño de este tipo de redes, requiere que estos dispositivos sean practicables y accesibles, por lo que quedarán normalmente ocultos bajo falsos techos, suelos técnicos, o registros especiales practicados en la tabiquería (sea de obra o prefabricada), del mismo modo dicho sistema de distribución representa una solución idónea en edificios y locales de obra nueva, con sistema de tuberías plásticas de formato flexible (rollo). Aurreko kasuan bezala, mota honetako sareak irits-errazak izan behar dute, eta beraz, sabai faltsuetan, zoru teknikoetan edo trenkadatan berariaz egindako erregistroetan instalatu ohi dira (trenkadak obrazkoak zein aurrefabrikatuak izan). Banaketa-sistema egokia da eraikin eta lokal berrietan, plastikozko hodi malguak erabiltzen direnean (biribilkiak).

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Dimensionado y diseño de la red más sencillo. Diseinu eta kalkulu sinpleagoak.

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Son las más apropiadas para funcionar como válvulas de cierre o apertura total (todo-nada) y por tanto su diseño no contempla la regulación parcial de circuitos ya que provocaría erosión en los asientos y mecanismo de la compuerta. Se caracterizan por su poca pérdida de carga. A menudo, sin embargo, se deposita suciedad en la base interior de la válvula o asiento de la misma, impidiendo que el cierre sea totalmente estanco. Urari bidea erabaTirekitzeko edo ixteko balbula modura egokienak dira; ur guztia edo batere ez izateko, alegia. Diseinuaren aldetik ez daude prestatuta zirkuituak partzialki erregulatzeko, uhatearen mekanismoan eta asentuetan higadura eragingo bailuke horrek. Karga-galera txikia dakarte; hori dute bereizgarri. Sarritan, dena den, zikinkeria pilatzen da balbularen barruko oinarrian edo haren asentuan, eta estankotasun osoz ez ixtea eragiten du horrek.

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El Real Decreto 187/2011, de 18 de febrero incorpora al ordenamiento jurídico español la Directiva 2009/125/CE, de 21 de octubre de 2009, incluyen además de los productos que utilizan energía otros muchos relacionados con la energía que tienen un importante potencial de mejora para reducir las consecuencias medioambientales como, algunos de los que utilizan el agua, tales como las rociadores de duchas o los grifos, que mediante un mejor diseño ecológico también pueden contribuir a un ahorro energético importante durante su utilización. Bestalde, 187/2011 Errege Dekretuak, otsailaren 18koak (Espainiako ordenamendu juridikoari 2009ko urriaren 21eko 2009/125/EE Zuzentaraua txertatzekoa), energia bidez dabiltzan produktuez gain energiarekin nolabaiT19lotuta dauden beste hainbaT19ere jasotzen ditu, ingurumenaren gaineko eragin kaltegarriak murrizten jarraitzeko ahaleginean oso lagungarri izango direlakoan, eta tartean dira, besteak beste, ura darabiltzaten batzuk, hala nola dutxako ihinztagailuak eta txorrotak, alderdi ekologikotik horien diseinua hobetzeak ere energia ugari aurreztea ekarriko baitu erabiltzen ditugun bakoitzean.

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