Emaitzak: 77

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (1)
Cristobal Balenciaga Londresera joateko asmoz ari zela, 1936ko uztailean, Nicolas Bizcarrondo eta Attainvilleko Wladio Jaworoskiren laguntzarekin, goi mailako joskintza etxe bat zabaldu zuen Parisen, Georges V hiribideko 10. zenbakian; ez zituen utzi, ordea, Espainiako jarduerak. Madril, Bartzelona eta Donostiako etxeak Agustina ahizparen, Jose ilobaren eta Crespo ahizpen zuzendaritzapean utzi zituen, hurrenez hurren. Edonola ere, Parisen sortzen zituen diseinuak, eta horien arteko batzuk Espainian egiteko hautatzen zituen. Oihala Donostiara bidaltzen zuen, han baitzeukan etxe nagusia. Etxe haietako bakoitzean eta tailerretan (berrogeita hamar bat langilez osatuak), Parisen erabiltzen zituzten oihal berdinak erabiltzen zituzten. Eta Calaisko parpailak ere iritsi ziren espainiar bezeroen jantzitegietara. Cristobal Balenciagak oso agindu bereziak jasotzen zituen Espainian, hala nola Fabiola erreginaren ezkontzako soinekoa. Espainian ekoizpen kostuak Parisen baino txikiagoak zirenez, Euro-pa osoko bezeroek Manchesterreko Elizabeth dukesa esate baterako, Espainian hornitzea erabaki zuten. Horregatik ikusten dira gaur egun oraindik ere Eisa markako jantziak Europako hainbat herrialdetako enkanteetan. Mientras que Cristóbal Balenciaga planeaba irse a Londres, es en París, en julio de 1936, con la ayuda de Nicolás Bizcarrondo y de Wladio Jaworoski de Attainville. donde abre una casa de alta costura, "Balenciaga", en el número 10 de la avenida Georges V, sin abandonar sus actividades en España. Las casas de .Madrid, Barcelona y San Sebastián quedarán bajo la dirección de su hermana Agustina, su sobrino José y las hermanas Crespo respectivamente. Pero es en París donde crea los modelos, de los cuales elige algunos para que sean fabricados en España. La tela es enviada a San Sebastián, que permanece como la casa central de los tres establecimientos. En cada una de las casas, los talleres, formados por unos cincuenta empleados, utilizan generalmente las mismas telas que en París. Asimismo, los encajes de Calais se encuentran en los guardarropas de su clientela española. Cristóbal Balenciaga recibe, sin embargo, encargos especiales en España, como el vestido de novia de la reina Fabiola. Siendo el coste de producción menor en España que en París, dientas que vienen de toda Europa, como la duquesa Elizabeth de Manchester, deciden abastecerse en España. Es por ello que hoy en día, en las subastas de diferentes países europeos se encuentran prendas de la firma Eisa.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Informatika eta komunikazioa (1)
Estos ya no plantean estrategias pasivas hacia la clientela, sino que emplean métodos más agresivos, más activos, en dura competencia por la captación de usuarios y, sobre todo, por la fidelización de éstos respecto a su producto o institución. Jadanik ez dituzte bezeroenganako estrategia pasibo hutsak planteatzen, baizik eta metodo oldarkor eta aktiboagoak erabiltzen dituzte, erabiltzaileak erakartzeko lehia gogorrean eta, batez ere, produktu edo erakundearekiko fideltasuna lortu nahian.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (46)
Hoy en día el perfume es más que nunca una industria de lujo con una clientela muy exigente, sujeta a las demandas del marketing que somete el arte a las variaciones de la moda. Gaur egun, inoiz baino gehiago, oso bezero zorrotzak dituen luxuzko industria da lurringintza, artea modaren aldaeren mende jartzen duten marketinaren eskariei lotua.

Materiala: Elektroestetika

Comenzaremos estudiando la composición y efectos del conjunto de radiaciones emitidas por el sol; a modo de anexo, en el siguiente punto des-arrollaremos los efectos cutáneos producidos por la agresión solar en general, ya sin referirnos específicamente a la Helioterapia, ya que, como es de todos conocido, cada vez son más importantes los daños producidos en la piel por la exposición al sol, y un Técnico Superior en Estética debe cono-cerlos profundamente para aconsejar debidamente a la clientela, y para uti-lizar correctamente los aparatos que se fundan en alguna de estas radiaciones. Eguzkiak igortzen dituen erradiazioen konposizioa eta efektuak aztertzen hasiko gara. Eranskin gisa, hurrengo puntuan eguzkiaren erasoak orokorrean larruazalean dituen eraginak aztertuko ditugu; izan ere, gauza jakina denez, helioterapiaz aritu gabe, gero eta larriagoak dira eguzkipean egoteak dakartzan kalteak, eta estetikako goi-mailako teknikari batek sakonki ezagutu behar ditu bezeroei aholku egokiak emateko eta erradiazio batzuetarako sortzen diren aparatuetan ongi erabiltzeko.

Materiala: Elektroestetika

Realiza el cartel que pondrías al lado de la sauna para informar a la clientela de cómo utilizarla correctamente. Egin ezazu sauna zuzen erabiltzeko saunaren ondoan jarriko zenukeen kartela.

Materiala: Elektroestetika

En cualquier caso, la consulta a otros profesiona-les que tengan sometida a tratamiento a nuestra clientela, debe ser la pauta común de actuación. Edonola ere, gure bezeroak tratatzen dituzten beste profesionalei galdetzea izango da zuzenena.

Materiala: Elektroestetika

Es muy interesante disponer de un buzón de sugerencias, donde se depositen anónimamente opiniones a través de una breve encuesta elaborada con el fin de detectar posibles fallos, recogiendo del modo más fiable la opinión de la clientela. Oso interesgarria da iradokizun-kutxa bat edukitzea iritzi anonimoak uzteko; inkesta labur bat egin dezakegu akatsak aurkitzeko, eta hala bezeroen iritzia jasoko dugu.

Materiala: Elektroestetika

Los equipos y útiles se ponen en contacto directo con la clientela y algunos pueden ser utilizados reiteradas veces por las distintas personas que acuden al salón. bezeroek zuzenean ukitzen dituzte ekipamendua eta tresneria, eta zenbait behin baino gehiagotan erabiltzen dira zentrora joaten diren pertsonekin;

Materiala: Elektroestetika

Se dispondrá de ropa interior de un solo uso para toda la clientela que lo desee. Erabili eta botatzeko barneko arropa eduki, nahi duten bezeroentzat.

Materiala: Elektroestetika

Grado de satisfacción de la clientela. Bezeroen gogobetetze-mailak.

Materiala: Elektroestetika

Dadas las influencias que existen sobre la percepción de la calidad, los estudios sobre la satisfacción de la clientela resultan a veces complejos y confusos. Kalitatearen pertzepzioan izaten diren eraginak direla-eta, bezeroen gogobetetze-mailari buruzko azterlanak konplexuak eta nahasiak izaten dira zenbaitetan.

Materiala: Elektroestetika

Establecer y promover en la clientela hábitos en el cuidado e imagen de las uñas. Bezeroengan azazkalen zaintzaren eta irudiaren inguruko ohiturak ezartzea eta sustatzea.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (1)
Además, la clientela cada vez está más informada y puede denunciar actuaciones irregulares o ilegales, con grave perjuicio de los profesionales implicados. Gainera, bezeroek gero eta informazio gehiago dute, eta jarduera irregularrak eta legez kontrakoak sala ditzakete, egiten dituzten profesionalen kalterako.

Materiala: Irudia

Fabrikazio mekanikoa (1)
Según lo expuesto, la emisión de un presupuesto por exceso tendrá como consecuencias la pérdida de clientela, que será muy difícil de recuperar. Hori dela eta, aurrekontua egitean, goitik jotzeak bezeroak galtzea ekarriko luke, eta horiek berreskuratzea zaila izaten da.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Animazio turistikoa (1)
El pequeño discurso de entrada se hará en los idiomas de la clientela; lo habitual, si es de varias nacionalidades, es hacerlo al menos en inglés y el idioma mayoritario. Sarrerako hitzaldi txikia bezeroen hizkuntzan egingo da. Bezeroak zenbait nazionalitatetakoak badira, gutxienez ingelesez eta gehiengoaren hizkuntzan egin ohi da.

Materiala: Animazio turistikoa

Zehar-lerroa (4)
Estos estímulos condicionan la conducta, algo tan simple como una sonrisa hace que la clientela se relaje y deje de generar adrenalina para generar endorfinas (la adrenalina provoca tensión y las endorfinas relajan y hacen que comprar sea más gratificante). Estimulu horiek jokabidea baldintzatzen dute: irribarre soil batekin, bezeroak lasaitu egiten dira, adrenalina sortzeari utzi eta endorfinak sortzen dituzte (adrenalinak tentsioa eragiten du; endorfinek, berriz, lasaitu egiten dute, eta erosketa atsegingarriagoa bihurtzen dute).

Materiala: Sistemen integrazioa

El que la clientela sienta confianza es importante (se comparte tiempo personal). Bezeroak konfiantza sentitzea garrantzitsua da (denbora pertsonala partekatzen da).

Materiala: Sistemen integrazioa

Se valora mucho la discreción (aunque la clientela nos dé información, esta es confidencial). Balio handia ematen zaio diskrezioari (bezeroak informazioa eman arren, konfidentziala da).

Materiala: Sistemen integrazioa

La realidad es que Laura vende un producto de mucha calidad y la clientela aprecia el proceso de fabricación tradicional. Lidek saltzen duen produktua oso kalitate onekoa da, eta bezeroek fabrikazio tradizionaleko prozesua estimatzen dute.

Materiala: Sistemen integrazioa

Ostalaritza eta turismoa (10)
La identidad de la clientela a la que se dirige la fórmula de restauración. Sukaldaritza-formularen xede diren bezero motak.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

La aplicación de técnicas de cocción, relativamente clásicas, asegura una protección de las características organolépticas y, por tanto, una aceptación por parte de la clientela. Erabiltzen diren egosketa-teknikak, oro har, betikoak direnez, ezaugarri organoleptikoen babesa bermatzen da, eta horrenbestez, baita bezeroen onarpena ere.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Adaptación al consumo irregular de productos, pudiendo hacer frente a las fluctuaciones de la clientela. Produktuen kontsumoa irregularra bada, egokitzeko eta bezero kopuruen aldaketei aurre egiteko ahalmena dago.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Así, en la actualidad, cada profesional responsable (jefe de cocina, empresario, gerente, director general, etc.), puede elegir el modelo de restauración que mejor se adapte a sus objetivos de calidad, a las características de la clientela o al contexto social de su establecimiento. Horrenbestez, egun, profesional arduradun bakoitzak (sukaldeburua, enpresaburua, kudeatzailea, zuzendari nagusia, etab.) bere kalitate-helburuetara, bezeroen ezaugarrietara edota establezimenduaren gizarte-testuingurura ondoen egokitzen den sukaldaritza-eredua hauta dezake.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Tipo de clientela. Bezero mota.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Clientes: características de la clientela. Bezeroak: bezeroen ezaugarriak.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Cambios en los hábitos alimentarios (por ejemplo, cambios en los gustos de la clientela hacia platos más ligeros desde el punto de vista nutricional). Elikadura-ohituretan izaten diren aldaketak (adibidez, bezeroen gustuak aldatzea, eta nutrizioaren ikuspegitik elikagai arinagoak nahi izatea).

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Frecuencia de la clientela (días de la semana, estación del año). Bezeroek zerbitzua zenbateko maiztasunaz erabiltzen duten (asteko egunak, urtaroak).

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Se aplican cocciones tradicionales (asado, emparrillado, rehogado, salteado, fritura, estofado, etc.), con lo que se asegura una protección de las características organolépticas y, por consiguiente, una aceptación por parte de la clientela. Egosketa tradizionalak erabiltzen dira (janaria erreta, parrilan, su eztitan egosita, salteatuta, frijituta edo erregosita egitea, eta abar), eta horrek ezaugarri organoleptikoak babesten dituenez, bezeroek gogo onez onartzea lortzen da.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

La adaptación al consumo irregular de productos, pudiendo hacer frente a las fluctuaciones de la clientela. Produktuen kontsumoa irregularra bada, egokitzeko eta bezero kopuruen aldaketei aurre egiteko ahalmena dago.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx