Emaitzak: 66

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (2)
es.news.grupos Debates sobre grupos de news. es.news.grupos News taldeei buruzko eztabaidak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Foros de debate sobre temas controvertidos. Gai polemikoei buruzko eztabaidarako foroak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Gizarte eta kultura zerbitzuak (13)
Normalmente se centra en un debate sobre el tema que sirve de eje al fórum, debate que se apoya en el análisis del soporte documental y del significado de la obra, con apuntes sobre el lenguaje, los aspectos formales, la estructura y otros elementos – personajes, tiempo, espacio, ritmo, etc.–. Normalean forumak ardatz duen gaiari buruzko mahai-inguru bat izaten da, eta hainbat gai aztertzen dira: euskarri dokumentala, lanaren esanahia, lengoaia, alderdi formalak, egitura eta bestelako elementuak —pertsonaiak, denbora, espazioa, erritmoa, etab.—.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Como última fase del fórum, se retoman las observaciones y puntos que han resultado más comentados y discutidos a lo largo del debate, y se invita a las personas participantes a que resuman sus opiniones y emociones respecto a la obra tratada, buscando que estas opiniones se produzcan desde una perspectiva crítica. Forumeko azken fasean, mahai-inguruan gehien aipatu eta eztabaidatu diren alderdi eta ikuspuntuak mahaigaineratzen dira, eta parte-hartzaileei landutako lanari buruz dituzten iritziak eta emozioak laburbildu ditzatela eskatzen zaie. Iritzi horiek ikuspegi kritikoarekin ematea komeni da.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Groups, creación de listas de distribución y grupos de debate. Groups: banaketa-zerrendak eta eztabaida taldeak sortzeko.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Y hablando de difusión y comunicación..., preparad en asamblea de clase un debate sobre la utilidad que pueden tener los blogs y las redes sociales comoFacebooken un plan demarketing. Eta hedapenaz eta komunikazioaz ari garela..., prestatu ikasgelako asanbladan eztabaida bat blogek eta sare sozialek —Facebook-ek esaterako— zer baliagarritasun izan dezaketen marketin-plan batean.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Después del debate, elaborad una lista de ventajas y desventajas que tienen estas herramientas para la comunicación y difusión cultural. Eztabaidaren ondoren, egin tresna horiek kultura-komunikaziorako eta -hedapenerako dituzten abantailen eta desabantailen zerrenda bat.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En este marco se plantea, en la actualidad, el debate acerca de: Gaur egun, esparru horretan, hauei buruz eztabaidatzen da:

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se hace necesaria la existencia de un foro donde tengan cabida las voces de los estados, las organizaciones no gubernamentales, las asociaciones comunitarias, los ciudadanos y los agentes sociales, que en su encuentro y debate aporten diversos puntos de vista y expongan diversas necesidades desde una perspectiva amplia de comprensión de cada realidad cultural, con el fin último de que la ordenación jurídica de los derechos culturales sea: Foro bat behar da, non estatuen, gobernuz kanpoko erakundeen, komunitateetako elkarteen, herritarren eta gizarte-eragileen ahotsek lekua izango duten, topaketa eta elkarrizketa horretan askotariko ikuspuntuak emateko eta errealitate kultural bakoitza ulertzeko ikuspuntu zabal batetik azaltzeko beharrak, azken helburua izanik kultura-eskubideen ordenamendu juridikoa honelakoa izatea:

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Esta aparición de políticas públicas favorecedoras de una democracia más participativa se revela ya en contextos locales, como en el caso del Ayuntamiento de Jun (Granada), un ejemplo de teledemocracia y gobierno electrónico, donde se abre el debate y la toma de decisiones de política local a toda la ciudadanía mediante foros abiertos y accesibles a través de las tecnologías de la información y la comunicación (TIC). Demokrazia parte-hartzaileagoa bultzatzen duten politika publikoen gorakada hau dagoenekoz hautematen da tokiko testuinguruetan; adibidez, Jun-go udalean (Granada). Udal hori teledemokraziaren eta gobernamendu elektronikoaren adibide da, udaleko politikari dagozkion eztabaidak eta erabaki-hartzeak herritar guztien eskura jarri baititu, informazioko eta komunikazioko teknologien (IKTen) bidez atzi daitezkeen foro irekien bitartez.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La UNESCO se ha convertido en el espacio internacional idóneo para el debate de cuestiones claves sobre la cultura y las actuaciones en torno a ella, en aspectos como la propagación de corrientes de opinión sobre la democracia cultural, el papel de las industrias culturales o la definición de las políticas culturales estatales. UNESCO nazioarteko espazio egokia da kulturari buruzko alderdi nagusiak eta haren inguruko jarduerak eztabaidatzeko, hala nola demokrazia kulturalari buruzko iritzi-korronteak, industria kulturalen funtzioa eta estatuen kultura-politiken definizioa.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Es la celebración de unacontecimiento aglutinadorde actividades, iniciativas e intercambios culturales –proyectos, debates, foros, etc.– Jarduerak, ekimenak eta kultura-trukeak —proiektuak, eztabaidak, foroak, etab.—biltzen dituen gertaerabat egitea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Komunikatzeko trebetasunak (21)
Los políticos se dirigen al público electoral mediante discursos y debates a través de los medios de comunicación. Politikariak hitzaldien eta eztabaiden bidez zuzentzen dira hautesleengana, komunikabideak baliatuz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Lashabilidades para organizar un debate. Elkarrizketa bat antolatzeko trebetasunak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Para mejorar y potenciar el impacto personal de nuestro cliente, es esencial analizar qué imagen está transmitiendo: habilidades comunicativas, habilidades para organizar un debate, etc. Gure bezeroaren inpaktu pertsonala hobetzeko eta indartzeko, funtsezkoa da aztertzea zer irudi ari den transmititzen: komunikatzeko trebetasunak, debate bat antolatzeko trebetasunak eta abar.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Tiene uncarácter argumentativo, y está dirigido generalmente por una persona que asume el rol de moderador, que es quien dirige el debate. Argudioakematen dira, eta normalean moderatzaile-rola izaten duen pertsona batek gidatzen du.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Un debate generalmente tendrá lugar cuando sea necesario dar a conocer o defender las opiniones sobre un tema determinado o para facilitar la decisión por alguna postura. Debateak eskuarki egiten dira beharrezkoa denean gai jakin bati buruzko iritziak ezagutaraztea edo defendatzea, baita jarreraren baten aldeko erabakia errazteko ere.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Atendiendo a estos dos objetivos los debates son muy utilizados en campañas políticas, ya que a través de estos los ciudadanos tienen la posibilidad de ver frente a frente a los candidatos que se presentan para un mismo cargo, como puede ser el de presidente de un país, discutiendo y presentando sus plataformas políticas. Bi helburu horiei jarraikiz, debateak askotan erabiltzen dira kanpaina politikoetan; izan ere, haien bidez, herritarrek aukera izaten dute kargu bererako aurkezten diren hautagaiak aurrez aurre ikusteko –hala nola presidente-kargurako aurkezten diren hautagaiak–, zein bere plataforma politikoak eztabaidatuz eta aurkeztuz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Además si el debate es televisado, los espectadores obtendrán mucha más información, ya que podrán analizar su comunicación no verbal, que como sabemos, refleja las reacciones, los modos y las emociones. Horrez gain, debatea telebistaz ematen badute, ikus-entzuleek askoz ere informazio gehiago eskuratuko dute, hitzik gabeko komunikazioa ere aztertuko ahalko baitute –eta, dakigunez, erreakzioak, moduak eta emozioak transmititzen dituzte–.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

En un debate intervienen: Debate batean esku hartzen dute:

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

También es responsable de dar inicio y concluir el debate. Moderatzailea arduratzen da, halaber, debatea hasteaz eta amaitzeaz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Según el tipo de público será la orientación y enfoque del debate así como el tipo de argumentos y lenguaje que se utilizará. Ikus-entzule motaren arabera definituko da debatearen orientazioa eta ikuspegia, baita erabiliko diren argudioak eta hizkuntza ere.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (2)
Lee y debate en clase Irakurri eta eztabaidatu ikasgelan

Materiala: Sistemen integrazioa

•Foros de debate sobre la orientación sociolaboral o el emprendimiento o la sensibilización sobre la discriminación de género en el empleo. •Gizarteratze- eta laneratze-orientazioari edo ekintzailetzari buruzko eztabaida-foroak egitea edo laneko genero-diskriminazioari buruz kontzientziatzea.

Materiala: Sistemen integrazioa

Ostalaritza eta turismoa (10)
Leer atentamente el siguiente artículo y analizarlo en el aula mediante un debate abierto. Irakurri arretaz artikulu hau, eta egin eztabaida irekia ikastaldean, aztertzeko.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Respuesta basada en un debate abierto en el aula. Ikastaldean egindako eztabaida ireki batean oinarritutako erantzuna.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Posibilidad de crear debate a partir de ejemplos concretos. Adibide zehatzak ezarriz, gaiari buruz eztabaida daiteke.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Se proponen los siguientes temas para debate: Gai hauek proposatzen dira, eztabaidatzeko:

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

7- Establecer un debate en el aula sobre las tendencias culinarias expuestas. 7- Egin elkarrizketa ikastaldean, azaldutako sukaldaritzako joerei buruz.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Tras realizar la actividad anterior, fomentar un debate abierto mediante opiniones expresadas por el alumnado sobre cada una de las elaboraciones de sus compañeros, por ejemplo con el diseño y cumplimentado de una hoja de catas. Aurreko jarduera egin ondoren, egin elkarrizketa, ikaskideek egindako elaborazioei buruzko iritziak emanez. Dastatze-orri bat diseina eta bete dezakezue.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Leer y analizar en el aula mediante un debate abierto el siguiente artículo periodístico. Irakurri arretaz kazetaritza-artikulu hau, eta egin eztabaida irekia ikastaldean, aztertzeko.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

8- Crear un debate abierto y organizado en el aula donde se expongan los pros y contras del uso de las microondas y de la irradiación como métodos de conservación. 8- Egin eztabaida irekia eta antolatua ikastaldean, kontserbazio-metodo hauen alde onak eta txarrak aztertzeko: mikrouhinak eta irradiazioa.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

5- Establecer un debate sobre los pros y contras de este tipo de cocinas con respecto a la profesionalización de sus trabajadores y la calidad de los productos que ofrece. 5- Egin eztabaida, horrelako sukalde motek langileen maila profesionalarekin eta eskaintzen diren produktuen kalitatearekin lotutako zer alde on eta txar dituzten aztertzeko.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Se proponen los siguientes temas para debate: Gai hauek proposatzen dira, eztabaidatzeko:

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx