Emaitzak: 31

ES EU
Gizarte eta kultura zerbitzuak (7)
A partir del Segundo Nivel de Concreción del currículum de Educación Infantil de tu comunidad autónoma, selecciona aquellos objetivos que estén relacionados directamente con la educación para la salud, y explica en qué se basa dicha relación. Zure autonomia-erkidegoko Haur Hezkuntzako curriculumaren bigarren zehaztapen-mailatik abiatuta, aukeratu osasun-hezkuntzarekin zuzenean erlazionatuta dauden helburuak eta azaldu zertan oinarritzen den erlazio hori.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

También se pueden confeccionar unas fichas para orientar el trabajo en el aula siguiendo las áreas curriculares. Fitxa batzuk ere egin daitezke, curriculum arloen arabera, ikasgelako lana bideratzeko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Para tal fin, el libro está divido en 9 Unidades Didácticas, que abordan todos los contenidos que prevé el currículum de Educación Infantil. Liburuak 9 unitate didaktiko ditu, eta Haur Hezkuntzako curriculumak aurreikusten dituen eduki guztiak aztertu dira unitate horietan.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Para ello, se pueden ayudar de ciertos recursos organizativos que en el contexto escolar facilitaran esta práctica metodológica basada en el juego y que favorece el desarrollo de las capacidades básicas explícitas en el cu-rrículo de la Educación Infantil. Horretarako, hainbat antolamendu-baliabide erabil daitezke, eskolaren testuinguruan jolasean oinarritutako praktika metodologiko hori bultzatzen dutenak eta Haur Hezkuntzako curriculumean esplizituki aipatzen diren oinarrizko gaitasunak sustatzen dituztenak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Del mismo modo, una canción servirá para trabajar diferentes aspectos del currículum: Halaber, curriculumeko zenbait alderdi lantzeko balia dezakegu kanta bat:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

(Y así se podrían continuar trabajando diferentes contenidos curriculares.) (Eta, horrelaxe, curriculumeko hainbat eduki landu daitezke).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El currículum de la Educación Infantil establece las diferentes capacidades que han de conseguir los niños y niñas al finalizar la etapa. Haur Hezkuntzako curriculumak ezartzen du neska-mutilek etapa hori amaitzen dutenerako zer gaitasun lortu behar dituzten.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Ostalaritza eta turismoa (1)
En este enlace puedes cumplimentar tu currículum vítae, incluyendo información como tus datos personales, formación, conocimiento de idiomas, experiencia profesional e informática. Esteka horretan, zure curriculum vitaea bete dezakezu, informazio hau sartuz, besteak beste: datu pertsonalak, prestakuntza, hizkuntzen ezagutza, esperientzia profesionala eta informatikoa.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Administrazioa eta kudeaketa (4)
Interesados, enviarcurrículum vítaeal Apartado de Correos 4674, 28080 Madrid. Interesatuok bidalicurriculum vitaea helbide honetara: 4674 posta-kutxa, 28080 Madril.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

los candidatos habrán enviado su currículum vítae (normalmente acompañado de una carta de presentación) y el primer paso consistirá en desestimar a aquellos que no cumplan los requisitos de la oferta de empleo. hautagaiek beren curriculum vitaea bidaliko dute (normalean, aurkezpen-gutun batekin batera), eta lan-eskaintzaren ezaugarriak betetzen ez dituzten langileak baztertzea izango da lehen urratsa.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Algunos consejos acerca de tu currículum vítae Zenbait aholku zure curriculum vitaeari buruz

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Precisamente, uno de los problemas que los titulados tienen a la hora de entrar en un proceso de selección es un currículum mal elaborado. Hain zuzen ere, tituludunek hautaketa-prozesuetan sartzeko izaten duten arazoetako bat gaizki eginiko curriculuma izaten da.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Elektrizitatea eta elektronika (2)
La mediación comunitaria se presenta como una herramienta para la gestión de conflictos que, por sus excelentes resultados, se está imponiendo en campos tan dispares como el derecho, el multiculturalismo, la educación, las separaciones y divorcios, las disputas vecinales, etc. Por esas razones ha sido incluido como un módulo formativo en el nuevo currículum de Integración Social. Bitartekaritza komunitarioa gatazkak kudeatzeko tresna gisa aurkezten da hemen, eta esan behar da, lortu dituen emaitza bikainak direla medio, eremu oso desberdinetan ari dela aplikatzen, esate baterako, zuzenbidean, kultura-aniztasunean, hezkuntzan, banantze eta dibortzioetan, auzotarren arteko liskarretan eta abar. Arrazoi horiek direla eta, heziketa-modulu gisa sartu da Integrazio Sozialeko curriculum berrian.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Es una herramienta que utiliza símbolos, voz y actividades para potenciar la comunicación, la lectoescritura y el acceso al currículo. Tresna horrek sinboloak, ahotsa eta jarduerak erabiltzen ditu komunikazioa, irakurketa-idazketa eta curriculumerako sarbidea indartzeko.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

Animazio turistikoa (2)
nLa legislación sobre animación es muy limitada y apenas aparece en los convenios sobre hostelería, solo a partir de 2015 se implementa, en España, un currículo que seguir en formación profesional. nAnimazioari buruzko legedia oso mugatua da, eta ostalaritzako lan-hitzarmenetan baino ez da aipatzen; Espainian, 2015ean ezarri zen lanbide-hezkuntzarako curriculum bat.

Materiala: Animazio turistikoa

Los contenidos de esta obra cubren todo el currículo correspondiente al módulo de Animación turística incluido dentro de los conocimientos conducentes a la obtención de la titulación de Técnico Superior en Animación Sociocultural y Turística. Liburu honetako edukiek Animazio Soziokulturaleko eta Turistikoko Goi Mailako Teknikari izateko titulazioa lortzeko ikasketen baitako animazio turistikoko moduluko curriculum guztia hartzen dute.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (6)
ElCurriculum Vitaehoy en día Curriculum Vitaea gaur egun

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Algunasrecomendaciones para elaborar un currículumson: Hona hemencurriculum bat prestatzeko hainbat gomendio:

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El currículum debe ir acompañado de unacarta de presentación, que puede ser una buena herramienta para que el candidato pueda describir algún aspecto de su currículum, una habilidad destacada, o presentar soluciones, ideas que puedan ser interesantes para la empresa. Curriculumarekin batera,aurkezpen-gutunbat bidaliko da; tresna ederra izan daiteke hautagaiak bere curriculumeko alderdiren bat nabarmentzeko, gaitasun bereziren bat, edo enpresarentzat interesgarriak izan litezkeen soluzioak eta ideiak aurkezteko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Es importante que investigues la filosofía de la empresa a la que vas a enviar tu CV, ya que, si es muy tradicional, encontrarán este tipo de cv demasiado vanguardista para ellos. Garrantzitsua da curriculuma bidali behar diozun enpresaren filosofia ikertzea; izan ere, oso tradizionala baldin bada, halako curriculum bat oso abangoardiakoa irudituko zaie haientzat.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Sin embargo, si es una empresa moderna y actual, un CV de este estilo, lo encontrarán muy adecuado e interesante. Aldiz, enpresa modernoa eta gaurkotua bada, estilo horretako curriculum bat oso egokia eta interesgarria irudituko zaie.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El diario El País publicaba recientemente un artículo titulado «La muerte delcurriculum vitae» El Paísegunkariak «La muerte delcurriculum vitae» izeneko artikulu bat argitaratu zuen.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (9)
A continuación se detalla la información que debe aparecer recogida en el currículum vitae: Jarraian, curriculum vitae batean zer informazio jaso behar den zehaztuko dugu:

Materiala: Sistemen integrazioa

B) Tipos de currículum B) Curriculum motak

Materiala: Sistemen integrazioa

Revisa el recuadro TOMA NOTA sobre “Perspectiva de género en el currículum” que hay al comienzo del apartado 4.8, ¿crees que las competencias a las que allí se alude podrían valorarse en un currículum Europass? Berrikusi «Genero-ikuspegia curriculumean» gaiari buruz 4.8 atalaren hasieran dagoen GOGOAN HARTU koadroa. Uste duzu han aipatzen diren gaitasunak Europass curriculum batean balora daitezkeela?

Materiala: Sistemen integrazioa

Este tipo ofrece la posibilidad de ser realmente visible en la Red para los empleadores. Honelako curriculumek aukera ematen dute sarean benetan ikusgarriak izateko enplegatzaileen begietara.

Materiala: Sistemen integrazioa

Para evitar posibles sesgos discriminatorios, el Ministerio de Sanidad, Servicios Sociales e Igualdad, a través del Instituto de la Mujer y para la Igualdad de Oportunidades, ha puesto en marcha un proyecto para promover la implantación de procesos despersonalizados de selección, lo que comúnmente se conoce comocurrículum anónimoociego, así como para sensibilizar a empresas y organizaciones sobre la existencia de estos sesgos, a veces inconscientes, y sobre el modo de detectarlos y combatirlos. Joera diskriminatzaileak eragozteko, Osasun, Gizarte Zerbitzu eta Berdintasun Ministerioak, Emakumearen eta Aukera Berdintasunerako Institutuaren bidez, hautaketa-prozesu despertsonalizatuak sustatzeko proiektu bat abiarazi du (curriculum anonimoaedoitsua), bai eta enpresak eta erakundeak batzuetan oharkabeak diren joera horiei buruz kontzientziatzeko eta, batez ere, nola hauteman eta aurre egin irakasteko.

Materiala: Sistemen integrazioa

nEl currículum vitae es el documento en el que se refleja, de forma estructurada, la trayectoria personal y profesional de una persona. nCurriculum vitaea dokumentu bat da, zeinetan pertsona baten ibilbide pertsonal eta profesionala islatzen den, modu egituratuan.

Materiala: Sistemen integrazioa

• ¿Qué ventajas y qué inconvenientes ves en la presentación del currículum anónimo o ciego? • Zer abantaila eta desabantaila ikusten dizkiozu curriculum anonimo edo itsua aurkezteari?

Materiala: Sistemen integrazioa

• ¿Refuerza el planteamiento de la necesidad de un currículum anónimo? • Curriculum anonimoa erabiltzeko beharraren proposamena indartzen du?

Materiala: Sistemen integrazioa

Para ello, nos basaremos en la información disponible sobre el personal (currículos actualizados, titulaciones, certificaciones, informes de entrevistas personales, cuestionarios realizados, etc.) Horretarako, langileei buruz dagoen informazioan oinarrituko gara (curriculum eguneratuak, titulazioak, ziurtagiriak, elkarrizketa pertsonalen txostenak, egindako galde-sortak...)

Materiala: Sistemen integrazioa