Emaitzak: 131

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (6)
También se mencionará a la persona que efectuó el nombramiento, cuando esta última no coincida con el destinatario. Halaber, izendapena egin zuen pertsona ere aipatuko da, hartzailea bera ez denean.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Identificación de los destinatarios y de las personas que lo solicitaron. Hartzailea eta eskatzaileak nor diren.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Imparcial a los intereses de los destinatarios del informe. Txostena jasoko dutenen interesen aurrean inpartziala.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

5 ¿Cada vez que se hace un cheque se anota en la matriz del talonario el número de cheque, el importe, el destinatario y la fecha? 5. Txeke bat egiten den bakoitzean taloitegiaren ondoan txekearen zenbakia, zenbatekoa, jasotzailea eta data jartzen al dira?

Materiala: Kontu-ikuskaritza

No deben registrase como cobro aquellas partidas que no estén en poder de la empresa a la fecha del Balance ni deben registrarse como pagos los cheques preparados y aún no entregados a sus destinatarios. Balantzeko datan enpresaren jabetzakoak ez diren partidak ez dira kobrantza gisa erregistratu behar, eta ez dira ordainketa gisa erregistratu behar prestatuta baina jasotzaileari eman gabe dauden txekeak.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Esta opinión proporciona a los destinatarios de los estados financieros la mejor garantía y confianza posible en la información. Iritzi horrek informazioan izan daitekeen bermerik eta konfiantzarik handiena emango die finantza-egoeren hartzaileei.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Elektrizitatea eta elektronika (31)
El primer reto a la hora de hacer que una señal pueda transmitirse entre dos puntos es hacer que ésta llegue en condiciones físicas óptimas al destinatario. Seinalea bi punturen artean transmititu ahal izateko gainditu beharreko lehen erronka seinale hori hartzaileari ezin hobetuzko baldintza fisikoetan iritsaraztea da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Los nodos consumidores reciben la información, y determinan si son los destinatarios del mensaje. Nodo kontsumitzaileek informazioa jaso eta mezuaren hartzaileak diren zehazten dute.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Este concepto hacer servir más ancho de banda del realmente necesario, pues el mensaje se repite muchas veces, tantas como destinatarios. Kontzeptu horrek behar baino banda-zabalera handiagoa erabiltzen du mezua askotan errepikatzen delako, hartzaile kopurua adina, alegia.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Enfrentado a este método está el de Fuente/Destino, en el cual cada paquete tiene la dirección del destinatario (uno). Metodo horri kontrajartzen zaio Jatorri-Helmuga metodoa; metodo horretan pakete bakoitzak hartzailearen (bakarra) helbidea du.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Un programa especial intercepta la orden de impresión y envía el resultado al módem (después de haber pedido el número de fax del destinatario). Programa berezi batek eten egiten du inprimatze-agindua eta modemari bidaltzen dio emaitza (hartzaileari fax-zenbakia eskatu ondoren).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En este caso se trata de una comunicación que implica distintos destinatarios para un mismo mensaje. Komunikazio horretan hartzaile ugari daude mezu bakar batentzat.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Sin ser rigurosos podemos afirmar que existirán mensajes "dando vueltas" en la red, esperando a que despierte el destinatario. Zorrotzegi jokatzeko asmorik gabe, esan dezakegu mezuak sarean zehar ibiliko direla, hartzailea prest egon arte.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Al aumentar la carga de comunicaciones estamos restando rendimiento a los equipos, pues deben enviar la información tantas veces como destinatarios hay en el sistema (en este caso 2). Komunikazio-karga handitzen den heinean, ekipoen errendimendua murriztu egiten da, sisteman dauden hartzaile bezainbat alditan igorri behar baitute informazioa (kasu honetan 2 aldiz).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Esto proporciona a los receptores la información necesaria para localizar la cabecera, determinar el destinatario y detectar el final del mensaje. Horrek hartzaileei izenburua lokalizatzeko, hartzailea zehazteko eta mezuaren amaiera detektatzeko beharrezko informazioa ematen die.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Un mensaje de interrogación (query) incluye un código que indica al esclavo destinatario el tipo de acción a tomar. Galdera-mezuak (query) morroi hartzaileari gauzatu beharreko ekintza mota adierazten dion kodea darama.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Informatika eta komunikazioa (2)
Obtener con carácter previo, el consentimiento del destinatario. Aldez aurretik hartzailearen baimena lortu.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

En ellos se distingue la parte intramuros, o del cortafuegos hacia adentro, y la parte extramuros o externa, dependiendo de que el destinatario de esa información sea miembro de la institución o bien un elemento externo a ésta. Horietan, barnealdea edota barneranzko suebakia eta kanpoaldea bereizten dira, informazio horren hartzailea erakundeko kidea edo kanpoko norbait izatearen arabera.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Ostalaritza eta turismoa (4)
Cuando comenzamos este proyecto, fueron muchas las incertidumbres que nos surgieron sobre los destinatarios del libro, objetivos, estructura que debía tener, etc. Proiektu hau hasi genuenean, zalantza asko sortu zitzaizkigun liburuaren hartzaileei, helburuei, egiturari eta abarri buruz.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

La primera era sobre los destinatarios. Lehenengoa hartzaileei buruzkoa zen.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Una vez tomada esta decisión, el resto resultaba más fácil de determinar, pues se trataba solo de enfocar la obra a estos destinatarios. Behin erabaki hori hartuta, gainerakoa erabakitzea errazagoa zen, lana hartzaile horiei zuzentzea besterik ez baitzen.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Adaptarnos a las posibilidades de formación que se tienen hoy en un centro educativo, a las horas del módulo profesional y a las necesidades de los lectores que son los destinatarios del libro. Ikastetxe batean gaur egun dauden prestakuntza-aukeretara, lanbide-moduluaren orduetara eta irakurleen beharretara —haiek baitira liburuaren hartzaileak— egokitzea.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Gizarte eta kultura zerbitzuak (43)
Según las características del grupo destinatario, 2 ó 3 técnicos o técnicas superiores de animación sociocultural, cada uno de los cuales organizará y dinamizará la actividad en una mesa de trabajo. Talde hartzailearen ezaugarrien arabera, animazio soziokulturaleko 2 edo 3 goi-mailako teknikari; horietako bakoitzak jarduera mahai batean antolatu eta dinamizatuko du.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Personas destinatarias. Hartzaileak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La titularidad del equipamiento cultural puede determinar en algunos casos, no siempre, que los servicios que en ellos se presten tengan como destinatarios sectores específicos de la población. Kultura-ekipamenduen titulartasunak mugatu dezake haietan ematen diren zerbitzuen hartzaileak herritarren sektore jakin batekoak izatea, baina ez beti.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Con dimensiones adecuadas al número de personas usuarias que vayan a ser destinatarias de la intervención. Esku-hartzea zuzenduko zaion erabiltzaile kopurura egokitutako neurrikoak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Organizar o adecuar los espacios para las propuestas definidas y sus destinatarios. Zehaztutako proposamenetarako eta haien hartzaileentzat antolatzea edo egokitzea eremuak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

De cualquier manera, y teniendo presente que nos movemos en el ámbito cultural, nuestra práctica demarketingdebe guiarse por una serie de principios que nos ayuden a lograr una buena práctica profesional de calidad, satisfaciendo las demandas de destinatarios reales y potenciales como indicador del objetivo último delmarketingcultural: la aproximación, el encuentro y la valoración de la experiencia cultural. Edonola ere, eta kontuan izanik kultura-alorrean jarduten dugula, gure marketineko jarduna kalitateko jardun profesional egokia lortzen lagunduko diguten printzipio batzuek gidatu behar dute, benetako hartzaileen eta hartzaile potentzialen eskaerak betez, kultura-marketinaren azken helburuaren adierazle gisa: kultura-esperientziara gerturatzea, hura topatzea eta baloratzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Adaptación de los contenidos según los destinatarios delmarketing. Edukiak marketinen hartzaileen arabera egokitzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Analizar las distintas líneas de desarrollo que compongan la programación –proyectos y actividades–, tales como destinatarios, objetivos, características, espacios, tiempos y recursos de cada uno de ellos. Programazioko garapen-lerroak —proiektua eta jarduerak— aztertzea, hala nola hartzaileak, helburuak, ezaugarriak, eremuak, denborak eta haietako bakoitzeko baliabideak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Diseñar la línea general de acciones de comunicación y difusión de la programación: imagen de la programación, lema de la campaña, grupos de destinatarios. Programazioaren komunikazioko eta hedapeneko ekintzen ildo orokorra diseinatzea: programazioaren irudia, kanpainaren goiburua eta hartzaile taldeak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Distribución de los instrumentos de difusión que se hayan utilizado: ejemplares desechados, no adquiridos o utilizados; lugares en los que los destinatarios potenciales se mostraron más interesados –con indicadores sobre preguntas y contactos informales mantenidos para informarse sobre la convocatoria; número de personas que pasaron por esos espacios, etc.–. Erabili diren hedapen-tresnen banaketa: baztertu diren, lortu ez diren edo erabili ez diren aleak; hartzaile potentzialek interes handiena erakutsi zuten lekuak —deialdiari buruz informatzeko egindako galderei eta izandako harreman informalei buruzko adierazleak; leku horietatik igarotako pertsona kopurua, etab.—.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Animazio turistikoa (2)
El animador proporciona actividades que en muchas ocasiones son nuevas para los destinatarios de las mismas. Animatzaileak proposatzen dituen jarduerak berriak izaten dira askotan jarduera horien hartzaileentzat.

Materiala: Animazio turistikoa

Siguiendo a Puertas (2004), los programas se pueden clasificar en función de las edades de los destinatarios, los contenidos, el tipo de actividad, de empresa y la localización y capacidad del establecimiento, esta última es la que menos se utiliza. Puertasek dioenez (2004), programak sailka daitezke hartzaileen adinaren arabera, edukien arabera, jarduera motaren arabera, enpresaren eta kokapenaren arabera eta establezimenduaren tamainaren arabera (azken hori erabiltzen da gutxiena).

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (4)
El plan de actuación de comunicación recoge los objetivos, destinatarios, políticas, estrategias, recursos y acciones de comunicación a desarrollar en todos los ámbitos implicados. Komunikazioko jarduketa-planak inplikatutako esparru guztietan garatu beharreko helburuak, hartzaileak, politika, estrategiak, bitartekoak eta komunikazio-ekintzak biltzen ditu.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Receptor:es el destinatario del mensaje y quién debe interpretar el sentido de este. Hartzailea:mezuaren hartzailea eta mezuaren zentzua interpretatu behar duen pertsona.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Figurarán el nombre del destinatario, domicilio, distrito postal y población. Hartzailearen izena, helbidea, posta-kodea eta udalerria jasoko dira.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El principal destinatario de las estrategias de comunicación empresarial es la opinión pública. Iritzi publikoa da enpresa-komunikazioko estrategien hartzaile nagusia.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (22)
•Las referencias en femenino exclusivamente solo pueden quedar en los casos en que por imperativo legal las mujeres son las únicas destinatarias de las medidas (p. ej., riesgo en el embarazo, violencia de género…). •Lege-aginduz neurrien hartzaile bakarrak emakumeak direnean (adibidez, haurdunaldiko arriskua, genero-indarkeria, etab.) egin ahalko dira erreferentziak femeninoan soilik.

Materiala: Sistemen integrazioa

•Las referencias en masculino exclusivamente solo pueden quedar en los casos en que por imperativo legal los hombres son los únicos destinatarios de las medidas (p. ej., paternidad…). Lege-aginduz neurrien hartzaile bakarrak gizonak direnean (adibidez, aitatasuna...) egin ahalko dira erreferentziak maskulinoan soilik.

Materiala: Sistemen integrazioa

Se trata de ayudas dirigidas a personas destinatarias finales y ligadas a su participación en acciones de integración laboral (acciones formativas, prácticas no laborales, etc.). Amaierako hartzaileentzako laguntzak dira, eta laneratzeko ekintzetan duten parte-hartzearekin lotuta daude (prestakuntza-ekintzak, lan-arlokoak ez diren praktikak, etab.).

Materiala: Sistemen integrazioa

La evaluación de proyectos en el ámbito sociolaboral ha de hacerse desde dos perspectivas diferentes: una perspectiva temporal y otra según los destinatarios. Arlo soziolaboraleko proiektuak ebaluatzeko, bi ikuspegi erabili behar dira: batetik, denborazko ikuspegia eta, bestetik, hartzaileen araberakoa.

Materiala: Sistemen integrazioa

La perspectiva según los destinatarios de la evaluación irá dirigida a: Ebaluazioaren hartzaileen araberako ikuspegia hauei zuzenduta egongo da:

Materiala: Sistemen integrazioa

Los informes deben elaborarse con un propósito concreto o para destinatarios determinados, por lo que el contenido y el formato se ajustarán a ello. Txostenak helburu jakin batekin edo hartzaile zehatz batzuentzat prestatu behar dira; horregatik, horien edukia eta formatua haien ezaugarrietara egokituta egongo da.

Materiala: Sistemen integrazioa

El proceso de difusión de la información describe la manera en que los informes se hacen llegar a las personas destinatarias. Informazioa hedatzeko prozesuak hartzaileei txostenak nola heltzen zaizkien deskribatzen du.

Materiala: Sistemen integrazioa

a) Una perspectiva temporal y una perspectiva según los destinatarios. a) Denborazko ikuspegi bat eta hartzailearen araberako ikuspegi bat.

Materiala: Sistemen integrazioa

b) Una perspectiva espacial y una perspectiva según los destinatarios. b) Ikuspegi espazial bat eta hartzailearen araberako ikuspegi bat.

Materiala: Sistemen integrazioa

Además, dicho sistema debe asegurar a los operarios que sus comunicaciones han llegado hasta sus destinatarios. Gainera, sistema horrek langileei ziurtatu behar die beren jakinarazpenak hartzaileengana iritsi direla.

Materiala: Sistemen integrazioa

Irudia eta soinua (2)
Seinale hori egiten den bitartean, beharrezkoa da profesional edo departamentu jakin batzuek seinalea entzuteko aukera izatea, programa egoki gauzatu dadin. Ildo horretan, honako hauek dira seinalearen hartzaile nagusiak: Mientras se está elaborando esta señal, es necesario que determinados profesionales o departa­mentos puedan escuchar dicha señal para proceder correctamente a la ejecución del programa. En este sentido los principales destinatarios de la señal serán:

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Azkenik, aurretik esan dugun moduan, ezinbestekoa da itzulerako seinalea entzutea, hartzaileei –hots, audientziari– benetan iristen ari zaiena ematen ari den soinu-seinale berbera dela egiaztatzeko. Gainera, horrela, errealizazio-kontroletik baino seinalearen jarraitutasunetik eratorritako akats posibleak ikus daitezke. Por último, como se ha comentado con anterioridad, la escucha de la señal de retorno es funda­mental para comprobar que realmente lo que llega a los destinatarios, es decir, a la audiencia, es la misma señal sonora que se está emitiendo. Además, esto permite visualizar posibles fallos derivados no tanto del control de realización, sino de la continuidad de la señal.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx