Emaitzak: 143

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (8)
El alevín del grupo opta por esperar a que su tutor y compañero de equipo termine con la corrección de errores del programa principal y le pedirá que me ayude. Taldeko hasiberriak bere tutore eta taldekideak programa nagusiko erroreak zuzendu arte itxarongo du, eta, gero, laguntza eskatuko dio.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Las contraseñas suelen estar almacenadas sin fecha de caducidad y, tarde o temprano, alguien puede hacer servir una contraseña antigua, y válida (En la saga Guerra de las Galaxias, cuando Luke Skywalker y sus compañeros intentan aterrizar en el bosque de Endor para sabotear el campo de fuerza que protege a la Estrella de la Muerte, hacen servir una lanzadera que, como dice uno de los “malos”, envía una “contraseña antigua, pero válida”) Pasahitzak iraungitze-datarik gabe gordetzen dira, eta lehenago edo beranduago norbaitek pasahitz zaharra eta baliagarria erabileran jar dezake (Izarretako Gerrasagan, Luke Skywalker eta bere lagunak Endor basoan lur hartzen saiatzen direnean,Heriotzaren Izarrababesten duen indar-eremuari sabotajea egiteko, "gaiztoetako" batek esaten duen moduan "pasahitz zaharra, baina baliagarria" igortzen duen transbordadorea erabiltzen dute).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Una organización ordinaria es un complejo diseño de comunicaciones dentro de un grupo de personas, que proporciona a cada miembro del grupo una gran parte de informaciones, de los supuestos, objetivos y actitudes que entran en sus decisiones, y también una serie de expectativas fijas y comprensibles de lo que están haciendo sus compañeros y de cómo reaccionarían ante lo que él diga o haga. Antolaketa arrunta pertsona talde baten barruko komunikazioen diseinu konplexua da. Diseinu horri esker, taldeko kide bakoitzak informazioaren zati handi bat jasotzen du, hartzen diren erabakiekin lotutako suposizioei, helburuei eta jarrerei buruzkoa; era berean, beste kideak egiten ari diren lanetik ziur zer espero daitekeen jakinarazten eta ulertarazten zaio, baita esaten edo egiten duenaren aurrean kideek nola erreakzionatuko luketen ere.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

No se puede establecer el objetivo de " Confíe en sus compañeros de equipo". Ezin da helburu gisa hau eskatu: “izan ezazu taldekideenganako konfiantza”.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Queridos compañeros del trabajo: Lankide horiek:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

¿ En qué grado de importancia podemos cifrar la necesidad de controlar el trabajo realizado por compañeros del equipo de trabajo en la instalación del sistema correspondiente al proyecto? Zenbaterainoko garrantzia du proiektuari dagokion sistema instalatzean lantaldeko lankideek eginiko lana kontrolatzeak?

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

De este modo, se harán responsables de las consecuencias que pueda acarrear sobre su persona, sobre otros compañeros o sobre las instalaciones y equipamientos el incumplimiento de las normas de seguridad sobre las que han sido informados. Hala, eurek, lankideek edota instalazio nahiz tresnek aipatutako segurtasun-arauak ez betetzeagatik izan ditzaketen ondorioen arduradun izango dira.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La impresora se ha convertido en la compañera indispensable de cualquier ordenador personal. Inprimagailuak edozein ordenagailu pertsonalen ezinbesteko kide bihurtu dira.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (3)
Cualquier otro incumplimiento que suponga un daño grave para la salud del trabajador o de sus compañeros. Langilearen edo lankideen osasunari kalte larria egiten dion beste edozein arau-hauste.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Incitar a sus compañeros (resto de trabajadores) a que pongan en práctica todas las medidas preventivas necesarias para obtener un adecuado grado de protección en los centros de trabajo. Lankideak (gainerako langileak) bultzatzea lantokietan babes-maila egokia lortzeko behar diren prebentzio-neurriak praktikan jartzera.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Velar por su propia seguridad y salud, así como por la de sus compañeros, en todos los centros de trabajo en los que desarrollen sus funciones, mediante la puesta en práctica de aquellas medidas preventivas aplicables. Beren segurtasuna eta osasuna zein beren ardurapeko langileena zaintzea, funtzioak garatzen dituzten lantoki guztietan ezar daitezkeen neurriak praktikan jarriz.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (4)
Avisar de cualquier anomalía a los superiores encargados y a los compañeros. Anomaliaren bat sumatuz gero, goragoko mailako arduradunei eta lankideei jakinarazi.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Siempre utilizar las gafas de seguridad cuando se trabaja con el cincel o buril y colocar una mampara para seguridad de los compañeros. Erabili beti segurtasun-betaurrekoak zizela edo berana erabili behar izanez gero, eta ipini holtz edo manpara bat, lankideen segurtasunerako.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Son muy peligrosas las personas ajenas al proceso, que pueden distraer al operario incluso siendo compañeros de trabajo. Prozesuarekin ohituta ez dauden pertsonak oso arriskutsuak dira, langileei arreta galaraz baitiezaiekete, baita lankideak badira ere.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Siempre es adecuado cumplir estas normas, para evitarte peligros a ti y a tus compañeros. Arau horiek beti bete behar dira, zuk zeuk eta zure lankideek arrisku-egoerarik izan ez dezazuen.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Gizarte eta kultura zerbitzuak (39)
Después, intercambia tu trabajo con tu compañero o compañera de al lado y elabora, utilizando un formato de ficha, un plan de mejora que se podría proponer para mejorar la situación de esta familia. Gero, aldatu zure lana aldamenean duzun ikaskidearen lanarekin, eta egin familia horren egoera hobetzeko proposa daitekeen hobekuntza-plana, fitxa-formatua erabiliz.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

a un piso de apoyo, a su domicilio sin el compañero, con la familia extensa, etc. laguntzako etxera, beren etxera bikoterik gabe, familia zabalarengana eta abar.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

A continuación todo el grupo-clase valorará el trabajo realizado por sus compañeros, siempre de forma constructiva. Ondoren, ikastalde osoak kideek egindako lana baloratuko du, modu eraikitzailean betiere.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Los primeros momentos en la nueva especialidad fueron muy duros porque el curso ya había comenzado y ella llevaba varias semanas de retraso con respecto al resto de los compañeros de clase. Espezialitate berrian igarotako lehen uneak oso gogorrak izan ziren, ikasturtea hasita baitzegoen jada, eta Oihanek zenbait asteko atzerapena zeraman gainerako ikaskideekiko.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Se hace salir a un niño de la clase para que los demás escojan a un compañero, que será quien tenga un objeto que el detective está buscando. Haur bati ikasgelatik irteteko eskatu behar zaio, gainerakoek ikaskide bat aukera dezaten, eta detektibeak bilatuko duen objektu bat edukiko du aukeratutako ikaskideak.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Un niño inventa un ritmo (puede marcarlo en diferentes sitios: con las manos, en el cuerpo, en la mesa, en el suelo, en la pared, etc.); este ritmo lo van imitando sucesivamente sus compañeros. Haur batek erritmo bat asmatzen du (zenbait tokitan markatu dezake, esaterako, eskuekin gorputzean, mahaian, lurrean edo paretan), eta haren ikaskideek erritmo hori imitatuko dute txandaka.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

A medida que el niño posee más conocimientos sobre el esquema corporal, se puede empezar a trabajar en parejas la imitación de los movimientos del compañero (como si fuera un espejo). Haurrak gorputz-eskemari buruzko ezaguera zabalagoa duen heinean, ikaskidearen mugimenduen imitazioa lantzen has gaitezke bikoteka (ispilu bat balitz bezala).

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Debéis recordar el nombre gestual de cada uno de vuestros compañeros. Beste ikaskideetako bakoitzaren keinu-izena gogoratu behar duzue.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Cuando lleguemos a la última frase, el niño se parará delante de un compañero y cambiarán de lugar. Azken esaldira iristen garenean, haurra ikaskide baten aurrean geldituko da, eta tokia aldatuko dute.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Todos los grupos presentan su mural al resto de compañeros. Talde guztiek aurkeztuko diete bere horma-irudia gainerakoei.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (2)
Estás trabajando en el taller del instituto y a un compañero le ha atrapado el pie el elevador. Institutuko lantegian lanean ari zara, eta kide bati jasogailuak oina harrapatu dio.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

En muchas ocasiones al bajar un vehículo del elevador se corre el riego de atrapar un pie a un cliente o a un compañero. Askotan, ibilgailu bat jasogailutik jaistean, bezero edo lankide bati oina harrapatzeko arriskua izaten da.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Irudi pertsonala (5)
Juani, otra de tus jóvenes compañeras, está pálida y extremadamente delgada. Jone, lankide gazte bat, zurbil eta oso argal dago.

Materiala: Elektroestetika

Una compañera te comenta que utiliza peloides para realizar limpiezas, tanto faciales como corporales. Lankide batek esan dizu peloideak erabiltzen dituela aurpegiko zein gorputzeko garbiketak egiteko.

Materiala: Elektroestetika

En vista del éxito, aplicó dichos procedimientos a otros compañeros y así se fue extendiendo su fama, de tal manera que llegó a oca-sionarle problemas que desembocaron en un procesamiento, obligándole a adquirir el compromiso de no seguir tratando enfermos. Emaitza onak ikusita, beste lagunengan aplikatu zituen prozedura horiek, eta horrela hedatu zen bere ospea. Inoiz, ordea, arazoak izan zituen, eta prozesatu ere egin zuten; gaixoak ez tratatzeko konpromisoa hartzera behartu zuten.

Materiala: Elektroestetika

Pero siempre habrá compañeros que no puedan decidir ningún colorido idóneo para los ojos y los labios, sin haber puesto previamente el tono adecuado de piel. Baina beti egongo da aurpegiari aurrez kolore egokia jarri gabe begietarako eta ezpainetarako kolore egokirik erabaki ezin duen makillatzaileren bat.

Materiala: Elektroestetika

Tu compañera Oiga llega todos los días al trabajo con los párpados hinchados. Zure lagun Nekane betazalak puztuta iristen da egunero lanera.

Materiala: Elektroestetika

Ostalaritza eta turismoa (4)
En grupo, analizad durante una semana las noticias aparecidas en medios de comunicación de índole política, económica, social... , sobre uno de los países estudiados en esta unidad, y comentad al resto de los compañeros qué influencia pueden tener en el campo turístico. Taldean, azter itzazue unitate honetan aipatutako herrialderen bati buruz astebetez komunikabideetan agertutako politikako, ekonomiako, gizarteko eta beste hainbat alorretako albisteak, eta aztertu turismoan zer eragin izan dezaketen.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Los compañeros de mesa son cuidadosamente seleccionados por la Dirección del crucero para que existan afinidades que hagan más agradable la relación durante el crucero. Gurutzaldiko zuzendaritzak kontu handiz aukeratzen ditu mahaikideak, harremana ahalik eta atseginen bihurtuko duten kidetasunak egon daitezen.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

familia, amigos, pareja, compañeros, frecuencia del viaje, transporte utilizado, duración de la estancia y tipo de actividades que prefiere. familia, lagunak, bikotekidea, lankideak. Bidaiaren maiztasuna, erabilitako garraioa, egonaldien iraupena eta ekintza gustukoenak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En un hotel un cliente puede dejar un mensaje por escrito en la recepción, para que cuando llegue un compañero de trabajo se lo entreguen. Hotel batean, bezero batek mezu bat utz dezake harrera-lekuan, iristen denean bere kideari emateko.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Administrazioa eta kudeaketa (8)
Unas veces será para recibir o transmitir órdenes, otras para preguntar o resolver dudas, negociar, etc. Nos comunicaremos con nuestros superiores, con los compañeros, con nuestros subordinados, con distintos colaboradores externos de la empresa y también con los clientes. Batzuetan aginduak jasotzeko edo transmititzeko izango da; beste batzuetan, zalantzak galdetu edo konpontzeko, negoziatzeko, eta abar. Gure gainekoekin, lankideekin, azpikoekin, enpresaren kanpoko kolaboratzaileekin eta, orobat, bezeroekin ere komunikatuko gara.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

consiste en el hostigamiento a una persona en su puesto de trabajo por parte de sus compañeros, subalternos o superiores, de forma sistemática y durante un tiempo prolongado. honela deritzo pertsona bati lanpostuan lankideek, azpikoek edo gainekoek eraso edo jazar egiteari, sistematikoki eta denbora luzez.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

A veces las relaciones informales, previas a la promoción, hacen de barrera a la hora de ejercer la suficiente autoridad en un puesto de categoría superior, de forma que sus actuales subordinados, antes compañeros, no le tomen realmente en serio. Zenbaitetan, sustapenaren aurretik sortutako harreman informalak oztopo izaten dira kategoria handiagoko postu batean behar adinako agintea baliatzeko. Ondorioz, gaur egun mendeko dituenak, lehen lankide zirenak, ez dute benetan hartzen.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Esta situación normalmente está producida por el desconocimiento de las tareas concretas del puesto, de los nuevos compañeros y de la organización general de la empresa. Normalean, postu berriko eginbeharrak, lankide berriak eta enpresaren antolaketa orokorra ez ezagutzeagatik sortzen da egoera hori.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Para completar el proceso de adaptación, en algunas empresas se encarga a un compañero del trabajador incorporado que le acompañe en los primeros momentos, presentándole al resto de compañeros, enseñándole las instalaciones y explicándole de manera un poco más informal tanto el funcionamiento de su puesto de trabajo como el funcionamiento global de la empresa. Egokitze-prozesua osatzeko, enpresa batzuetan, bertako langile bat izendatzen dute langile berriari hasierako uneetan lagundu diezaion; horrez gain, lankide berriak aurkezteaz, instalazioak erakusteaz, eta modu informalagoan lanpostuaren eta enpresaren funtzionamendua azaltzeaz arduratzen da, besteak beste.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

se trata de que el trabajador sea evaluado por sus superiores, subordinados y compañeros (en algunos casos hasta por clientes y proveedores). helburua da langilea haren nagusiek, mendekoek eta lankideek ebaluatzea (batzuetan, baita bezeroek eta hornitzaileek ere).

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Un compañero tuyo que acaba de llegar a este departamento tiene dudas sobre determinadas cuestiones, ayuda a tu compañero a resolver estas dudas. Sailera iritsi berri den lankide batek zalantzak ditu zenbait gauzari buruz. Lagundu lankideari zalantza horiek argitzen.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

a) Los compañeros me han comentado que, laboralmente, estoy en la «luna de miel». a) Lankideek esan didate lanari dagokionez «eztei-bidaia»n nagoela.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Animazio turistikoa (16)
Busca en páginas web sobre labores y reciclaje cómo reutilizar los restos de lo que usamos todos los días para realizar nuevos objetos y comparte tus resultados en clase con tus compañeros. Bilatu eskulanei eta birziklatzeari buruzko webguneetan nola berrerabili eguneroko bizitzako soberakinak objektu berriak egiteko, eta partekatu emaitzak ikasgelan zure kideekin.

Materiala: Animazio turistikoa

Compárala con la que han elaborado tus compañeros y decide, argumentándolo, cual es la más importante de las funciones para el hotel. Konparatu zure kideen zerrendarekin, eta esan, argudioak emanez, zer funtzio den garrantzitsuena hotelerako.

Materiala: Animazio turistikoa

Comparte con tus compañeros la experiencia, en qué medida mejoró tu estancia en el hotel y el aprovechamiento de tus vacaciones. Azaldu esperientzia zure ikaskideei, eta adierazi zer neurritan hobetu zuen hoteleko egonaldia eta zure oporraldiaren emaitza.

Materiala: Animazio turistikoa

Esto trae la idea de un compañero más, un amigo, un colega de juegos que se divierte tanto como el propio usuario, pero esto es solo una imagen; la responsabilidad que él tiene como profesional se refleja en: Jolasetako kide bat, lagun bat, erabiltzailea adina dibertitzen dena dakar burura horrek, baina irudi bat baino ez da hori; profesional gisa duen ardura alderdi hauetan islatzen da:

Materiala: Animazio turistikoa

En muchas ocasiones la animación nocturna continúa con la socialización del animador con los clientes; tomar unas copas y prolongar la velada hasta altas horas repercutirá en que a la mañana siguiente el animador no esté en un estado óptimo y esto a su vez incidirá en retardo y desgana en la ejecución de sus tareas, que será detectado por clientes, compañeros y superiores. Askotan, gaueko animazioaren ondoren, animatzaileak bezeroekin sozializatzen jarraitzen du: zerbait edan eta ordu txikietara arte luzatuz gero, hurrengo goizean animatzailea ez da egongo egoera onenean; horrek atzerapena eta gogo-falta eragin diezaioke bere lanetan, eta bezero, lankide eta nagusiek nabaritu egingo dute.

Materiala: Animazio turistikoa

lUna vez finalizadas las actividades, realizará un control de calidad corrigiendo errores, comprobando lo que ha ido bien y lo que puede mejorar, preguntará a los participantes y a los compañeros del hotel para captar las sugerencias y mejorar lo que sea posible. lJarduerak bukatutakoan, kalitate-kontrol bat egingo du: akatsak konpondu, ondo joan dena egiaztatu eta zer hobetu daitekeen ikusi, eta partaideei eta hoteleko lankideei galdetu, iradokizunak jasotzeko eta ahal dena hobetzeko.

Materiala: Animazio turistikoa

Debate con tus compañeros las maneras de plasmar la planificación. Eztabaidatu zure ikaskideekin planifikazioa jasotzeko moduei buruz.

Materiala: Animazio turistikoa

Realiza todas las actividades de un animador turístico bajo la supervisión de sus compañeros y jefe inmediato y obtiene más autonomía y responsabilidades según va adquiriendo experiencia. Animatzaile turistiko baten jarduera guztiak egiten ditu lankideek gainbegiratzen dutela, eta autonomia eta ardurak bereganatuz joaten da esperientzia hartu ahala.

Materiala: Animazio turistikoa

Pon en común la lista con tus compañeros y valora las coincidencias y diferencias entre las distintas listas. Partekatu zerrenda zure kideekin, eta baloratu guztien zerrendetan bat datorrena eta haien arteko desberdintasunak.

Materiala: Animazio turistikoa

lCualquier coreografía puede originar torceduras, golpes a los compañeros o resbalones. lEdozein koreografiatan egin daitezke bihurrituak eta labainkada, edota beste parte-hartzaileren bat kolpekatu daiteke.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (7)
Analiza las habilidades comunicativas de un familiar o de un compañero fijándote en los siguientes ítems. Aztertu senitarteko edo lankide baten komunikatzeko trebetasunak, honako elementu hauei erreparatuta.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Cuando todos hayan terminado, el asesor recoge las hojas, las mezcla y las distribuye entre los participantes, y los miembros del grupo deben desplazarse por la sala preguntando a sus compañeros por las comparaciones tratando de identificar a quién pertenece cada hoja. Guztiek amaitzen dutenean, aholkulariak orriak hartuko ditu, nahastu eta parte-hartzaileen artean banatuko ditu. Taldekideak aretoan barrena ibiliko dira, kideei alderaketen gainean galdetuz; hala, orri bakoitza norena den identifikatzen saiatuko dira.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Por ejemplo la actividad de «el lazarillo», que consiste en guiar a un compañero que está con los ojos vendados. Adibidez, «itsumutilaren ariketa» edo begiak estalita dauzkan kide bat gidatzea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Luego se hace una reflexión grupal, intercambiando los de datos con mínimo tres compañeros del grupo. Ondoren, hausnarketa bat egingo da taldean, gutxienez hiru taldekideren datuak trukatuz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Las empresas saben que sus trabajadores son los mejores embajadores de su compañía y que si estos están conformes con su propia imagen, serán capaces de transmitir una seguridad que se traducirá en una mejora de las relaciones interpersonales con clientes, compañeros, proveedores o jefes, proyectando confianza, respeto, profesionalidad y credibilidad. Enpresek badakite langileak direla konpainiako enbaxadore onenak eta, haiek konforme baldin badaude beren irudiarekin, gauza izango direla segurtasuna transmititzeko. Eta segurtasun horrek pertsonen arteko harremanak hobetuko ditu, dela bezeroekin, lankideekin, hornitzaileekin edo nagusiekin, guztia ere konfiantza, errespetua, profesionaltasuna eta sinesgarritasuna proiektatuz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

¿Qué tipo de relación tenía con sus compañeros? Zer harreman mota zenuen lankideekin?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

d)Brinda retroalimentación a tus compañeros. d)Eman feedbacka zure ikaskideei.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (18)
El acoso por razón de sexo puede ser llevado a cabo por miembros de la empresa, jefes o compañeros, o por otras personas relacionadas con la víctima por su trabajo. Sexuan oinarritutako jazarpena enpresako kideek, nagusiek edo lankideek, edo biktimarekin lanagatik lotuta dauden beste pertsona batzuek egin dezakete.

Materiala: Sistemen integrazioa

Léelo en clase a tus compañeros y compañeras. Irakurri ikasgelan zure ikaskideei.

Materiala: Sistemen integrazioa

Facilidad para el trato con los compañeros. Lankideekin tratua izateko erraztasuna.

Materiala: Sistemen integrazioa

En las empresas de menos de 6 trabajadores serán ellos quienes elegirán, entre sus compañeros, al responsable de prevención de riesgos laborales. 6 langile baino gutxiagoko enpresetan langileek aukeratuko dute beren lankideen artean laneko arriskuen prebentzioko arduraduna.

Materiala: Sistemen integrazioa

La relación entre compañeros influye en el ambiente de trabajo y, por tanto, en la impresión que se llevará el cliente de nuestro negocio. Lankideen arteko harremanak eragina du laneko giroan eta, hortaz, bezeroak gure negozioari buruz izango duen iritzian ere bai.

Materiala: Sistemen integrazioa

La conducta de todos los compañeros que le atienden y estén en el local durante su estancia. Lokalean dagoen bitartean zer jokabide duten bertan diren eta zerbitzu ematen dioten lankide guztiek.

Materiala: Sistemen integrazioa

Trata a todos los compañeros como se trata habitualmente a los clientes, con la misma amabilidad, sonrisa, interés, paciencia, agrado… Trata lankide guztiak bezeroak tratatu ohi diren bezala, adeitsuki, irribarrez, interesa agertuz, pazientziaz, atseginez…

Materiala: Sistemen integrazioa

Describe y recrea con tus compañeros cinco situaciones para cada caso: Deskribatu eta antzeztu zure ikaskideekin bost egoera kasu bakoitzerako:

Materiala: Sistemen integrazioa

Pon en común con tus compañeros un plan de mejora de la satisfacción del cliente externo indicando tres cosas que puedas hacer en tu centro respecto de cada uno de los ocho puntos anteriores que mejoren la satisfacción del cliente en los siguientes servicios: Partekatu ikaskideekin kanpoko bezeroaren gogobetetasuna hobetzeko plan bat; adierazi zer hiru gauza egin ditzakezun zure zentroan, aurreko zortzi puntuetako bakoitzari dagokionez, zerbitzu hauetan bezeroen gogobetetasuna hobetzeko:

Materiala: Sistemen integrazioa

Intenta explicar por teléfono a un compañero un producto que tú tengas delante y que cuenta con formas curvas, rectas, botones y que la otra parte no pueda ver. Saia zaitez ikaskide bati aurrean duzun produktu bat azaltzen, hark ikusi ezin duena, eta forma kurbatuak, zuzenak, botoiak eta abar dituena.

Materiala: Sistemen integrazioa

Irudia eta soinua (6)
2.23. Hautatu objektu garden bat, eta argiztatu egokitzat jotzen dituzun iturriekin, itzalik gabeko argiztapen-eszena bat sortzeko. Alderatu zure emaitzak ikaskideenekin. 2.23.Selecciona un objeto transparente e ilumínalo con las fuentes y los tipos de fuente que consideres oportuno para crear una escena de iluminación sin sombras. Compara los resultados obtenidos con los de tus compañeros y compañeras.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

3.24. Hautatu soinu-iturri bat, eta erabili material desberdinak (horien artean, poliexpanezko panel bat, kartoi mehe bat eta beira bat). Behatu amaierako soinuen arteko bariazioari. Bildu datuak, eta konparatu emaitzak ikaskideekin. 3.24.Escoge una fuente sonora y usa diferentes materiales (entre ellos, un panel de poliexpán, una cartulina y un vidrio). Observa la variación existente en el sonido final. Recoge los datos obtenidos y compara los resultados con otros compañeros y compañeras.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Atal honetan jasotako informazioaren arabera, taldeka, pentsa ezazue etxean dauzkazuen audio- eta bideo-sistema teknologikoetan. Zehaztu konektore desberdinak, eta partekatu gainerako ikaskideekin. En función de la información aportada en este apartado, desde cada grupo pensad en los diferentes sistemas tecnológi­cos de audio y vídeo que tengáis en casa. Estableced los diferentes conectores y ponedlos en común con el resto de los compañeros y compañeras.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Begiratu etxean duzun mahai gaineko ordenagailuari edo ordenagailu eramangarriari, eta bilatu haren txartel grafikoari, RAM memoriari eta disko gogorrei buruzko informazio esanguratsua. Alderatu emaitzak ikaskideenekin. Observa el ordenador o portátil que tengas en casa y busca información relevante en cuanto al tipo de tarjeta gráfica, memoria RAM y discos duros que disponga. Compara los datos obtenidos con los del resto de compañeros y compañeras.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Hautatu edozein bideo-fitxategi, eta, konpresio-software baten bidez, murriztu iezaiozu pisua, ikaskide bati posta elektronikoz bidaltzeko. Konprimatu fitxategia .zip eta .rar luzapenekin. Alderatu fitxategiak. Selecciona un archivo de vídeo cualquiera y, mediante un software de compresión, reduce su peso para ser transferido vía email a una compañera o compañero. Realiza la compresión del archivo en .zip, y en .rar. Compara los archivos resul­tantes.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

7.23. Sortu fitxategi bat, eta saiatu ikaskide bati helarazten, fitxategiak trukatzeko orri baten bidez (ikusitakoen arteko bat hautatu). 7.22.Crea un archivo e intenta hacérselo llegar a otro compañero de clase empleando alguna de las páginas de intercambio de archivos estudiadas.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx