Emaitzak: 590

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (31)
Además, con la aplicación progresiva de la RDSI, ADSL, proveedores de cable y satélite, se ha producido un espectacular aumento en la demanda de estos servicios de comunicaciones de datos a gran velocidad. Gainera, ISDNa etaADSLa etengabe aplikatu direnez eta kable- eta satelite-hornitzaileak etengabe sortu direnez, abiadura handian datuak komunikatzeko zerbitzuen eskaria izugarri hazi da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Por tanto, con el análisis del trabajo del proyecto del desarrollo de sistemas de telecomunicación e informáticos deberán quedar perfectamente definidas las características y demandas del trabajo, tanto desde el punto de vista técnico como humano. Horrenbestez, telekomunikazio- eta informatika-sistemak garatzeko proiektuaren lan-analisiaren bitartez, lanaren ezaugarriek eta eskakizunek erabat zehaztuta gelditu behar dute, alde teknikotik zein pertsonen aldetik.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El aumento de la demanda impulsó la creación de otros métodos de transmisión y entonces apareció la transmisión por medio de ondas de radio o de microondas. Eskaria handitu izanak bestelako transmisio-metodoak sor zitezen bultzatu zuen, eta orduan sortu zen irrati-uhin edo mikrouhin bidezko transmisioa.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

¿ Qué pasa cuando la oferta de PC supera a la demanda? Zer gertatzen da PCen eskaintza eskaera baino handiagoa bada?

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Y, ¿ cuándo la demanda de conexiones LAN es mayor que la oferta? Eta LAN konexioen eskaera eskaintza baino handiagoa bada?

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Las características más importantes de la demanda de un recurso material son: Hauek dira baliabide material baten eskaeraren ezaugarri nagusiak:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

- Uniformidad de la demanda dentro del proyecto. - Proiektuaren barruan eskaerak duen uniformetasuna.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

- Posibilidad de diferir la demanda insatisfecha del recurso material en el proyecto. - Jaso gabeko baliabide materialaren eskaera proiektuan atzeratzeko aukera.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Stock óptimo es el denominado de previsión perfecta, que se basa en considerar la demanda uniforme, constante y conocida difícilmente de conseguir en una organización por proyectos. Stock egokia esaten zaio aurreikuspen ezin hobea duen stockari. Stock horren eskaera uniformea, aldaketarik gabea eta ezaguna da, baina zaila da hori lortzea proiektukako antolaketa batean.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

a) Equilibrar la oferta de recursos por parte de la organización por proyectos y la demanda generada por los miembros del equipo. a) Proiektukako antolaketaren baliabideen eskaintza eta taldeko kideek sortutako eskaera orekatzea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Fabrikazio mekanikoa (10)
Cumplimentación, si es preciso continuar la reparación de la máquina, el Documento de demanda de Trabajo Correctivo. Makina konpontzen jarraitu behar bada, mantentze-lan zuzentzaileak egiteko eskaera-agiria betetzea.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

La determinación de la urgencia 4 y plazo de ejecución 3 es correcta en el parte de avería y se repite en Demanda de Trabajo. Matxura-agirian adierazi diren urgentzia maila (4) eta gauzatze-epea (3) egokiak dira, eta lan-eskaeran errepikatzen dira.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

PARTE DE DEMANDA DE TRABAJO CORRECTIVO MANTENTZE-LAN ZUZENTZAILEAK EGITEKO ESKAERA-AGIRIA

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Calcular la demanda del aire comprimido, estudiando la variación de la misma a lo largo del tiempo, determinando los consumos máximos, los coeficientes de simultaneidad, etc. Aire konprimituaren eskaera kalkulatzea, denboran zeharreko aldaketak aztertuz, eta gehieneko kontsumoak eta aldiberekotasun-koefizienteak zehaztuz, besteak beste.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

(Demanda de Trabajo, Gama de Mantenimiento, etc.) (lan-eskaera, mantentze-lan aukera edo -gama...).

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Las demandas preventivas se referirán fundamentalmente a: Prebentziozko mantentze-lanak egiteko eskaerak alderdi hauen ingurukoak izango dira:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Ante una Demanda de Trabajo Preventivo y en función de la Prebentziozko mantentze-eskaera baten aurrean, eta xede hauetarako

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Bono de solicitud o demanda de material BDM. Materiala eskatzeko bonua

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

La Revolución Industrial generó una gran demanda de productos siderometa-lúrgicos, estimulando el desarrollo de la laminación. Industria Iraultzak produktu siderometalurgikoen eskari handia sortu zuen, eta, horren ondorioz, ijezketaren garapena suspertu zen.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Las reacciones de los apoyos deben equilibrar todas las demandas de esfuerzo directamente aplicadas, diferentes a un par, que actúen sobre el eje de rotación; es decir: Biraketa-ardatzean eragiten duten eta zuzenean aplikatzen diren pareaz bestelako esfortzu-eskari guztiak orekatu behar dituzte bermeen erreakzioek; hau da:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Irudi pertsonala (9)
Hoy en día el perfume es más que nunca una industria de lujo con una clientela muy exigente, sujeta a las demandas del marketing que somete el arte a las variaciones de la moda. Gaur egun, inoiz baino gehiago, oso bezero zorrotzak dituen luxuzko industria da lurringintza, artea modaren aldaeren mende jartzen duten marketinaren eskariei lotua.

Materiala: Elektroestetika

Cada vez son más las personas que le dan este uso y cada vez son más los establecimientos balnearios que se adecuan a estas demandas, necesitando, por tanto, a personas expertas en este campo. Gero eta pertsona gehiagok erabiltzen du horrela, eta gero eta bainuetxe gehiago egokitzen ari da eskaera horietara. Horregatik, esparru horretako adituak behar dituzte.

Materiala: Elektroestetika

forma triglicéridos (liposíntesis), los almacena y los descompone (lipolisis), según la demanda del organismo. triglizeridoak osatu (liposintesia), biltegiratu eta deskonposatu egiten ditu (lipolisia) organismoaren eskarien arabera.

Materiala: Elektroestetika

Durante el proceso de diagnóstico estético se genera una importante documentación que va a permitir al profesional conocer a su cliente, obtener información acerca de sus demandas y necesidades, hacer valoraciones, y tomar decisiones en cuanto a los tratamientos estéticos, o la remisión a la consulta especializada si fuera necesario. Diagnostiko estetikoaren prozesuan, dokumentazio garrantzitsua sortzen da, eta bezeroa ezagutzeko, haren eskariei eta premiei buruzko informazioa lortzeko, balioztatzeko, eta tratamendu estetikoei edo, beharrezkoa izanez gero, kontsulta espezializatura bidaltzeko beharrari buruzko erabakiak hartzeko aukera ematen dio dokumentazio horrek profesionalari.

Materiala: Elektroestetika

se seleccionará el color en función de la demanda de la cliente (tipo de pelo /piel) Bezeroaren nahiaren arabera (ile eta larruazal motaren arabera) aukeratu behar da kolorea.

Materiala: Elektroestetika

Si el tratamiento se ajusta al máximo a las demandas y necesidades del cliente, el alto nivel de calidad y de eficacia está asegurado. Tratamendua bezeroaren eskarietara eta premietara behar bezala egokitzen bada, kalitatearen eta eraginkortasunaren maila handia ziurtatuta egongo da.

Materiala: Elektroestetika

En el interrogatorio que se realiza al comenzar el diagnóstico se pretende obtener la mayor cantidad de información acerca del cliente que permita detectar sus demandas y necesidades, y elaborar propuestas de tratamiento. Diagnostikoa hastean egiten den galdeketaren bidez, bezeroari buruzko ahalik eta informaziorik zabalena lortu nahi izaten da, haren eskariak eta premiak zein diren jakiteko eta tratamendu-proposamenak egiteko.

Materiala: Elektroestetika

Es por ello que para esfuerzos pequeños los incrementos son pequeños y graduales porque se van reclutando las unidades pequeñas dando aumentos progresivos pequeños, pero conforme la demanda aumenta los nuevos grupos a reclutar son más grandes por lo que los aumentos tensionales son mucho mayores y por tanto menos precisos. Horrexegatik, esfortzu txikietarako, gehikuntzak txikiak eta apurkakoak dira, unitate txikiak errekrutatzen dira eta apurka-apurka gehikuntza txikiak egiten dira; baina, eskariak gora egiten duen neurrian, errekrutatu beharreko taldeak handiagoak dira eta, hortaz, tentsio-gehikuntzak askoz handiagoak eta doitasun txikiagokoak dira.

Materiala: Elektroestetika

La liberación de lípidos o lipolisis, que se activa ante un aumento de las demandas energéticas del organismo. Lipidoen askatzea edo lipolisia; organismoaren energia-eskaria gehitzen denean aktibatzen da.

Materiala: Elektroestetika

Ostalaritza eta turismoa (189)
oferta y demanda. eskaintza eta eskaera.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Dentro de estos, los más importantes pueden ser la contribución del turismo al PIB, la demanda de trabajadores del sector, el deterioro de medio ambiente o la aculturación. Garrantzitsuenak dira turismoak BPGari egiten dion ekarpena, sektoreko langileen eskaera, ingurumenari egiten zaion kaltea eta akulturazioa.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Por su parte, la demanda turística es el conjunto de consumidores que se desplazan y consumen servicios y/o productos turísticos, motivados por diferentes intereses como descanso, cultura, negocio, etc. Bestalde, eskaera turistikoa da hainbat interes —atsedena, kultura, negozioa, etab.— direla-eta lekuz aldatzen diren eta zerbitzu eta/edo produktu turistikoak kontsumitzen dituzten kontsumitzaileen multzoa.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

desestacionalización de la demanda, diversificación de la oferta, demanda más exigente en términos de calidad, consolidación y aparición de nuevos segmentos de demanda, aumento del gasto turístico de los mercados emergentes, creciente concienciación por temas medioambientales, experiencias más participativas, concentración empresarial, influencia de las nuevas tecnologías, organización de viajes de forma independiente y mayor profesionalización. eskaera urtaro jakin batekoa ez izatea, eskaintza dibertsifikatzea, eskaera zorrotzagoa izatea kalitateari dagokionez, eskaera-segmentuak indartzea eta berriak sortzea, suspertzen ari diren merkatuen gastu turistikoa handitzea, ingurumen-gaiekiko gero eta kontzientziazio handiagoa izatea, esperientzia parte-hartzaileagoak, enpresen kontzentrazioa, teknologia berrien eragina, bidaiak modu independentean antolatzea eta profesionalizazio handiagoa.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

El modelo turístico del momento está basado en un turismo familiar de sol y playa, con una alta concentración de la oferta y la demanda en las provincias de Girona, Málaga, Alicante y las comunidades de Baleares y Canarias, donde los británicos y alemanes representan más de la mitad del gasto total en nuestro país. Une hartako eredu turistikoa eguzki-hondartzetako familia-turismoan zegoen oinarrituta, eta eskaintzaren zatirik handiena Girona, Malaga eta Alacant probintzietan, eta Balear eta Kanaria Uharteetan pilatuta zegoen, non britainiar eta alemanek egiten baitzuten turistek Espainian egiten zuten gastu guztiaren erdia baino gehiago.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Es simplemente la ley de la oferta y la demanda: Eskaintzaren eta eskaeraren legeak agintzen du hori:

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

a más demanda, precios más altos y, por tanto, el aumento de la demanda provocada por el turismo produce inflación en el destino. zenbat eta eskaera handiagoa, orduan eta prezio altuagoak; beraz, leku batean eskaera hazten bada turismoaren eraginez, inflazioa sortuko du han.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

«estado y evolución de la oferta y demanda de un sector económico dado». «ekonomia-sektore jakin bateko eskaintzaren eta eskaeraren egoera eta bilakaera».

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Teniendo en cuenta que nos encontramos en el sector turístico, podríamos definir mercado turístico como «el estado y evolución de la oferta y demanda del sector dado.» Turismo-sektoreaz ari garela kontuan harturik, honela defini dezakegu turismo-merkatua: «sektore horretako eskaintzaren eta eskaeraren egoera eta bilakaera.»

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Es un mercado altamente estacional, que da lugar a desequilibrios considerables entre oferta y demanda a lo largo del año. Urtaro jakin bati lotutako merkatua denez, desoreka handiak gertatzen dira urtean zehar eskaintzaren eta eskaeraren artean.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Administrazioa eta kudeaketa (4)
Estas ayudas para la formación se articulan fundamentalmente a través de laformación de demanda,que son cursos programados desde la empresa en función de sus propias necesidades específicas. Trebakuntzarako laguntza horiekeskatzen den trebakuntzarenbidez eratzen dira, zeinak enpresak, uneko behar zehatzen arabera, antolatzen dituen ikastaroak baitira.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Se trata también de formación de demanda, pero en este caso solicitada por los trabajadores de forma individual. Eskatzen den trebakuntza da hau ere, baina, kasu honetan, langileek banaka eskatzen dute.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

A diferencia de la formación de demanda, que se solicita directamente por la empresa o los trabajadores de forma individual, se trata en este caso de cursos gratuitos ya programados por la Administración, bien sea central o autonómica. Eskatzen den trebakuntza ez bezala, zeina enpresak edo langileek bakarka zuzenean eskatzen baitute, administrazio zentralak nahiz erkidegokoak antolatzen dituen doako ikastaroak dira.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

En un momento dado, los precios de la vivienda nueva comenzaron a bajar ante la declinante demanda. Une jakin batean, etxebizitzen prezioak jaisten hasi ziren, eskari gutxiago baitzegoen.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Gizarte eta kultura zerbitzuak (81)
En definitiva, contemplando todos los factores citados para el desarrollo de proyectos e intervenciones, estamos procurando laimplementación de buenas prácticas profesionales que respondan realmente a las demandas y necesidades del público al que se dirijan. Azken finean, proiektuak eta esku-hartzeak garatzeko aipatu ditugun faktore guztiak kontuan hartzen baditugu, jardunbide profesional egokiak ezarriko ditugu, helburu diren hartzaileen eskariei eta beharrei benetan erantzungo dietenak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Concreción de necesidades y demandas. Beharrak eta eskaerak zehaztea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Exposición de motivos, necesidades y demandas detectadas en la comunidad que originan o justifican la pertinencia de la intervención. Esku-hartzea egitea eragiten edo justifikatzen duten komunitatean hautemandako arrazoiak, beharrak eta eskariak azaltzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Por ello, el núcleo de los proyectosdeanimacióncultural es la secuencia de actividades variadas con que se pretenden conseguir los objetivos propuestos para dar respuesta a necesidades y demandas culturales generales y específicas. Horregatik, kultura-animazioko proiektuen ardatza era guztietako jardueren sekuentzia da; horien bidez, kultura-premia eta -eskaera orokor eta berariazkoei erantzuteko proposaturiko helburuak lortu nahi dira.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Esta fase, según los intereses, necesidades y demandas de las personas que integran el grupo, puede acompañarse con actividades de reinterpretación personal y creativa de las obras comentadas, por medio de lenguajes plásticos, literarios, etc. Taldea osatzen duten pertsonen interes, behar eta eskarien arabera, aipaturiko lanen berrinterpretazio pertsonal eta sortzailea egiteko jarduerak egin daitezke fase honetan, lengoaia plastikoak, literatura-lengoaiak eta abar erabiliz.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Están diseñados y pensados como marco físico para la prestación de determinados servicios que den respuestas a unas demandas y necesidades detectadas o potenciales en una comunidad. Eremu horiek komunitate batean detektatutako eskaerei eta beharrei edo eskaera eta behar potentzialei erantzuteko zerbitzu jakin batzuk emateko diseinatutako eta pentsatutako eremuak dira.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Pensados para dar respuesta a necesidades y demandas muy localizadas partiendo de la cercanía física y psicológica como estrategia de dinamización cultural. Behar eta eskaera oso lokalizatuei erantzuteko pentsatuak, hurbiltasun fisiko eta psikologikotik abiatuta, kultura dinamizatzeko estrategia gisa.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En ellos se presta atención tanto a necesidades y demandas locales como a la apertura y el encuentro cultural con otras comunidades. Haietan, tokiko behar eta eskaeretan jartzen da arreta, bai eta kanpora irekitzean eta beste komunitate batzuekiko topaketan ere.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En la comunicación interna grupal, promover una cultura de equipo, mediante líneas horizontales y verticales de trabajo bien coordinadas y abiertas a las diversas propuestas, dando además respuesta a las necesidades y demandas de cada persona miembro del equipo mediante la escucha activa dentro del trabajo en equipo. Taldeko barne-komunikazioan, talde-kultura sustatzea, ondo koordinatutako eta proposamenetara irekitako lan-ildo horizontalen eta bertikalen bidez, eta, gainera, kide bakoitzaren beharrei eta eskaerei erantzunez taldean bertan aktiboki entzuteko jarrera izanez.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Establecer líneas de comunicación entre el equipo profesional y otros recursos humanos, especialmente en cuanto al trabajo con personas u organizaciones voluntarias, para promover la motivación intrínseca en el proyecto incorporando sus ideas, sugerencias o demandas particulares en la planificación y desarrollo del mismo. Komunikazio-bideak ezartzea talde profesionalaren eta beste giza baliabideen artean, batez ere pertsona edo erakunde boluntarioen lanari dagokionez, proiektuan motibazio intrintsekoa sustatzeko, ideia, iradokizun edo eskaera partikularrak sartuz proiektuaren planifikazioan eta garapenean.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Kimika (3)
Hoy nos encontramos con la necesidad de satisfacer las demandas tecnológicas con nuevas fibras que puedan adaptarse a tales cambios. Gaur egun, berriz, eskaera teknologikoak asetzeko beharra sortzen da, eta aldaketa horietara egokituko diren zuntz berriak lortzekoa.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Éstas funcionan como instrumentos multisectoriales que deben ser impulsados desde las Administraciones y que funcionan como mercados de encuentro de oferta y demanda de residuos, con una clara finalidad de evitar una gestión innecesaria y un impacto sobre el medio. Poltsa horiek sektore anitzetarako balio dezaketen tresnak dira. Administrazioak bultzatu behar ditu, eta hondakinen eskaintzaren eta eskaeraren topaguneko merkatu gisa funtziona dezakete. Helburu nagusia da behar ez diren kudeaketak eta ingurumenaren gaineko eraginak ekiditea.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Así surgen las Bolsas de Residuos, funcionando como mercados de encuentro de la oferta y la demanda de residuos con el objetivo de encontrar la gestión más adecuada para los mismos y provocar el menor impacto posible sobre el medio. Hala sortu ziren hondakin-poltsak. Hondakinen eskaintzaren eta eskaeraren topaguneko merkatu gisa funtzionatzen dute, kudeaketa egokiena aurkitu nahian eta ingurumenean ahalik eta eragin txikiena eragin nahian.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (5)
Define la orientación productiva de la explotación agrícola, identificando los recursos disponibles y la demanda del mercado. Nekazaritzako ustiategiaren produkzio orientazioa definitzen du, erabilgarri dauden baliabideak eta merkatuaren eskaera identifikatuz.

Materiala: Nekazaritza

El mercado, en concreto la demanda de un producto, también influirá en nuestra decisión. Merkatuak, eta, zehatzago esanda, produktu baten eskaerak, eragina izango du, baita ere, gure erabakian.

Materiala: Nekazaritza

Hoy día hay una demanda de productos biológicos por parte de determinados sectores del mercado local, regional, nacional e incluso internacional. Gaur egun, tokiko, eskualdeko, nazioko eta baita nazioarteko merkatuetako zenbait sektorek ere produktu biologikoak eskatzen dituzte.

Materiala: Nekazaritza

En esa rotación deben intervenir cultivos que se adapten bien a la zona y que tengan buena demanda en el mercado, de manera que se facilita la comercialización posterior. Txandakatzean, ingurunera ondo egokitzen diren eta merkatuan eskaera ona duten laboreak sartu behar dira, laboreak, gerora, erraz merkaturatzeko.

Materiala: Nekazaritza

Se trata de tener una concepción integral de la finca para conseguir, no solamente la mejora agronómica y un mayor grado de autosuficiencia, sino también, el principio en el que se basa su rentabilidad económica utilizando plantas que tengan una importante demanda en el mercado y una producción lo suficientemente variada que permita un menor riesgo económico. Kontua da lursailaren kontzeptu integrala edukitzea; ez bakarrik hobekuntza agronomikoa eta autosufizientzia maila altuagoa izatea, baita errentagarritasun ekonomikoari eusten dion oinarria ere: merkatuan eskaera handia duten landareak erabiltzea eta nahikoa askotarikoa izango den produkzio bat izatea, arrisku ekonomikoa txikiagoa izan dadin.

Materiala: Nekazaritza

Animazio turistikoa (2)
Esta habilidad está muy relacionada con la flexibilidad mental, entendida como la capacidad de usar los recursos a nuestra disposición con fines para los que no han sido diseñados, cambiar de una actividad a otra rápidamente, improvisar ante situaciones inesperadas o ser capaz de responder ante las demandas cambiantes de nuestro público. Gaitasun horrek lotura estua du malgutasun mentalarekin: gure eskura dauden baliabideak diseinatu diren helburuez bestelakoetarako erabiltzeko gaitasuna, jarduera batetik bestera bizkor aldatzeko gaitasuna, ustekabeko egoeretan inprobisatzeko gaitasuna eta publikoaren eskaerei (aldatu egiten baitira) erantzuten jakitea.

Materiala: Animazio turistikoa

Figura 5.2Las pistas deben usarse cuando menos demanda haya por parte de los huéspedes 5.2. irudiaOstalariek gutxien erabiltzen dituztenean erabili behar dira pistak

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (11)
¿Quién es mi cliente?, ¿Cuáles son sus demandas, expectativas y necesidades?, y ¿son sus necesidades iguales a las que yo he percibido del estudio realizado? Nor da nire bezeroa? Zer eskakizun, itxaropen eta beharrizan ditu? Bat al datoz haren beharrizanak nire azterketan topatu ditudanekin?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

¿hemos logrado identificar sus demandas y expectativas?, ¿los datos relativos a su ámbito laboral, social y cultural?, y ¿si el asesoramiento es para un acto concreto o permanente?, ¿la información quedó correctamente recogida en la ficha del cliente? Lortu ditugu haren eskaerak eta itxaropenak? Eta esparru laboralarekin, sozialarekin eta kulturalarekin lotutako datuak? Aholkularitza ekintza jakin edo iraunkor baterako da? Ondo jasota geratu da informazioa bezeroaren fitxan?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

¿Fue el plan de intervención acorde a las demandas, expectativas y necesidades del cliente?, sino lo fue ¿por qué? Esku hartze plana bat etorri da bezeroaren eskariekin, itxaropenekin eta beharrizanekin? Eta, hala izan ez bada, zergatik?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El estudio y valoración de la imagen personal integral del cliente sirve para identificar las áreas de mejora y ajustarlas a sus necesidades y demandas. Bezeroaren irudi pertsonal osoaren azterketak eta balioespenak laguntzen du hobetzeko alorrak identifikatzen eta bere beharrizan eta eskaeretara egokitzen.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Detección de las necesidades y demandas del cliente Bezeroen beharrizanak eta eskariak antzematea

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Detección de las necesidades y demandas del cliente Bezeroen beharrizanaketa eskariak antzematea

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La detección de las necesidades y demandas del cliente se lleva a cabo mediante la observación, entrevista, autoanálisis, y el análisis profesional del cliente. Bezeroaren beharrizanak eta eskariak antzemateko, behaketa, elkarrizketa eta analisi profesionala egiten zaizkio bezeroari.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La detección de las necesidades y demandas del cliente se lleva a cabo mediante la observación, entrevista, autoanálisis, y el análisis del cliente. Bezeroaren beharrizanak eta eskariak antzemateko, behaketa, elkarrizketa eta analisia egiten zaizkio bezeroari, eta autoanalisia egiteko ere eskatzen zaio.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Y si plantea objeciones, se modifica para adaptarla a las demandas detectadas. Eta, eragozpenen bat planteatuko balu, aldatu egingo da, hautemandako eskarietara egokitzeko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

a) Rellena la ficha del cliente sobre las demandas. a) Bete bezeroaren fitxa, eskaerak kontuan hartuta.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (27)
3Definir las necesidades y demandas laborales de las mujeres desde una perspectiva de género. 3Emakumeen lan-eremuko premiak eta eskaerak genero-ikuspegi batetik zehaztea.

Materiala: Sistemen integrazioa

Necesidades y demandas laborales de las mujeres Emakumeen lan-eremuko premiak eta eskaerak

Materiala: Sistemen integrazioa

Necesidades y demandas laborales de las mujeres Emakumeen lan-eremuko premiak eta eskaerak

Materiala: Sistemen integrazioa

✓Creación y ampliación de servicios de atención en función de la demanda en su territorio más próximo y de las demandas de las personas con responsabilidades familiares. ✓Arreta-zerbitzuak sortzea eta handitzea, hurbileneko lurraldeko eskariaren eta familia-erantzukizunak dituztenen eskarien arabera.

Materiala: Sistemen integrazioa

Su finalidad es crear una demanda selectiva. Helburua eskari selektibo bat sortzea da.

Materiala: Sistemen integrazioa

nLa finalidad de la publicidad persuasiva es crear una demanda selectiva. nPublizitate limurtzailearen xedea eskari selektibo bat sortzea da.

Materiala: Sistemen integrazioa

3Relacionar la oferta de puestos de empleo con las necesidades y demandas de las mujeres. 3Lanpostuen eskaintza emakumeen premia eta eskaerekin erlazionatzea.

Materiala: Sistemen integrazioa

Detección de demandas, ofertas, servicios y potenciales yacimientos de empleo Eskaerak, eskaintzak, zerbitzuak eta enplegu-hobi potentzialak atzematea

Materiala: Sistemen integrazioa

Detección de demandas, ofertas, servicios y potenciales yacimientos de empleo Eskaerak, eskaintzak, zerbitzuak eta enplegu-hobi potentzialak hautematea

Materiala: Sistemen integrazioa

a) Analizar la composición y organización del tejido empresarial del territorio, teniendo en cuenta sus necesidades y demandas. a) Lurraldeko enpresa-ehunaren osaera eta antolaketa aztertzea, horren premiak eta eskariak kontuan hartuta.

Materiala: Sistemen integrazioa

Irudia eta soinua (9)
Multimedia-proiektuak eremu ugaritan aplika daitezke (hala nola multimedia-liburuetan, entziklopedietan, hiztegietan...), eta, gainera, modu askotara alda daitezke, kontsumitzaileen eskaerei erantzuteko aukera ematen badute. Hala, programak honelakoak izan daitezke: Los proyectos multimedia se pueden aplicar a numerosas áreas, como los libros multimedia, enciclopedias, diccionarios..., y además pueden ser modificados de diferentes maneras en la medida en que permitan o no atender a las demandas de los consumidores. De esta forma, los programas pueden ser:

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Streaming-ak produktu audiobisualak zuzenean edo eskatu ahala kontsumitzeko aukera errazten du. Informazioa zuzenean deskargatzeko prozedura horren ezaugarrietako batzuk dira honako hauek: El streaming facilita el consumo de productos audiovisuales tanto en directo como bajo demanda. Algunas de las características que presenta este tipo de procedimiento de descarga de información en directo son:

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Adierazi zein diren bideoak eskatu ahala eskaintzen dituzten bi plataforma erabiltzeko ezaugarri nagusiak, eta ikusi haien artean desberdintasunik eta antzekotasunik dagoen. Adibidez, Netflix eta HBO har ditzakezu. Establece las características principales de uso existentes en dos plataformas que ofrezcan vídeo bajo demanda y obser­va si existen diferencias y similitudes entre ellas. Pueden servir como ejemplos Netflix o HBO.

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Bestetik, gailu batzuek aukera ematen dute multimedia-edukiak erreproduzitzeko, Smart TV funtzioa ez duten telebisten ordezko gisara: azken belaunaldiko multimedia-irakurgailuak dira. Irakurgailu horiek bateragarriak dira formatu gehien-gehienekin: MKV, Avi, Divx edo MPEG formatuekin, esaterako. Gainera, gailuok beste funtzio batzuk biltzen dituzte; hala nola HDMI eta USB Host konexioen bidez grabatzeko aukera ematen dute; TDTko telebistarako, Interneterako eta edukiak eskatu ahala ematen dituzten plataformetarako (Netflix eta Yomvi, besteak best sarbidea ematen dute; kanalak bilatzeko eta edukiari gurasoen kontrola ezartzeko aukera ematen dute, eta, azkenik, kanpoko disko gogor bat konektatzeko aukera ematen dute, multimedia-edukiak Full HDrekin biltegiratzeko. Existen unos dispositivos que ofrecen la posibilidad de reproducir contenidos multimedia como alternativa a aquellos televisores que no tengan incluida la función de Smart TV y que se cono­cen como reproductores multimedia de última generación. Estos son compatibles con la gran mayoría de formatos desde MKV, Avi, Divx o MPEG. Además, este tipo de dispositivos engloban otra serie de funciones como la posibilidad de grabar mediante conexiones HDMI y USB Host, el acceso a la televisión en TDT, a internet y a plataformas de contenidos bajo demanda como Net­flix o Yomvi, permiten buscar canales y realizar funciones de control parental sobre el contenido y, por último, ofrecen la posibilidad de poder conectar un disco duro externo en el que se tengan almacenados diferentes contenidos multimedia con una resolución Full HD.

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6.25. Sartu eskatu ahalako bideo-aplikazio batera, eta aztertu eskaintzen dituen zerbitzuak eta berezitasunak. 6.26.Entra en una aplicación de vídeo bajo demanda y analiza los servicios y peculiaridades que ofrece.

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Estandarizazio komun baterako arauak eta jarraibideak sortzearen helburua da teknologia berrien erabilera finkatu, areagotu eta ezartzea, produktuetarako sarbidea irisgarriagoa izan dadin eta produktuen eskaria handiagoa izan dadin. La creación de normas y pautas de estandarización común persigue afianzar, aumentar e imple- mentar el uso de nuevas tecnologías, de modo que se establezca una mayor accesibilidad a los diferentes productos, así como un aumento de la demanda de estos.

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Edukietara berehala irits gaitezke, mugarik gabe eta edozein gailutatik. Eskatu ahalako bideo- operadorearen arabera, gailu kopurua zabaldu daiteke. Guztia, kuota finko baten truke. El acceso a los contenidos se produce de forma instantánea, ilimitada y en cualquier disposi­tivo. Incluso, dependiendo de la operadora de vídeo bajo demanda, se puede llegar a ampliar el número de acceso de dispositivos. Todo ello a cambio de una cuota fija.

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Aurrerapen teknologikoen ondorioz eta ikus-entzuleek eskaera berriak egitearen ondorioz, premiak estaltzeko telebista-eredu berriak sortu dira. Sektorean, zenbait proposamenetan ari dira lanean; adibidez, honako hauetan: Los avances tecnológicos y el surgimiento de nuevas demandas por parte de la audiencia han propiciado el surgimiento de nuevos modelos de televisión que puedan llegar a cubrir dichas necesidades. Existen varias propuestas del sector en las que se está trabajando, como:

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Eskatu ahalko bideoak (VO berreskuratzeko aukera ematen du. Se pueden recuperar programas de vídeo bajo demanda (VO.

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Instalatze eta mantentze lanak (16)
La principal ventaja de los grupos con variación de velocidad es que en todo momento se bombea el caudal requerido por la instalación, a una presión constante, sin variaciones ni oscilaciones bruscas entre bombeo y demanda. Abiadura-erregulagailua duten presio-sistemek instalazioak eskatutako emaria ponpatzen dute uneoro, presio konstantean, eta eskaeraren eta ponpaketaren bat-bateko gorabeherarik gabe.

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Si debido a una demanda de caudal, la presión disminuye, el sistema actúa aumentando las revoluciones de la bomba, a través del convertidor de frecuencia, a fin de que ésta aumente el caudal entregado y se mantenga la presión constante. Si por el contrario la demanda de caudal disminuye, la bomba automáticamente disminuye las revoluciones hasta que se adapta al valor programado para mantener la presión deseada. Eskaera dela-eta presioa txikitzen denean, sistemak, maiztasun-erregulagailuaren bidez, ponparen minutuko bira kopurua handitzen du, emaria handitu dadin eta presioak konstante iraun dezan. Aitzitik, eskaera txikitzen denean, ponparen minutuko bira kopurua txikitzen da, lortu nahi den presioari eusteko programatutako balioa lortzen den arte.

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Con la finalidad de adecuar las disponibilidades de captación y tratamiento a las necesidades de la demanda, tanto por desnivel topográfico como por el consumo de los usuarios finales, se controla el suministro mediante la apertura y cierre (manual o automático) de grandes válvulas y también de grandes equipos de bombeo y presurización. Hornikuntza balbula handien eta ponpaketa- edo presio-ekipoen bidez kontrolatzen da, uraren bilketa eta tratamendurako baliabideetara egokitzeko, eta eskaera-eskakizunetara doitzeko. Balbula horiek eskuz edo automatikoki itxi eta ireki daitezke.

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En función de la mayor o menor demanda de agua por parte de los usuarios de dicha instalación, el volumen y la presión del fluido en el interior del depósito de presión variará, provocando las sucesivas puestas en marcha para el llenado del recipiente a presión y paro posterior, una vez alcanzada la presión máxima en el mismo. Instalazioaren erabiltzaileen kontsumoa zenbatekoa den, presio-andelean biltegiratutako uraren bolumena eta presioa aldatu egiten dira. Horrela, presioa murriztean, ponpak abian jartzen dira presurizatutako andel hori betetzeko, eta behin gehieneko presioa lortutakoan, gelditu egiten dira.

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Para controlar el caudal, se puede utilizar un grupo de bombeo del tipo hidroneumático convencional. Este tipo de grupos, están gobernados normalmente por presostatos que realizan una serie de arranques y paros en cascada, que dependerán de la mayor o menor demanda de los usuarios del inmueble. Emaria kontrolatze aldera, ponpaketa-sistema hidropneumatiko arruntak erabil daitezke. ­Sistemok presostatoak izan ohi dituzte oinarrian, bat bestearen ondotik abiatzen edo ­gelditzen direnak, eraikineko erabiltzaileen eskariaren arabera.

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Los grupos de presión son unidades de bombeo para abastecimiento automatizado de agua que mantienen los caudales y las presiones requeridas en la instalación. La colocación de un grupo de presión pretende subsanar, básicamente, la necesidad de corregir una presión insuficiente, dando respuesta en cada momento a una demanda de caudal variable. Presio- edo ponpaketa-sistemak uraren hornikuntza unitate automatizatuak dira, eta instalazioak izan beharreko emaria eta presioa bermatzen dituzte. Presio-sistemen xedea, funtsean, presio-eskasiak gainditzea da, emariaren eskaera aldakorrari uneoro erantzutea.

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Como ya se ha comentado en el capítulo dedicado al suministro de agua, los equipos con variador de frecuencia aportan innumerables ventajas frente a los equipos convencionales, especialmente por lo referido al ahorro energético, ya que los grupos a velocidad fija operan al máximo consumo de energía siempre que están en marcha, independientemente de la demanda de caudal requerida en cada momento. Ur-hornikuntzari buruzko kapituluan esan dugun bezala, maiztasun-erregulagailua duten ekipoek alde on ugari dituzte ekipo konbentzionalen aldean; batik bat, energia aurrezteari dagokionez. Izan ere, abiadura finkoan dabiltzan ekipoak energia-kontsumo handiena erabiltzen dute beti, abian diren guztietan; berdin dio unean uneko emari-eskaera zenbatekoa den.

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La legislación española dispone desde 2006 del Código Técnico de la Edificación (CTE), cuyas prescripciones obligan a reducir la demanda energética a través de un diseño y ejecución en la edificación, respetuosa con esta filosofía. No obstante en algunos apartados del CTE, como en la evacuación de aguas residuales no se han tenido en cuenta aspectos tan importantes como la reutilización de las aguas grises en el interior del propio edificio o el almacenamiento, reutilización y aprovechamiento de las aguas pluviales en zonas residenciales de nueva edificación. Espainiako legediak Eraikingintzaren Kode Teknikoa (EKT) du 2006az gero, eta bertako betekizunei jarraiki, nahitaezkoa da energia-eskaera murriztea, eraikinak diseinatzean eta egitean ikuskera hori betez. Dena den, EKTko atal batzuetan, hala nola hondakin-urak huste­ari buruzkoan, hainbat alderdi guztiz garrantzizko ez dira kontuan hartu; esate baterako, ur grisak eraikinean bertan berrerabiltzea, eta bizitegi-gune berrietan euri-urak bildu, berrerabili eta aprobetxatzea.

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La demanda anual del sistema es de 63.588 litros. Sistemaren urteko emari-eskaera 63.588 litrokoa da.

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Todos ellos se han diseñado para cubrir márgenes de consumo o demanda adecuados al ámbito en el que actúan y cuyos valores se reflejan en la siguiente tabla: Zertarako erabiliko diren, horretarako behar den kontsumo- edo eskaera-bitarteak asetzeko eginak daude denak. Taula honetan laburbildu ditugu balioak:

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