Emaitzak: 56

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (1)
12.- Olaso Auto Diesel, nos pasa fra, correspondiente al engrase del vehículo por 162,27€ más IVA. 12.- Olaso Auto Diesel enpresak 162,27 euroko (gehi BEZa) faktura pasatu digu, ibilgailua koipeztatzeari dagokiona.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Instalatze eta mantentze lanak (1)
Pueden estar alimentadas por baterías, con motor diesel y tracción integral o una combinación de ambos sistemas. Bateriek edo diesel motorrek elikatzen dituzte, eta trakzio integrala izaten dute; halaber, batzuetan bi sistemak batera erabiltzen dira.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Zehar-lerroa (48)
INYECCIÓN DIesEL III DIesEL INJEKZIOA (III)

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Estudio tecnológico de algunos sistemas de inyección diésel controlados electrónicamente Elektronikoki kontrolatzen diren diesel injekzio-sistema batzuen azterketa teknologikoa

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Identificarás distintos sistemas de inyección diésel con gestión electrónica y conocerás las peculiaridades de funcionamiento de los mismos. Kudeaketa elektronikoko zenbait diesel sistema bereiziko dituzu, eta haien funtzionamendu-bereizgarriak ezagutuko.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Conocerás particularidades del motor diésel respecto al tratamiento de los gases de escape contaminantes. Ihes-gas poluitzaileak tratatzeko diesel motorrek dituzten zenbait berezitasun ezagutuko dituzu.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Aprenderás los distintos controles que se le hacen a los distintos sistemas EDC y sabrás analizar gases de escape al motor diésel. EDC sistemei egiten zaizkien kontrolak ezagutuko dituzu, eta diesel motorretako ihes-gasak aztertzen ikasiko duzu.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Antonio posee un vehículo diésel de inyección directa. Zuzeneko injekzioko diesel ibilgailu bat du Antoniok.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

El sistema de Regulación Electrónica Diésel (EDC) fue introducido por Bosch en el mercado en el año 1986. 1986an hasi zen merkaturatzen Bosch Diesel Erregulazio Elektronikoko sistema (EDC).

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Por tanto, el catalizador diésel debe oxidar la fracción orgánica soluble, pero sin oxidar el SO 2 para no aumentar los sulfatos. Beraz, diesel katalizatzaileak partikula organiko disolbagarriak oxidatu behar ditu, baina SO2-a oxidatu gabe, sulfato kantitatea areagotu ez dadin.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

En este caso se ha procedido a combinar el catalizador de oxidación y el filtro en una unidad compartida, dando por resultado el filtro de partículas diésel con recubrimiento catalítico. Kasu honetan, unitate berean jarri diraoxidazio-katalizatzailea eta iragazkia. Emaitza: estaldura katalitikoko diesel partikula-iragazkia.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Funcionando el motor en condiciones normales, el filtro de partículas diésel secalienta rápidamente en la zona anterior. Motorra normal dabilela, azkar berotzen da diesel partikula-iragazkia sarrerako aldean.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Nekazaritza (5)
En las líneas que siguen a continuación, se analizan la evolución de la normativa que afecta a los motores diésel de uso agrícola, y las diferentes soluciones que ofrecen los fabricantes de motores, para superar los límites reglamentarios establecidos en el ámbito internacional. Jarraian datozen lerroetan honako hauek aztertzen dira: nekazaritza erabilerako diesel motorrei eragiten dien araudiaren eboluzioa eta motorren fabrikatzaileek nazioartean ezarri diren araudi-mugak gainditzeko eman dituzten soluzioak.

Materiala: Nekazaritza

Fig. 1-21 Motor 6 cilindros diesel 1-21 irudia – 6 zilindroko diesel motorra

Materiala: Nekazaritza

Así, en un motor diésel, cuando la relación aire/combustible es menor de 20-25, la emisión de humos supera los límites establecidos. Hortaz, diesel motor batean, aire/erregai erlazioa 20-25etik beherakoa denean, ke-emisioak ezarritako mugak gainditzen ditu.

Materiala: Nekazaritza

Por ello, en el campo del motor diesel de uso agrícola no se suele superar las 2 500 rev/min, para mantener un consumo específico de combustible en límites bajos. Hortaz, nekazaritza erabilerako diesel motorraren eremuan, oro har, ez dira 2.500 bira/minutuko gainditzen, erregaiaren kontsumo espezifikoa limite txikietan mantentzeko.

Materiala: Nekazaritza

Especialmente aplicada a los motores diésel, con la sobrealimentación se puede conseguir: Bereziki, diesel motorrez ari garenean, honako hau lor daiteke gainelikatuz:

Materiala: Nekazaritza