Emaitzak: 14

ES EU
Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (1)
Una etiqueta verde pegada sobre el cárter con la inscripción R134a permite su identificación. Karter gainean itsatsita dagoen eta R134a jartzen duen etiketa berde bati esker identifikatzen da.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Zehar-lerroa (5)
Hacia la Resistencia de calefacción (respiradero del cárter del cigüeñal) Berokuntzako erresistentziarantz (birabarkiaren karterreko haizebidea)

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Resistencia de calefacción (respiradero del cárter del cigüeñal) Berokuntzako erresistentzia (birabarkiaren karterreko haizebidea)

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Esta resistencia va situada en el tubo de salida de los gases del cárter y tiene como función calentar dichos gases para reducir su densidad y evitar así que se condensen en el circuito de admisión, donde podrían producir depósitos. Karterreko gasen irteera-hodian egoten da erresistentzia hori, eta eginkizun hau du: gasak berotzea, haien dentsitatea murrizteko, sarrerako zirkuituan kondentsatu ez daitezen, jalkinak sor ditzakete eta.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

El conjunto con todos los mecanismos va encerrado en un cárter, generalmente de aluminio. Karter batean (aluminiozkoa, normalean) egon ohi da multzo osoa, mekanismo guztiekin.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Para dar una idea, diremos que el régimen de giro de la turbina y del compresor puede llegar hasta 250.000 rpm y soportar temperaturas de hasta 1.000 °C. Los materiales empleados suelen ser los siguientes: aleación de inconel, cromo y níquel para la turbina; el cárter de la misma suele ser de fundición aleada con níquel; el eje de unión turbina-compresor se fabrica en acero aleado de alta resistencia; la válvula reguladora de presión suele ser de acero inoxidable; el cárter central de fundición gris laminada; y tanto el cárter del compresor como el compresor propiamente dicho se fabrican en aleación de aluminio. Turbinaren eta konpresorearen biraketa-erregimena 250.000 rpm-ra iristen da batzuetan, eta 1.000 °C-rainoko tenperaturak jasaten dituzte. Material hauek erabiltzen dira: turbinarako, inconel-, kromo- eta nikel-aleazioa; turbinako karterrerako, burdinurtu- eta nikel-aleazioa; turbina eta konpresorea lotzen dituen ardatzerako, goi-erresistentziako altzairu-aleazioa; presioa erregulatzeko balbularako, altzairu herdoilgaitza; erdiko karterrerako, burdinurtu gris ijeztua, eta konpresoreko karterrerako eta konpresorerako, aluminio-aleazioa.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Instalatze eta mantentze lanak (8)
El aceite se suele hallar en el cárter del compresor en donde entra en contacto con el refrigerante. Olioa konpresorearen karterrean egoten da, eta hor jartzen da hozgarriarekin kontaktuan.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Los primeros compresores alternativos se construyeron con el cárter abierto y se parecían a las máquinas de vapor. Lehenengo txandakako konpresoreak karter irekiarekin eraiki ziren, eta lurrun-makinen antza zuten.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Poco a poco, y con la intención de reducir el peso del compresor, la biela y la manivela se acabaron situando dentro del primer cárter. Pixkanaka, eta konpresorearen pisua murrizteko asmoz, biela eta biradera lehenengo karterraren barruan jarri ziren.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Al final también se ubicó el motor, de manera que todos los elementos quedaron dentro del primer cárter. Azkenean, motorra ere han jarri zen; beraz, elementu guztiak lehenengo karterraren barruan geratu ziren.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Los compresores de cárter abierto solían estar llenos por las dos caras del pistón y mientras una comprimía la otra aspiraba. Karter irekiko konpresoreak beteta egoten ziren pistoiaren bi aurpegietan, eta aurpegi batek konprimatu, eta besteak xurgatu egiten zuen.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Posteriormente, se construyeron en cárter cerrado. Ondoren, karter itxian eraikitzen hasi ziren.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

La compresión se consigue en el espacio que queda entre unos engranajes helicoidales del mismo diámetro que están montados en un cárter de alta resistencia. Konpresioa erresistentzia handiko karter batean muntatuta dauden diametro bereko engranaje helikoidal batzuen artean geratzen den eremuan lortzen da.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

En este espacio comprendido entre los dos engranajes y el cárter, el refrigerante en forma de vapor se comprime y se arrastra tanto radial como axialmente. Bi engranajeen eta karterraren artean dagoen eremu horretan, hozgarri-lurruna konprimatu egiten da, eta modu erraldialean nahiz axialean arrastatzen da.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak