Emaitzak: 20

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (4)
Según la NIC 39 el valor razonable es la cantidad por la que puede ser intercambiado un activo o ser cancelado un pasivo entre un comprador y un vendedor interesados y debidamente informados, en condiciones de independencia mutua. 39. NKAren arabera, arrazoizko balioa da ondo informatutako eta interesatutako erosle eta saltzaile baten artean, elkarrekiko independente direla,aktibo bat trukatzeko edo pasibo bat baliogabetzeko erabiltzen den zenbatekoa.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

A los efectos de la NIC 18, es el importe por el cual puede ser intercambiado un activo o liquidado un pasivo, entre un comprador y un vendedor interesados y debidamente informados, en una transacción libre. 18. NKAren arabera, ondo informatutako erosle eta saltzaile interesatuek transakzio aske batean aktibo bat trukatzeko edo pasibo bat likidatzeko erabiltzen duten zenbatekoa da.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Podemos incluir en este apartado, por ejemplo, la concesión de préstamos, préstamos al personal o financiación a los compradores del inmovilizado. Atal honetan sartuko dugu, esaterako, maileguak ematea, pertsonalari emandako maileguak edo higiezinaren erosleei egindako finantzazioa.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Valor venal: Elvalor venal de un bien es el precio que se presume estaría dispuesto a pagar un comprador eventual, teniendo en cuenta el estado y el lugar en que se encuentra dicho bien. Salmenta-balioa:Ondasun baten salmenta-balioa baliozko erosle batek ustez ordainduko lukeena da, ondasun horren egoera eta lekua kontuan izanda.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Elektrizitatea eta elektronika (1)
En este caso, los proveedores se encuentran en una situación de más fuerza y el comprador tendrá como primer objetivo conseguir el material. Hornitzaileek indar handiagoa dute orduan, eta materiala lortzea da erosleen helburu nagusia.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Gizarte eta kultura zerbitzuak (1)
Este es uno de los primeros gastos que tiene que hacer frente el comprador e irá en función del precio de tasación. Erosleak aurre egin beharreko lehenengoetako gastua hori da, eta tasazio-prezioaren araberakoa izango da.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Irudia eta soinua (4)
Sobre la importancia de las ilustraciones de las portadas para captar la atención de los compradores, podemos hacer una reflexión: A menudo se hacen versiones cinematográficas de novelas. Gogoeta egin dezakegu erosleen azaletako ilustrazioek arreta erakartzeko duten garrantziari buruz: eleberrien bertsio zinematografikoak egiten dira maiz.

Materiala: Irudia

Ahora su principal función es reclamar la atención de los lectores y compradores potenciales, es decir, cumplen una función estética y publicitaria. Orain balizko irakurlearen eta eroslearen arreta erakartzea dute xede nagusia; hots, funtzio estetikoa eta publizitarioa betetzen dute.

Materiala: Irudia

Potencial:Es el posible comprador que puede consumir un producto, bien porque no lo ha hecho nunca, o bien porque consume uno similar de la competencia. Potentziala:produktu bat kontsumi dezakeen balizko eroslea da, inoiz kontsumitu ez duelako edo konpetentziaren antzeko produktu bat kontsumitzen duelako.

Materiala: Irudia

En este caso una campaña de publicidad puede buscar dos cosas: buscar la fidelidad de sus compradores y evitar que compren otro similar de la competencia, o si se trata de un anuncio de la competencia, intentar cambiar la voluntad del consumidor para que cambie de producto. Kasu horretan, bi helburu izan ditzake publizitate-kanpaina batek: erosleen leialtasuna bilatzea eta konpetentziaren antzeko produktua eros ez dezaten lortzea, edo, konpetentziaren iragarkia bada, kontsumitzailearen borondatea aldaraztea produktuz alda dezan.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (6)
Mirando desde esta óptica del marketing, podemos apreciar que lo que el comprador busca no es el bien en sí, sino el servicio que el bien es capaz de prestarle y cómo de satisfecho le deja. Marketinaren ikuspegitik begiratuta, kontsumitzaileak ez du ondarea bera bilatzen, baizik eta ondare horrek egiten dion zerbitzua eta zenbateraino aseko duen.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Producto será cualquier bien, servicio o idea capaz de satisfacer a un comprador. Erosle bat aseko duen ondare, zerbitzu edo ideia oro da produktua.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En el interior, deberán colocarse todos aquellos datos que resulten interesantes y motivadores para el posible consumidor, recordando que dependiendo del tipo de folleto, irá dirigido a un tipo de personas (compradores o vendedores) y tendrá un cometido. Barrualdean,balizko kontsumitzailearentzako datu interesgarriak eta motibagarriak egongo dira. Gogoratu liburuxka mota bakoitza pertsona mota bati zuzentzen zaiola (saltzaileak edo erosleak), eta betebehar bat duela.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Cualquier bien, servicio o idea capaz de satisfacer a un comprador. erosle bat asetzen duen edozein ondare, zerbitzu edo ideia da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Se trata de una vía extrajudicial que permite resolver con facilidad los desacuerdos entre comprador y vendedor o prestador del servicio. Eroslearen eta saltzailearen edo zerbitzu-emailearen arteko desadostasunak aise konpontzeko aukera ematen duen bide estrajudiziala da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El folleto cumple una misión muy importante jugando un papel en muchos caso decisivo, tanto para los futuros compradores como para los agentes de viajes y demás profesionales de la venta turística. Liburuxkaren eginkizuna oso garrantzitsua da eta, askotan, erabakigarria da, etorkizuneko erosleentzat eta turismo-salmentan aritzen diren bidaia-agente eta gainerako profesionalentzat.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zehar-lerroa (2)
Los compradores utilizan factores como el precio y el tipo de calidad del producto que están buscando a la hora de elegir el establecimiento donde van a realizar sus compras, pero cuando la diferencia entre estos factores es pequeña el entorno creado en la tienda marca la diferencia en la intención de compra. Erosleek hainbat faktore erabiltzen dituzte (prezioa eta produktuaren kalitatea, esaterako) erosketak egiteko establezimendua aukeratzeko, baina faktore horien arteko aldea txikia denean, dendaren inguruko giroak sortzen du aldea erosteko intentzioan.

Materiala: Lurringintza eta kosmetika naturala

La intensidad, la frescura y el tipo de perfume ambiental del establecimiento puede dar lugar al rechazo o, por el contrario, atraer a posibles compradores. Establezimenduko perfumearen intentsitateak, freskotasunak eta motak atzera eragin dezakete, edo guztiz kontrakoa, erosleak erakarri.

Materiala: Lurringintza eta kosmetika naturala