Emaitzak: 74

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Elektrizitatea eta elektronika (1)
Para alimentar los circuitos de mando se deben utilizar transformadores con devanados separados y uno de los extremos del secundario se debe unir al conductor de protección PE. Aginte-zirkuituak elikatzeko, harilkatu bereiziak dituzten transformadoreak erabili behar dira, eta sekundarioaren muturretako bat PE babes-eroaleari lotu behar zaio.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Zehar-lerroa (62)
a) Se produce una sobrecarga poniendo en peligro los devanados de la máquina. a) Gainkarga bat gertatzen da, makinaren harilkatuak arriskuan jartzen dituena.

Materiala: Automatismoak

Este devanado secundario funciona como un imán, y si la intensidad que circula por él es suficiente, es capaz de provocar la apertura de los contactos del interruptor. Haril sekundario horrek iman baten moduan jokatzen du; haren barnean dabilen intentsitatea balio jakin batera iristen bada, etengailuaren kontaktuak irekitzea eragingo du.

Materiala: Automatismoak

Sobre la actividad anterior, conecta un reóstato en serie con los devanados del motor. Aurreko ariketan oinarriturik, konekta ezazu erreostato bat seriean motorreko harilkatuekin.

Materiala: Automatismoak

Para evitar que los devanados del motor puedan dañarse, procura que en ningún momento de la prueba, el motor se quede en dos fases. Motorraren harilkatuei kalterik ez egiteko, arduratu zaitez proba egiten den bitartean motorra ez dadin inoiz gelditu bi faserekin bakarrik.

Materiala: Automatismoak

El operario ha consultado el Reglamento Electrotécnico de Baja Tensión y ha observado que, debido a la potencia del motor, no puede realizar un arranque directo, ya que la sobreintensidad producida en el momento del arranque, puede ser peligrosa para la instalación y los devanados del propio motor. Langileak Behe Tentsioko Arautegi Elektroteknikoa kontsultatu du, eta ikusi du motorraren potentzia dela-eta ezin dela zuzeneko abiaraztea erabili, zeren eta abiatzeko unean sortzen den gainintentsitatea arriskutsua izan baitaiteke instalaziorako eta motorraren beraren hariletarako.

Materiala: Automatismoak

Está formado por chapa magnética ranurada (o piezas polares), en la que se aloja el devanado. Xafla magnetiko artekadunez (edo polo-piezaz) osatuta dago, eta bertan kokatzen da harilkatua.

Materiala: Automatismoak

Los motores monofásicos disponen en su interior de dos devanados, uno de arranque y otro de trabajo. Motor monofasikoek bi harilkatu dituzte barnean, bat abiarazteko eta beste bat lanerako.

Materiala: Automatismoak

Estos motores suelen tener conectado en serie al devanado de arranque, un condensador (en el exterior) o un interruptor centrífugo (en el interior). Era horretako motorrek kondentsadore bat (kanpoan) edo etengailu zentrifugo bat (barnean) izaten dute abiarazteko harilkatuari konektatua.

Materiala: Automatismoak

Cada devanado tiene dos terminales, un principio y un final, que salen a la caja de bornes, quedando conectados internamente de la siguiente forma: Harilkatu bakoitzak bi mutur ditu, hasiera bat eta amaiera bat; biak borne-kaxara ateratzen dira, eta barnean honela konektatuta gelditzen dira:

Materiala: Automatismoak

Detalle de los devanados internos de un motor de inducción. Indukzio-motor baten barne-harilkatuen xehetasuna.

Materiala: Automatismoak

Instalatze eta mantentze lanak (1)
Al cortarse cualquiera de los devanados del transformador, no saltará el arco y por tanto el quemador no arrancará, bloqueándose al finalizar el tiempo de seguridad. Transformadoreko hariletako edozein eteten denean, arkua ez da sortuko; beraz, erregailua ez da abiaraziko, eta blokeatu egingo da segurtasun-denbora igarotzen denean.

Materiala: Ur bero sanitarioko instalazioak

Fabrikazio mekanikoa (1)
Motor asíncrono de dos devanados estátor separados (motor de dos velocidades) Motor asinkronoa, estatorean bi harilkatu bereizi dituena (bi abiadurakoa)

Materiala: Sistema mekatronikoen adierazpen grafikoa_LH_2022.tmx